x تبلیغات
سفریارمجری مستقیم تورهای ارزان و لحظه آخری

تور استانبول

 چگونه در روزهای کرونا با خیال راحت به استانبول سفر کنیم؟
خب، با ظهور همه‌گیری کرونا، سفر شکل دیگری به خود گرفته است. از جمله مسیرهایی که در زمان کرونا برای سفر باز است، تور  استانبول است. روزگاری روزگاری، شهر استانبول روزهای شنبه و یکشنبه در روزهای کرونا کاملا قرنطینه بود و مراکز خرید و فروش بلیط باز نبودند، اما با طرح کلی واکسیناسیون، این شرایط حذف شد و شما مسافران می توانید یک تست PCR قبل از سفر خرید تور  استانبول.

ادامه مطلب

تور قشم تابستان 1401

 بهترین زمان برای خرید تور قشم تابستان 1401 چه زمانی است؟

ظرفیت تور قشم معمولا در تابستان پر نمی شود و به دلیل استقبال کم گردشگران و مسافران، قیمت این تور عموما پایین است. در نتیجه با تغییر قیمت قابل توجهی مواجه نخواهید شد و حتی یکی دو روز مانده به تاریخ سفر می توانید تور تابستان 1401 قشم خود را تهیه کنید.

ادامه مطلب

تور مشهد تابستان 1401

  

بهترین زمان برای خرید تور مشهد تابستان 1401 چه زمانی است؟

تابستان شلوغ ترین و شلوغ ترین فصل تور در مشهد است و این باعث افزایش نرخ تور در مشهد در تابستان نسبت به سایر فصول خواهد شد.

پس اگر می خواهید در روزهای غیر تعطیل تور تابستانی مشهد 1401 را با قیمتی مناسب خریداری کنید، بهتر است تا 10 روز قبل از تاریخ سفر، سفر تور مشهد خود را رزرو کنید.

اگر قصد دارید در تعطیلات و روزهای گرم تابستان به مشهد سفر کنید، حداقل 15 روز قبل از تاریخ سفر خود، تور را خریداری کنید تا گزینه های بیشتری برای انتخاب هتل یا مسیر خود داشته باشید.

ادامه مطلب

تور کیش تابستان 1401

هزینه تور کیش تابستان 1401 چقدر است؟


با توجه به شرایط آب و هوایی شاید تابستان بهترین زمان برای سفر به کیش نباشد اما کمبود این زمان باعث شده تا تابستان بهترین زمان برای شما عزیزان از نظر هزینه های سفر باشد. این در حالی است که تعداد کم مسافر و شرایط آب و هوایی باعث کاهش چشمگیر کرایه سفر تور در کیش می شود و در برخی از فصول سال قیمت ها تا 300 هزار تومان برای هر نفر کاهش می یابد. پس اگر ملاک اصلی و مهم برای خرید کیش تور قیمت مناسب آن است، تور کیش تابستان 1401 - بهترین فرصت برای مسافران.

ادامه مطلب

تور دبی تابستان 1401

قیمت تور  تابستان 1401 دبی بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت تور  دبی بر اساس قیمت پروازها، هتل ها و سه کرایه اصلی تور  است. لازم به ذکر است که 4 پرواز مستقیم از ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات متحده عربی و 1 پرواز غیر مستقیم از قطر به دبی پرواز دارند. توجه داشته باشید که پرواز ایر عربیا در فرودگاه شارجه فرود می آید و یک ساعت با دبی فاصله دارد (بدون ترانسفر). کمترین قیمت هتل در دبی شبی 80 درهم است که از اخذ ویزا گرفته تا خرید سوغاتی روی قیمت درهم امارات در سفر شما نیز تاثیرگذار است.
البته سفر به دبی در تابستان بسیار ارزان می شود و این مجوزهای تابستانی دبی تور  گردشگران زیادی را از سراسر جهان تشویق می کند تا تابستان دبی تور  را خریداری کنند. خوب، دلیل اصلی ارزان بودن تور  دبی در تابستان، هوای گرم دبی است. همانطور که برخی از مسافران فکر می کنند، دبی در تابستان به جهنمی غیرممکن تبدیل می شود و تحمل آن بسیار دشوار است. در نتیجه تور  تابستان 1401 دبی، گروهی از گردشگران به دلیل این مشکل ضرر کردند و در نتیجه نرخ تور  تابستان دبی خود را کاهش دادند. این کاهش قیمت علاوه بر بلیط هواپیما و اجاره هتل، شامل قیمت بلیط های تفریحی این شهر توریستی نیز خواهد شد.

ادامه مطلب

تور استانبول تابستان 1401

 بهترین زمان برای خرید تور استانبول چه زمانی است؟

رزرو و خرید برای تابستان تور مانند تور تابستان استانبول معمولا از ابتدا تا پایان تابستان انجام می شود. انتخاب زمان رزرو تور به شدت به وضعیت اوقات فراغت مسافر بستگی دارد. علاوه بر این، تورهای تابستانی استانبول یک تورهای محبوب است و می توان آن را در هر زمان پر کرد. با رزرو در زمان مناسب، می توانید از دست دادن تور جلوگیری کنید.
بهترین زمان برای خرید تور استانبول تابستان 1401 دقیقا 10 روز قبل از تاریخ سفر مورد نظر شما می باشد. با این حال، با نزدیک شدن به فصل تابستان، قیمت بلیط اندکی افزایش می یابد، بنابراین می توانید برای صرفه جویی در هزینه، بلیط رفت و برگشت خود را 20 روز تا 1 ماه قبل از تاریخ سفر رزرو کنید. برای رزرو هتل نیز می توانید 10 روز تا 1 ماه قبل از سفر، هتل خود را در ایروان رزرو کنید.

ادامه مطلب

تور اروپا نوروز 1401

 

شرایط اخذ ویزا در تور اروپا نوروز 1401 چگونه است؟

در ابتدا لازم است بدانید که تاریخچه سفری، تمکن مالی و گردش حساب از اصلی ترین و مهمترین شرایط اخذ ویزا در تورهای نوروز 1401 بشمار می روند. در ضمن مبلغ 100,000,000 تا 150,000,000 تومان، مناسب ترین مبلغ تمکن مالی می باشد و اینکه امکانش هست شما با کمتر از این مبلغ هم بتوانید موفق به اخذ ویزا توریستی اروپا شوید. موضوع بعدی جهت دریافت ویزای شینگن گردش حساب است که 3 ماه آخر حساب متقاضیان مورد نظر می باشد؛ توجه کنید که منظور از گردش حساب مبالغ ورودی و خروجی حسابتان نیست و تنها تعداد تراکنشات شما الویت دارد؛ هرچه تراکنشات حساب شما بالاتر باشد، طبیعتا شانس بیشتری برای اخذ ویزای شینگن دارید. در آخر اگر تمکن مالی و گردش حساب تان مورد تائید سفارت کشور مقصد قرار بگیرد، اما در مقابل تاریخچه سفری قابل توجهی نداشته باشید، می ‌توانید از اعتبار آژانس هواپیمایی سفریار آریا جهت اخذ ویزا شنگن خود استفاده نمایید. 

 

ادامه مطلب

تور تایلند نوروز 1401

 

سفر در دوران کرونا با تور تایلند نوروز 1401؛ آیا قرنطینه‌ ها برداشته شدند؟

خوشبختانه طبق آخرین اخبار اعلام شده از طرف دولت تایلند، قرنطینه‌ ها برای ورود مسافران به خاک این کشور برداشته شده است. طی این خبر از شما مسافرانی که هر 2 دوز واکسن کرونا را دریافت و کارت واکسن دارید در بدو ورود تست PCR  گرفته می شوید و مسافران فقط تا مشخص شدن نتیجه تست، به مدت یک شب در هتل قرنطینه می شوند و این قانون سفر به تمامی مقاصد گردشگری در تور تایلند نوروز 1401 را شامل می ‌شود. البته توجه داشته باشید که لیست واکسن‌ های مورد تایید کشور تایلند شامل: آکسفورد آسترازنکا، جانسون اند جانسون، مدرنا، فایزر، سینوفارم، کوویشیلد، اسپوتنیک وی و سینوواک می باشد. 

 

ادامه مطلب

تور مالزی نوروز 1401

 

عوامل موثر بر قیمت تور  مالزی نوروز 1401 چیست؟

قیمت مالزی بر اساس نوع ایرلاین انتخابی (داخلی - بین المللی)، اقامت در هتل، مدت اقامت، خدمات تور، تاریخچه سفر و همچنین ترکیب شهرها تعیین می شود. همچنین توجه داشته باشید که خطوط هوایی ماهان، قطر و امارات متحده عربی از جمله ایرلاین های پرطرفدار در این مسیر هستند که در اکثر موارد پروازهای مستقیم بیشتری به مالزی دارند و نکته آخر اینکه هزینه پرواز از ایران به مالزی معمولا در همان محدوده قیمت آن است و در طول سال تفاوت چندانی ندارد. مشکل بعدی انتخاب انواع هتل های اقامتی مالزی چه از نظر کیفیت یا کلاس و چه از نظر چند ستاره بودن می تواند در رتبه تور  مالزی نوروز 1401 بسیار تاثیرگذار باشد آژانس سفریار آریا رزرو اقامتگاه با کیفیت را به شما پیشنهاد می کند. در مقاصد ساحلی مانند لنکاوی و پنانگ ارائه بهترین خدمات و امکانات هیجان انگیز را دارید.

 

 

ادامه مطلب

تور بالی نوروز 1401


عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت تور بالی نوروز 1401 چیست؟


در مورد قیمت تور نوروز بالی 1401 باید بگوییم که گاها با خود فکر می کنید که هزینه های سفر به این جزیره زیبای بالی در زمان تعطیلات بهاری چرا باید نسبت به سایر فصول دیگر از سال گرانتر باشد، خوب دلیلش کاملا مشخص است به دلیل استقبال زیاد مسافران و موضوع عرضه و تقاضا که خوب کاملا طبیعی هم هست! در ادامه هزینه سفر به بالی به فاکتورهای مهم و اساسی همچون: نرخ بلیط هواپیما تهران بالی، قیمت رزرو هتل محل اقامت در بالی، تعداد روزهای اقامت، راهنمای تور، بیمه مسافرتی و... اشاره کرد. ضمنا توجه داشته باشید که سال نو در واقع فصل high season برای مسافران ایرانی بشمار می رود و در نتیجه میزان تقاضای سفر با بالی طبیعتا بالاتر می رود. بنابراین اگر با افزایش قیمت تور سفر به بالی در نوروز مواجه شدید خیلی تعجب نکنید.

 

 

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد