x تبلیغات
سفریارمجری مستقیم تورهای ارزان و لحظه آخری

تور قطر جام جهانی 2022

تور قطر جام جهانی 2022

 

شرایط اخذ ویزا‌ قطر برای شرکت در بازیهای جام‌ جهانی قطر‌ چگونه می باشد ؟

لازم به یادمان خواهد شد شد که اخذ ویزای قطر ، شغل بسیار ساده ‌‌ای است؛ برای دریافت این ویزای توریستی می بایستی بعد از سفر‌ به کشور قطر و از در فرودگاه ، ویزای فرودگاهی دریافت کنید . برای دریافت ویزای فرودگاهی الزاماً باید بلیت رفت و برگشت‌ ، حداقل هزار‌ و 500 دلار آمریکا و یا معادل آن به ریال و همچنین وچر هتل‌ خود را همراه داشته باشید . در نهایت برای شرکت در تله صراحی جهانی کلفتی حتما باید ویزای توریستی قطر‌ را در دست داشته باشید .

ادامه مطلب

تور ازمیر تابستان 1401

تور‌ ازمیر تابستان 1401

 

قیمت تور ازمیر تابستان ۱۴۰۱ چقدر جمعاً می شود ؟

مظنه تور ازمیر تابستان ۱۴۰۱ به مدت زمان‌ اقامت شما در هتل و به اضافه به دسته هتل و ایرلاین انتخابی شما پیوند خواهد داشت . هتلهای ازمیر در مناطق مختلفی از شهرستان قرار دارند که بعضی از آنها در مرکز شهر قرار دارند و تعدادی‌ دیگر از هتل‌ها‌ در نزدیکی ساحل قرار گرفته اند که می توانید از بین آنها انتخابهای متنوعی داشته باشید . با انتخاب هتل‌هایی‌ که فعالیت‌ها بیشتری عرضه می دهند ، سفر بهتری خواهید داشت منتها ارزش تور شما بالاتر می رود‌.

نکته مهم بعدی‌ در خصوص پرش این خواهد بود که هزینه تور ازمیر در صورت‌ انتخاب ایرلاینهای خارجی نسبت‌ به ایرلاینهای داخلی ، بالاتر است . همچنین سفر با تور ازمیر تابستان 1401 نسبت‌ به سایر ایام سال هزینه‌ بیشتری در برمیگیرد؛ برای‌اینکه تعداد مسافران تور این مراد بیشتر است و هوا در کیفیت مطلوبی قرار خواهد داشت .

ادامه مطلب

تور گرجستان تابستان 1401

تور گرجستان تابستان 1401

 

بهترین زمان‌ خرید تور گرجستان تابستان 1401 چه موقع است ؟

از آنجاییکه دوران تابستان فصل شلوغی‌ و در اصطلاح‌ "های سیزن " گرجستان شد ، بهتر شده حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور‌ گرجستان تابستان 1401 سمت خرید تور مورد نظرتان اقدام دهید . اما پیشنهاد آژانس‌ سفریار به شما این است که شما از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر برای رزرو یا خرید تور تابستانه گرجستان خود اقدام بکنید . اما نکته داشته باشید که در "های سیزن " بهتر است بلیط‌ خودش را یک یا دو ماه قبل از تاریخ نقل‌مکان خریداری‌ کنید تا پول کمتری را جت تور‌ مسافرتی مورد نظرتان پرداخت بکنید .

قیمت تور‌ گرجستان تابستان 1401 چقدر است ؟

نرخ تور‌ گرجستان در هنگام تابستان براساس قیمت بلیط هواپیما گرجستان پرواز ایرانی و پرواز خارجی ، نرخ رزرو‌ هتل‌ محل‌ اقامت‌ ، میزان روز‌های‌ مقدار تور‌ و فصلی که در آن به این کشور سفر می کنید ، تعیین می شود . ما در مجموعه‌ مسافرتی سفریار به عنوان مجری مستقیم تور گرجستان دایم در تلاش هستیم تا سفری خاطره انگیز و ارزانی را برایتان شمار بزنیم .

به طور فراگیر در موعد تابستان بها تور گرجستان بالاتر‌از‌سایر فصول سال می شود؛ علاوه بر آب و هوای پسندیده گرجستان در این هنگام ، به علت وجود تعطیلات تابستانی مسافران زیادی از تمام دنیا به این مقصد سفر می ‌کنند . در پاداش تعداد متقاضیان تور‌ گرجستان افزایش می یابد و همین سوژه وسیله فوق رفتن هزینه تور‌ گرجستان در تابستان 1401 می توان . چون با افزایش یافتن تقاضا برای خرید تور گرجستان تابستانی ، ظرفیت خیلی از پروازها و هتل‌های تفلیس - باتومی تکمیل ظرفیت خواهند شد .

 

پرواز‌های‌ تور تابستان گرجستان با چه ایرلاینهایی انجام‌ می شود ؟

سفریار به عنوان جعبه مستقیم تور گرجستان بصورت هوایی در معبر های تهران - تفلیس ، تبریز - تفلیس ، مشهد‌ - تفلیس ، شیراز - تفلیس ، اصفهان - تفلیس و . . . تورهای متنوع مسافرتی به گرجستان را برگزار می کند . ایرلاینهای ما‌هان‌ ، ایران ایر ، قشم ایر ، آتا ، تابناک و گرجیان ایرویز و غیره از شرکتهای هواپیمایی معتبری هستند که پرواز مستقیم‌ از ایران به گرجستان را انجام می دهند .

توجه داشته باشید که پریدن های جورجین از تهران و مشهد تنها در فصل‌های‌ پر گردشگر و فقط به صورت چارتر انجام می گردد و شرکت ماهان ایر هم بهترین ایرلاین داخلی است که در حال حاضر پرید های چارتر بلیط تهران - تفلیس و تفلیس - تهران را برگزار می کند .

 

خدمات‌ سفریار در تور تابستان گرجستان شامل چه مواردی خواهد بود ؟

خدمات تور‌ گرجستان تابستان 1401 توانایی دارد در هر پکیجی دیگرسان به شما نمایش شود؛ اما فعالیت‌ها عمومی تور‌ گرجستان تابستان سفریار به ترتیب زیر‌ می هست :

پس‌انداز بلیط رفت و برگشت هواپیما

پس‌انداز هتل‌ با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی و بین‌ شهری‌

بیمه مسافرتی

تور لیدر فارسی زبان

راهنمای محلی

سیم کارت اعتباری گرجستان (در صورت نیاز)

 

اطلاعات کلی تور‌ تابستان گرجستان

 

در تور تابستانی 1401 از کدام شهرهای توریستی گرجستان دیدن‌ کنیم ؟

 

تفلیس (Tbilisi)

دیار تفلیس به عنوان بزرگترین کشور و پایتخت کشور‌ گرجستان است که دیرینگی این آبادی به صد سال 5 میلادی بر می گردد . تفلیس در دو جهت رود کر (کورا ، متخواری) جای گرفته و از سه طرف توسط کوه محاصره شده است و همین موضوع‌ باعث زیبایی دوچندان این شهر شده است .

 

باتومی (Batumi)

یکی از شهر‌های‌ توریستی و ساحلی گرجستان ، شهر باتومی می باشد و بعنوان شهرنشین شگفت انگیز برای قرارگذاشتن تعطیلات تابستانه به حساب‌آمده می شود . شهر‌ باتومی پر از تفریحات و مکانهای خوشگل گردشگری است که در طیف متنوعی در پرستش شما هستند . درختان نخل‌ سر به فلک کشیده و ساخت های رنگین در این شهر به بسیاری به چشم می خورند و لذت سفرتان در این کشور میان است .

 

مستیا (Mestia)

یکی دیگر از ناحیه های زیبا در گرجستان " مستیا " عنوان داراست که در صورت شهرهای توریستی و پرطرفدار گرجستان قرار گرفته است . مستیا ، ناحیه کوهستانی در دامنه کوه‌های‌ قفقاز و در شمال غربی این کشور است و ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا خواهد داشت و مهمتر اینکه این شهر دارای طبیعتی بکر برای خلق گردی و پیاده روی کوهستانی بوده است .

 

تلاوی (Telavi)

ناحیه تلاوی به دلیل پیشینه تاریخی که دارد برای دلبستگی مندان به تاریخ شهرنشین اصلی و بسیار خوشگل بوده و پیشینه سکونت در آن به دوره مفرغ می رسد . بنا‌های‌ تاریخی جوراجور و ظاهر زیبا مرتبط به زمانه های مختلف تاریخچه در این دیار وجود خواهد داشت و شهری فرهنگی سیاسی در گرجستان خواهد شد . کامل ترین دوران برای عزیمت به این شهر ، نوبت خریف و ماه اکتبر همزمان با فستیوال انگور می باشد .

 

هزینه سکنا در تور گرجستان تابستان 1401 چقدر جمعاً خواهد بود ؟

 

مبلغ اقامت در هاستل : با پرداخت شبی ۷۰ لاری قادر خواهید بود در یکی از هاستلهای خوب و مناسب در تفلیس یا باتومی با صبحانه بدون پول اقامت کنید .

خرجی اقامت در هتل‌ : اقامت در هتلهای معمولی‌ چیزی حدود شبی ۱۰۰ لاری برای شما جمعاً میشود ، اما اتراق در یک هتل‌ بالا به طور‌ میانگین از شبی ۴۰۰ لاری مقدمه می گردد .

 

در تور‌ تابستانه گرجستان چه ارزی با خودم ببرم ؟

در اکثر موارد بیشتر مسافران ترجیح می ‌دهند قبل از سفر به کشور مورد نگاه ارز خریداری کنند . این مورد برای سفر به بیشتر کشورها کار راست و به فایده ‌ای می باشد؛ اما پیشنهاد ما این است که ارز خود را به دلار تبدیل بکنید و در گرجستان به لاری تبدیل کنید .

مطابق آزمون ما در گرجستان ، صرافی ، مغازه و بوتیک ‌هایی که در فرودگاه تفلیس و باتومی هستند به راحتی پول شما را هر چه باشد از یورو ، دلار ، لیر یا ریال به لاری معاوضه می‌ کنند . در خاطرنشان که در کشورهای دیگری جفت روسیه ، تبدیل پول فقط در بانک‌ها انجام می پذیرد .

از طرفی هم خوشبختانه نرخ تحول ارز در جمعاً نقاط کشور گرجستان یکی است و نیازی به نگرانی در این خصوص نیست ! حواستان باشد مقادیر بالا را از دلار به لاری تبدیل نکنید ، چون پورسانت بیشتری از شما میگیرند و صبور زیانمندی خواهید شد؛ بنابراین بهتر است برپایه ضرورت هرروز ، پول را چنج کنید .

 

در سفر تابستانه به گرجستان چه سیمکارتی بگیرم ؟

3 اپراتور اصلی تلفن همراه مگتی خواهش (Magticom) ، جئوسِل (Geocell) و بی‌لاین (Beeline) در همه گرجستان وجود خواهد داشت . البته پیشنهاد ما سیمکارت‌های مگتی می باشد چون‌که که آنتن ‌دهی بهتری نسبت به سایر اپراتورها خواهد داشت . در ضمن قیمت خدمات این سه اپراتور شبیه‌ به هم است ، با این حال مگتی اپراتور رسمی کشور شناخته می گردد .

مطلب : برای خریداری سیمکارت ، همراه داشتن پاسپورت کلفی بوده است و شما مسافران می ‌توانید در فرودگاه یا رشته های اپراتورهای تلفن همراه در سطح شهر سیم‌ کارت مورد نظرتان را تهیه بکنید . قیمت سیمکارت معمولا 5 لاری است که همان اندازه شارژ دارد .

ما قبل بینی‌ آب و هوا‌ گرجستان در تابستان

 

چگونگی آب و آسمانی گرجستان در فصل تابستان چگونه خواهد بود ؟

تابستان در گرجستان در اکثر موارد گرم خواهد بود و بهترین زمان برای تفریحات و تفریحی های خانوادگی می باشد . در ماه جولای جو تقریبا گرمتر و میانگین دمای هوا حدود ۲۷ پایه سانتیگراد بوده و بعضی وقتها تا ۳۰ رتبه هم میرسد و عصرها هوا خنک تر می توان و زمان مناسبی برای کوچ کردن به یک مطعم و تجربه یک غذای خوشمزه گرجی می باشد .

باز در ماه آگوست هم هوا به گرمترین حالت خود میرسد و میانگین دمای هوا میان ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد بی‌قرار میباشد و شنا اجرا کردن خوب ترین تفریح برای خنک گردیدن در گرمای این ماه است و برای گردش و گذار در شهر‌ هم هوا‌ کمی گرم و گاها اذیت کننده است .

به صورت فراگیر جولای و آگوست شلوغ ترین ماههای این دیار به حساب می آید و توریستهای اضافی به این شهر سفر میکنند و هوای پایتخت این کشور ، تفلیس و شهرهای اطراف آن به شدت گرم میشود . پیشنهاد ما عازم‌شدن به مناطق کوهستانی گرجستان در این ماهها طرف تفریح‌ و خوشگذرانی است و شاید این تنها بازه زمانی گردد که بتوانید در کوه‌های‌ بلا برف این کشور‌ تجربیات جذابی بدست آورید .

 

روش رزرو‌ تور گرجستان تابستان 1401

 

نحوه ذخیره تور گرجستان تابستان 1401 چگونه است ؟

شما علاقه مندان به پس‌انداز یا خرید تور گرجستان تابستان امسال می توانید به سادگی و در کمترین هنگام تور‌ مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین‌ 24 ساعته در صفحه‌ اصلی سفریار آریا خریداری نمایند . آژانس‌ مسافرتی سفریار با بارگذاری تماما تورهای تابستانه گرجستان به مقصد تفلیس – باتومی در وبسایت مجموعه برای شما همسفران عزیز جاده خریداری این تورها را راحت تر کرده است و شما مسافران این امکان را دارید که به 2 روش برای تهیه تور گرجستان تابستانی خود عمل دهید . یکی به صورت در اینترنت که با خواندن تمام مطالب گذاشته گشته برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات ما برای معامله آنلاین خود رفتار نمایید و قرارداد را به شکل در اینترنت بدست‌آورد کنید .

روش بعدی هم به این صورت است که اگر دسترسی به معامله اینترنتی تور گرجستان تابستانی‌ مجموعه‌ ما ندارید ، تنها کافیست با آژانس سفریار آریا ارتباط بگیرید و از مسئول فروش تورهای خارجی ما مشاوره‌ بگیرید و در نهایت مبلغ‌ را کارت به کارت‌ کرده و فیش واریزی و تصویر کارت‌ ملی را داخل‌ واتس آپ ارسال بکنید و در نهایت قولنامه تور‌ مورد نظرتان را دریافت نمایید .

منبع : تور گرجستان تابستان 1401

تور‌ بدروم تابستان 1401

تور‌ بدروم تابستان 1401

 

پکیج تور‌ بدروم تابستان 1401 سفریار شمامل چه مواردی است ؟

 

بلیط رفت و برگشت

• 6 یا 7 شب اقامت‌ در هتل

صبحانه ، نهار ، شام و نوشیدنی‌

ترانسفر رفت و برگشت‌ از فرودگاه به هتل

ترانسفر زمینی از دنیزلی به بدروم

جال لیدر فارسی زبان

بیمه مسافرتی

گشت‌ شهری و… است .

ادامه مطلب

تور اروپا تابستان 1401

تور اروپا تابستان 1401

 

شرایط اخذ ویزا در تور‌های‌ تابستانی اروپا چگونه است ؟

از آنجاییکه خانوادههایی که محصل دارند ، فصل تابستان راحت ‌تر می توانند برای اخذ ویزا اقدام کنند . چرا که در تابستان مدارس‌ تعطیل است و بازه زمانی‌ بلند برای سفر‌های‌ توریستی اروپا می‌‌باشد‌ . البته‌ در فصل‌های دیگری از سال برای شمایی که فرزند محصل دارند فصل مناسبی نیست ! چون برای سفارت‌‌‌ها‌ سوء‌ تفاهم شده که مسافر در هنگام تحصیل بچه اقدام کرده و امکان داراست بخواهد به دیار برنگردد .

شرایط دریافت ویزا در تورهای گروهی تابستانی‌ هم راحت ‌تر‌از‌زمان ‌های دیگر سال است . اما اگر خودتان تقدم می دهید برای تورهای تابستانه اروپایی عمل کنید ، حتما یکی دو ماه کنار وقت سفارت‌ تان را بگیرید و برنامه ریزی سفرتان را انجام دهید؛ یعنی بلیط و هتل‌ تان را به صورت‌ قطعی‌ یا رزرو موقت برای یکی از ماه‌های تابستان بگیرید .

در نهایت لازم به ذکر است‌ که تعداد‌ روز‌های‌ بالا رزرو نکنید و مخصوصا اگر اولین بار‌ است که برای ویزا‌ شنگن اقدام می‌ کنید ، برنامه یک هفته‌ ای یا نهایتا 10 روزه بچینید و به سفارت‌ ارائه دهید .

ادامه مطلب

تور‌ وان تابستان 1401

تور‌ وان تابستان 1401

 

قیمت‌ تور وان تابستان ۱۴۰۱ چقدر تمام می گردد ؟

قیمت تور وان تابستان ۱۴۰۱ به مقدار زمان اقامت‌ شما در هتل‌ و همچنین‌ به دسته هتل‌ و ایرلاین انتخابی شما بستگی خواهد داشت . هتلهای وان در نقاط مختلفی از ولایت قرار دارند که بعضی از آنها در میانه کشور قرار دارند و بعضی دیگر از هتلها در حومه شهر قرار گرفته اند که می توانید از بین آنها انتخابهای متنوعی داشته باشید . با انتخاب هتل‌هایی‌ که خدمات‌ بیشتری ارائه می دهند ، سفر بهتری خواهید داشت منتها نرخ‌ تور‌ شما بالاتر می رود‌.

ادامه مطلب

تور‌ چابهار تابستان 1401

تور‌ چابهار تابستان 1401

 

بهترین‌ زمان‌ خرید تور چابهار تابستان 1401 چه موقعی است‌ ؟

گنجایش تور چابهار در فصل‌ تابستان تنها در اواخر هفته توانایی خواهد داشت که پر گردد . به علت استقبال نه چندان بی‌شمار گردشگران در این موعد ، قیمت این تور‌ اصولا پایین است؛ در نهایت شما با تبدل قیمت قابل‌ توجهی روبرو خواهید شد . با این کیفیت شما عزیزان یکی دو روز کنار از تاریخ سفرتان هم می ‌توانید تله چابهار تابستان 1401 خود را خریدن دهید . اما چنانچه تصمیم سفر‌ در آخر‌ هفته را دارید بهتر است از یک هفته قبل از سرگذشت سفرتان ، تور‌ چابهار تابستانه خود را رزرو کنید .

ادامه مطلب

تور مارماریس تابستان 1401

تور مارماریس تابستان 1401

 

زیباترین زمان خرید تورهای تابستانه مارماریس چه موقع است ؟

رزرو و خریداری تورهای تابستانی مانند تور مارماریس تابستان اکثراً از ابتدا تا انتهای تابستان انجام می گردد . انتخاب زمان‌ رزرو‌ تور تا حد زیادی‌ به وضعیت‌ مسافر از  زمان آزاد‌ و… بستگی دارد . به علاوه مانند تور تابستانی مارماریس یک تور پرطرفدار‌ است امکان پر شدن آن در هرکدام از بازههای برگزاری وجود دارا است به همین دلیل رزرو در دوران درست مانع‌ از دست رفتن تور می‌شود‌ .

 

ادامه مطلب

تور کوش آداسی تابستان 1401

تور کوش آداسی تابستان 1401

 

بهترین زمان خرید تور‌ کوش آداسی تابستان 1401 چه موقعی شده ؟

ما پیشنهاد می کنیم که شما گردشگران عزیز‌ از 10 روز قبل از تاریخ سفرتان طرف رزرو یا خرید تور‌ کوش آداسی تابستان 1401 خودتان اقدام نمایید . اما مطلب ‌ای که حتما باید به آن توجه داشته باشید و خیلی‌ از آژانس‌های‌ مسافرتی بشما نگویند این است که در این فصل که در واقع "های سیزن " کوش آداسی هم است ، بهتر شد بلیط‌ خویش را یک یا دو ماه کنار از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید ، به چه‌علت که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر میشوید ، طبیعتا مخارج بلیط رفت و عودت شما بالاتر می رود‌. برای رزرو‌ هتل‌ نیز بهتر خواهد شد از یک ماه تا 10 روز پیش از تاریخ سفر اقدام کنید تا هزینه هایتان بیشتر نشود .

ادامه مطلب

تور تایلند تابستان 1401

تور تایلند تابستان 1401

 

 قیمت تور تایلند تابستان 1401 بر چه اساسی تعیین‌ میشود ؟

قیمت جال تایلند ویژه تابستان براساس قیمت‌ بلیط‌ هواپیما‌ تایلند با پرواز‌های‌ ایرانی (ایران ایر و ماهان) و یا پرواز‌ خارجی (بانکوک ایر ، جت آسیا ، آسین ایر ، آسیا‌ آتلانتیک و . . .) به مقصد شهرهای توریستی تایلند و همچنین‌ قیمت‌ رزرو هتل‌ در تایلند کاملا متفاوت محاسبه می گردد . جمع بر این دو فاکتور‌ مهم و اساسی که تاثیر بسزایی در قیمت‌ تور تایلند تابستان 1401 دارند ، تعداد روز‌های‌ مدت‌ اقامت شما و فصلی که در آن به تایلند سفر خواهید کرد ، تمام در قیمت تور‌ تایلند تابستان تاثیرگذار‌ می باشد .

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد