x تبلیغات
سفریارمجری مستقیم تورهای ارزان و لحظه آخری

تور آنتالیا تابستان 1401

تور آنتالیا تابستان 1401

 

زیباترین زمان خریداری تور‌های‌ تابستانه آنتالیا چه موقع شده است ؟

پس‌انداز و خریداری تورهای تابستانی‌ مانند تور آنتالیا تابستان در اکثر موارد از ابتدا تا انتهای تابستان انجام‌ می شود . گلچین روزگار رزرو تور تا حد زیادی به حالت مسافر از مورد توجه زمان آزاد و… بستگی دارا است . به علاوه چون تور تابستانی آنتالیا یک تور پرطرفدار شده امکان پر شدن آن در هرکدام از بازههای برگزاری وجود دارد به همین دلیل پس‌انداز در زمان درست مانع از دست رفتن تور می توان .

 

بهترین زمان برای فروش تور‌ آنتالیا تابستان 1401 ، درست 10 زمان کنار از تاریخ مورد نظرتان برای سفر می است . منتها برای نفع جویی در هزینه هایتان این احتمال را دارید که بلیط‌ رفت و عود خود را از 20 موقع الی 1 ماه پیش از تاریخ سفر‌ پس‌انداز کنید ، زیرا هرچه به فصل‌ تابستان نزدیک‌ تر می شویم قیمت بلیط‌‌ها‌ کمی افزایش خواهند داشت . برای رزرو هتل نیز می ‌توانید 10 روز الی 1 ماه پیش از تاریخچه سفر ، هتل مناسبت نظر خودشان را در ایروان رزرو‌ بکنید .

 

 

 

ادامه مطلب

تور مالزی تابستان 1401

بهترین هنگام خرید تور مالزی تابستان 1401 چه موقعی است ؟

ما پیشنهاد انجام می دهیم که شما گردشگران شایسته از 10 تاریخ قبل از وقایع سفرتان جهت پس‌انداز یا خریداری تور مالزی تابستان 1401 خود اقدام دهید . منتها مساله ‌ای که باید به آن نکته داشته باشید و خیلی از آژانس‌های‌ مسافرتی بشما نگویند این است که در این فصل‌ که در واقع‌ "های سیزن " مالزی هم بوده است ، عالی می باشد بلیط‌ خودشان را یک یا دو ماه کنار از وقایع سفر خریداری کنید تا وجه کمتری را بپردازید ، زیرا هر چقدر به روزگار سفر نزدیک ‌تر میشوید ، طبیعتا هزینه بلیط‌ رفت و برگشت‌ شما بالاتر می رود‌. برای رزرو هتل نیز بهتر شده است از یک ماه تا 10 تاریخ قبل از تاریخ سفر عمل بکنید تا هزینه هایتان زیادتر نشود .

ادامه مطلب

تور‌ روسيه تابستان 1401

تور‌ روسيه تابستان 1401

 

آيا شرايط اخذ ويزاي روسيه در تابستان سخت است ؟

براي سفر با تور روسيه تابستاني شما به ويزاي توريستي اين كشور نياز داريد . اما‌ شرايط‌ اخذ ويزاي روسيه بسيار‌ ساده ‌تر و كم هزينه‌ ‌تر‌از‌ويزاي شينگن مي باشد؛ بطوريكه براي گرفت ويزاي روسيه شرايط خاصي را نياز نداريد ، داشته باشيد . اما براي اخذ ويزاي اين كشور‌ فقط مي ‌توانيد به همراه تورهاي گروهي روسيه اقدام نماييد . هزينه ويزاي روسيه به همراه تور مسافرتي تان از شما پرداخت مي كنيد و منتها محض آگاهي بايد فرمود كه حدود ۹۵ دلار براي نياز ويزا به سفارت روسيه پرداخت مي گردد .

براي درخواست ويزاي روسيه براي تور روسيه به مداركي همچون بليط قطعي رفت و مراجعت پهپاد ، واچر قطعي هتل‌ ، 2 قطعه عكس 3×4 ، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار‌ و فرم‌ درخواست‌ ويزاي روسيه درخواست داريد .

ادامه مطلب

تور هند تابستان 1401

تور‌ هند تابستان 1401

 

پرواز‌های‌ تور‌ هند تابستان با چه ایرلاینهایی ادا می‌شود‌ ؟

فروش بلیط هواپیما هند از مبدا تهران توسط شرکتهای هواپیمایی ما‌هان‌ ، ایر عربیا ، عمان ایر ، قطر ایرویز ، امارات ، ترکیش ، آئروفلوت ، اوکراین و کویت و . . . انجام می پذیرد . همچنین برای پرواز‌ مستقیم‌ به سمت دهلی هند می توانید بلیط خود‌ را برای روزهای شنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و جمعه رزرو یا تهیه دهید و مدت وقتی که شما در پرواز‌ هستید بدون‌ احتساب پیش‌ آمدن مشکلات احتسابی ، 3 ساعت و 50 دقیقه خواهد بود .

خوب‌ همانطور که میدانید نرخ‌ بلیط هواپیما‌ به هندوستان ، تحت تاثیر‌ عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی ، شرکت هوایی‌ ارائه دهنده بلیط‌ و . . . می باشد‌ . از این رو برای خرید‌ بلیط ارزان‌ هواپیما دهلی بهتر است هنگام جستجو ، بلیط‌ها‌ را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید ! بنابراین حتما تمامی‌ امکانات و شرایط‌ پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود ، یک بلیط‌ ارزان هواپیما هند را رزرو و خریداری کنید .

ادامه مطلب

تور سریلانکا تابستان 1401

تور سريلانكا تابستان 1401

 

شرايط اخذ‌ ويزاي سريلانكا در تعطيلات تابستان به چه صورت است ؟

اين ويزا براي متقاضياني صادر مي شود كه قصدشان از سفر به كشور سريلانكا توريستي ، گردشگري و ديدار مجدد از مركزها ديدني بي‌شمار جذاب و لذت بردن از سفرشان بعنوان توريست و گردشگر مي باشد . بيشتر مسافران براي اينكه بتوانند به خاك اين كشور‌ وارد بشوند بايست ويزاي توريستي 30 روزه سريلانكا در دستشان باشد كه به انجام فرودگاهي و سرانجام از ورود مسافر‌ به يكي از فرودگاه ‌هاي اين سرزمين ، با مهر شدن پاسپورت فرد متقاضي ويزا ، صادر خواهد بود .

ضمنا اين ويزا‌ در واقع به صورت ETA يا همان ويزاي الكترونيكي صادر مي شود ، ايرانيهاي عزيز‌ هم براي سفر‌هاي‌ توريستي خودش ميتوانند ويزا توريستي را در بدو ورود به خاك سريلانكا دريافت كنند و اجازه‌ اقامت 30 روزه‌ در اين كشور را داشته باشند .

ادامه مطلب

تور مالدیو تابستان 1401


تور‌ مالديو تابستان 1401

 

آيا براي سفر‌ با تور مالديو تابستان 1401 نياز‌ به اخذ‌ ويزا‌ شده است ؟

خوشبختانه تله تابستان مالديو 1401 هم از آن دسته پكيج ‌هاي مسافرتي خارجي شده كه مسافران ايراني براي رزرو آن نيازي به اخذ رواديد ندارند . در واقع ويزاي توريستي مالديو به انجام فرودگاهي براي شما صادر مي‌‌شود‌ . بدين صورت كه در بدو رسيد با پرداخت 50 تا 70 دلار و نمايش پروانه معتبر اين قدرت را داريد كه بدون هيچ‌ نگراني با خيال راحت مودت ورود به اين كشور را دريافت نماييد . در ضمن مداركي كه براي رزرو‌ تور مالديو ويزه تابستان و دريافت ويزا‌ بايد همراه داشته باشيد موارد تحت را شامل مي ‌شود :

• براي دريافت ويزاي مالديو رواديد شما بايستي حداقل‌ 7 ماه اعتبار داشته بوده است .

• هنگام‌ ورود به فرودگاه واچر هتل (برگه رزرو هتل) را بهمراه داشته باشيد .

ادامه مطلب

تور تابستان 1401

تور‌ تابستان 1401

 

پرطرفدارترين تورهاي تابستان 1401 کدامند ؟

خوب اگر بخواهيم پرطرفدارترين تورهاي تابستان را براساس فروش تورها به مقاصد مختلف دنيا در تابستان سال ‌هاي گذشته‌ بررسي ‌کنيم ، حتما بايد بگوييم که تورهاي تابستاني اروپا ، از محبوب ‌ترين تورهاي تابستاني خواهند بود . بعد از آن تور استانبول ، تله ارمنستان ، تور دبي و تور ترکيبي روسيه نيز از ديگر تورهاي خارجي محبوب‌ در تابستان 1401 خواهند گشت . توجه داشته باشيد که تور تابستاني مشهد ، تور اصفهان تابستان ، تور تبريز تابستان و تور‌ تابستانه کيش هم از پرطرفدارترين پکيجهاي مسافرتي در تابستان 1401 مي ‌باشند . البته در بين تورهاي داخلي‌ ، تور مشهد و در بين تورهاي خارجي ، تور استانبول از محبوبيت بالاتري برخوردارند .

ادامه مطلب

تور اصفهان

تور اصفهان

قیمت تور اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت تور در اصفهان دارای رنج قیمتی متفاوتی در سایت سفریار می باشد. نرخ تور اصفهان برای عواملی مانند: نوع سفر (زمینی یا هوایی)، وسیله نقلیه (فرست کلاس، اکونومی، اتوبوس ویژه یا عادی)، تعداد روز و شب، اقامت (هتل اصفهان، محل اقامت و ...)، وعده های غذایی، برنامه سرگرمی تور و غیره عواملی هستند که بر قیمت تور در اصفهان تاثیر می گذارند و طبیعتا هر چه خدمات بیشتر در تور ارائه شود قیمت بالاتری نیز دارد.

ادامه مطلب

تور ارمنستان

تور ارمنستان

هزینه تور ارمنستان چقدر است؟
تور ارمنستان بسته به زیرساخت ها و خدمات مختلفی که به شما ارائه می دهد قیمت های متفاوتی دارد. البته، هرچه تعداد بیشتری در تور داشته باشید، تور گران تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت تور ارمنستان می تواند نوع تور (زمینی یا هوایی)، نوع وسیله نقلیه (اتوبوس شخصی یا معمولی، پرواز فرست کلاس یا اکونومی)، روز و شب، هتل- مهمان (هتل، وی در منزل) باشد. هتل، مهمانسرا و غیره)، تعداد وعده های غذایی (صبحانه، ناهار، شام و غیره)، برنامه سرگرمی تور و غیره.

ادامه مطلب

تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی
 
شرایط سفر با تور آفریقای جنوبی در اپیدمی جدید ویروس کرونا چگونه است؟
آفریقای جنوبی یکی از مقاصدی است که مرزهای گردشگری خود را باز کرده است به شرطی که تست PCR منفی برای گردشگران ارائه کند. از این نظر، تور آفریقای جنوبی دوباره حفظ می شود و مسافران می توانند به این کشور بکر و زیبا سفر کنند. متاسفانه با شیوع ویروس جدید کرونا در آفریقا، تمامی پروازها به این مقصد تا اطلاع ثانوی لغو شده است. از این رو ایرلاین های قطر، امارات، ترکیه و ... نیز پروازهای خود را به حالت تعلیق درآورده اند و مسافرانی که قصد بازگشت از ژوهانسبورگ و کیپ تاون با انجام تست PCR به تهران را دارند باید 14 روز در قرنطینه باشند.
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد