شرایط اخذ ویزای آفریقای جنوبی در ایران چیست؟
اگر قصد دارید از طریق تور به آفریقای جنوبی سفر کنید، آژانس مسافرتی سافاریار به عنوان ارائه دهنده خدمات تور رسیدگی به ویزای شما را انجام خواهد داد. با این حال، اگر می خواهید شخصا برای ویزای آفریقای جنوبی درخواست دهید، باید با دفتر خدمات ویزای جهانی VFS تماس بگیرید. به این ترتیب ابتدا باید مدارک لازم را تهیه کرده و از طریق سایت این شرکت وقت سفارت آفریقای جنوبی را تعیین کنید.
اگر از طریق آژانس درخواست می دهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدارک زیر را به آژانس ارائه دهید تا آژانس بتواند بقیه کارها را برای شما انجام دهد. در هر صورت برای تحویل مدارک و انجام انگشت نگاری و مصاحبه باید در زمان سفارت به دفتر VFS مراجعه کنید.
برای دریافت ویزای تور آفریقای جنوبی چه مدارکی لازم است؟
 
1. پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و حداقل 2 صفحه خالی
2. 2 عکس رنگی جدید (3 در 4) با زمینه سفید
3.اصل و ترجمه شناسنامه افراد زیر 18 سال (با مهر قوه قضاییه)
4. مدارک استخدامی برای تحصیل یا کار به زبان انگلیسی و با سرفصل شرکت و موسسه آموزشی (با ذکر تاریخ و هدف سفر، آدرس و شماره تلفن)
5. توان مالی و گردش 3 ماهه در حساب با موجودی حداقل 40 میلیون تومان (به زبان انگلیسی و با مهر و امضای بانک)
6. بلیط رفت و برگشت به آفریقای جنوبی
7. کوپن (فرم رزرو هتل)
8. اطلاعات شخصی را پر کنید:
• تمامی مدارک باید به بخش ویزا آژانس ارائه شود.
• مسئولیت بررسی اعتبار یا ممنوعیت گذرنامه متقاضی بر عهده مسافر است.
• در صورتی که شرکتی بخواهد مدارک را ترجمه کند هزینه های ترجمه جدا از مسافر اخذ می شود.
• تصمیم گیری نهایی در خصوص صدور ویزا توسط سفارت انجام می شود و در صورت تاخیر در صدور ویزا یا رد ویزا، آژانس هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
مسافران گرامی برای دریافت اثر انگشت به موقع با دفتر واسطه جهانی VFS تماس حاصل فرمایند. تغییر تاریخ اصلا امکان پذیر نیست.
قیمت تور آفریقای جنوبی چقدر است؟
قیمت تور آفریقای جنوبی برای عوامل مختلف از جمله رزرو هتل با غذا، بلیط هواپیما، نوع خدمات، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، بیمه مسافرتی، تور فارسی مسلط به انگلیسی، گشت شهری رایگان و سیم کارت مطمئن و ... بستگی دارد. برای داشتن یک سفر ارزان و مقرون به صرفه می توانید در آخرین لحظه از طریق سایت آژانس مسافرتی سفریار آریا تور آفریقای جنوبی را دنبال کنید و تور ارزان و با کیفیت را تجربه کنید.
 
مهم ترین شهرهای آفریقای جنوبی برای سفر کدامند؟
در سال های اخیر کشور آفریقای جنوبی با سرعتی باورنکردنی در حال توسعه است، شهرهای مهمی دارد و تور مکانی با طبیعت بکر و زیبا است که در گردشگری بسیار موفق بوده و هر ساله گردشگران زیادی برای خرید تور آفریقای جنوبی به این مقصد می آیند. ; با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای این کشور را بشناسید.• کیپ تاون
شهرستان بندر، که دومین شهرستان پرجمعیت ترین در آفریقای جنوبی پس از ژوهانسبورگ، محبوب ترین مقصد توریستی در آفریقای جنوبی است. به ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی در این شهرستان واقع شده است. در سال 2014، نیویورک تایمز به نام کیپ تاون بهترین مکان برای مراجعه کنید.
 
• ژوهانسبورگ
شناخته شده در میان مردم آفریقای جنوبی به عنوان شهر طلا، آن را بزرگترین شهرستان در کشور است. ژوهانسبورگ پایتخت اقتصادی و صنعتی آفریقای جنوبی و پایتخت از غنی ترین استان آفریقای جنوبی، گائوتنگ است. هر سال، بسیاری از گردشگران بازدید از شهرستان، که در سال 1886 در منطقه طلاکاری شده از آفریقای جنوبی با خرید تور تاسیس شد.
 
• دوربان
این شهرستان بندر سومین شهرستان در آفریقای جنوبی و یکی از بسیاری از شهرستانها بندر مهم در قاره آفریقا است. دوربان به عنوان یکی از جاذبه های تور آفریقای جنوبی به دلیل آب و هوای گرمسیری و سواحل گرم شناخته شده است.
 
• در تور را پر کنید یا
پایتخت اداری و اجرایی آفریقای جنوبی شهرستان از تور یا است. شهرستان پس از خالق و موسس آن، پستها در طول تور Yusu نامگذاری شد. وجود دانشگاه های مختلف ساخته شده است این شهرستان معروف و همچنین بافت منحصر به فرد و زیبا در معماری تور غنی یا یکی از اصلی جاذبه های توریستی تور از آفریقای جنوبی.
 
خدمات تور آفریقای جنوبی آریا سفر چیست؟
• 10 شب در هتل های لوکس ترین در آفریقای جنوبی
• 1 شب و 2 روز اقامت در هتل 4 ستاره آفریقای جنوبی
• 2 تورهای شهرستان تمام روز و چهار تورهای شهرستان نیم روز
• راهنمای فارسی زبان با تجربه از تهران به پایان سفر
• راهنمای سفر محلی آفریقایی
• تا اخذ آفریقای جنوبی ویزا و بیمه مسافرتی به € 50،000
• 12 صبحانه بین المللی بوفه + 5 ناهار + 2 شام
پرواز • داخلی از ژوهانسبورگ به کیپ تاون G
نقل و انتقالات • فرودگاه و تورهای اتوبوس تور مدرن
• ورود به تمام جاذبه های تور با توجه به برنامه سفر
 
اطلاعات مهم در مورد سفر به آفریقای جنوبی
 
تور که در آن شهرستانها است آفریقای جنوبی برگزار می شود؟
با توجه به شرایط و محدودیت های حاکم در سراسر جهان و در کشور ما، ایران، با توجه به همه گیر ویروس کرونا، پروازهای خارجی به شدت کاهش یافته است، اما در مورد پروازهای آفریقای جنوبی منشاء تمام تور استاندارد است. این تهران است و آن را ممکن است برای تغییر منشا به دیگر شهرستانها در ایران می باشد.تور آفریقای جنوبی از شهرهای بزرگ کشور مانند: تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان و رشت نیز در فصول خاصی نمایندگی دارند.
 
کدام خطوط هوایی به آفریقای جنوبی پرواز می کنند؟
برای سفر به جمهوری آفریقای جنوبی باید در نظر داشته باشید که هیچ پرواز مستقیمی از ایران به این کشور وجود ندارد یعنی تمامی پروازهای آفریقای جنوبی برای یکی از مقاصد می باشد. ابتدا پروازهای بین دو و سپس از آنجا به مقصد اصلی آفریقای جنوبی و از بین پروازها می توان به آن اشاره کرد. دبی، دوحه، استانبول و ..
بهترین پروازها از ایران به آفریقای جنوبی ایرلاین های معتبر و شناخته شده زیر هستند:
• ترکیش ایرلاینز ترکیه (یک توقف در استانبول)
• امارات (یک ایستگاه در دبی)
قطر ایرویز (یک ایستگاه در دوحه)
 
حمل و نقل عمومی در آفریقای جنوبی چگونه است؟
آفریقای جنوبی کشوری بزرگ با جاذبه های گردشگری متنوع است و امروزه سیستم حمل و نقل عمومی آفریقای جنوبی به گردشگران امکان سفر به این کشور را می دهد. حمل و نقل هوایی در آفریقای جنوبی بسیار محبوب است و تقریباً تمام شهرهای بزرگ این کشور از طریق هوایی به یکدیگر متصل هستند. پروازهای داخلی گران هستند، اما بهترین راه برای سفرهای طولانی در داخل کشور هستند. یکی دیگر از گزینه های شما برای حمل و نقل، اجاره ماشین است، قیمت اجاره ماشین در این کشور مناسب و معقول است.
همچنین خطوط اتوبوس از شهرهای بزرگ به مقاصد مختلف وجود دارد. اتوبوس یکی از ارزان ترین راه ها برای سفر در آفریقای جنوبی است.سیستم حمل‌ونقل ریلی آفریقای جنوبی آژانس راه‌آهن مسافری آفریقای جنوبی (PRASA) نامیده می‌شود و قطار انتخابی مقرون به صرفه است، اما همیشه امن نیست! در نهایت، گزینه بعدی شما، که یکی از ارزان ترین راه ها برای کاوش در آفریقای جنوبی است، اجاره دوچرخه است. البته این روش به دلیل تردد زیاد در شهرها ایمن نیست اما در مناطق روستایی و حومه شهر گزینه بسیار خوبی است.
 
هزینه اقامت در هتل آفریقای جنوبی چقدر است؟
اقامت در هاستل های این کشور برای شما از 120 تا 150 تور در هر شب هزینه دارد اما برای هاستل 10 تا 20 تخته و برای اتاق 4 تا 8 تخته 250 تا 300 تور در هر شب. همه هاستل ها وای فای رایگان دارند و حتی بیشتر هاستل ها صبحانه رایگان دارند.
اما اگر ترجیح می دهید در هتل اقامت کنید و به دنبال هتل های ارزان قیمت هستید، باید بدانید که اقامت در هتل های ارزان آفریقای جنوبی به طور میانگین برای هر شب 750 تا 1200 راند برای شما هزینه دارد که البته در شهرهای بزرگ این مقدار کمی بیشتر است. و در مناطق کوچکتر کمتر. برای هتلی که صبحانه رایگان سرو می کند، باید حدود 900 دور پرداخت کنید.
 
 
پیش بینی آب و هوا در آفریقای جنوبی
 
آب و هوای آفریقای جنوبی چگونه است؟
این کشور آب و هوای معتدلی دارد که بیشتر روزهای سال آفتابی است. قبل از خرید تور آفریقای جنوبی، به خاطر داشته باشید که به دلیل موقعیت آنها در نیمکره جنوبی، تابستان و زمستان برعکس نیمکره شمالی است. ارتفاعات و اقیانوس های اطراف این کشور تاثیر زیادی بر آب و هوا دارد.اگر در زمستان یک مسافر آفریقای جنوبی تور هستید، بدانید که در این فصل به جز کیپ تاون بارانی نمی بارد و آب و هوا تقریباً در تمام طول سال یکسان است.
 
بهترین زمان برای سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟
به دلیل موقعیت آفریقا در نیمکره جنوبی، فصول این کشور با ایران متفاوت است و بهترین زمان برای سفر به آفریقای جنوبی، فصول بهار و تابستان است که مصادف با فصول پاییز و زمستان در ایران است. البته نرخ تور آفریقای جنوبی نیز در این فصول به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. برای گردشگرانی که می خواهند ارزان تر به آفریقا سفر کنند، پاییز بهترین زمان از سال برای سفر است.
 
مراحل رزرو تور آفریقای جنوبی
 
مراحل رزرو برای تور آفریقای جنوبی چیست؟
یکی از عوامل موثر بر قیمت تور آفریقای جنوبی آذربایجان نحوه خرید آن است. شما می توانید تور مورد نظر خود را به دو صورت رزرو کنید: 1- خرید حضوری 2- خرید آنلاین. با خرید آنلاین می توانید تعداد زیادی تور را در سایت های مختلف در کمترین زمان ممکن مقایسه کنید. با مقایسه تور در آفریقای جنوبی، خرید آنلاین نه تنها می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، بلکه می تواند کیفیت سفر شما را نیز بهبود بخشد. همچنین، هنگام خرید آنلاین، با قیمت تور کمتری برای سفر به آفریقای جنوبی نسبت به خرید حضوری مواجه خواهید شد. زیرا اکثر پیشنهادات تور در آفریقای جنوبی فقط برای فروش آنلاین هستند.
 
نکات مهم پس از رزرو تور آفریقای جنوبی چیست؟
 
لطفاً توجه داشته باشید که اکثر هتل‌های آفریقای جنوبی ساعت ۲ بعدازظهر تحویل می‌گیرند و خروج از هتل ساعت ۱۲ بعد از ظهر است.بنابراین اگر تور آفریقای جنوبی خود را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کرده اید. حتما زمان بلیط و مطابقت آن با زمان تحویل اتاق را بررسی کنید.
تمام خدمات تور آفریقای جنوبی ما اقامتگاه مقصد را با اطلاع کامل از رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می دهد. بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ملاحظات لازم در نظر گرفته شود.
• حضور مسافران یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه الزامی است.
• برای استفاده از پرواز و پذیرش هتل خود، ارائه کارت شناسایی معتبر الزامی است.
کنسلی تور آفریقای جنوبی از تهران در روزهایی که تقاضا برای سفر بیشتر است امکان پذیر نیست.
• کارشناسان پشتیبانی ما در تمامی مراحل سفر همراه شما هستند و در صورت بروز مشکل از لحظه ورود به سایت تا لحظه بازگشت از سفر می توانید در هر زمان با پشتیبانی 24 ساعته سافاریار تماس بگیرید. شب یا روز.