بهترين‌ زمان‌ خريد تور‌هاي‌ تابستاني 1401 چه تاريخي مي باشد ؟

بهترين‌ زمان خريد دقيقا بستگي به مقاصد گردشگري شما يا همان تور‌ انتخابي شما دارد‌ ! اگر تور‌هاي‌ تابستاني اروپا را گلچين کرده ايد ، حتما بايد لااقل 2 ماه قبل از مسافرت براي خريد‌ تور مورد نظرتان اقدام نماييد . از اين بازه زماني حدودا 21 روز براي جوابدهي به درخواست ويزا‌ و حدودا 20 روز براي تعيين‌ وقت سفارت‌ بايد‌ در نظر بگيريد .

اگر هم قصد‌ خريد يک تور‌ تابستاني‌ به ديگر مقاصدي که نياز به اخذ ويزاي توريستي ندارد را داريد ، بسته به تور‌ انتخابي گاها تا يک روز قبل از سفر هم مي‌ توانيد تور تابستاني لحظه‌ آخري‌ هم رزرو نمائيد . در صورتيکه تمايل داريد در تابستان 1401 به کشور ترکيه سفر بکنيد ، خوب تر شده دو هفته تا 1 ماه کنار از سفر ، بليت هواپيما و نيز براي هتل‌ را رزور کنيد تا با خيال راحت به برنامه ريزي سفرتان بپردازيد .

 

قيمت تورهاي تابستاني 1401 بر چه اساسي‌ تعيين مي توان ؟

نحوه تعيين قيمت تورهاي ايراني تابستان 1401 به قيمت بليت رفت و برگشت هواپيما / رديف و نرخ‌ اجاره‌ اتاق هتل‌ محل اقامتتان بستگي دارد . در تورهاي خارجي تابستان 1401 هم تعيين قيمت به 3 پارامتر بليط رفت و برگشت‌ هواپيما ، هتل محل اقامت و دريافت ويزاي توريستي بستگي دارا است . معمولا بسته‌ به شهر‌ مقصد‌ هزينه‌ بليط رفت و برگشت‌ هواپيما‌ و يا قطار‌ در يک بازه قيمتي مشخص قرار مي گيرد .

توجه داشته باشيد که پول دام تابستان 1401 به طور کلي از ساير فصول بيشتر خواهد بود ! فصل تابستان ، اصطلاحا High Season (هاي سيزن) بشمار مي رود‌و اين يعني مقدار مسافران در اين بازه زماني پرطرفدار بيشتر مي باشد و قيمتها تا دو برابر بالاتر مي رود‌. افزايش نرخ ها افزون بر مسافرخانه و بليت هواپيما ، شامل هزينه‌هاي‌ غذا و خريد‌ هم مي شود و اما در فصل تابستان ، زيادي از مقاصد گردشگري جشنوارههاي متنوع و جذابي را برگزار مي کنند که در آنها مي توانيد از تقليل هاي استثنايي هم بهره مند شويد .

 

چطور مي توانيم آفر تورهاي تابستان 1401 را بخريم ؟

آفرهاي تورهاي تابستاني‌ 1401 به شکلهاي بسياري به شما علاقه مندان ارائه مي توان ، براي مثال در ايام غير فرستاده گردشگري يا همان لوسيزن ، آفر تورهاي مسافرتي در مقاصد مختلف داخلي يا ظاهري از جهت نمايندگي ها کامل تر عرضه مي شوند . باطبع هزينه اقامت در روزها غير قاصد کمتر‌از‌هزينه اقامت در ايام پستچي خواهد مي باشد . مثلا روزها پيک گردشگري کيش فصول پائيز و زمستان گشت که طبيعتا در اين ايام موفق به خريد تور کم‌بها مسافرتي يا آفرهاي کم‌بها قيمت نخواهيد شد و اگر حتي تور ارزان مظنه هم بتوانيد معلوم کنيد ، قطعا الزاماً بايد به کيفيت آن شک کنيد !

خوب گزينه بعدي ، تور ارزان مي‌ تواند يک تور وقت ‌آخري باشد ! دام ثانيه ‌آخري به اين معناست که صحيح تا ساعاتي قبل از شروع سفر ظرفيت هتل‌ محل اتراق و يا هواپيما اتمام نشده گردد . در اين صورت آژانسهاي مسافرتي قصد مي گيرند تورهاي موجود باقيمانده خود را با هزينه بسيار پايين تري به فروش برسانند تا اينکه سوخت کامل گردد . اين تور‌ها‌ امکان‌ دارد يک تور با مبلغ 5 , 000 , 000 تومن به صورت دقيقه اخير به فروش برسد که در اين حال ممکن شده است 200 , 000 – 300 , 000 تومن کاهش ارزش داشته باشد !

 

معروف ترين تورهاي تابستان 1401 کدام راه ها هستند ؟

در خصوص اين پرسش مطرح شده‌ بايد بگوييم که از چند بعد متنوع مي توان به اين موضوع نگاه کرد ! باتوجه به گرماي زياد نيم نفرت شمالي در فصل تابستان و تعطيلاتي که در اکثر ديار ها در اين موعد وجود دارد آمار مهاجرت مخصوصا به شهرهاي ساحلي بسيار زيادتر‌از‌حد معمول مي‌شود‌ . با اين حال شما اين احتمال را داريد که در فصل تابستان شهرهاي ساحلي ترکيه چون آنتاليا ، مارماريس ، کوش آداسي يا بدروم را گلچين کنيد؛ به چه‌علت که در هتلهاي آنها مخصوصا هتلهاي ساحلي uall تمامي خدمات‌ بشما نمايش مي‌شود‌ .

در ادامه مي توان گفت اصل سفر‌ تابستاني به اين شهرهاي ساحلي بازي در هتلهاي عالي و بينظير تجربه‌ اي رويايي براي شما رقم خواهد زد . بنابراين در اينکه تور آنتاليا تابستان مي تواند عالي ترين خاطرات را در خرد شما نقش ببندد شکي نداشته باشيد . همچنين تور تابستان روسيه باز ديگر پيشنهاد ما براي سفر‌ در اين فصل گرم است . شهرهاي ديدني همچون مسکو و سنت پترزبورگ که در 6 ماه دوم سال زمان هاي هنگفت سردي را مي گذرانند در اين فصل از آب و هواي مطبوع و لذت بخشي برخوردار مي گردند و قادر خواهيد بود در يک شرايط عالي به بازديد‌ از بناهاي خاص‌ اين شهرها بنشينيد .

منتها در موقعيت مسيرهاي داخلي کشورمان هم ولو جزيره کيش در وقت تابستان زمان هاي فوق العاده گرمي را تجربه مي کند ، اما‌ برگزاري جشنواره‌ها‌ و همچنين‌ ارائه‌ تورهاي آن آخري ، هم مي تواند مربوط به سفر ارزان ارزش و هم هيجان‌ انگيزي را با تور کيش تابستان 1401 در سواحل نيلگون خليج‌ فارس‌ برايتان رقم زند . ضمنا شهرهايي اعم از : تبريز ، مشهد ، گيلان و کرمانشاه هم از ديگر ولايت هاي پيشنهادي سفريار براي سفرهاي تابستاني‌ باتوجه به شرايط اقليمي هستند .

 

چرا‌ قيمت‌ تورهاي تابستاني نسبت به بقيه سال متفاوت است ؟

دليل اصلي اين موضوع تعداد ايرلاينها به مقصد و انجام پرواز و زياد مسافران در هتلها به علاوه اين که تابستان در اصل فصل high season و . . . مي باشد . اين موردهاي باعث مي شوند تا مظنه تور تابستان 1401 نسبت‌ به ساير‌ فصول افزايش يابد .

 

اطلاعات مهم‌ تورهاي تابستاني 1401

 

بهترين مقاصد گردشگري براي تابستان 1400 کدامند ؟

بهينه ترين هدف‌ها گردشگري در تابستان 1401 به پيشنهاد سفريار ، شهر‌هاي‌ ترکيه (استانبول ، آنتاليا ، آلانيا ، کوش آداسي ، بدروم و . . .) مي‌باشد‌ و همچنين‌ در بين مقاصد داخلي‌ ، جزيره کيش پرطرفدارترين گزينه داخلي شد . همچنين مقاصد اروپايي هم طرفداران اختصاصي خودش را خواهد داشت ، ولي توانايي دارد بسياري از هموطنان نتوانند ويزاي خودش را سريع و به راحتي دريافت کنند .

 

خدمات تور‌هاي‌ تابستان 1401 شعبه سفريار چيست ؟

تور‌هاي‌ تابستاني‌ هم مثل‌ ساير‌ تورها داراي خدمات متنوعي است‌ که بسته به اينکه تور داخلي شد يا خارجي ، خدمات متنوعي را پديدار مي دهد . خدمات تور‌هاي‌ تابستاني مجموعه‌ ما شامل‌ موارد زير مي شود :

 بليط پرواز‌ رفت و برگشت

 اقامت‌ در هتل

 بيمه مسافرتي

 ترانسفر فرودگاهي

 اخذ ويزا توريستي

 گشت شهري‌

 تور ليدر‌ فارسي‌ زبان براي سفر‌هاي‌ خارجي‌ يا راهنما‌ براي سفر‌هاي‌ داخلي

توجه‌ داشته باشيد که شما مي‌توانيد‌ هتل و پرواز دلخواه خارج‌ از پکيج هم مي‌توانيد‌ رزرو‌ کنيد‌ .

 

بهترين زمان دوران اقامت در تور‌هاي‌

 

 

 تابستاني‌ 1401 چقدر است ؟

بيشتر تورهاي داخلي‌ و خارجي از 3 شب تا 8 شب برگزار مي گردند . اما همه چيز به طرح سفر خودتان و همچنين بودجه اي که در نظر گرفته ايد ، بستگي دارد . بصرفه ‌ترين مقدار روزگار ماندن در دام تابستانه 1401 ، چهار شب مي باشد و اما اگر هم خواسته داريد کامل مراکز ديدني و تفريحي نيت موقعيت نظرتان را نگاه کنيد . 8 روز هم شايد‌ براي اين موضوع‌ کم است ! دقت داشته باشيد که در تورهاي تابستاني با توجه به "هاي سيزن " بودنش ، تغيير نرخ‌ بليط‌ رفت و برگشت خيلي وجود نخواهد داشت .

 

بصرفه ‌ترين محل اقامت در تور‌هاي‌ تابستاني 1401 کدام‌ است ؟

پيوند داراست به اينکه چه تعداد همسفر شما را همراهي‌ مي ‌کنند . اگر‌ يک خانواده دو نفره هستيد و يا دو فرزند داريد ، گرفتن يک اتاق در يک هتل 4 ستاره انتخابي به صرفه و مناسبي است . اما اگر گروهي به مقصدي سفر مي کنيد و يا خانواده شما پر جمعيت و بيشتر‌از‌4 نفر است ، به ‌صرفه ‌ترين محل اقامت براي شما هتل آپارتمان‌ها مي ‌باشند .

 

 

پيش‌ بيني‌ آب و هواي تورهاي تابستاني‌

 

شرايط آب و هوايي در فصل تابستان از چه طريق شده است ؟

تابستان ، فصل تعطيلات براي گشت‌ و گذار‌ و تفريح بهترين‌ گزينه است . تعطيلي مدارس‌ و دانشگاه ها ، طبيعت چشم نواز در زمان تابستان و وجود آب و هواي گرم و معتدل از اصلي‌ ترين دلايل‌ براي مهاجرت است ! همچنين گرماي هوا عمده‌ سبب اصلي شما هست که ترجيح مي دهيد مناطق خوش آب و هوا‌ و خنکي‌ را براي سفرتان انتخاب کنيد و براي فرار از گرماي تابستان مي توانيد تور‌هاي‌ تابستاني 1401 را رزرو بکنيد .

بهترين گزينهها براي سفرتان مي تواند مناطق ساحلي بکر و خوش آب و هوا مانند تله تايلند ، آنتاليا و… را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنيد .

 

نحوه رزرو‌ تور‌هاي‌ تابستان 1401

 

نحوه‌ رزرو‌ تورهاي تابستان 1401 سفريار به چه صورت‌ مي‌باشد‌ ؟

شما علاقه مندان به ذخيره يا فروش تور‌هاي‌ تابستان 1401 قادر خواهيد بود به سادگي و در محدود ترين زمان تور مسافرتي مورد نظرتان را از سامانه رزرواسيون آنلاين 24 ساعته در ورقه حقيقي سفريار آريا خريدن نمايند . آژانس مسافرتي سفريار با بارگذاري کامل تور‌هاي‌ تابستاني (داخلي - خارجي) خود در وبسايت کلکسيون براي شما همسفران گرامي معبر خريد تورها را راحت‌ تر کرده است و شما مسافران اين قدرت را داريد که به 2 راه براي تهيه تور‌ تابستاني خود‌ اقدام‌ نماييد‌ . يکي به صورت آنلاين که با خواندن‌ تمام‌ مطالب‌ گذاشته شده‌ براي همان تور و در نهايت قبول شرايط قوانين و مقررات ما براي خريد‌ آنلاين خود اقدام کنيد و قرارداد را به چهره آنلاين دريافت دهيد .

روش بعدي هم به اين صورت است که چنانچه دسترسي به خريد آنلاين تله هاي تابستاني ما نداريد ، تنها کافيست با آژانس تماس بگيريد و از مسئول فروش تورهاي تابستان 1401 به مقاصد‌ مختلفي داخلي يا خارجي‌ مجموعه مشاوره بگيريد و در نهايت مبلغ‌ را کارت‌ به کارت کرده و فيش‌ واريزي و عکس کارت‌ ملي را داخل‌ واتس آپ ارسال‌ کنيد و در نهايت قرارداد تور مورد‌ نظرتان را دريافت‌ نماييد .

منبع : تور تابستان 1401