بهترين زمان خريد تور‌ سريلانكا تابستان 1401 چه موقع شد ؟

شما مسافران ايراني براي ورود‌ به كشور‌ سريلانكا ضرورت به ويزا داريد و اين ويزا به چهره فرودگاهي و بعد از رسيد مسافر به يكي از فرودگاه ‌هاي اين كشور در ابتدا رسيد مسافر و با مهر‌ شدن پاسپورت‌ فرد‌ متقاضي ويزا صادر مي ‌شود و اينكه ويزاي 30 روزه سريلانكا به صورت ETA براي شما صادر مي شود .

شما به راحتي قادر خواهيد بود از 10 زمان قبل از تاريخ سفرتان تور تابستان ۱۴۰۱ سريلانكا خويش را پس‌انداز يا خريداري كنيد . اما مطلب اي كه بايد به آن نكته بكنيد اين است كه در "هاي سيزن " سريلانكا بهتر بوده است بليط‌ تان را يك يا دو ماه قبل از وقايع سفر خريدن بكنيد تا مبلغ كمتري را جهت پكيج مسافرتي تان پرداخت نماييد؛ زيرا هر چقدر به وقت سفر نزديك‌ تر مي ‌شويد ، پول بليط‌ رفت و برگشت‌ افزايش مي يابد و باز براي ذخيره هتل باز بهتر است از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر عمل بكنيد .

 

تورهاي سريلانكا تابستان با چه ايرلاينهايي برگزار مي شوند ؟

تورهاي سريلانكا در تابستان با پرواز‌هاي‌ خارجي همچون امارات ، قطر ، اتحاد و . . . برگزار مي توان .

 

قيمت‌ تور سريلانكا تابستان 1401 چقدر است‌ ؟

هزينه تورهاي سريلانكا به 2 پارامتر بسيار مهم همچون بليط‌ هواپيما رفت و برگشت‌ و هتل محل‌ اقامت بستگي‌ داردمهم شد بدانيد كه از تهران به سريلانكا پرواز مستقيم‌ وجود ندارد و به همين انگيزه بايد با ايرلاين ‌هاي خارجي همچون عمان ‌اير ، ايرعربيا ، قطر‌ ايرويز و امارات و . . . سفرتان را آغاز بكنيد . همين موضوع يكي از عوامل بالاتر بودن مظنه تور‌ سريلانكا ميباشد و در مورد هتل هم لازم است بدانيد هرچقدر ميان اقامت به مركز شهر نزديك‌تر مي بود ، طبعا هزينه زيادي دارد .

البته نگران قيمت تور سريلانكا در تابستان نباشيد زيرا ما در آژانس سفريار با نمايش تور لحظه آخري سريلانكا و تور مناسب قيمت سريلانكا ، چگونگي را به گونه اي براي شما حاضر خواهيم شود تا با مقدار كم هزينه براي تور ، بيشترين لذت‌ را از سفرتان و پكيج تله انتخابي خود ببريد .

 

جال مناسب سريلانكا تابستان 1400 چگونه مي توان خريد ؟

شما مي‌توانيد‌ با ذخيره و انتخاب‌ هتل ارزان‌ قيمت‌ رده‌ متوسط و انتخاب‌ پرواز از ايرلاينها ارزان تر ، سفري كم هزينه تر به سريلانكا در تابستان را آزمون كنيد . در واقع اين مطلب را در نظر بگيريد كه در صورتيكه هتلهاي برون از شهر را رزرو دهيد ، هزينه حمل نقل شما فراز خواهد رفت . ما در آژانس هواپيمايي سفريار ، به مسافران متناسب با بودجه و هزينه آن ها ، تله هاي تابستاني مناسبي را پيشنهاد خواهيم داد تا علاوه بر كاهش هزينه ، سفر كاملي را در اين تعطيلات تجربه كنند .

 

آژانس‌ سفريار در تور تابستاني سريلانكا چه خدماتي بشما ارائه مي كند ؟

خدماتي كه در آفر تور سريلانكا سفريار به شما داده مي شود شامل‌ موارد زير‌ است :

• اقامت در هتل‌ به همراه صبحانه

• بليط‌ رفت و برگشت هواپيما‌

• ترانسفر فرودگاهي

• ترانسفر شهري‌

• گشت‌ شهري‌

• راهنماي ايراني زبان

• بيمه مسافرتي

 

اطلاعات مهم تور‌ سريلانكا تابستان

 

معروف ترين سواحل سريلانكا براي تفريحات تابستانه كدامند ؟

طبيعتا چون سريلانكا جزيره است و اطراف‌ آن را آب فرا گرفته ، يكي از بهينه ترين مكانها براي لذت بردن از طبيعت و خوشگذراني كناره‌ها رويايي و شگفت انگيز آن مي خواهد بود و اينكه سواحل سريلانكا محل خوبي براي استراحت‌ و ريلكس كردن براي شما آماده كرده مي باشد و شما علاقه مندان اگر اهل تفريحات مهيج‌ آبي باشيد ، مي توانيد تني به آب بزنيد و از امكانات تفريحي آنها نهايت استفاده را ببريد . از مهم‌ ترين اين سواحل‌ مي توان به : ساحل اوپو ولي | Uppuveli Beach ، كناردريا تانگولا | Tangalla ، ساحل ميريسا | Mirissa ، ساحل بنتوتا | Bentota ، ساحل خليج ريز آروگام | Arugam bay گفته جلوه .

 

اطلاعات‌ كاربردي سفر‌ به سريلانكا در تابستان ؟

 

• ويزا‌ : ويزاي فرودگاهي براي ايرانيان

• واحد پول : روپيه

• زمان محلي : ۵ ساعت و نيم‌ جلوتر‌از‌تهران (۵+ GMT)

• زبان رسمي : تاميل/ سينهالي

• دين اكثريت‌ مردم‌ : بودايي و برهمايي

• بهترين زمان سفر‌ : تمام‌ ماههاي سال

• سبك تفريحات : گردش در سواحل زيبا‌ و طبيعت‌ هميشه‌ سبز ، ورزشهاي آبي ، ديدار از پاركهاي جنگلي و حيات وحش‌ ، آثار باستاني‌ ، شركت در مراسم‌ و جشنواره‌هاي‌ محلي‌

• نوع برق شهري‌ : ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز

• سوغاتي ها : واگير و سارونگ به عنوان لباسهاي محلي و سنتي‌ ، جواهرات و سنگهاي قيمتي ، پارچههاي دستبافت ، صنايع دستي چوبي ، چاي ، ادويه و ماسك راكشا به عنوان بخش پراهميت در رقصيدن هاي سنتي سريلانكا

• شماره‌ تلفنهاي ضروري :

o كد تلفن كشور‌ : ۹۴+

o پليس : ۱۱۸ / ۱۱۹

o آمبولانس‌ و آتش‌‌ نشاني‌ : ۱۱۰

 

معروفترين شهرهاي سريلانكا در سفر با تورهاي تابستاني‌ كدامند ؟

 

• شهر كلمبو

كلمبو به عنوان شهرنشين تجاري و بزرگ‌ ترين شهر سريلانكا جذابيت‌هاي‌ بيشماري دارد و بعنوان پايتخت‌ اين كشور هميشه جزو‌ انتخاب‌هاي‌ اول گردشگران براي تفريح و تفريحي شده است . اين آبادي داراي جاذبه‌هاي گردشگري متنوعي كه سالانه ميزبان توريست‌هاي بسياري از سراسر جهان است و تورهاي شهر كلمبو در ميانه گردشگران بسيار شهرت دارند .

 

• شهر‌ كندي

كندي به عنوان شهري بزرگ‌ در كشور سريلانكا و آخري پاتخت دور پادشاهان باستان‌ سريلانكا مي باشد كه در ميان تپه‌‌هاي‌ فلات‌ كندي و مزارع گرمسيري چاي قرار گرفته مي باشد و فضايي تعجب انگيزي براي ريلكس كردن دارد . كندي دومين شهر‌ بزرگ‌ سريلانكا است و از لحاظ اقتصادي نيز‌ جزو‌ شهر‌هاي‌ مهم كشور سريلانكا به تعداد مي رود‌.

• شهر‌ بنتوتا

بنتوتا شهري ساحلي در جنوب سريلانكا مي باشد ، اين ديار در همسايگي كلمبو و گاله قرار گرفته شده مي باشد . سواحل طلايي شهر بنتوتا طيف وسيعي از گردشگران را از سراسر زمانه شيفته‌ خودشان كرده ، بطوريكه در زير سايه درختان نخل مناظر‌ چشمنوازي را تجربه‌ خواهيد كرد و همچنين‌ چندين نوع امكانات ورزشي و تفريحي براي گردشگران فراهم شده است .

 

حمل و نقل عمومي‌ در سريلانكا چگونه است‌ ؟

در كشور‌ سريلانكا حمل و نقل‌ نسبت‌ به منطقه ، برنامه‌ سفر و تعداد‌ نفرات متفاوت‌ است . يكي از مشهورترين و اصلي ترين وسيله حمل و نقل در شهرهاي سريلانكا توك توك اعتبار دارند؛ اين وسايل نقليه‌ موتور سه چرخ است كه به ازاي كيلومتر اول هزينه‌ مشخصي دارند و براي كيلومترهاي بعدي نيز‌ هزينههاي اضافي‌ دريافت‌ مي كنند ، مخصوصا در شهر كلمبو ، توك توك كامل ترين و راحت ترين روند براي رفت و آمد در باطن شهر و بازديد از جاذبه‌‌هاي‌ گردشگري در مقدار زمان كوتاه است .

حالا اگر دوست نداريد از توك توك استفاده نمائيد ، اتوبوس مي تواند جايگزين اين وسيله نقليه بود و هزينه اتوبوسها نيز براي هر سه تا چهار كيلومتر دريافت مي توان ، با اينكه هزينه استفاده از اتوبوس بسيار‌ پايين است اما‌ كيفيت‌ و امكانات چنداني ندارند ، پس حدالامكان از اتوبوس استفاده نكنيد .

 

پيش بيني‌ آب و هوا تابستان سريلانكا

 

آب و هواي سريلانكا در تابستان چگونه‌ است ؟

اگر ميل داريد كه در فصل تابستان با تور سريلانكا همراه شويد ، لازم است‌ بدانيد كه در اين فصل هر روز چند ساعتي را شاهد‌ بارندگي هستيد . اين در حالي شد كه درياها و اقيانوس گرم كمي خروشان ميشوند و امكان‌ دارد‌ قسمت ‌هايي از جزيره طوفاني شود‌ . البته مسافران و توريستهايي كه در سمت غربي جزيره مثل شهر كلمبو اقامت دارند ، آب و هوايي بسيار گرم و خشك ‌تري را تجربه‌ مي‌ كنند .

 

فصل گردشگري در سريلانكا نوع فصل است ؟

به طور كلي‌ سريلانكا سواحل‌ بسيار درخشنده و زيبايي را در دل خود‌ جاي داده است كه بيشتر گردشگران عاضق آن مي شوند‌ . اما اگر شما هم مثل بيشتر گردشگران تصميم‌ داريد كه از سواحل جنوب نگريستن كنيد ، كم باران ‌ترين و خشك ‌ترين ماه ‌هاي سال ، ماه‌هاي بين‌ دسامبر تا مارس است كه البته شلوغترين ماه‌هاي سال به حساب‌آمده مي شوند . ضمنا بيشتر گردشگران ماه‌هاي كم باران و گرم را براي تفريح و گذار در ساحل‌ انتخاب مي ‌كنند . پيشنهاد سفريار بشما اين است‌ كه در حوالي ماه ‌هاي آوريل و مي به شهر‌ كلمبو سفر‌ نكنيد ، چون در اين ماه ‌ها دما و رطوبت‌ غيرقابل تحمل و به اوج‌ خود‌ مي ‌رسد كه اين شرايط در ديار كلمبو بيشتر‌از‌شهرهاي ديگر سري لانكا مشهود است .

 

نحوه رزرو‌ تور سريلانكا تابستان 1401

 

نحوه‌ رزرو تور سريلانكا تابستان 1401 چگونه‌ است ؟

شما علاقه مندان به رزرو‌ يا خريد‌ تور‌ سريلانكا تابستان 1401 مي‌توانيد‌ به سادگي و در كوتاه‌ترين‌ زمان تور مسافرتي مورد‌ نظرتان را از سامانه‌ رزرواسيون آنلاين 24 ساعته در برگ حقيقي سفريار آريا خريداري نمايند . آژانس مسافرتي سفريار با بارگذاري جمعاً تور‌هاي‌ تابستانه سريلانكا در وبسايت آلبوم براي شما همسفران گرامي راه فروش اين تورها را راحت تر كرده بوده است و شما مسافران اين قدرت را داريد كه به 2 روش براي تهيه تور‌ سريلانكا تابستاني خويش اقدام نماييد . يكي به صورت آنلاين كه با مطلاعه كردن تمام موضوع‌ها گذاشته شده براي همان تور و در نهايت قبول‌ شرايط‌ قوانين و مقررات‌ ما براي خريد آنلاين خود‌ اقدام نماييد و قرارداد‌ را به سيما آنلاين دريافت كنيد .

روش بعدي‌ هم به اين صورت شد كه اگر دسترسي به خريد اينترنتي تور سريلانكا تابستانه ما نداريد ، تنها كافيست با آژانس رابطه بگيريد و از مسئول‌ فروش تورهاي سريلانكا مجموعه مشاوره بگيريد و در نهايت پول را كارت به كارت‌ كرده و فيش‌ واريزي و عكس كارت ملي را داخل واتس آپ ارسال‌ كنيد‌ و در نهايت قرارداد تور مورد‌ نظرتان را دريافت‌ نماييد .

 

منبع : تور سريلانكا تابستان 1401