x تبلیغات
سفریارمجری مستقیم تورهای ارزان و لحظه آخری

تور فرانسه

 تور‌ فرانسه

 

اخذ ويزاي توريستي فرانسه چگونه‌ است ؟

براي اخذ ويزاي توريستي فرانسه همانند بسياري از كشورها ، در ابتدا بايد‌ به صورت اينترنتي و آنلاين‌ اقدام نماييد . به طوريكه شما متقاضيان بايد به سايت سفارت‌ فرانسه مراجعه كنيد و اقدام‌ به تعيين‌ وقت سفارت‌ فرانسه بكنيد كه براي اين كار ابتدا بايد يك سري‌ از مدارك را براي سفارت آپلود كنيد ، البته كه بعد از آپلود‌ مدارك ، هزينه‌ اخذ‌ ويزاي توريستي فرانسه نيز بايد‌ پرداخت شود تا بتوانيد وقت ايلچيگري فرانسه مشخص شود .

ادامه مطلب

تور مجارستان

 تور مجارستان

 

شرایط گرفتن ویزای مجارستان ، به چه صورت شده ؟

از مهرماه سال 97 ، ویزای مجارستان به صورت انفرادی صادر نمی گردد و شما مسافران برای دریافت این روادید باید در قالب تور‌ گروهی اقدام‌ نمایید . گردش حساب و تمکن‌ مالی بخش مهمترین شرط دریافت ویزای مجارستان می باشد؛ شما بعد از حضور در دفتر کارگزاری ویزای مجارستان برای ارائه مدارک و انگشت نگاری ، 14 موقع وابسته به کار بعد پاسخ ویزای شما صادر خواهد شد . هم تعیین‌ زمان سفارت مجارستان در ایران ، توسط شرکت‌ VFSGlobal تخمین زده شده و درست بعد از ارسال درخواست ، تا حد زیادی برای 7 روز وابسته به کار بعد شما باید در دفتر این شرکت حضور پدیدار کنید .

ادامه مطلب

تور یزد

 تور یزد سفریار آریا

 

چه عواملی بر روی قیمت تور‌ یزد تاثیر‌ میگذارند ؟

هزینه‌ تور‌ قشم به چند عامل مهم همچون بلیط‌ رفت و برگشت هواپیما‌ ، هتل‌ محل اقامت‌ ، تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس‌ دریافت‌ می دهید ، بستگی‌ دارد‌ . معمولا در زیادتر آژانسهای هم‌قطار ، تورهای قشم به صورت پکیج به شما ارائه می ‌شوند و این امکان را ندارید که تغییراتی در پرواز رفت و برگشت‌ خود‌ ایجاد دهید . اما‌ در مجموعه مسافرتی سفریار شما امکان انتخاب تاریخ‌ ، هتل و هر ایرلاینی که مدنظرتان هست را خواهید داشت . در خصوص هتل محل‌ اقامت در یزد این مطلب را در نظر داشته باشید که اگر‌ هتل محل‌ اقامت‌ شما به میان شهر نزدیک‌ گردد ، هزینه اقامت‌ بالاتر است و اگر‌ هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد ، هزینه اقامت‌ شما کاهش‌ می یابد .

ادامه مطلب

تور ترابزون

 " تور‌ ترابزون "

 

قیمت‌ تور ترابزون بر چه اساسی‌ تعیین می شود ؟

همیشه‌ سفرهای خارجی نسبت به سفر‌های‌ داخلی‌ گران‌ ‌تر تمام میشوند ، اما در این میان تور ترابزون جزو تورهای ارزان‌ قیمت‌ ترکیه شناخته می توان که نسبت به سایر‌ تورهای خارجی قیمت‌ بسیار‌ مناسبی هم دارد‌ . نرخ تور‌ ترابزون به موارد‌ مختلفی همچون : کیفیت‌ پرواز (فرست پایه ، اکونومی و . . .) ، تعداد روز و شام های اقامت ، محل اقامت (هتل ، اقامتگاه ، هتل‌ آپارتمان‌ و . . .) ، وعده‌‌های‌ غذایی مختلف (صبحانه ، نهار ، شام و . . .) ، برنامه تفریحی و امکانات رفاهی و . . . بستگی دارد . هر چه خدمات رفاهی بسیاری در اختیار مسافران قرار بگیرد ، قیمت‌ تور هم طبیعتا گران ‌تر‌ خواهد شد .

ادامه مطلب

تور وان

 تور وان

 

بهترین‌ دوران سفر‌ به وان ترکیه چه موقع از سال شده ؟

بهترین‌ فصل سفر به وان ماههای آوریل تا سپتامبر یعنی اواسط فروردین ماه تا اواسط مهر است و در مجموع ماه ژوئن (اواسط خرداد تا اواسط تیر) را می توانیم بهترین زمان سفر‌ به وان پیشنهاد دهیم .

 

قیمت تور وان چقدر است‌ ؟

تور وان با قیمت‌ ‌ها و امکانات مختلفی به شما مسافران عزیز‌ از سمت آزانسهای مسافرتی عرضه می ‌شود که خوشبختانه این تنوع‌ دست شما را برای انتخاب باز می ‌گذارد . در حالت‌ کلی‌ نرخ‌ تور وان ترکیه به عواملی همچون : تعداد روز و شب‌‌‌های‌ اقامت‌ ، روش سفر و وسیله‌ نقلیه سفر‌ (زمینی با اتوبوس ، هوایی با پرواز فرست ‌کلاس‌ یا اکونومی) ، محل اقامت (هتل در وان با اندازه ستاره‌های کیفی ، هتل آپارتمان ، مسافرخانه‌ و . . .) ، تعداد وعده‌‌‌های‌ غذایی (صبحانه ، نهار ، شام و . . .) ، برنامه تفریحی سفر و . . . بستگی‌ دارد‌ .

ادامه مطلب

تور‌ آنکارا

 تور‌ آنکارا

 

قیمت‌ تور‌ آنکارا بر چه اساسی تعیین‌ می گردد ؟

همیشه‌ سفرهای خارجی برای به سفرهای داخلی گران ‌تر هستند ، اما در این بین تور‌ آنکارا از جمله تورهای ارزان‌ و مقرون به صرفه ظاهری شناخته می توان که فامیلی به سایر تور‌های‌ خارجی قیمت زیاد پایین تری دارد‌ . بها تور‌ آنکارا به عوامل مختلفی‌ همچون : کیفیت پرواز‌ (فرست کلاس ، اکونومی و . . .) ، تعداد روز و شب‌های اقامت‌ ، محل اقامت‌ (هتل ، اقامتگاه‌ ، هتل‌ آپارتمان و . . .) ، وعده‌های غذایی مختلف (صبحانه ، نهار ، شام و . . .) ، برنامه تفریحی و امکانات رفاهی و . . . بستگی دارد . هرچه خدمات رفاهی بیشتری‌ در اختیار مسافران قرار بگیرد ، قیمت تور هم طبیعتا گران ‌تر خواهد شد .

ادامه مطلب

تور اروپا

 تور اروپا

 

بهترین مقاصد در سفر با تور‌ اروپا کجاست ؟

پاریس ، فرانسه

غذا‌ ، تاریخ‌ ، هنر ، فرهنگ و زیبایی که در هر گوشه از پاریس می ‌توان دید و لمس‌ کرد ، هر اینها دلایلی می باشند تا شما را جذب‌شده این مقصد کند . بعد از سفر‌ به پاریس ، حتما لذت دوچرخه سواری در اطراف این شهر را به خودتان هدیه دهید . بهترین زمان سفر به پاریس ، ماه‌های ژوئن تا آگوست است .

ادامه مطلب

تور سریلانکا

 تور سریلانکا

 

وضعیت دریافت روادید برای سفر‌ به سریلانکا به چه شکل‌ می باشد ؟

برای سفر‌ به سریلانکا ، لزومی به اخذ ویزای توریستی این کشور نیست و ویزای شما به صورت فرودگاهی صادر خواهد شد . شما با این روادید می ‌توانید تا 30 تاریخ در خاک سریلانکا ماندن داشته باشید . برای درخواست ویزای فرودگاهی سری ‌لانکا باید‌ گذرنامه با زیاد از 6 ماه اعتبار ارائه داشته باشد و هزینه آن در حدود 40 دلار آمریکا است . در صورتی که بخواهید بیشتر‌از‌30 روز در سریلانکا اقامت داشته باشید ، موظف بودید درخواست ویزای خود را به حالت آنلاین به کنسولگری سری ‌لانکا ارائه کنید .

ادامه مطلب

تور مالزی

 تور مالزی

 

چگونگی گرفتن ویزای مالزی برای ایرانیان از چه طریق است ؟

در صورتی که شما برای مدت زمان 14 موقع قصد اقامت در شهر مالزی را دارید ، لزومی به گرفت ویزا توریستی نیست . ولی چنانچه ترجیح می دهید بیشتر‌از‌این بازه وقتی در مالزی اقامت‌ داشته باشید ، حتما باید مقدار اقامت خود را به افسران ویزا اعلام نمایید . ویزای مالزی به صورت فرودگاهی برای شما صادر می ‌شود و لزومی به بازگشت حضوری به سفارت‌ نیست . برای دریافت ویزای توریستی مالزی حتما باید پاسپورت‌ با حداقل 6 ماه پشتوانه ، بلیط‌ رفت و برگشت هواپیما و واچر هتل خود را منطبق با تعداد تاریخ هایی که در مالزی اقامت دارید ، به افسران مرزی نمایش کنید . مهمتر اینکه توجه داشته باشید که ویزای مالزی برای شهروندان ایرانی رایگان‌ شده .

ادامه مطلب

تور بالی

 تور‌ بالی

 

آیا شهروندان ایرانی برای سفر‌ به بالی نیاز‌ به ویزا دارند ؟

بله ، برای سفر‌ به کشور اندونزی و ناحیه بالی به عنوان گردشگر نیاز‌ به ویزای گردشگری اندونزی را دارید . این نوع ویزا دارای اعتبار یک ماه و به صورت عادی و فوری برای شما متقاضیان صادر می ‌شود . مدرک‌ها مورد نیاز‌ برای دریافت روادید شامل‌ اصل پاسپورت‌ (حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد) ، کپی‌ پاسپورت ، کپی و اصل کارت‌ ملی‌ و شناسنامه تمام‌ صفحات ، تکمیل فرم ویزای سفارت ، 2 قطعه‌ عکس 3*۴ رنگی جدید ، رسمی و کپی بلیت رفت و برگشت‌ و واچر هتل ، نامه تمکن‌ مالی و گردش‌ حساب می باشد .

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد