قیمت تور مجارستان بر چه اساسی تعیین می گردد ؟

بها تور مجارستان به عوامل متفاوتی بستگی دارد‌ . برای مثال قیمت بلیط هواپیما از تهران به بوداپست مجارستان با پرید مستقیم به موارد گوناگونی ارتباط دارد و شما پیش از تهیه بلیط هواپیما و رزرو‌ هتل چیز نظرتان در تماشا داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به مجارستان در ابتدا به شهر مورد نظر با سپس مسافتی آن و در قسمت بعدی‌ تاریخ‌ جابجایی رفت و برگشت ، نوع هواپیما و ایرلاین مورد نظر و در نهایت گزینش پایه پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس پایه و فرست کلاس که انتخاب میکنید بستگی داراست و در خصوص هتل‌ هم به تعداد‌ ستارههای هتل‌ و خدمات آن در کنار محل قرارگیری هتل‌ همگی قیمت تله مجارستان را دستخوش تغییراتی می نماید .

برای مشاهده قیمت و تهیه و رزرو تور مسافرتی مجارستان میتوانید با مراجعه به سیستم خرید اینترنتی‌ بلیط‌ هواپیما آژانس سفریار در ورق حقیقی سایت ، با درج دانسته‌ها لازم پرید مورد نظرتان ، از قیمت و خرجی بلیط هواپیما‌ به مجارستان و شهرهای آن اهل شوید .

 

بهترین روزگار معامله تور‌ مجارستان چه زمانی است ؟

در اوایل لازم است بدانید که تاریخ شروع سفرتان با تور مجارستان را خودتان انتخاب می ‌کنید ، اما در یک نگاه عام الزاماً باید بدانید که شهر بوداپست ، از لحاظ آب و هوایی با توجه به شرایط جغرافیایی که داراست ، همواره قطعه ای و مرطوب می گردد . این شهر زیبارو در فصل زمستان یعنی از دی ماه تا ابتدا زیرین سردترین ماه‌های سال را تجربه‌ میکند و باران برف افزون‌تر مواقع در این بازه موقعی به حالت مداوم می بارد .

ولی فصل بهار در کشور مجارستان بی‌شمار دلچسب و لذت قسمت شده است و جمعیت گردشگران در این فصل کمتر‌از‌دیگر فصول سال است . این پرسش باعث شده که بها هتل و بلیت‌ هواپیما‌ به این نظر ارزان ‌تر بود . خیلی از مسافران معمولا تابستان را برای تور مجارستان انتخاب می‌ کنند به طبع هزینه هتل و هواپیما در این وقت بیشتر‌از‌دیگر فصول سال خواهد می باشد .

 

رزرو تور ترکیبی مجارستان به چه صورت است ؟

تور‌های‌ گردش مجارستان یا همان تور‌ ترکیبی مجارستان که در حوزه شینگن و محدوده‌ ۲۷ کشور عضو دسته اروپا برگزار می گردد ، می تواند صرفه پولی شایسته توجهی را برای شما در تور ترکیبی مجارستان داشته باشد . شما با اخذ ویزای شینگن یکی از کشورهای حوزه شینگن می توانید به تمامی ۲۷ کشور اندام شینگن بدون محدودیت مربوط به مرز سفر کنید . مشاوران ما در آژانس هواپیمایی سفریار می توانند با تعیین شما از کشورهای وضع نظر خود در حیطه شینگن ، ارزانترین تور‌ ترکیبی مجارستان را به تعداد شبهای دلخواه تان پیشنهادات جذابی داشته باشند و تمامی امکانات کامل را با کمترین هزینه تور‌ ترکیبی اروپایی مجارستان برای مشا علاقه‌ مندان فراهم کنند .

تورهای ترکیبی مجارستان می تواند از چند کشور یا چند شهر زیبا و مهم و اروپایی درباره علاقه شما تشکیل شود؛ در تورهای ترکیبی مجارستان ارزان معمولا انتخاب ۳ یا ۴ شهر‌ یا کشور مناسب ترین نوع انتخاب یک تور تقریبا درست اروپایی می باشد .

تور ترکیبی مجارستان اتریش یا تور ترکیبی مجارستان جمهوری چک به مقدار زمان ۷ تاریخ و تور ترکیبی مجارستان اسپانیا ، تله ترکیبی مجارستان اسلواکی ، دام ترکیبی مجارستان ایتالیا ، تور ترکیبی مجارستان لهستان از سرشناس ترین و پرطرفدارترین تور‌های‌ ترکیبی مجارستان با پکیج قیمت فوق‌العاده‌ مناسب و خدمات کامل دام ، می تواند از پیشنهادهای مجموعه سفریار به شما مسافرین خواهان تله ترکیبی دور اروپا بوده است .

 

پکیج تور مجارستان سفریار شامل چه خدماتی شده ؟

شما در پکیچ تور‌ مجارستان یا بستگی مسافرتی مجارستان ، خدمات‌ کامل‌ یک تور ارزان قیمت‌ و مناسب را دریافت‌ می کنید . بصورتیکه از بدو ورود‌ به فرودگاه شهر بوداپست مجارستان ، ترانسفر فرودگاهی به سو هتل به دنبال شما می آید و یک گشت شهرنشین هم در طی چند روزی که در بوداپست مجارستان اقامت‌ دارید در پکیج تور‌ مجارستان شما قرار داده شده شده .

همچنین تور قاید های ما در طول سفرتان با تله مجارستان ، بطور مداوم با شما در ارتباط هستند و در صورت درخواست تور‌های‌ دلخواه و آپشنال ، تور‌ لیدرهای سفریار در خدمت شما و همراهان شما خواهند بود تا خاطره خوش و کیف بخشی را از در طول سفرتان برایتان عدد بزنند . ضمنا ترانسفر فرودگاهی از هتل بسمت فرودگاه در مجارستان نیز در بستگی تور‌ ارزان قیمت مجارستان شما در راستای کم انجام‌دادن هزینههای شما در پکیج مسافرتی شما قرار داده می شود .

در نهایت بلیط رفت و برگشت مجارستان و رزرو‌ هتل مجارستان مورد‌نظر‌ و دلخواه‌ شما و همچنین‌ اخذ‌ وقت سفارت‌ مجارستان و ویزای شینگن مجارستان جزو خدمات‌ تور‌ مجارستان سفریار در پکیج تور مجارستان شماست .

 

تور مجارستان از کدام شهرهای ایران برگزار می توان ؟

خرید تور‌ مجارستان از همه‌ شهرهای ایران برای شما علاقه مندان ممکن است ، بصورتی که شما تله مسافرتی مجارستان مورد نظرتان را از ما خریداری می کنید و اگر شهر سکونت شما جزو شهرهایی شده است که دارای فرودگاه بین المللی در ایران خواهد بود ، این امکان را دارید که از همانجا به مجارستان سفر دهید و دیگر به تهران و فرودگاه میانه المللی امام خمینی مراجعه نکنید .

به اضافه سفریار تور مجارستان از تبریز ، تور‌ مجارستان از ارومیه ، تور‌ مجارستان از اهواز ، تور مجارستان از تهران ، تور مجارستان از مشهد ، تور‌ مجارستان از شیراز ، تور مجارستان از اصفهان ، تور مجارستان از کیش ، تور مجارستان از رشت ، تور‌ مجارستان از قشم را برای ذخیره یا خرید شما قدرت پذیر ساخته شد و این کسب شما را در جهت پس‌انداز زمانی و کم کردن‌ مسیر‌ مسافرت‌ و همچنین‌ یک تور اقتصادی‌ ارزان مجارستان و داشتن سفری راحت برقرار خواهد کرد .

اطلاعات کلی در تور مجارستان

 

واکسنهای موقعیت تایید‌ مجارستان برای سفر به این کشور چیست ؟

با نکته به فروکش‌ شدن کرونا در مجارستان و زرق در اکثراً کشورها ، در هم اکنون حاضر بسیار کشورهای عضو‌ اتحادیه اروپا ، افراد واکسینه شده با دزهای واکسن ‌های مورد تصدیق آژانس دارویی اروپا شامل : مدرنا ، فایزر و بیون ‌تک‌ ، جانسون اند جانسون ، سینوفارم و آسترازنکا بعد از سر کردن 14 روز از تزریق دوز دوم را برای سفر‌ به مجارستان در صورت‌ اخذ ویزا‌ شینگن پذیرش می ‌کنند .

 

هزینه‌های‌ جاری روزانه‌ در تور مجارستان چقدر تمام می توان ؟

هزینههای جاری یک مسافر در تور مجارستان بستگی به آبادی و مکان توریستی که گزینش می بکنید دارا است . در شهر مجارستان و مورد دیگر این که کلیه کشورهای اروپایی واحد‌ پول یورو و بصورت مشترک است ، هر چند که همراه داشتن دلار هم مشکلی از بابت هزینه شما بوجود نمی آورد . در حین در شهرهای ارزان مجارستان از نظر هزینه میتوان با ۳۰ الی ۴۰ یورو بابت ناهار و شام و ۱۵ الی ۲۵ یورو بابت گشتن و شادمانی روزانه (بجز مواردی نمونه کفش و مکانهایی که ضرورت به ورودی داشته باشند) گذراند .

مجدداً هزینه ابزار نقلیه را هم میتوان به اوضاع آورده شده نیز افزایش نمود ، شما با خرید یک بلیط مترو در حدود ۶ الی ۱۰ یورو به زمان ۲۴ ساعت قادر خواهید بود در کل شهرستان به گشت‌ و گذار و خوشی بردن‌ بپردازید . از مونوریل هم بعنوان رایج‌ ترین وسیله نقلیه در کل مجارستان حتی در شهرهای ریز که طرفداران زیادی را بعلت دسترسی سهل و ارزان بودن (حدود ۲ الی ۳ یورو) میتوان در جال ارزان مجارستان استفاده کنید .

بهترین زمان خرید تور مجارستان چه زمانی است ؟

بهترین‌ زمان سفر‌ شما با تورهای مجارستان دقیقا به شرایط و سلیقه شما برمیگردد ! منتها در یک نظاره کلی بایستی بدانید که شهر بوداپست ، از لحاظ آب و هوایی با مهم به کیفیت جغرافیایی که دارد ، همواره اقلیم ای و تر می بوده است . این نیت محبوب در موعد زمستان یعنی از دی ماه تا اوایل فرودین سردترین ماه‌های سال را آزمون می بکند و منتها فصل بهار در کشور مجارستان بسیار دلچسب و دلپذیر شده است . جمعیت گردشگران در این فصل کم است و این موضوع باعث‌ گشته که قیمت هتل‌ و بلیت‌ هواپیما‌ مجارستان ارزان ‌تر باشد .

بیشتر مسافران معمولا تابستان را برای تور مجارستان انتخاب می ‌کنند به طبع هزینه هتل‌ و هواپیما در این فصل بیشتر‌از‌دیگر فصول سال خواهد بود .

بوداپست به تابخانه های آب گرم و درمانی نیز مشهور است . در تور مجارستان سعی‌ نمائید به یکی از این حمام‌ها سری بزنید و حسابی کیف کنید . خرید بخش جدانشدنی تله مجارستان است . قادر خواهید بود چرخی در WestEnd ، Allee ، Arena ، Corvin Plaza بزنید . حتی گشت‌ و گذار در بازارهای سنتی بوداپست بسیار سرگرم کننده بوده است .

 

چه ایرلاینهایی به مجارستان پرواز‌ دارند ؟

بهترین پروازهای ایران به مجارستان با ایرلاینهای پگاسوس Pegasus ، ایرفلوت Aeroflot ، اوکراینی – Ukraine International ، ترکیش Turkish airlines ، قطری Qatar Airways ، امارات Emirates Airlines ، اتریشی Austrian Airlines ، لوفتهانزا Lufthansa Airlines ، هواپیمایی آسترین و . . . انجام‌ می گردد . توجه‌ داشته باشید در حال حاضر هیچ‌ پرواز مستقیمی از ایران به مجارستان وجود ندارد و تمام پروازها دارای حداقل 1 توقف می باشند .

معروف ترین هتلهای مجارستان کدامند ؟

 

هتل سافیتل بوداپست چین بریج (Sofitel Budapest Chain Bridge)

هتل اینترکانتیننتال بوداپست (InterContinental Budapest)

مهمانخانه هیلتون بوداپست (Hilton Budapest)

هتل بوداپست ماریوت (Budapest Marriott Hotel)

هتل کمپینسکی کروینوس بوداپست (Kempinski Hotel Corvinus Budapest)

هتل کرینتیا بوداپست (Corinthia Hotel Budapest)

هتل‌ فور سیسنز گرشام پالیس بوداپست (Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest)

هتل ایبروستار گرند بوداپست (Iberostar Grand Hotel Budapest)

هتل بودها بار هتل‌ بوداپست کلوتیلد پالاس (Buddha -Bar Hotel Budapest Klotild Palace)

هتل کوینز کورت هتل اند رزیدنس (Queen’s Court Hotel & Residence)

هتل بوسکلو بوداپست اوتوگراف کالکشن (Boscolo Budapest , Autograph Collection)

هتل اس ‌تی . جورج رزیدنت (St . George Residence – All Suite Hotel DeLuxe)

هتل ریتز کارلتون (The Ritz -Carlton , Budapest)

 

در تور مجارستان از چه مکانهایی بازدید کنیم ؟

قلعه بودا (Buda Castle)

وقتی برای نخستین بار چشمتان به کاخ باشکوه بودا برخورد کند ، متوجه‌ می شوید که چرا گردشگران جال مجارستان بوداپست را " پاریس شرق" می‌ نامند و همچنین این عمارت  و باستانی زیبا در لیست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است .

 

دریاچه بالاتون (Lake Balaton)

چنانچه استراحت در فضای آزاده و دنج‌ را به پیاده‌ روی در سنگ ‌فرش‌‌های‌ شهر‌ و دیدن بناهای قرون وسطایی ترجیح می ‌دهید ، بی‌تردید‌ " دریاچه بالاتون " بهترین گزینه برای تفریح بوده است . اینجا بزرگترین دریاچه آب شیرین اروپا و پرطرفدارترین استراحتگاه تابستانی در بین مسافران تور مجارستان می باشد .

 

شهر اِگر (Eger)

شهر اِگر که در شمال مجارستان قرار دارد و دومین شهر بزرگ‌ این کشور شمرده می گردد و به دلایل بسیار زیادی از شهرت بالایی بهره‌مند است . از آنجاییکه این شهر در سده دهم توسط نخستین پادشاه نصرانی ، یعنی سنت اشتفن (Saint Stephen) بنا نهاده شده ، دارای تعداد زیادی ساختمان‌‌‌های‌ متلعق به دوران باروک است .

 

پارک ملی‌ آگتلک (Aggtelek National Park)

اگر عاشق‌ غار و غارشناسی هستید ، بازدید از پارک‌ ملی آگتلک را در تور مجارستان را اصلا از دست ندهید . پارک ملی آگلتک دارای بزرگترین غار استالاکتیک در اروپا می باشید و این پارک مربوط به ملت در شمال مجارستان قرار دارد و حدود سه ساعت از بوداپست فاصله هنگامی دارد .

 

دریاچه هِویز (Heviz)

اگر خواهان یک آرامش کامل در کنار شنا انجام‌دادن در دریاچه ‌های آب گرم می بودید ، دریاچه هویز را در سفر با تور مجارستان از دست ندهید . این ناحیه میزبان بزرگترین دریاچه‌های آب گرم در جهان بوده و دمای آب دریاچه ‌ها از 24 تا 37 درجه سانتی ‌گراد شده که شنا در آن را به تجربه ای بسیار کیف جزء و مفرح تبدیل می ادا کند .

 

پارک ملی هورتوباگ (Hortobagy National Park)

پارک‌ ملی‌ هورتوباگ به عنوان اولین پارک‌ ملی‌ مجارستان در سال 1373 وا کردن شده است . پارک کلی هورتوباگ بزرگترین منطقه محافظت‌ گشته در مجارستان گشت و بعنوان بزرگترین استپ قلیایی و نیمه ‌طبیعی در اروپا به معروفیت ویژه‌ ای رسیده است و قدمت آن به ده هزار‌ سال پیشواز می ‌گردد .

 

حمل و جابجایی شهری مجارستان چگونه است ؟

اجاره خودرو‌

برای اینکه در سفر آزادی‌ عمل بیشتری را داشته باشید و آنطور که دوست دارید سفر‌ کنید‌ ما به شما اجاره‌ خودرو‌ را پیشنهاد انجام می دهیم .

 

تاکسی

اگ رهم حوصله‌ استفاده از اتوبوس را ندارید و استرس این را دارید که ایستگاه انتخابی ‌تان برای رسیدن به قصد را نادرست بگیرید ؟ به سراغ‌ تاکسی بروید . تاکسی در مجارستان چندان‌ گران‌ نیست؛ هزینه‌ تاکسی ‌ها از 450 فورینت شروع شده‌ و به ازای هر کیلومتر 280 فورینت حتما باید بپردازید .

 

اتوبوس

گزینه بعدی‌ شما اتوبوس در مجارستان است‌ که بها مناسبی هم دارد . دو نوع‌ اتوبوس در مجارستان وجود دارد؛ اتوبوس ‌های قرمز رنگ و مشکی؛ این دو نوع اتوبوس با هم تفاوت‌‌‌هایی‌ دارند؛ اتوبوس ‌های قرمز‌ پر سرعت ‌اند و اتوبوس‌های مشکی ایستگاه‌های بسیار دارد و مقدار بیشتری می برد تا شما به مقصد برسید . قیمت‌ برخی بلیط‌‌های‌ وسایل حمل و انتقال عمومی در مجارستان به شرح‌ تحت است :

o بلیط تک نفره 360 فورینت

o بلیط‌ برای سفر‌ یک روزه‌ 1670 فورینت

 

در سفر با تور مجارستان چه سیم کارتی بگیرم ؟

اینترنت در مجارستان سرعت‌ بالایی‌ دارد و شما به هیچ وجه‌ از اینترنت ‌تان ناراضی نخواهید می باشد . از جمله سیم ‌کارت‌های معتبر و شناخته شده در مجارستان می شود به Vodafone ، Telenor و T -Mobile اشاره کرد و شما برای استفاده یک ماهه از این اینترنت‌ها باید‌ حدود 25 یورو بپردازید .

 

پیش دماغ آب و هوای مجارستان

 

آب و هوای مجارستان چگونه‌ است ؟

کشور‌ مجارستان مثل دیگر کشور‌های‌ همسایه‌ خود‌ در قاره اروپا ، دارای تابستان ‌های گرم و نسبتا آفتابی و زمستان نسبتا سردی شد . فصول پاییز‌ و زمستان معمولا کمی‌ خنک‌ و مرطوب‌ ، گاهی اوقات همراه با برف می باشد و در کامل تر مواقع ، بخصوص در منطقه‌ها کوهستانی هوا مه ‌آلود خواهد شد . تابستانهای این مملکت همانند بسیاری از مناطق مدیترانه‌ ای ، به خصوص در ماه‌های می‌ و ژوئن باران ‌های سنگین را شاهد می باشد . قدر باران پاییز در بوداپست از اواسط سپتامبر تا اواخر اکتبر کمی کمتر‌از‌تابستان است و روز‌های‌ آفتابی هم داراست .

 

بهترین زمان‌ سفر‌ به مجارستان چه فصلی است ؟

ماههای اردیبهشت تا اواخر شهریور ماههای بسیار مناسب‌ و خوبی‌ برای سفر‌ به مجارستان می باشد . دمای هوا‌ در این زمانها بسیار مناسب‌ است و در بیشترین‌ درجه‌ به 21 می رسد . بنابراین تابستان بهترین زمان برای جابجایی به مجارستان است اگرچه که در این موعد بارانهای ناگهانی فراوانی می سرد اما زیباییهای بشخصه را هم دارد .

در این دو زمان بهار و تابستان کشور مجارستان شاهد بیشترین تعداد توریست از سراسر دنیاست ! درحالیکه هتل‌ها‌ در هنگام زمستان که گردشگران کمی به این کشور سفر می کنند مناسب تر و در دوران تابستان گزاف تر هستند .

 

قدم ها رزرو دام مجارستان

گام ها ذخیره تور مجارستان به چه صورت شده است ؟

یکی از عوامل تاثیرگذار در بها دام مجارستان نحوه خرید آن است . شما به دو شکل می توانید جال مورد نظرتان را رزرو کنید : 1 - خرید حضوری 2 - خرید اینترنتی . با خرید آنلاین قادر خواهید بود در کمترین زمان شدنی اندازه زیاد زیادی از انواع تورها را در سایتهای متنوع با یکدیگر تشبیه کنید . شما با مقایسه تورهای ظاهری در فروش اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه هایتان سود جویی بکنید ، بساکه این کار می تواند در زیاد منتقل کردن وضعیت خوب سفرتان موثر هست . ضمنا در ساعت خریداری به صورت اینترنتی شما با کاست قیمت‌ بیشتری در تور‌های‌ مجارستان برای به خرید حضوری مواجه خواهید شد . زیرا بیشتر آفرهای تور مجارستان تنها برای فروش اینترنتی لحاظ می گردند .

 

نکات اصلی پس از ذخیره تور‌ مجارستان چه چیزی است ؟

 

نکته داشته باشید که تحویل اتاق در بیشتر هتلهای قاره مجارستان در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می است . بنابراین چنانچه به صورت در اینترنت از سایت ما تور وضع مورد توجه خود را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ بودن آن با زمان تحویل اتاق نکته‌بینی نمایید .

تمامی خدمات تورهای مجارستان ما با خبر کامل از رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط اقامتگاه قصد نمایش خواهد شد . لذا برای تکثیر سلامت سفر بایست است خود همچنین ملاحظات ملزم را در نظر داشته باشید .

حضور مسافر‌ یک ساعت و نیم پیش از زمان پرش در فرودگاه الزامی بوده است .

برای استفاده از پرواز‌ و پذیرش هتل تان ، عرضه کارت‌های‌ شناسایی‌ و پاسپورت معتبر‌ الزامیست .

کنسلی تورهای مجارستان در ایامی که تقاضای سفر‌ به این مقصد‌ بالاتر است ، امکان‌پذیر‌ نیست .

در تمامی مراحل سفر‌ ، کارشناسان حمایت ما نیز همراه شما بوده است و در سیما بروز هرگونه مشکل‌ از لحظه‌ ورود‌ به سایت تا زمان بازگشت از سفر می توانید بدون‌ نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن تایید 24 ساعته سفریار تماس‌ حاصل‌ نمایید .

منبع : تور مجارستان