x تبلیغات
سفریارمجری مستقیم تورهای ارزان و لحظه آخری

تور باکو نوروز 1401

 قیمت تور  باکو نوروز 1401 بر چه اساسی تعیین می شود؟

 

معمولا پکیج های نوروزی باکو شامل تور 5 شب ​​اقامت و 6 روز به همراه پروازهای داخلی- بین المللی مختلف ارائه می شود که این تورها از 27 اسفند تا 12 فروردین برگزار می شود. بیشتر شما می دانید که قیمت تور  باکو در تعطیلات سال نو بر اساس قیمت بلیط پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر، ماهان و ...) و پروازهای خارجی (آذربایجان، ترکیه، قطر و ...) به مقصد است. باکو و قیمت هتل رزرو شده (3، 4 یا 5 ستاره) این مقصد محبوب پیشنهادی کاملا متفاوت و متغیر ارائه می دهد. علاوه بر این دو تور  اصلی که تاثیر زیادی روی قیمت تور  باکو بهار 1401، تعداد روز و تاریخ سفر به این مقصد دارند، همه می توانند نرخ تور  باکو شما و در نهایت قیمت نهایی تور  باکو آذربایجان نوروز 1401 را تغییر دهند. بسته مدت اقامت، نوع هتل، پرواز و نوع خدمات دریافتی متفاوت است.
 
 
 
 
 
ادامه مطلب

تور روسیه نوروز 1401

 بهترین قیمت تور روسیه  نوروز 1401 چیست؟

 

سفریار به عنوان تامین کننده مستقیم تور روسیه تصمیم گرفت در تور نوروزی شما خاطرات شگفت انگیزی را برای شما رقم بزند. در همین راستا با ارائه کمترین تور روسیه نوروز امسال، سعی داریم شرایطی را برای شما فراهم کنیم که با پرداخت حداقل دستمزد سفری مجلل را تجربه کنید. مطمئن باشید با تور های ما، سفری رویایی به مسکو، سن پترزبورگ را تجربه خواهید کرد. پترزبورگ و کازان و سوچی و عرضه تور روسیه نوروز 1401 شما را راضی خواهد کرد. همچنین در پکیج تور Russian Spring ارائه شده توسط سفریار تور Russian Luxury (هواپیمای خارجی باکیفیت و برترین هتل های 5 ستاره و لوکس روسی) گنجانده شده است و در صورت علاقه به تور Russian Spring Luxury می توانید آنها را رزرو و خریداری کنید. قیمت تور روسیه عید 1401 به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول اینکه نوروز یکی از روزهای پرمخاطب ملت ایران است و می توان پیش بینی کرد که در این زمان رتبه تور روسیه کمی بالاتر خواهد بود. از طرفی هزینه بلیط هواپیما و رزرو هتل بسته به کیفیت خدمات و موقعیت مکانی ممکن است هزینه این بسته مسافرتی را تغییر دهد.
 
ادامه مطلب

تور آلانیا نوروز 1401

 بهترين زمان براي خريد تور آلانيا نوروز 1401 چه زماني است؟


پيشنهاد سفريار براي كنترل هزينه هاي خود اين است كه بهتر است بليط رفت و برگشت را 2 يا 3 ماه قبل از موعد مقرر خريداري كنيد. اگر مي خواهيد از 17 مارس تا 25 آوريل در آلانيا باشيد، نيمه دوم فوريه تاريخ خوبي براي خريد تور Alanya Spring 1401 است.
اما اگر مي‌خواهيد در فصل تعطيلات به همراه خانواده به ايران برويد، مي‌توانيد در روز اول تعطيلات نوروزي پنجم فروردين عيد 1401 آلانيا را به صورت تور بخريد. اين مهم است كه بدانيد اگر بتوانيد تا 9 فوريه صبر كنيد، از ازدحام جمعيت بسيار كاسته مي شود و به خصوص هزينه سفر تور به آلانيا در سال جديد و مي توانيد به آلانيا بهار تور برويد و قيمت بهتري دريافت كنيد.

ادامه مطلب

تور هند نوروز 1401

 شرایط نوروز تور هند در زمان کرونا چیست؟


خوشبختانه طبق اعلام دولت هند، مرزهای گردشگری این کشور پس از گذشت بیش از دو سال به روی گردشگران بسته شده است و این کشور پذیرای مسافرانی به مقاصد مختلف از جمله دهلی، آگرا و جیپور است. مسافران نوروزی 1401 تور هند موظفند حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز برگشت آزمایش PCR خود را انجام داده و در فرودگاه نتیجه منفی بگیرند. با این اطلاعیه می توانید از ابتدای اسفندماه از طریق مجموعه سفریار Aria برای تعطیلات هندی امسال تور رزرو و خریداری کنید. با توجه به اینکه فصل زیبای بهار یکی از بهترین زمان ها برای سفر به هند است، قطعا سفر به این کشور بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود.

ادامه مطلب

تور یزد نوروز 1401

  بهترین زمان برای خرید تور های نوروزی یزد چه زمانی است؟


باید بگوییم که شهر یزد در ایام نوروز چندان شلوغ از دیگر جاذبه های گردشگری محلی و پرطرفدار نیست، بنابراین در آخرین ماه سال یعنی اوایل اسفند ماه فرصت خرید یا رزرو تور یزد نوروز 1401 را دارید. توجه داشته باشید که تور خاک بسیار زودتر به دلیل نیازهای بیشتر تکمیل می شود. به همین دلیل است که سفریار توصیه می کند این تور ها را در اسرع وقت خریداری کنید. سپس اگر روش هوایی تور یزد نوروز 1401 را برای سفر انتخاب کرده اید، کافی است دو هفته قبل از سفر تور یزد را خریداری کنید.

ادامه مطلب

تور ارمنستان نوروز 1401

 

آيا براي سفر با تور نوروز ارمنستان به ويزا نياز داريم؟


نه عزيز، براي سفر به ارمنستان نيازي به ويزاي تور نداريد، فقط پاسپورت ۷ ماهه كافي است زيرا مسافران ايراني در بدو ورود به ارمنستان ويزا دريافت خواهند كرد.


عوامل موثر بر قيمت تور ارمنستان نوروز 1401 چيست؟


به طور كلي، قيمت ها در تور جورجيا بهار به عوامل مهم مختلفي بستگي دارد، از جمله: نوع خط هوايي كه انتخاب مي كنيد، نوع هتل، تعداد روزهاي اقامت، فصل سفر، و موسسه اي كه از آن سفر مي كنيد. و همچنين نرخ دلار و شرايط اقتصادي. اما مي توانيد به راحتي و هوشمندانه هزينه هاي سفر خود را مديريت كنيد. قيمت هتل و بليط هواپيما يكي از مهم ترين عوامل تاثيرگذار بر قيمت نوروز 1401 در تور ارمنستان است، قيمت پروازهاي خارجي در اين بازه زماني بالاتر است و قيمت هتل هاي پنج ستاره در ارمنستان و ساير شهرهاي تور نيز بالاترين قيمت را دارد. .

ادامه مطلب

تور سریلانکا نوروز 1401

 شرایط سفر برای تور سریلانکا نوروز 1401 در طول کووید-19؟

 
 
ویزای تور سریلانکا + بیمه کرونا با سقف پوشش 50000 دلاری که به صورت آنلاین برای همه مسافران صادر می شود. مسافران بالای 2 سال باید کوپن هتل/شرکت و نتیجه آزمایش کرونا منفی داشته باشند. تست PCR در بدو ورود به هتل و پاسخ منفی پس از 18 تا 24 ساعت برای استفاده از سرویس خاک رس تور و استخر هتل. در صورت مثبت شدن تست، کلیه هزینه های مربوط به درمان و دارو توسط شرکت های بیمه سریلانکا پرداخت خواهد شد. مسافران تنها می توانند از جاذبه های مورد تایید وزارت گردشگری به صورت پکیج شامل تور لیدر و راننده بازدید کنند و باید در فرودگاه/ترانزیت/هتل از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی استفاده کنند. تست دوم بازگشت به ایران در داخل اقامتگاه می باشد و در صورت مثبت بودن تست کلیه هزینه های مربوط به درمان و دارو بر عهده شرکت بیمه سریلانکا می باشد.
ادامه مطلب

تور ترابزون نوروز 1401

 قيمت تور ترابزون 1401 نوروزي را چه عواملي تعيين مي كند؟


هزينه تور استانبول نوروز 1401 به پارامترهاي مختلفي مانند بليط هواپيما رفت و برگشت، اقامت در هتل، مدت اقامت، تاريخ سفر و خدمات تور بستگي دارد. ماهان، تابان، ايران اير، ايران اير، قشم اير، اطلس اير، پگاسوس، تركيش ايرلاينز و ... از شهرهاي ايران به ترابزون پرواز مي كنند و طبيعتا ايرلاين هاي ايران ارزانتر از ايرلاين هاي خارجي هستند. همچنين مي توانيد هتلي با ستاره هاي كم و دور از مركز شهر را براي اقامت ارزان انتخاب كنيد. توجه: افزايش قيمت پرواز رفت و برگشت و هزينه اقامت در هتل هاي ترابزون ممكن است اختلاف قيمت تورهاي نوروزي ترابزون و تورهاي ترابزون در زمان هاي ديگر را دو برابر كند!

ادامه مطلب

تور نوروز 1401

 با توجه به شرایط فعلی در ایام کرونا، آیا تور نوروز 1401 برگزار می شود؟


از آنجایی که فصل بهار یکی از شلوغ ترین فصل های سفر و گردشگری در ایران است، همه به دنبال مقاصد ارزان و جذاب هستند. نکته اصلی این است که با فرا رسیدن سال جدید، اکثر افرادی که به سفر و گردشگری می پردازند، برای گذراندن این تعطیلات هیجان انگیز برنامه ریزی می کنند. اما آیا این امکان برای شما مسافران عزیز در زمان همه گیری کرونا وجود دارد؟ خب، با توجه به اینکه 2 سال پیش، درست قبل از شروع سال جدید، کل دنیا درگیر ماجرایی غیرقابل پیش بینی به نام کرونا بود، صنعت گردشگری ضربه سختی خورده است، اما خوشبختانه این روزها شاهد کاهش شیوع هستیم. از این بیماری خوشبختانه در بهار سال 1401 شاهد رفع این بیماری و واکسیناسیون جهانی مردم در سراسر دنیا هستیم و اکنون با خیال راحت منتظر سفر نوروزی هستیم و شما عزیزان می توانید به راحتی به سلامتی خود برسید. و سفر هیجان انگیز در برنامه با خانواده شما.

ادامه مطلب

تور ازمیر نوروز 1401

 بهترين زمان خريد تور ازمير نوروز 1401 چه تاريخي است؟


پيشنهاد سفريار براي شما جهت كنترل هزينه ها اين است كه بهتر است بليط رفت و برگشت خود را 2 الي 3 ماه قبل از تاريخ سفرتان خريداري كنيد. اگر ترجيح تان اين است كه 27 اسفند تا 4 فروردين در شهر ازمير باشيد، نيمه دوم بهمن ماه تاريخ مناسبي براي خريد تور ازمير بهار 1401 است. اما اگر قصد داريد لحظه سال تحويل را در ايران و در كنار خانوادتان باشيد، مي ‌توانيد در همان روزهاي ابتدايي تعطيلات نوروز، تور ازمير عيد 1401 خود را براي تاريخ 5 فروردين ماه به بعد رزرو يا خريداري نماييد. راستي مهم است بدانيد كه اگر بتوانيد تا 9 فرورين صبر كنيد، از شلوغي و مهمتر هزينه ‌هاي تور مسافرتي ازمير ويژه سال نو به شدت كاهش پيدا مي كند و مي ‌توانيد با قيمت مناسب ‌تري راهي تور بهاري ازمير شويد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد