تور نوروز ارمنی 1401

 

آیا برای سفر با تور نوروز ارمنستان به ویزا نیاز داریم؟


نه عزیز، برای سفر به ارمنستان نیازی به ویزای تور ندارید، فقط پاسپورت ۷ ماهه کافی است زیرا مسافران ایرانی در بدو ورود به ارمنستان ویزا دریافت خواهند کرد.

 

چه عواملی در قیمت تور ارمنی نوروز 1401 موثر است؟


به طور کلی، قیمت ها در تور جورجیا بهار به عوامل مهم مختلفی بستگی دارد، از جمله: نوع خط هوایی که انتخاب می کنید، نوع هتل، تعداد روزهای اقامت، فصل سفر، و موسسه ای که از آن سفر می کنید. و همچنین نرخ دلار و شرایط اقتصادی. اما می توانید به راحتی و هوشمندانه هزینه های سفر خود را مدیریت کنید.قیمت هتل و بلیط هواپیما یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نوروز 1401 در تور ارمنستان است، قیمت پروازهای خارجی در این بازه زمانی بالاتر است و قیمت هتل های پنج ستاره در ارمنستان و سایر شهرهای تور نیز بالاترین قیمت را دارد. .

 

بهترین زمان برای خرید عید نوروز ارمنی تور چه زمانی است؟


خب حالا که شمارش معکوس سفرهای نوروزی شروع شده است، دوستداران گردشگری این فرصت را دارند تا با توجه به بودجه تعیین شده خود یکی از این مقاصد جذاب و جذاب سفرهای خارجی را برای نوروز 1401 در تور ارمنستان انتخاب کنند. .بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان در فصل بهار 10 روز قبل از زمان مورد نظر برای سفر به آن مقصد می باشد. البته برای صرفه جویی در هزینه می توانید 20 روز تا یک ماه قبل از تاریخ سفر خود بلیط رفت و برگشت رزرو کنید زیرا با نزدیک شدن به تابستان کرایه ها افزایش می یابد. . همچنین توصیه می کنیم 10 روز تا 1 ماه قبل از تاریخ سفر، هتل خود را رزرو کنید، سعی کنید در این مدت هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

آیا میتوانیم ویژه نوروز تور ارمنستان را بخریم؟


تور آخرین لحظه نوروز ارامنه 1401 به نام تور شناخته می شود و گاهی اوقات تا 50% تخفیف فروخته می شود زیرا سهمیه نمایندگی با تخفیف های باورنکردنی پر نمی شود.
یکی از مزایای این تور 90 دقیقه ای بهار ایروان در ایروان این است که قیمت های پایین تری دارند و این روزها قیمت های تور ارمنستان بسته به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل های 5 ستاره و غیره متفاوت است؛ اما باز هم تور های ارمنستان به عنوان فروخته می شوند. ارزان تور یا تور ارمنستان، با همان امکانات، اما ارزان تر زمانی که قیمت تور ایروان ایروان درج شود.بنابراین اگر هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید در آخرین لحظه ارزان‌ترین تور ارمنستان را بخرید یا پیش‌سفارش کنید.

 

اطلاعات مهم نوروز ارامنه 1401

 

در نوروز 1401 از کدام جاذبه های ارمنستان دیدن کنیم؟


ارمنستان با گسترش صومعه های باستانی، بناهای قرون وسطایی، روستاهای تاریخی و مناظر خیره کننده به مقصدی دیدنی و جذاب تبدیل شده است. توصیه می کنیم در نوروز امسال به ارمنستان بیایید و در هوای خوب بهاری عاشق فرهنگ و تاریخ غنی این سرزمین دلربا شوید. دوستداران عزیز سفرهای نوروزی ارمنستان تور می توانید از مکان های زیر دیدن کنید و لذت ببرید:
معبد گارنی
• شهر صورتی
• ابی گوگرد
دریاچه قو
• معبد خالکوبی
• آبشار ایروان

 

تور بهترین مکان برای اقامت در استان نوروزی ارمنستان چیست؟


در ایام نوروز تعداد زیادی از مسافران از سراسر ایران به کشورهای همسایه به ویژه ترکیه و ارمنستان سفر می کنند، زیرا این مقاصد نزدیک به هم هستند و هزینه سفر نسبت به سایر مقاصد ارزانتر است. در ارمنستان، به ویژه پایتخت ایروان، در ایام نوروز، هتل های بسیار متنوعی با کیفیت با امکانات منحصر به فرد برای ارائه بهترین خدمات به مهمانان خود وجود دارد، در تور شما تعدادی از محبوب ترین جشنواره های نوروزی ارمنی تور را به شما معرفی خواهیم کرد. چند هتل مجلل در ارمنستان:
• هتل سوچی پلازا
• هتل های قفقاز
• مرکز ایبیزا ایروان
• هتل سیراکی ایروان
• هتل بزرگ
• هتل گرین پالاس
• هتل رادیسون بلو

بهترین زمان اقامت در تور ارمنستان در ایام نوروز چه زمانی است؟


حداکثر تعداد رزرو تور ارمنستان در سایت سفریار, تور در بهار 1401 4 شب و 5 روز است.4- خدمات هوایی نوروز ارمنستان تور چیست؟
آنچه در تور نوروز ارمنستان ایر در آژانس سفریار آریا دریافت خواهید کرد:
• بلیط رفت و برگشت هواپیما
• رزرو هتل
• صبحانه
• ترانسفر فرودگاهی
• سیم کارت
• راهنمای فارسی
• بیمه سفر
• خدمات گشت شهری و...

 

پیش بینی آب و هوای نوروزی ارمنستان

 

آب و هوای ارمنستان در فصل بهار چگونه است؟


بهار یکی از زیباترین فصل های ارمنستان است. در اوایل بهار، رویدادهای مهمی مانند روز جهانی زن به طور گسترده در 8 مارس جشن گرفته می شود. دمای هوا در ایروان در این زمان از سال حدود 11 درجه سانتیگراد است، اما هنوز هم شبهای سرد تا بالا وجود دارد.
ارمنستان در بهار باران بیشتری می‌بارد، اما همچنان آسمان آفتابی خواهید داشت. یکی از نکات جالب سفر به این مقصد در فصل بهار، دیدن طبیعت بی نظیر و خیره کننده آن است. البته اگر فراری هستید، نباید به مناطق کوهستانی آنجا بروید، اما سفر به ایروان و تلاش برای کاوش در شهر همیشه بهترین گزینه است، جاذبه های گردشگری زیادی در این شهر وجود دارد که شما سفر بوده است مشغول باشید و البته می توانید از طبیعت بکر لذت ببرید.

 

رزرو تور ارمنستان نوروز 1401

 

چگونه تور ارمنستان نوروز 1401 سفریار را رزرو کنیم؟


علاقه مندان به رزرو یا خرید تور در ایروان ارمنستان بهار 1401 می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن تورهای تور مورد نظر خود را در سامانه رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری کنند. در این سری مسافر عزیز ما تمامی تور در ارمنستان را در وب سایت خود آپلود کرده ایم تا خرید تور برای شما آسان شود، دو راه برای مسافر شما وجود دارد که بتواند تور خود را برای نوروز ایروان آماده کند.یکی آنلاین، پس از خواندن همه مطالب ارسال شده برای همان تور و در نهایت پذیرفتن شرایط قوانین و مقررات ما، اقدام به خرید آنلاین خود کرده و قرارداد خود را آنلاین دریافت کنید.


روش بعدی این است که اگر نمی توانید بهار ارمنی تور ما را به صورت آنلاین خریداری کنید، کافی است با نماینده تماس بگیرید و با مدیر فروش تور ارمنستان مشورت کنید و در نهایت مبلغ را با کارت، فیش واریزی و عکس کارت ملی واریز کنید. به واتس اپ ارسال کنید و به قرارداد تور که می خواهید برسید.

منبع : ارمنستان نوروز 1401