تور بهترین زمان برای خرید هند نوروز 1401 چه زمانی است؟


اگر ترجیح می دهید در نیمه اول آوریل به هند سفر کنید، تور هند نوروز 1401 خود را در اواسط فوریه رزرو کنید. زیرا این مدت از نظر قیمت، پرواز و تنوع هتل بهترین زمان برای خرید نوروزی تور هند است. اگر علاقه مند به سفر به این مقصد در نیمه دوم فروردین هستید، تور مورد نظر خود را از بسته سفر سفریار آریا در ابتدای اسفند ماه رزرو کنید و البته امسال فرصت خواهید داشت و ممکن است آن را خالی بیابید. ظرفیت پرواز و سفرهای مقرون به صرفه را در پایان ماه مارس تجربه کنید.


تور مدت اقامت بهینه در هند نوروز 1401 چقدر است؟


به طور معمول اگر می خواهید به هند سفر کنید تور نوروز 1401 باید تور خود را 7 شب و 8 روز رزرو کنید اما اگر می خواهید بیشتر در نوروز در هند بمانید می توانید روزهای اقامت خود را افزایش دهید. قیمت هتل هر شب اضافه می شود.همچنین یک موضوع مهم وجود دارد که اگر بلیط رفت و برگشت خود را خریداری نکرده اید، می توانید در طول سفر به هند اقامت خود را در هتل تمدید کنید.


تور هند عید نوروز در کدام شهرهای ایران برگزار می شود؟


خرید نوروزی تور هند از مجموعه سفریار از تمامی شهرهای ایران امکان پذیر است، اگر شهر محل اقامت شما جزو شهرهای دارای فرودگاه بین المللی است، این امکان را دارید که از آنجا مستقیم به هند و سپس به دون سفر کنید. از تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دیدن کنید. به عنوان مثال، تور هند از تبریز، تور هند از ارومیه، تور هند از اهواز، تور هند از تهران، تور هند از مشهد، تور هند از شیراز، تور هند از اصفهان، تور هند از اصفهان، تور هند از کیش، تور هند از کیش می توان رزرو کرد. . یا خریداری شده این بهترین گزینه برای صرفه جویی در زمان و کوتاه کردن زمان سفر و همچنین ارزان قیمت تور هند برای بهار 1401 و داشتن یک سفر راحت است.


کدام هتل های هندی بهترین هتل ها برای اقامت در نوروز هستند؟


اگر قصد گذراندن تعطیلات نوروزی خود را در هند دارید بدانید که هتل های معروف شهرهای تور هند مانند بمبئی، آگرا، گوا و دهلی برای مسافران است و می توانید از خدمات و امکانات عالی هتل های هند بهره مند شوید. مزیت، بنابراین لازم نیست نگران اقامتگاه باشید. در نوروز 1401 زمان را از دست ندهید و برای گشت و گذار در این سرزمین زیبا با ما همراه باشید. برترین هتل های هند عبارتند از: هتل CLARKS INN & SUITES دهلی ALOR GRANDE HOLIDAY Hotel Goa (HOTEL TAJ GATEWAY Agra) COUNTRY INN SUITES هتل دهلی (هتل کانتری سوئیت دهلی) هتل RADISSON BLU دهلی (هتل رادیسون بلو دهلی)


شرایط اخذ ویزای هند در نوروز 1401; آیا راه سختی است؟


در پاسخ به این سوال اصلا نباید گفت! از آنجا که ویزای تور هند به صورت الکترونیکی صادر می شود و توجه داشته باشید که شما فقط می توانید ویزای هند را در قالب گروه های هندی تور دریافت کنید.برای درخواست ویزای الکترونیکی هند به 2 قطعه عکس 5.5 رنگی با زمینه سفید، پاسپورت با اعتبار 7 ماه، فتوکپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی و فرم تکمیل شده نیاز دارید. همچنین درخواست ویزای شما ظرف 7 روز کاری پاسخ داده می شود و ویزای شما 30 روز اعتبار دارد و همچنین به یاد داشته باشید که نمی توانید ویزای هند را به صورت انفرادی دریافت کنید.


تور خطوط هوایی هند با کدام شرکت های هواپیمایی برای نوروز 1401؟


در حال حاضر تنها پرواز مستقیم ایران به دهلی، هواپیمایی ماهان است که سه پرواز در هفته دارد و سایر پروازها به شهرهای خارج از هند از جمله ایر عربیا، عمان ایر، قطر ایرویز، امارات، ترکیه، آئروفلوت، اوکراین و کویت است. مستقیم انجام می شود و حداقل 1 توقف دارد. اما آژانس سفریار به عنوان مجری مستقیم تور هند با ارائه پکیج های متنوع با ایرلاین های داخلی و خارجی سعی دارد بهترین و مقرون به صرفه ترین تور های نوروزی را به شما ارائه دهد.


هوای نوروز در هند چگونه خواهد بود؟


قبل از هر چیز لازم است بدانید که نیمه دوم سال از نظر آب و هوا بهترین زمان برای سفر به هند است. زیرا هوا هم خنک تر و هم دلپذیرتر است و جشنواره های هیجان انگیز زیادی در راه است. اما اکنون شمارش معکوس برای سفرهای نوروزی به هند آغاز شده است، شما هواداران عزیز این فرصت را دارید که این مقصد منحصربفرد تور را به دلخواه خود در میان تور های هند برای نوروز انتخاب کنید. در پایتخت هند، دهلی نو، میانگین دمای بالا در ماه مارس 29.2 درجه سانتیگراد و متوسط دمای پایین 15.3 درجه سانتیگراد است. همچنین ماه مارس که مصادف با آغاز نوروز در کشورمان است بهترین زمان برای سفر به هند است.زیرا علاوه بر آب و هوای زیبا، «فستیوال هولی» که معروف ترین فستیوال هند است نیز در این دوره برگزار می شود.


تور چگونه برای هند نوروز 1401 سفریار رزرو کنیم؟


کسانی که مایل به رزرو یا خرید تور هند برای بهار 1401 هستند، می توانند به راحتی و به سرعت سفر تور مورد نظر خود را از سیستم رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری کنند. آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری تمامی تور های هند در سایت خود، خرید تور برای این مقصد را برای شما مسافران عزیز آسان کرده است و شما مسافران می توانید از 2 طریق به خرید این تور ها ادامه دهید. پس از مطالعه تمامی مطالب منتشر شده برای همان تور و در نهایت موافقت با شرایط قوانین و مقررات ما، اقدام به خرید آنلاین خود کرده و قرارداد را بصورت آنلاین دریافت کنید. روش بعدی این است که اگر به خرید آنلاین تور هند نوروز 1401 ما دسترسی ندارید کافی است با نماینده تماس بگیرید و از مدیر فروش تور هند مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را با کارت پرداخت کنید و رسید واریزی و ارسال کنید. کارت عکس ملی به واتس اپ و در نهایت شما می خواهید تور قرارداد خود را دریافت کنید.

منبع : تور هند نوروز 1401