تور روسیه نوروز 1401 از چه شهرهایی رزرو کنیم؟

 

به عنوان یکی از برترین شرکت ها، اولین موسس تور نوروز در روسیه، امکان اجرای برنامه تور از تمامی شهرهای ایران برای شما متقاضیان پایان این سفر وجود دارد. بنابراین در هر شهری که در آن زندگی می کنید، درست مانند سایر مسافران ما از نزدیکترین فرودگاه، می توانید به تور روسیه بهار 1401 بپیوندید.
 
تور ارزان روسیه چگونه ویژه نوروز 1401 بخریم؟
 
آژانس مسافرتی سفریار با ارائه تور روسیه برای نوروز و فصول دیگر، شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا با کمترین هزینه لذت بخش ترین سفر به روسیه را تجربه کنید.این مجموعه همچنین نرخ های مختلف هوایی و زمینی تور روسیه را به شما مسافران عزیز در نوروز 1401 ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه دلخواه خود بهترین انتخاب را در رزرو یا خرید تور روسیه دارید. توجه داشته باشید که نرخ بهار تور روسیه بسته به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود. اما اگر به دنبال تور روسیه ارزان هستید، این فرصت را دارید که با کارشناسان تور سفریار روسیه تماس بگیرید تا بتوانید سفری خاطره انگیز را تا پایان این سفر جذاب تجربه کنید. در ضمن همانطور که می دانید نوروز تور روسیه بالاترین قیمت را دارد، اما روش هایی برای خرید تور روسیه گران قیمت به شما پیشنهاد شده است: می توانید در عوض با چند شب خرید کنید، مثلا تور 6 شب و 7 روز. به جای هتل لوکس روسی، یک هتل 3 ستاره رزرو کنید. بهتر است برای سفر با هواپیمای سرپوشیده برنامه ریزی کنید تا خطوط هوایی خارجی منطقه ای را که تصمیم به رزرو هتل دارید رصد کنند! مخصوصا مناطق معروف و نزدیک به مناظر روسیه که گرانتر است. اگر تور روسی لحظه آخری را پیشنهاد می کنید، می توانید این تور را خریداری کنید.
 
پکیج سفریار نوروز 1401 تور روسیه شامل چه خدماتی است؟
 
پکیج روسیه نوروز 1401 تور در سفریار با خدمات زیر: بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل با صبحانه (متوسط ​​تور روسیه، 3 شب در سن پترزبورگ و 3 شب در مسکو) ترانسفر فرودگاهی ترانسفر بین شهری با قطار السیر. راهنمای فارسی زبان تور گشت شهری درخواست ویزای روسیه خدمات بیمه مسافرتی
 
تور آخرین بار نوروز 1401 روسیه دقیقا چه زمانی بود؟
 
اخیراً آخرین لحظه روسی تور در ایام نوروز متقاضیان زیادی را به خود دیده است، اما باز هم ممکن است برای بسیاری از شما این سوال پیش بیاید که آخرین لحظه روسی تور برای نوروز چیست؟ و چه تفاوتی با نوروز روسی تور دارد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است، از نظر فنی هیچ تفاوتی بین تور روسی نوروز و تور روسی لحظه آخری در نوروز 1401 وجود ندارد و تفاوت آنها فقط قیمت ارزان تور لحظه آخری نسبت به تور های معمولی است. برای گرفتن این تور بین یک تا دو روز فرصت دارد.
تور خطوط هوایی روسیه برای نوروز با چه هواپیماهایی؟
 
ایرلاین های معروف داخلی مانند ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ایران ایر و کیش ایر و ایرلاین های خارجی مانند ترکیه و پگاسوس ایرلاین هایی هستند که پروازهای مستقیم تهران به روسیه را انجام می دهند. بنابراین می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود هواپیمای مورد نظر خود را در سامانه فروش بلیط هواپیما انتخاب و رزرو کنید. سایت سفریار شامل رزرو هتل، بلیط هواپیماهای خارجی و داخلی مانند مجوزها و طرح ها و ایمیل های مسافرتی تور می باشد. اگر می خواهید به این شهرها سفر کنید، تور با تور روسیه از تهران و مناطق دیگر مانند شیراز، مشهد، اصفهان و ... مکان جذابی است که می توانید با چند کلیک آنلاین آن را خریداری کنید.
 
برای سفر با تور روسیه نوروز 1401 بهتر است روبل همراه داشته باشید یا دلار؟
 
وقتی به روسیه می روید باید بدانید که در روسیه از دلار و یورو در پرداخت های روزانه استفاده نمی شود و باید روبل را با خود ببرید! همچنین فراموش نکنید که در فرودگاه ها و هتل های روسیه پول مبادله نکنید، زیرا ما از طریق کمیسیون برای شما مبادله می کنیم. در خیابان های مسکو و سن پترزبورگ.
 
از چه جاذبه های گردشگری روسیه در نوروز دیدن کنیم؟
 
جاذبه های معروف روسیه به شدت تحت تأثیر تاریخ و میراث شگفت انگیز و همچنین طبیعت باورنکردنی آن است. هر دو شهر بزرگ مسکو و سن پترزبورگ.مسکو یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اروپاست که مملو از مناظر و جاذبه‌های مشهور جهانی است و از پایتخت آن بیش از 800 سال است که پایتخت روسیه وجود دارد و جاذبه‌های زیادی دارد o می‌تواند مسافران را برای ماه‌ها فعال نگه دارد. برخی از مهم ترین جاذبه های روسیه عبارتند از: کاخ کرملین دریاچه بایکال گورکی پارک ارمیتاژ دریاچه بایکال تئاتر بولشوی
 
بهترین مغازه ها برای سفر به روسیه تور نوروز کدامند؟
 
روسیه یک مقصد خرید جالب و محبوب است. بازارهای مهم و معروف زیادی در نقاط مختلف این کشور بزرگ وجود دارد و در میان تعداد زیاد بازارهای دست نخورده، می توانید خاطرات شگفت انگیزی از اصل روسی پیدا کنید و کل مجموعه را به خریدهای هیجان انگیز وادار کنید. روسیه، به لطف میراث غنی و فرهنگی خود، تجربه خرید بی نظیری را به شما ارائه می دهد. شهرهای بزرگ مانند مسکو، سن پترزبورگ. پترزبورگ، مورمانسک، کازان، یکاترینبورگ و کالینینگراد از بهترین مقاصد خرید در جهان هستند. فروشگاه های مسکو برخی از بهترین مکان ها برای خرید هستند: GUM TsUM Izmailovo Aviapark Tverskaya
 
نوروز 1401 در کدام هتل ها اقامت کنیم؟
 
در سفر نوروزی به روسیه چیزی کم نخواهید داشت; در این فصل عالی، هتل های روسیه با امکانات متنوع و منحصر به فرد پذیرای گردشگران نوروزی هستند. پس نگران ایستادن نباشید. یکی از بهترین هتل های روسیه که در آن می توانید اقامتی راحت در تور روسیه داشته باشید نوروز 1401 این است: هتل SunFlower Park Moscow Art Nuvo Palace Hotel SPB Prince Hotel Art Family (Voykovskaya) هتل مسکو سیتی 1905 هتل هیلتون لنینگرادسکایا هتل مسکو
 
آب و هوای روسیه در نوروز چگونه است؟
 
هوای بهاری روسیه همراه با طوفان و رعد و برق است.شرایط آب و هوایی گرم در سواحل دریای سیاه است و در ماه آوریل دمای هوا به + 12 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. مارس آغاز بهار در روسیه است و هوا هنوز سرد است و دما به آرامی در حال افزایش است. به طور کلی، مارس بهترین زمان از سال برای سفر به هیچ جای روسیه نیست! اما اگر در این ماه مجبور به سفر به این مکان هستید، حداقل می توانید انتظار چند روز گرمتر و روشن تر از اعماق نیمه زمستان را داشته باشید. با سپری شدن روزها و نزدیک شدن به پایان اسفند، باد رنگ و نور جدیدی به خود می گیرد و کنجکاو است که بدانیم 31 اسفند آغاز سال جدید خورشیدی است.
 
چگونه می توانید تور روسیه نوروز 1401 سفریار را رزرو کنید؟
 
علاقه مندان به رزرو یا خرید تور روسیه برای بهار 1401 می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی تور تور مورد نظر خود را از برنامه رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری کنند. آژانس مسافرتی سفریار با قرار دادن تمام تور روسی در وب سایت خود، خرید تور های این تور را برای شما همسفران عزیز آسان کرده است و شما مسافر می توانید از دو طریق به خرید این تور ها ادامه دهید. تماس آنلاین پس از مطالعه تمامی مطالب ارسال شده برای همان تور و در نهایت پذیرفتن شرایط شرایط و ضوابط ما، اقدام به خرید آنلاین و پذیرش آنلاین توافق نامه نمایید. مرحله بعدی این است که در صورت عدم دسترسی به خرید آنلاین ما از تور روسیه نوروز 1401 کافی است با نمایندگی تماس بگیرید و از مدیر فروش روسیه تور مشاوره بگیرید و در نهایت کارت ارزش را با کارت، فیش واریزی پرداخت کنید. و کارت عکس ملی را به واتساپ بفرستید و در نهایت توافق نامه تور مورد نظر خود را دریافت کنید.