آیا برای سفر با تور سریلانکا در نوروز 1401 به ویزا نیاز داریم؟


خوشبختانه اگر سفر نوروزی با سریلانکا تور را انتخاب کردید، بدانید که ایرانیان برای ورود به سریلانکا نیازی به ویزا ندارند. بنابراین مسافران ایرانی هزینه کمتری می پردازند و برای دریافت مجوز ورود به سریلانکا باید در همان فرودگاه اقدام کنند. در این مدت ویزای آن مقصد به صورت فرودگاهی صادر می شود. ویزا مهر ورود و خروج نیست، در عوض با پرداخت چهل دلار در بدو ورود، ویزا دریافت خواهید کرد. ویزا به صورت برچسب روی پاسپورت شما چسبانده می شود و این ویزای تور سی روز اعتبار دارد. اگر بیش از 30 روز در سریلانکا اقامت دارید، لطفاً برای تمدید به وزارت امور خارجه مراجعه کنید.

 

تور چند روز باید در سریلانکا نوروز را جشن بگیریم؟


تور های سریلانکا ما به مدت 7 شب و 8 روز در آژانس سفریار در JFK، بنتوتا و کلمبو در دسترس هستند، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بمانید، می توانید تغییر دهید. شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از بسته های ترکیبی ما را برای سفر سریلانکا انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید که قبل از رزرو تور، 5 شب اقامت در هتل های بنتوتا از 500 دلار و 7 شب اقامت در هتل های بنتوتا و کلمبو از 830 دلار شروع می شود. قیمت بلیط هواپیما نیز از 19 میلیون تومان شروع می شود و این قیمت ها بر اساس زمان سفر و مدت اقامت متفاوت است. در خطوط هوایی آریا سفریار بهترین بسته های موجود با مناسب ترین قیمت ها را برای شما در نظر گرفته ایم.


آیا می توان تور نوروز سریلانکا 1401 را ارزان خرید؟


پیشنهادات تور سریلانکا یا ارزان سریلانکا تور نوروز یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تور در بین گردشگران ایرانی است، به خصوص در فصل بهار، سریلانکا تور را اغلب تور می نامند که در آن آژانس های مسافرتی چارتر می شوند. دقیقا با 30 50% تخفیف می فروشند. بسته های تخفیف ویژه فروشندگان تور که به نام های لحظه آخری تور یا تور نیز شناخته می شوند، می توانید با عضویت در کانال تلگرام سفریار درباره اخبار و پیشنهادات تور اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ همچنین توجه داشته باشید که پیشنهادات تور سریلانکا با قیمت های پایین در طول سال در دسترس است. .


نرخ تور سری نوروز 1401 به چه عواملی بستگی دارد؟


به طور کلی، قیمت تور سریلانکا نوروز 1401 به عوامل مختلفی از جمله نوع ایرلاین انتخابی (ایران-خارجی)، نوع هتل، تعداد روزهای اقامت، فصلی که در حال سفر هستید و همچنین بستگی دارد. خدماتی که از آژانس دریافت می کنید و نرخ تبدیل دلار ... بستگی دارد، اما شما می توانید بیشتر هزینه های خود را عاقلانه مدیریت کنید و سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید. به عنوان مثال، قیمت هتل و بلیط هواپیما یکی از عوامل تعیین کننده در تعیین قیمت نوروزی سریلانکا در سطح تور است، پروازهای خارجی طبیعتا بالاتر هستند و هتل های پنج ستاره در این مقصد و شهرهای تور آن نیز بالاترین قیمت را دارند.


کدام خطوط هوایی برای عید 1401 به تور سریلانکا پرواز می کنند؟


در زیر پروازهای نوروزی به شلوغ ترین و معروف ترین شهرهای سریلانکا برای رزرو و خرید ارزان ترین بلیط هواپیما سریلانکا از ایران آورده شده است: هواپیمایی امارات ترکیش فلای دبی خطوط هوایی اتحاد ایرویز (اتحاد ایرویز) پروازهای آلمان به ایران در حال حاضر در دسترس نیستند) قطر ایرویز و عمان ایر برای یک توقف بلیط ارزان کلمبو.


هوای نوروز سریلانکا چگونه است؟


یکی از دغدغه های اصلی گردشگرانی که در فصل بهار از سریلانکا بازدید می کنند، آب و هوای این مقصد است؟ در واقع سریلانکا از نظر جغرافیایی به خط استوا نزدیک است، بنابراین تفاوت های فصلی این کشور چندان محسوس نیست. بنابراین تمام فصول سفر به سریلانکا برای شما مناسب است. میانگین دمای این کشور بین 28 تا 32 درجه سانتیگراد است و شهری که برای سفر انتخاب می‌کنید نیز نقش مهمی در آب و هوا دارد، زیرا مناطق شمالی و شمال شرقی زمین گرم و خشک و مناطق جنوبی و جنوب غربی هستند. گرم و خشک هستند. گرم و مرطوب.


تور بهترین مناطق گردشگری در نوروز 1401 سریلانکا کدامند؟


این کشور به خاطر سواحلش معروف است، سواحل با حاشیه نخل با رنگ های لاجوردی که مناظر خیره کننده ای را ایجاد می کند که می تواند لحظات عاشقانه و رمانتیکی را برای شما رقم بزند.این مکان‌های بکر و طبیعی به دلیل موقعیت مکانی و زیبایی بکری که دارند، تجربه‌های ناب و خاطراتی ماندگار را در ایام نوروز رقم می‌زنند. از مناظر طبیعی باشکوه سریلانکا، تپه ها، مزارع چای و سواحل بکر شگفت زده شوید، از جمله: شهر تپه ای کوچک Mirissa در منطقه سرسبز Novara Eliya به دنبال یک مکان ناگهانی در Trincomalee و سایر جاذبه های تور در سریلانکا باشید. سعادت شامل Site تاریخی کلمبو است. ، موزه ملی کندی و معبد دندان مقدس در پارک ملی Garoudawalawe؛ مکانی عالی برای کاوش در ساحل Hikkaduwa، پارک ملی Yala، Anuradhapura؛ پایتخت باستانی سریلانکا شهر Polonnaruwa است؛ سایت میراث جهانی Tangara؛ یک مقصد تفریحی محبوب پارک ملی بندرا سنادم


بهترین اقامتگاه ها در نوروز منطقه 1401 سریلانکا کدامند؟


از مهمان‌خانه‌های خانوادگی گرفته تا هتل‌های ارزان قیمت و استراحتگاه‌های مجلل در سریلانکا، این کشور می‌تواند همه چیز را از ساختمان‌های قدیمی استعماری گرفته تا هتل‌های بوتیک در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ببیند. خوشبختانه با همه این گزینه های اقامتی قطعا می توانید با توجه به بودجه و شرایط خود برای اقامت در نوروز برنامه ریزی کنید. همچنین، قیمت ها در ساحل از 1 نوامبر تا اواسط یا اواخر آوریل، بسته به فصل، به ویژه در ساحل غربی (معمولاً بین 25٪ تا 50٪) متفاوت است. در اینجا بهترین و مجلل ترین هتل های سریلانکا وجود دارد. هتل کراون بنتوتا تاج بنتوتا هتل آماری گال بنتوتا سینامون بی هتل د توپاز کندی | هتل توپاز کندی سریلانکا سینما کنار دریاچه | هتل کینگزبری با سینامون لیک کلمبو | هتل کینگزبری هیلتون کلمبو هتل هیلتون کلمبو تپروبانا ریزورت آسیا لوج تاپروبانا سی کلمبو | دارچین گرند کلمبو


چگونه تور سریلانکا نوروز 1401 سفریار را رزرو کنیم؟


دوستانی که علاقه مند به رزرو یا خرید سریلانکا تور 1401 Spring هستند، می توانند با استفاده از سیستم رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا، به راحتی و در کمترین زمان، سفر تور مورد علاقه خود را خریداری کنند.آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری تمامی تور های سریلانکا در سایت خود، خرید تور برای این مقصد را برای مسافران عزیز آسان می کند، مسافران شما می توانند برای خرید این تور از دو طریق اقدام کنند. یکی آنلاین، پس از خواندن همه مطالب ارسال شده برای همان تور و در نهایت پذیرفتن شرایط قوانین و مقررات ما، اقدام به خرید آنلاین خود کرده و قرارداد خود را آنلاین دریافت کنید. روش بعدی این است که اگر نمی توانید به خرید آنلاین ما تور سریلانکا نوروز 1401 دسترسی پیدا کنید، کافی است با نماینده تماس بگیرید و با مدیر فروش آن تور های مقصد مشورت کنید و در نهایت مبلغ را با کارت و رسید واریز و عکس پرداخت کنید. کارت ملی را در واتس اپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع : تور سریلانکا نوروز 1401