عوامل موثر بر قيمت تور آلانيا نوروز 1401 چيست؟


از آنجايي كه بيشتر شما علاقه مند به گذراندن تعطيلات نوروزي خود در سفر هستيد، در چند سال اخير آلانيا بهاره تور بسيار مورد توجه قرار گرفته و البته متقاضيان زيادي نيز دارد. در نتيجه، بهترين زمان براي رزرو تور نوروزي آلانيا 2 تا 3 ماه قبل از شروع BBBBB در اين مكان است، زيرا در اين مدت فرصت ها هنوز پر نشده است، بنابراين دست شما براي انتخاب هتل بازتر خواهد بود. . و پرواز نكته مهم بعدي اين است كه قيمت تور آلانيا نوروز 1401 به عوامل مهم زير مربوط مي شود:
• زمان خريد تور شما (فصل كم يا زياد سفر، زمان باقي مانده براي شروع تور)
• ارسال و بازگرداندن نامه ها به آلانيا
كلاس پروازي (فرست كلاس، تجاري يا بازرگاني، اقتصاد يا اقتصاد)
• نوع هواپيما (ايراني يا خارجي و نوع هواپيما)
• رتبه بندي هتل آلانيا (3، 4 يا 5 ستاره)
• نوع اتاق ها و خدمات در هتل مورد نظر شما
• خدمات غذا در هتل ارائه مي شود
• مدت اقامت در هتل
• مكان هتل انتخابي شما
• بيمه سفر

 

آيا مي توان تور نوروزي آلانيا را به راحتي خريداري كرد؟


بدون شك اكثر مسافران در نوروز 1401 به دنبال يك تور ارزان در آلانيا هستند! خوشبختانه شركت هواپيمايي سفريار آريا طيف گسترده اي از قيمت هاي هوايي و زميني آلانيا تور را براي شما مسافران بهاري ارائه مي دهد، بنابراين بسته به بودجه و سليقه خود مي توانيد بهترين گزينه ها را براي رزرو يا خريد تور نوروز ازمير داشته باشيد.توجه داشته باشيد كه قيمت تور آلانيا بسته به نوع ايرلاين، نوع هتل و خدمات ارائه شده متفاوت است، اما اگر به دنبال ويزاي ارزان تور آلانيا براي نوروز هستيد، مي توانيد با كارشناس تور آلانيا در آژانس AAAAA Aria تماس بگيريد تا بتوانيد اين كار را انجام دهيد. بنابراين. سفري فراموش نشدني به اين مكان فوق العاده را با مشاوره خوب امتحان كنيد.

 

چرا تور سفر آلانيا در تعطيلات نوروز گران است؟


اغلب در ايام تعطيلات به خصوص در نوروز مسافران زيادي تصميم به رفتن مي گيرند و به همين دليل همه شركت هاي هواپيمايي و هتل ها تصميم به افزايش قيمت دارند. از اين رو، اين دوره را دوران بلند مي گويند; اگر نمي خواهيد با اين افزايش قيمت تور نوروزي آلانيا روبرو شويد، پيشنهاد مي كنيم از چند ماه قبل آلانيا تور را از سفريار رزرو كنيد تا هتل هاي بهتر و پروازهاي مناسب تري با قيمت ارزان پيدا كنيد.

 

كدام يك از هتل ها بايد در آلانيا نوروزي تورs اقامت كنند؟


در ايام نوروز مسافران زيادي از ايران به آلانيا تركيه سفر مي كنند. بنابراين، وقتي به آلانيا مي رويد، اصلاً لازم نيست نگران مسكن باشيد! توجه داشته باشيد كه بهترين هتل هاي آلانيا در سواحل كلئوپاترا واقع شده اند. نزديك به بسياري از محبوب ترين مكان ها در اين منطقه است كه براي تعطيلات خانوادگي عالي هستند. ما همچنين مي خواهيم بهترين هتل هاي آلانيا را براي اقامت رويايي شما معرفي كنيم:
• SIDE PRENSES هتل آلانيا
هتل بويوك آلانيا هتل بويوك آلانيا
هتل آنتيك روم پالاس آلانيا هتل آنتيك روم پالاس آلانيا
هتل گلكسي بيچ آلانيا هتل گلكسي بيچ آلانيا
هتل لانگ بيچ آلانيا هتل لانگ بيچ آلانيا

 

جالب ترين تور در آلانيا در طول جشنواره عيد چيست؟


با اين حال شهرهايي مانند آنتاليا و آلانيا به خاطر هتل هاي مجلل، سواحل زيبا و انواع سرگرمي ها و تفريحات به شهرت رسيده اند و تور كوهنوردان بهار آلانيا براي استراحت و استراحت در ساحل به اين شهر مي روند.با اين حال شهر آلانيا داراي جاذبه هاي گردشگري بسيار متفاوتي است كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد.
غار داملاتاش: هواي داخل غار داملاتاش حاوي يون ها و گازهاي راديواكتيو است كه براي درمان آسم ضروري است. زيرا بسياري از بيماران مبتلا به بيماري هاي تنفسي براي درمان به اين غار مراجعه مي كنند.
آمفي تئاتر يونان باستان: آمفي تئاتر آلانيا يكي از جاذبه هاي تاريخي شهر است كه در اوايل قرن دوم ساخته شده است.
پارك آبي Water Planet: پارك آبي Water Planet در 30 كيلومتري آلانيا قرار دارد كه در آن سرسره ها و استخرهاي متنوعي با چشم اندازهاي ديدني از شهر و درياي خروشان وجود دارد. مي توانيد تمام روز را در استخر شنا كنيد يا از نور خورشيد غرق شويد.
قلعه آلانيا: تنها كاخ باقي مانده از دوره سلجوقي، قلعه آلانيا است كه شامل مقبره شهر زينب، مسجد سلطان سليمان، كليساي آيه يورگي، آرامگاه سلطان آكشابه، حمام سلجوقي، محوطه باستاني، فانوس دريايي، كاخ سلطان علاءالدين و يك قصر است. مخزن آب كوچك و بزرگ
كليساي ايا يورگي آلانيا: اين كليسا مربوط به دوره بيزانس است و يكي از بناهاي قبل از اسلام تركيه است.
برج قرمز: اين برج براي حفاظت از بندر و پايگاه دريايي آلانيا ساخته شده است و زيبايي اين بنا به دليل رنگ آجرهاي به كار رفته در آن است.

 

آب و هواي آلانيا در ايام نوروز چگونه است؟


شهر ساحلي آلانيا به دليل قرار گرفتن در درياي مديترانه در تمام فصول سال ميزبان بسياري از سايت هاي تور در سراسر جهان به ويژه مسافران ايراني در ايام نوروز است. آلانيا اكثر ماه هاي سال داراي آب و هواي گرم و آفتابي است. براي مسافران واقعا سرگرم كننده است.
چون آلانيا آب و هواي مديترانه اي دارد. از اواسط آوريل، مي توانيد در استخر هتل آلانيا شنا كنيد و هيجان انگيزترين ورزش ها را در ساحل تجربه كنيد.اما بهتر است در تور آلانيا لباس گرم و سبك بپوشيد. شكي نيست كه تور آلانيا نوروز 1401 يكي از بهترين تجربه هاي پياده روي ابتداي سال خواهد بود.

 

 

چگونه مي توان تور Alanya نوروز 1401 سفريار را رزرو كرد؟


علاقه مندان به رزرو يا خريد آلانيا تور براي بهار 1401 مي توانند به راحتي و در كمترين زمان سفر تور مورد نظر خود را از سامانه رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي سفريار آريا خريداري كنند. آژانس مسافرتي سفريار خريد تور را با آپلود تمام تور تركيه در آلانيا در سايت خود آسان كرده است و شما مي توانيد به دو روش تور آلانيا را براي تعطيلات نوروزي آماده كنيد. يكي در اينترنت، با خواندن تمام مطالب منتشر شده براي همان تور و در نهايت موافقت با شرايط و ضوابط ما، به خريد آنلاين خود برويد و توافق نامه را دانلود كنيد.
راه بعدي اين است كه اگر نمي توانيد تور Alanya نوروز 1401 را از طريق اينترنت بخريد كافي است با آژانس تماس بگيريد و از مسئول فروش تور در تركيه مشاوره بگيريد و در نهايت وجه كارت را پرداخت كنيد. . و كارت هاي پس انداز و عكس ملي را در واتس اپ ارسال كنيد و در نهايت معامله تور مورد نظر خود را دريافت كنيد.

منبع : تور آلانيا نوروز 1401