آیا تور  نوروز باکو برای همه مسافران ارزان و راحت است؟

 

بدون شک تورهای لحظه آخری و ارزان باکو فرصتی بسیار ویژه و مناسب برای سفری مقرون به صرفه به این شهر است و خدماتی مشابه گردش های معمولی دارد. تنها چیزی که باید بدانید این است که تور  آخرین لحظه از تورهای نوروزی باکو است که حداقل بین 10 تا 50 درصد کمتر از قیمت واقعی به فروش می رسد. توجه: لطفاً توجه داشته باشید که درصد تخفیف واقعی برای آن را نمی توان به طور دقیق پیش بینی کرد. همچنین تاریخ ارائه این تورها را نمی توان حدس زد! این به این دلیل است که چند روز تا چند ساعت قبل از شروع به کار هواپیماهای تور  باکوا هنوز ظرفیت هواپیما تکمیل نشده بود یا هتل های آن زمان نمی توانستند مهمان و مسافر قابل توجهی داشته باشند.بهترین زمان برای خرید تور  باکو نوروز 1401 چه زمانی است؟
بهترین زمان برای خرید تور  باکوا برای نوروز 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفر شما به این مقصد است. بازگشت به باکو و همچنین رزرو هتل در یک ماه قبل از تاریخ سفر. اما سفریار خرید تورهای نوروزی باکو آذربایجان را از 17 مارس تا 26 آوریل ارائه می دهد که یکی از پرطرفدارترین تاریخ های اقامت شما در این کشور و اقامت در بهترین هتل با بهترین امکانات و برنامه های جذاب می باشد. اگر این زمان را برای رزرو تور  خود انتخاب می کنید، حتما قبل از اواسط مارس تور  نوروزی باکو تور  خود را خریداری کنید.
 
چگونه تورهای نوروزی باکو را پیش فروش کنیم؟
 
اگر مصمم به خرید تور  باکو نوروز 1401 هستید، باید تور  مورد نظر خود را تقریبا یک تا دو ماه قبل از عید نوروز پیش خرید کنید. علاقه مندان به تورهای نوروزی باکو این امکان را دارند که در بالای همین صفحه متنوع ترین تورهای باکو را برای بهار 1401 ببینند و قیمت ها را با هم مقایسه کنند. همچنین ارزان ترین و راحت ترین پکیج های مسافرتی نوروزی باکو را در مجموعه توریستی سفریار حتما ببینید. در نهایت برای اطلاع از قیمت تور  باکو می توانید به قسمت تور  Baku نیز سری بزنید و همیشه قیمت ها را مشاهده کنید.
 
بهترین مدت اقامت در تور  باکو در نوروز چقدر است؟
 
بیشترین تعداد رزرو تور  باکو بهار 1401 در صفحه سفریار، تور 4 شب و 5 روز بوده است.
 
خدمات هوایی نوروزی تور  باکو چیست؟
 
خدماتی که در تور  باکو خواهید داشت نوروز ایرو با آژانس سفریار آریا: رزرو هواپیما رفت و برگشت در اقامتگاه هتل اقامتگاه صبحانه انتقال به فرودگاه راهنمای سیم کارت به زبان فارسی بیمه مسافرتی خدمات مسافرتی شهری و...
 
در مورد سفر با تور  باکو نوروز 1401 به اطلاعات نیاز دارید؟
 
برای سفر با تور  باکو به نوروز 1401 امسال به اطلاعات زیر نیاز دارید: اختلاف ساعت تهران، ایران و باکو آذربایجان: 3+ زبان رسمی جمهوری آذربایجان: ترکی آذربایجانی واحد پول آذربایجان: منات (AZN) نوع برق شهری در آذربایجان: 230 ولت / 50 هرتز (دو شاخه نوع C, F) پیش شماره آذربایجان: 994 + پیش شماره شهری در جمهوری آذربایجان: 12 برای رانندگی در آذربایجان: درست شماره های مورد نیاز در جمهوری آذربایجان: شماره اورژانس و آمبولانس در باکو مورد نیاز است. : 103 شماره های مهم آتش نشانی در باکو: 101 شماره پلیس آذربایجان: 102
 
بهترین هتل ها برای اقامت در نوروز تور  باکو از نظر توریست؟
 
هتل هیلتون باکو پارک مسافرخانه توسط رادیسون آذربایجان هتل باکو قفقاز هتل و اقامتگاه های شهر باکو بیلگاه بیچ هتل Fairmont Baku Flame Towers Hyatt Regency Baku Pullman Baku Hotel Excelsior Baku JW Marriott Absheron Baku
 
هزینه اقامت در تور  باکو نوروز 1401 چقدر است؟
 
قیمت اقامت در شهر زیبا و زیبای باکو تفاوت چندانی با کلان شهر ایران ندارد. از طرفی گزینه های زیادی پیش روی شماست و می توانید با توجه به شرایط خود (بودجه، فاصله یا نزدیکی به مرکز شهر، تعداد اتاق های مورد نیاز و ...) به راحتی بهترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت هر شب در هتل 3 ستاره: بین 20 منات تا 180 منات قیمت هر شب در هتل 4 ستاره: از 30 منات تا 300 منات قیمت هر شب در هتل 5 ستاره در هر شب: از 120 تا 3000 منات
 
در تور  نوروز باکو 1401 از کدام مراکز خرید کنیم؟
 
در باکو فرصت های متنوعی برای خرید و تهیه سوغاتی دارید! از مراکز خرید مجلل در باکو گرفته تا بازارهای محلی و فروشگاه های مختلف در این شهر، همگی بهترین کالاها را به شما ارائه می دهند.در پاساژهای باکو می توانید انواع برندهای لباس، لوازم آرایش، لوازم برقی، لوازم ورزشی و ... را خریداری کنید و از امکاناتی مانند سینما، بازی و سرگرمی برای کودکان نیز بهره مند شوید. از بهترین مراکز خرید باکو می توان به: 28 مرکز خرید باکو، مرکز خرید مترو باکو، مرکز خرید بندر باکو، مرکز خرید گنجلیک باکو و مرکز خرید EVM باکو و ... اشاره کرد.اگر به دنبال غذا و بازارهای ارزان باکو هستید یا اقلام قدیمی، عتیقه جات و صنایع دستی در باکو، حتما از بازار صنایع دستی روسیه در باکو، بازار ایچری در باکو، بازار تازه در باکو، بازار یاسیل و ... دیدن کنید.
 
هوای باکو در عید چگونه است؟
 
با توجه به برگزاری جشن نوروز در این کشور و هوای مطبوع در این فصل و شادی مردم، فصل بهار فصل مناسبی برای سفر به باکو است؛ اینها شاید دلایل خوبی باشد که ایرانیان بخواهند تعطیلات نوروزی باکو را در آرامش و لذت بگذرانند. جالب است بدانید که تعطیلات نوروزی در باکو میزبان بیشترین گردشگران است و همچنین در این فصل جشنواره های مختلفی در این شهر برگزار می شود و این لذت سفر را دو چندان می کند. تنها در آغاز بهار است که مناظر سرسبز شهر را پر می کند و بهتر است قبل از شروع گرمای تابستان از نزدیک این طراوت و زیبایی بهار را ببینید و لذت ببرید.
 
Kako rezervirati تور  باکو نوروز 1401 سفریار?
 
علاقه مندان به رزرو یا خرید سفر به باکو آذربایجان برای بهار 1401 می توانند به راحتی و به محض تور A سفر مورد نظر خود را در سامانه 24 ساعته رزرو آنلاین در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری کنند. آژانس مسافرتی سفریار خرید تورهای این مقصد را برای شما همراهان عزیز در سایت خود آسان کرده است و شما مسافران می توانید از دو طریق این تورها را خریداری کنید.یکی آنلاین که پس از مطالعه تمامی مطالب منتشر شده برای همان تور  و در نهایت پذیرفتن شرایط قوانین و مقررات ما، اقدام به خرید آنلاین شما کرده و قرارداد را بصورت آنلاین دریافت می کند. روش بعدی این است که اگر به خرید آنلاین ما دسترسی ندارید تور  باکو نوروز 1401 کافی است با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش سفر به باکو در آذربایجان مشاوره بگیرید و در نهایت کارت را پرداخت کنید. مبلغ با کارت و گواهی پرداخت و کارت عکس . ملی را به واتساپ بفرستید و در نهایت قرارداد تور  مورد نظر خود را دریافت کنید.