x تبلیغات
سفریارمجری مستقیم تورهای ارزان و لحظه آخری

تور باکو

 تور باکو

 

قیمت تله باکو بر چه اساسی بازشناخت می شود ؟

قیمت تور‌ باکو با نکته به عوامل مختلفی همچون تعیین کمپانی هواپیمایی یا دسته سفر ، مدت اقامت در باکو ، خدمات تور‌ ، نوع هتل و . . . متغیر شمارش می توان . قیمت تورهای باکو به این صورت شده که پکیج مسافرخانه (مدت زمان مشخصی سکونت در مسافرخانه خدمت‌ها نظیر ترانسفر) با پرواز یا هزینه سفر‌ زمینی جمع می شود و بعد به شما گفته‌ میشود ! با توجه به این که آژانس‌‌‌های‌ مسافرتی پکیج وصول می ‌کنند و با هواپیمایی و هتل‌ها قرارداد‌ دارند ، معمولا قیمت تور‌ها‌ نسبت به پول سفر فردی ارزان ‌تر برایتان تمام می گردد .

برای اطلاع از آفرهای تور باکو ، قیمت‌ تورهای لحظه آخری‌ باکو و رزرو تور‌ باکو می توانید در گروه تلگرام سفریار اندام شوید و آن را دنبال کنید و یا با کارشناسان ما تماس محصول نمایید . در ادامه مطلب حائز اهمیت بعدی این است که برای زمان‎‌هایی‌ نمونه تعطیلات عید یا سفرهای تابستانه که افراد‌ بسیار‌ زیادی‌ برای سفر به باکو اقدام‌ می کنند؛ بهتر‌ است از قبل اقدام به رزرو تور‌ باکو کنید تا بتوانید پکیج مسافرتی با تمام شرایط‌ مد نظرتان را رزرو نمایید تا متحمل‌ هزینههای اضافی نشوید .

ادامه مطلب

تور مالدیو

 تور مالدیو

 

قیمت‌ تور‌ مالدیو چقدر است ؟

همیشه سفر‌های‌ خارجی نسبت به سفر‌های‌ داخلی‌ گران ‌تر‌ هستند ، اما‌ در این میان تور مالدیو از جمله تور‌های‌ لوکس و گران‌ قیمت خارجی‌ شناخته‌ می گردد که نسبت‌ به سایر تورهای ظاهری قیمت بی‌شمار بالاتری هم دارا است . نرخ تور‌ مالدیو به عوامل مختلفی‌ همچون : کیفیت پرواز (فرست کلاس ، اکونومی و . . .) ، مقدار وقت و شب‌های اقامت ، محل سکونت (هتل ، اقامتگاه‌ ، هتل‌ آپارتمان ، هتل‌ مردانه‌ و . . .) ، وعده‌های غذایی مختلف (صبحانه ، نهار ، شام و . . .) ، برنامه‌ تفریحی و امکانات رفاهی و . . . بستگی دارد‌ . هرچه خدمات رفاهی بسیاری در اختیار مسافران قرار بگیرد ، قیمت‌ تور‌ هم طبیعتا گران خیس خواهد شد .

ادامه مطلب

تور دبی

 تور دبی

 

چگونگی اخذ‌ ویزا‌ توریستی دبی به چه انجام است ؟

ویزای توریستی امارات اکثراً در قالب‌ تور‌ دبی برای مسافران صادر میشود . در هم اکنون حاضر ویزای دبی به صورت‌ الکترونیکی و از طریق یک کفیل (آژانس مسافرتی و یا کارگزار) اقدام خواهد بود و با پدیدار اسکن کل مدارک ویزای دبی برای اخذ روادید کفایت خواهد شود . شما برای درخواست ویزای دبی می بایستی اسکن پاسپورت‌ ، اسکن کارت ملی و تمامی‌ صفحات‌ شناسنامه ، واچر هتل‌ ، بلیط‌ رفت و برگشت‌ هواپیما و شکل درخواست ویزای این کشور به کارگزار خود عرضه دهید تا مراحل گرفت روادید را ابتدا کنند .

در ضمن مدت‌ زمان‌ جوابدهی به درخواست ویزای دبی شما از 1 تا ۷ روز کاری زمان می برد و هزینه درخواست ویزای دبی همچنین 275 درهم می‌‌باشد‌ . برای اخذ‌ ویزای امارات ، کافیست با کارشناسان ما در مجموعه‌ مسافرتی سفریار تماس بگیرید و ویزای خویش را در کمترین‌ زمان‌ ممکن‌ دریافت کنید .

ادامه مطلب

تور یزد

تور یزد سفریار آریا

 

چه عواملی بر روی قیمت‌ تور یزد تاثیر میگذارند ؟

هزینه‌ تور قشم به چند عامل مهم همچون بلیط‌ رفت و برگشت هواپیما‌ ، هتل‌ محل سکونت ، میزان روز‌های‌ اقامت‌ و خدماتی که از آژانس دریافت می کنید ، بستگی‌ دارد‌ . معمولا در بیشتر آژانسهای همکار ، تورهای قشم به صورت پکیج به شما نمایش می ‌شوند و این قدرت را ندارید که تغییراتی در پرواز رفت و عودت خود ایجاد کنید . اما در مجموعه مسافرتی سفریار شما امکان‌ انتخاب وقایع ، هتل و هر ایرلاینی که مدنظرتان هست را خواهید داشت . در خصوص هتل محل‌ اقامت‌ در یزد این نکته‌ را در نظر‌ داشته باشید که اگر هتل محل اقامت شما به مرکز‌ شهر نزدیک‌ باشد ، هزینه‌ اقامت‌ بالاتر است و اگر هتل‌ شما از مرکز‌ شهر دورتر باشد ، هزینه‌ اقامت شما کاهش می یابد . 

ادامه مطلب

تور‌ آلانیا

تور‌ آلانیا

 

نرخ تور آلانیا چقدر شده است ؟

قیمت تور حین اخیر آلانیا به حالت کلی از تور معمول آلانیا ارزان تر است . اما به هتل‌ انتخابی و ایرلاین شما نیز ارتباط دارد . تور‌ آن آخری به این رخسار است که چند موقع مانده به پرید برای کمال وسعت تور‌ ، تخفیف‌های‌ بسیار زیادی ارائه می گردد که در قیافه رزرو باید به زودی مهاجرت خودشان را اوایل کنید . آژانس هواپیمایی مهرپرواز بهترین قیمت تله آلانیا وقت آخری را نمایش می بدهد .

ادامه مطلب

تور‌ بدروم

 تور‌ بدروم

 

بهترین زمان برای سفر‌ به بدروم ترکیه چه موقع از سال است ؟

شلوغ‌ ترین ماه از نظر گردشگری در بدروم ترکیه از خرداد تا اواخر مرداد ماه بوده است ، که در این بازه وقتی برای پرواز و مسافرخانه ‌تان هزینه بیشتری را باید بپردازید که البته درصورتی‌که از یکی دو ماه پیش تور وضع نظرتان را رزرو کنید ، مسلماً می ‌توانید کمی‌ هزینه ‌هایتان را کاهش بدهید . البته توجه داشته باشید که در این ماه ‌ها دما و رطوبت هوا‌ در بالاترین حد خود قرار می گیرد و دقیقا زمان مناسبی برای تفریحات هیجان انگیز آبی و کیف بردن از شن‌های داغ‌ سواحل‌ زیبای بدروم می باشد . ضمنا خلوت‌ ترین ماه گردشگری در بدروم ، زمستان است که نرخ تور بدروم بسیار کم‌قیمت می شود .

ادامه مطلب

تور کوش آداسی

تور‌ کوش آداسی

 

خوب ترین زمان اقامت در تور کوش آداسی چند روز خواهد بود ؟

ابتدا از کلاً بدانید که بیشتر‌از‌یک هفته در کوش آداسی نمی ‌توانید اقامت داشته باشید ! واقعیت این است که پروازهایی که به کوش آداسی میروند رفت و برگشت‌ ‌شان 7 صوم بوده است . مثلا پروازهایی که چهارشنبه به کوش آداسی می ‌روند چهارشنبه هفته بعد بر می ‌گردند . البته که این شرایط برای هم پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی‌ چارتر شده صدق می ‌کند .

ادامه مطلب

تور ازمير

تور ازمير

 

نرخ تورهاي ازمير به چه عواملي بستگي دارد ؟

همان طور كه مي دانيد قيمت تور‌ ازمير براساس عوامل مهمي همچون قيمت بليط‌ هواپيما پرواز‌هاي‌ ايراني (قشم اير ، ايران اير و ماهان و . . .) ، پروازهاي ترك‌ (تركيش ، پگاسوس و . . .) به مراد اين ازمير و قيمت هتل رزرو گشته در اين شهر پرطرفدار تركيه متفاوت و متغيير ارائه مي گردد . البته علاوه بر اين دو فاكتور اساسي كه تاثير‌ زيادي در نرخ‌ تور اين مقصد دارد ، تعداد روزهاي اقامت شما ، مقدار تور و فصلي كه مهاجرت مي دهيد همه مي توانند قيمت تور‌ مسافرتي تان را دستخوش تغييراتي نمايند . موضوع پراهميت اين است كه قيمت تور ازمير تابستان ، ايام نوروز و در دوران هاي پر گردشگر در سال افزايش چشمگيري خواهد داشت .

ادامه مطلب

تور کیش

تور کیش

 

چه عواملی بر روی قیمت کیش تاثیر میگذارند ؟

مبلغ تور کیش به چند عامل مهم همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما ، هتل محل ماندن ، تعداد روز‌های‌ اقامت‌ و خدماتی که از آژانس وصول کرد می کنید ، بستگی‌ دارد . معمولا در بیشتر‌ آژانسهای دستیار ، تورهای کیش به صورت پکیج به شما نمایش می ‌شوند و این احتمال را ندارید که تغییراتی در پرواز رفت و عودت خودتان ابداع بکنید . اما در سفریار شما امکان انتخاب تاریخ ، هتل و هر ایرلاینی که مدنظرتان هست را خواهید داشت . در خصوص هتل محل اقامت‌ نیز این نکته را در نظر داشته باشید که اگر هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌ می بود ، هزینه‌ اقامت‌ بالاتر است و اگر هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد ، هزینه اقامت شما کاهش می یابد .

ادامه مطلب

تور‌ آنتالیا

تور‌ آنتالیا

 

چه عواملی بر روی قیمت آنتالیا تاثیر‌ میگذارند ؟

هزینه تور آنتالیا به چند عامل اساسی همچون بلیط رفت و عودت هواپیما ، گلچین هتل (هتل 3 کوکب ، 4 ستاره ، 5 ستاره ، هتل هایall یا (uall ، نوع ایرلاین ، مقدار تاریخ های اتراق و خدماتی که از شعبه دریافت می کنید ، بستگی دارد . معمولا در افزون‌تر آژانسهای همکار ، تورهای آنتالیا به صورت پکیج به شما ارائه می گردند و این امکان را ندارید که تغییراتی در پرواز رفت و برگشت یا هتل خود ایجاد نمائید . اما در سفریار شما امکان انتخاب وقایع ، هتل و هر ایرلاینی که مدنظرتان هست را خواهید داشت . در خصوص مهمانخانه جا سکونت نیز این نکته را در دید داشته باشید که درصورتی‌که هتل شما در محلهای معروف آنتالیا مثل کمر ، بلک و . . . باشد ، هزینه سکونت بالاتر است و چنانچه هتل شما در مرکز منطقه لارا باشد ، خرجی اقامت شما کسر می یابد .

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد