قیمت تور دبی بر چه اساسی‌ تعیین خواهد شد ؟

نرخ تور دبی به 3 پارامتر رسمی همچون پرواز‌ ، هتل‌ و نرخ قاطی بسته به دارد؛ همچنین تعداد روزهای سکونت و فصلی که به دبی می روید هم پول تور شما را دچار تغییراتی خواهد شود . در اثنا بصورت فراگیر از ایران 4 پرواز راست ماهان ، ایران ایر ، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی پرواز‌ دارند . موضوع مهم بعدی هم این است که کمترین قیمت هتل‌ در دبی شبی 80 درهم شروع می گردد و نکته مهمی که در مدیریت هزینه‌های تور دبی باید‌ در نظر داشته باشید ، انتخاب هتل محل‌ اقامتتان است ، چرا که قیمت هتلهای 3 ، 4 و 5 ستاره با یکدیگر کاملا ناهمگون می باشند و نیز موقعیت مکانی هتل‌ محل اقامت‌ در دبی نقش‌ پر رنگی در قیمت تور‌ دبی شما خواهد داشت .

 

ارزانترین و گرانترین تور دبی را کی بخریم ؟

خوب بهترین و البته‌ گرانترین زمان سفر به دبی ، از اوایل نار ماه (دسامبر) تا اوایل فروردین (مارس) می باشد . دلیل اصلی اینکه اغلب مسافران ، این بازه وقتی را برای خرید تله دبی تعیین می ‌کنند ، آب و هوای مساعد و بسیار خوب شهر دبی است . این دوران در اصل "های سیزن" دبی است و دمای هوا ملایم نم ، رطوبت جوی قابل تحمل‌ ‌تر‌ ، شدت‌ تابش‌ نور خورشید‌ کم ‌تر‌ و دمای آب خلیج فارس برای تفریحات آبی و شنا فوق ‌العاده است . هرچند الزاماً باید در نظر داشته باشید که در این ایام قیمت‌ بلیط دبی و همان مبلغ رزرو هتل در دبی بسیار بالاست .

ارزانترین و بی‌تردید بدترین روزگار عزیمت به دبی هم وسط ماه‌های اردیبهشت (می) تا شهریور (سپتامبر) است . دمای هوا در این بازه زمانی بسیار‌ بالا بوده و بین 26 تا 42 درجه‌ سانتیگراد متغیر است . اما به هر حال در این فصول سال ، شما می ‌توانید تور‌ ارزان دبی را با قیمتی فراوان باورنکردنی نسبت‌ به فصول سرد‌ سال خرید کنید .

 

بهترین‌ مدت هنگام اقامت‌ در دبی چند روزه‌ است ؟

مدت‌ زمان‌ اقامت‌ در تور دبی سفریار برای شما محدودیتی ندارد و بنا به بودجه ، سلیقه‌ و هدف‌ شما از سفرتان پکیج شما طبق درخواست‌ تان بسته می گردد . خوب‌ توجه‌ داشته باشید که برای لذت حمل کردن از سفر و بازدید از بیشتر جاذبه ‌های توریستی دبی ، تور‌ دبی 3 شب یا تور‌ دبی 4 شب ، گزینه‌ ای اقتصادی‌ و خوبی‌ است . ولی مجموعه‌ ما با توجه‌ به درخواست‌ شما ، می توانیم تور دبی را برای 7 شب هم برگزار ‌کنیم؛ چرا‌ که امکان تغییر مدت‌ زمان‌ اقامت در دبی وجود دارد .

 

تور‌ دبی از چه ولایت هایی برگزار می گردد ؟

 

تور‌ دبی از تهران : همه‌ روزه‌ و با پرواز‌ ایرانی ایران ایر ، ماهان ایر ، فلای دبی ، امارات و ایر عربیا

تور‌ دبی از اصفهان : دو روز‌ در هفته و با پرواز ایران ایر و ما‌هان‌ و فلای دبی

تور‌ دبی از مشهد : دو روز‌ در هفته با پرواز‌ ما‌هان‌ و ایران ایر

تور دبی از شیراز : سه روز‌ در هفته با پرواز‌ ایران ایر ، ما‌هان‌ و امارات

تور دبی از کیش : همه‌ روزه‌ و با پرواز‌ کیش ایر

تور‌ دبی از اهواز : سه روز‌ در هفته با پرواز ایران ایر

نکته : تنها کافیست برای خرید‌ بلیط‌ پرواز دبی ، در هر زمان و از هر کجا که سکونت دارید با آژانس‌ ما تماس‌ بگیرید و تور‌ مسافرتی مورد نظرتان را رزرو‌ کنید .

 

تور‌ دبی با چه ایرلاینهایی انجام می شود ؟

در حال‌ حاضر بلیط‌ پرواز از تهران به دبی را می ‌توانید از چندین ایرلاین داخلی و خارجی‌ معتبر‌ خریداری کنید که از مهمترین آن‌ها می ‌توان به بلیط‌ تهران به دبی ماهان ایر ، بلیط هواپیما تهران دبی ایرفلوت ، بلیط تهران به دبی هواپیمایی امارات ، پرواز‌ تهران به دبی هواپیمایی فلای دبی ، بلیط تهران دبی هواپیمایی قطر ایرویز ، بلیط تهران به دبی هواپیمایی عمان ایر و بلیط‌ هواپیما تهران دبی هواپیمایی کویت اشاره‌ کرد . در ضمن‌ شرکت‌های‌ هواپیمایی امارات و فلای دبی روزانه‌ از تهران به دبی پرواز دارند .

 

اطلاعات مهم دبی

 

دانستنیهای کاربردی در سفر با تور‌ دبی ؟

ویزا : می خواهد

واحد پول‌ : درهم‌ امارات (AED)

زمان‌ بومی : GMT+4

زبان رسمی‌ : عربی

دین اکثریت‌ مردم‌ : اسلام

بهترین‌ فصل سفر‌ : پاییز و زمستان

سبک‌ تفریحات : بازدید از جاذبههای مدرن ، خرید‌ ، شهرگردی ، تفریحات هیجانی

نوع‌ برق شهری‌ : ۲۲۰ ولت/ ۵۰ هرتز

سوغاتی ها : مجسمه و پیکسل برج خلیفه‌ ، شکلات شتری شکل ، خرما‌ ، طلا و زیورآلات ، عطر عربی و . . .

• • بهترین جا برای اقامت : اطراف دبی مال‌ و برج خلیفه‌ ، اطراف ساحل جمیرا ، منطقه دبی مارینا ، منطقه دیره و . . .

اختلاف ساعت با تهران : دبی نیم‌ ساعت از تهران عقب ‌تر‌ است .

فرودگاه‌های بین ‌المللی : فرودگاه بین‌ ‌المللی دبی

شماره‌های اضطراری :

o پلیس (موارد اضطراری) : ۹۹۹

o پلیس (موارد غیراضطراری) : ۹۰۱

o آمبولانس : 998

o آتش‌‌ نشانی‌ : 997

o گارد‌ ساحلی : 996

 

کدام منطقه‌ را برای اقامت‌ در دبی انتخاب کنم ؟

هر کدام از مناطق‌ دبی با توجه‌ به جاذبه‌های گردشگری و تفریحات متنوعی که دارند ، کاملا با یکدیگر متفاوت بوده است و هر کدام مناسب اقامت برای قشرهای خاصی از گردشگران است . در این پست ما به‌به‌ شما کمک می‌کنیم تا با توجه‌ به هدفی که از سفر به دبی دارید ، بهترین منطقه برای اقامت در دبی را انتخاب کنید‌ . با فلای تودی همراه باشید . دبی شهری‌ بزرگ است‌ اما ۶ منطقه از مناطق‌ این شهر‌ برای اتراق گردشگران مناسب هستند .

منطقه مارینا و سواحل‌ جمیرا دبی (Marina & Jumeirah Beach Residence)

منطقه‌ البرشا دبی (Al Barsha)

منطقه‌ داون تاون دبی (Downtown Dubai)

منطقه‌ بر دبی (Bur Dubai)

منطقه دیره دبی (Deira)

منطقه پالم دبی (The Palm)

 

حمل و نقل در تور دبی به چه روش‌هایی‌ انجام‌ می‌شود‌ ؟

شما مسافران شایسته برای گشت و گذار در دبی می توانید یکی از گزینههای زیر را انتخاب کنید :

تاکسی : به دلیل نوع پراکندگی جاذبههای شهر دبی و بسیار نبودن ایستگاههای حمل و گفته شهرنشین ، تاکسیهای عمومی پرطرفدارترین توسط برای پرسه در دبی می باشند . تاکسیهای عمومی دبی انواع متفاوتی دارند و هزینهها دگرگون است . در کلیه حداقل کرایهها به این چهره شده : ورودی ۱۲ درهمی به جمع ۳ درهم به ازای هر کیلومتر

راه‌آهن درون‌شهری : متروی دبی با دو خط قرمز و سبز ، در طی ساعات ۵ تا ۲۴ فعالیت دارد . متروی دبی خدمت‌ها بسیاری دارد و مجموعاً به جایی ساده ِدرون شهری را برای شما ممکن انجام می دهد .

اتوبوس : اتوبوسهای دبی نو و تمیز اند و برخلاف قطار درون‌شهری ، احتمال گردش در نقاط بیشتری را برای آدم ها فراهم می کنند . اتوبوسهای دبی به رنگ سفید و قرمز اند و انواع‌ مختلفی دارند که از آن جمله می استعداد به اتوبوسهای استاندارد ، خط قطار درون‌شهری و اتوبوسهای دوطبقه اشاره کرد .

مونوریل : مونوریل دبی فقط یک خط دارا است که درون جزیره نخلی شکل جمیرا کشیده شده است .

تراموا : تراموای دبی فقط یک خط خواهد داشت و جزیره جمیرا را به دبی متصل می کند . در واقع تراموا از ایستگاه مترو دبی شروع خواهد بود و به مونوریل جزیره درخت‌خرما جمیرا می رسد .

حمل و انتقال آبی : کلک های دبی ، تاکسی آبی ، اتوبوس آبی و ابرس از جمله مواردی هستند که گشت و گذار‌ آبی را برای مردم‌ و توریستها ممکن‌ می کند . هزینه‌ قایق‌ سواری‌ بسیار متنوع است و کاملا به وقت زمان سواری‌ ، نوع‌ قایق‌ و خدمات‌ هر کدام بستگی‌ دارد‌ .

تاکسی آنلاین‌ : در دبی هم تاکسیهای آنلاین فعالیت دارند که بهترین آنها اوبر (Uber) و کریم (Careem) است . کافیست اپلیکیشن آنها را روی گوشی هوشمند خودشان نصب‌ دهید .

 

در تور دبی بهتر شد کجا اقامت کنیم ؟

دبی یکی از پرطرفدارترین قصد های گردشگری در جهان می شود است و سالانه میلیون ‌ها تن از کل دنیا راهی اشرافی ترین شهر می شوند . به همین دلیل تعداد بسیار مازاد هتل با چگونگی و امکانات متعدد و بالا در کنج گوشه این شهر تهیه شده است و انتخاب‌ هتل ایده تبار در وسط هتل‌های مدرن و بی‌ نقص این شهر قطعاً کار بسیار تنگی است . به همین دلیل ما در این قسمت منظور داریم عالی ترین هتل‌های این شهر را برای اقامت به شما معرفی خواهیم کرد :

هتل فور سیزن ریزورت دبی (Dubai Four Seasons Resort Hotel)

هتل آتلانتیس پالم دبی (Dubai Atlantis Palm Hotel)

هتل‌ المها دیزرت ریزوت دبی ( Dubai Al Maha Desert Resort Hotel)

هتل‌ جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel)

هتل فرمونت پالم دبی (Fairmont The Palm)

 

پیش‌بینی‌ هوا دبی

 

آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است‌ ؟

 

آب و هوای دبی در فصل بهار

خنکی نسبی هوای دبی در وقت بهار بسیار‌ لذت‌بخش‌ و دلپذیر است ، هر‌چند‌ که ممکن است تابش‌ نور‌ آفتاب برای گردشگران خیلی راحت نباشد ، اما‌ نسبت به تابستان آب و هوای معتدل‌ ‌تر و بهتری را تجربه کردن می کنند . استفاده از تفریحات آبی و پرشور می ‌تواند گزینه عالی در این فصل باشد و در نهایت تور دبی بهار طرفداران خاص‌ خود را دارد‌ .

 

آب و هوای دبی در فصل‌ تابستان

فصل تابستان در دبی با گرمای شدید و تابش‌ مستقیم نور خورشید همراه است . دمای هوا به بالای 45 رتبه می‌ رسد و توان این قدرت حرارت را تقریبا غیرممکن‌ می ‌کند . اما از نظر‌ اقتصادی مناسب‌ ‌ترین و ارزانترین زمان برای سفر به دبی تابستان شده . چرا که نرخ تورهای دبی در پایین‌ ‌ترین حالت ممکن قرار دارند .

 

آب و هوای دبی در فصل‌ پاییز

به سبب قرار گرفتن دبی در منطقه‌ گرم و خشک ، میزان بارش باران در طول فصل پاییز کم است ولی مزیت آن آب و هوایی دلچسب‌ و مطبوع‌ است که بهترین تجربه‌ را به همراه دارد‌ به همین دلیل‌ پاییز‌ بهترین دوران سفر به دبی شناخته می شود؛ البته این ویژگی انگیزه میشود نرخ تله دبی زیاد برود .

 

آب و هوای دبی در فصل زمستان

فصل زمستان در دبی برخلاف بیشتر کشورها خنک و برفی نیست . در زمستان هم مثل فصل خزان با باران باران‌های کم و پراکنده روبرو خواهیم بود؛ اما همچنان با داشتن آب و سماوی خنک یکی از فصل ‌های مناسب و پرگردشگر برای سفر‌ به دبی است . نرخ تورهای دبی در زمستان نیز مانند پاییز بالا می ‌باشد .

 

بهترین فصل سفر به دبی کدام زمان است ؟

در ماههای دسامبر تا مارس (آذرماه تا اسفند) بهترین‌ شرایط‌ آب و هوایی برای سفر به دبی می‌باشد‌ . در شهر می بایستی همیشه انتظار‌ آب و هوای گرم را داشته باشید اما‌ پاییز‌ و زمستان هوا‌ ملایم و عالی می گردد و زیاد از گردشگران هم در این دو موعد به دبی سفر می کنند . ولی توجه داشته باشید که هر صورتی و به هر دلیلی مجبور شدید‌ در تابستان به دبی سفر کنید ، حتما مراقب سلامتی‌ خود باشید . بالا رفتن دما تا نزدیک‌ ۶۰ مرتبه سانتی‌ گراد ، تابش‌ شدید آفتاب‌ و توفان‌‌ شن از مواردی هستند که امکان دارد برای شما مشکل‌ساز‌ شود .

 

مراحل رزرو تور‌ دبی

 

مراحل ذخیره تور دبی به چه شکل شده است ؟

یکی از عوامل موثر در مظنه تور دبی نحوه خرید آن می باشد . شما به دو صورت قادر خواهید بود تور مورد نظرتان را رزرو کنید : 1 - خرید حضوری 2 - خرید‌ اینترنتی . با خرید‌ اینترنتی‌ می توانید در کمترین تایم ممکن تعداد بسیار زیادی از انواع‌ تورها را در وب سایت های متفاوت با یکدیگر قیاس دهید . شما با مقایسه تورهای دبی در خریداری اینترنتی نه تنها قادر خواهید بود در مبلغ هایتان پس‌انداز کنید ، بلکه این کار می تواند در بالا بردن کیفیت سفرتان موثر بود . ضمنا در هنگام خریداری به صورت اینترنتی شما با کاهش قیمت تور دبی زیادی برای به خرید حضوری مواجه خواهید شد . چرا که کامل تر آفرهای تور دبی تنها برای فروش آنلاین لحاظ می گردند .

 

نکات مهم پس از رزرو تور‌ دبی چیست ؟

 

دقت داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتلهای دبی در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 خواهد بود . بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت‌ ما تور‌ دبی خود را خریداری‌ کردید؛ حتما به ساعت بلیط‌ و هماهنگ‌ بودن‌ آن با زمان دریافت اتاق دقت نمایید .

تمامی خدمات تور دبی ما با آگاهی کامل از رعایت قرارداد های بهداشتی توسط اقامتگاه نظر نمایش خواهد شد . پس برای بیشتر سلامت سفر لازم است خود همان ملاحظات لازم‌ را در نظر‌ داشته باشید .

حضور‌ مسافر‌ یک ساعت و نیم قبل از دوران پرواز در فرودگاه الزامی است .

برای استفاده‌ از پرواز‌ و پذیرش‌ هتل‌ تان ، ارائه‌ کارت‌های‌ شناسایی معتبر الزامیست .

کنسلی تور دبی از تهران در ایامی که تقاضای مسافرت به این مراد بالاتر است ، امکان پذیر نبوده .

در تمامی قدم ها مهاجرت ، کارشناسان تقویت ما نیز همراه شما است و در صورت نمایش هرگونه مشکل از لحظه‌ ورود‌ به سایت‌ تا زمان بازگشت از سفر‌ می توانید بدون‌ نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه‌ روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس حاصل نمایید .

منبع : تور دبی