ذخیره تور‌ لحظه‌ آخری بدروم به چه صورت می باشد ؟

برای خرید تور بدروم مفت همیشه‌ بهترین راه خرید تور‌ لحظه آخری بدروم گشت . در این نوع پس‌انداز تورها هر مقداری که به تاریخچه پرواز نزدیک می شویم ، بها تور‌ها‌ به شیوه سزاوار توجهی کاهش می یابد و امکان خرید تور بدروم ارزان‌ قیمت‌ برای شما میسر خواهد شد . برای خرید تور دم آخری بدروم تنها کافیست همیشه به تاریخ باشید ! منظور اینکه روزانه با امتحان کردن همیشگی تور‌ها‌ قادر خواهید بود از جدیدترین و متنوع ترین تور‌های‌ لحظه آخری این نظر مطلع شوید .

همچنین با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام سفریار می توانید از آخرین اخبار تور وهله اخیر و ارزان بدروم و باقی مقصدها بااطلاع شوید . ضمنا برای خرید تور بدروم ، امکان پس‌انداز آنلاین برای شما حاضر شده شده و تنها با چند کلیک قادر خواهید بود تور‌ بدروم ترکیه را با کمترین قیمت و بهترین‌ کیفیت براحتی خریداری دهید .

 

بهترین مدت زمان سکنا در تور‌ بدروم چند روزه است ؟

واقعیت این است که پرش هایی که به بدروم ترکیه می روند ، رفت و بازآیی مقام 7 روزه است . برای شبیه پروازهایی که این چهارشنبه به بدروم می ‌روند درست چهارشنبه هفته سپس برمی ‌گردند . بی‌تردید که این شرایط برای هم پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی چارتر شده هم صادق خواهد بود . البته عالی ترین مقدار زمان‌ ماندن در تور بدروم به پسند و بودجه شما هم برمی گردد و از آنجاییکه آژانس ‌های مسافرتی تور‌های‌ بدروم را با پرید های چارتر شده یک هفته‌ ای رزرو می ‌کنند شما در تور بدروم سکنا 6 شب و 7 روز را خواهید داشت .

براین‌اساس اگر شما ترجیح می دهید زمان کمتری در این قصد باشید الزاماً باید پرش های ترک سیستمی را رزرو کنید که در این مانند ارزش تور شما خیلی گرانتر‌از‌تور یک هفته ‌ای جمعاً خواهد شد .

 

پریدن داخل یا خارجی؛ کدامیک را در نقل‌مکان با تور‌ بدروم انتخاب کنیم ؟

شما برای معامله تور‌ بدروم دو راه پیش رو دارید :

با پرید ایرانی ارزانتر بروید ولی تاخیر دارید .

با پرواز‌های خارجی گران ‌تر مستقیم به فرودگاه میلاس بروید و زودتر به هتل‌ محل اقامتتان برسید .

قضیه این حالت شده است که پروازهای ایرانی که به سمت بدروم حرکت‌ دارند در فرودگاه ازمیر می‌ نشینند . به طورمثال اگر شما با پرواز قشم ایر ، آتا ، ایران ایر و ماهان و . . . به بدروم سفر‌ کنید به شهر ازمیر میرسید و صحیح بعد 4 ساعت ترانسفر زمینی به خود بدروم و هتل ‌تان می رسید . بطور کلی حرکت پروازهای ایرانی حدودا ساعت 12 شب هست که شما حدودا ساعت 3 صبح به ازمیر می ‌رسید و پس از 4 ساعت حدودا ساعت 7 صبح به بدروم و هتل‌‌ تان می ورود . اما این روش سیاحت و خستگی ترانسفر ارضی و معطلی شب تا صبح آزردن تان می‌ کند پرش های ترک را تعیین کنید که حرکتشان‌ در اکثر موارد صبح زود است و شما قبل از ظهر مستقیم به خود فرودگاه میلاس بدروم می‌ رسید و با ترانسفری مختصر به مقصد یعنی هتل ‌تان خواهید ورود که البته این راحتی کمی هم هزینه انباشته خواهد بود . در ضمن پروازهای ترک تقریبا 30 درصد گرانتر‌از‌پروازهای ایرانی برایتان تمام می توان .

 

بها تورهای بدورم به چه عواملی بستگی دارد ؟

همان طور که می دانید قیمت تور‌ بدروم به‌موجب عوامل مهمی همچون قیمت بلیط هواپیما پرش های ایرانی (قشم ایر ، ایران ایر و ماهان و . . .) ، پرید های ترک (ترکیش ، پگاسوس و . . .) به مقصد این بدروم و قیمت هتل رزرو شده در این شهر معروف ترکیه گوناگون و متغییر پدیدار می شود . باآنکه افزون بر این دو فاکتور اساسی که اثربخشی زیادی در نرخ دام این نیت خواهد داشت ، میزان روزهای اقامت شما ، مدت تور و فصلی که سفر می کنید همگی می توانند قیمت تور مسافرتی تان را اسیر تغییراتی نمایند . موضوع عمده این است که ارزش تور‌ بدروم تابستان ، ایام نوروز و در زمانهای پر گردشگر در سال افزایش چشمگیری خواهد داشت .

 

آیا می کارآیی تور بدروم را ارزان بخریم ؟

چنانچه بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که سفر به بدروم نسبت به ناحیه های دیگر ترکیه چندان ارزان تمام نمی شود ! اما شما مسافران عزیز با انتخاب پرواز و هتل‌ ارزان‌ تر و رده متوسط 3 ستاره‌ این شهر ، می توانید ارزش نهایی تور را بطور چشمگیری کاستی بدهید و خوشبختانه ما در لیست پکیجهای بدروم ترکیه طیف متنوعی از انتخابها را در اختیارتان در بالای همین ورق قرار دادیم و همین مطلب مدیریت بودجه را برای گردشگران بسیار راحت کرده است . نکته حائز اهمیت در کاهش قیمت تور‌ بدروم ، گلچین فصلهای کم گردشگر و به واژه لوسیزن شد . برای شبیه از آنجاییکه بدروم یک ولایت ساحلی است و تفریحات پرشور آبی آن علت جذابیت بیشترش شده است ، دوران تابستان اوج‌ گردشگری این شهر خواهد بود و برعکس نیمه دوم سال تعداد گردشگران باطبع آن ، قیمتها نقصان مازاد خواهد داشت .

 

اطلاعات مهم بدروم

 

شرایط دریافت ویزای بدروم به چه صورت است ؟

چنانچه قصد دارید به بدروم را دارید ، حتما قبل از عزیمت اعتبار پاسپورت تان را چک بکنید که دست‌کم 6 ماه اعتبار داشته باشد . در ضمن هنگام خروج از ایران و ورود به ترکیه از مهمور شدن تذکره خود اطمینان حاصل کنید ، چرا که تکلیف این مورد با شخص شماست . در ادامه در خصوص شرایط اخذ روادید توریستی بدروم باید بگوییم که با توجه به توافقات بین دولت ایران و ترکیه ، اتباع ایرانی سمت ورود به ترکیه و اتراق تا ۹۰ روز نیاز به دانلود ویزا این کشور را ندارند . اما در صورتیکه بیشتر‌از‌۹۰ موقع می خواهید در خاک ترکیه بمانید باید به مقامات این کشور مراجعه و نیاز دریافت روادید بلند وقت کنید .

 

ارزان‌ ترین و گران ‌ترین مظنه مسافرخانه های بدروم به چه صورت است ؟

هزینه اقامت در مسافرخانه های بدروم به طور تقریبی از شبی ۹۰ لیر تا شبی ۲۵۰ لیر متغیر است . مسلماً هتل‌های ۵ ستاره لوکس ‌تری هم در این مقصد هست که مظنه های آنها بالای شبی ۲۵۰ لیر شده است . هرچه هتل‌ شما لوکس ‌تر و مجهزتر و با امکانات و کارها مختص به فرد و بهتری باشد و مهمتر به کرانه نزدیک‌ نم ، مخارج اقامت تان نیز بالاتر می رود‌. چنانچه بخواهید خرج پایین‌ تری طرف اقامت ‌تان بپردازید بهتر شده در هاستل ‌های این شهر اقامت دهید ، هزینه این مسافرخانه در هر شب مرکز ۷ تا ۲۵ لیر بوده است .

 

در بدروم از کجا خرید کنیم ؟

برای خرید‌ در بدروم نگران هیچی نباشید ، تنوع ابزار و فروشگاه‌‌های‌ این شهر‌ شما را راضی نگه می دارد . در اینجا می ‌توانید طیف وسیع و متنوعی از پوشاک ، دکوری ، سوغاتی ، خشکبار ، پارچه ‌های بی ‌نظیر دست باف و . . . را خریداری کنید ، ولی آنچه که این شهر را محبوب کرده است ، وجود صنایع دستی آن است . حرکت کردن به بازارچه های محلی بدروم تجربه بی‌اندازه کیف بخشی است . با ما همراه باشید تا به معرفی چندین مرکز خرید و بازار در بدروم بپردازیم :

بازار بدروم | Shopping street cumhuriyat cad

نشانی : Çarşı ، Cumhuriyet Cd . No : ۸۶ ، ۴۸۴۰۰ Bodrum/Muğla ، Turkey

مرکز معامله اواسیس | Oasis Mall

آدرس : Gumbet Mah ، Bodrum Merkez

بین خرید مید تاون | Midtown Mall

نشانی : Kemer Mevkii Ortakent ، ۴۸۴۰۰ ، Bodrum City

 

بهترین وسیله برای حمل و نقل در بدروم چیست ؟

در روی شهر بدروم ابزار نقلیه عام متنوعی برای رفاه‌ حال شما گردشگران وجود داراست . با مصرف از تاکسی ، دولموش و ماشین ‌های کرایه ‌ای به راحتی می‌ توانید در مرکز شهرستان آمدوشد داشته باشید و به مراکز تفریحی و جذبه های طبیعی و توریستی این شهر بروید و امیدواریم در سیاحت به شهر خانه‌های سفید کلی خاطرات به یادماندنی را بدست آوردید .

در اثنا قیمت بلیط‌ اتوبوس در این ناحیه 4 لیر و برای تاکسی 4 .5 لیر خواهد بود که البته موافق هر کیلومتر 6 لیر حتما باید بپردازید و اگر بخواهید در حین سفر تاکسی دربست کرایه بکنید برای هر ساعت باید 18 لیر پرداخت نمایید .

 

پیش بینی هوا‌ بدروم

 

آب و هوای بدروم در فصول گوناگون سال چگونه شده ؟

 

آب و هوای بدروم در فصل بهار

ترکیب نمناکی و دما در فصل بهار ، منتج به آب و هوایی زیاد مطلوب و دلپذیر شده است . دمای میانگین در این هنگام در محدوده ۱۷ تا ۲۸٫۹ درجه سانتی ‌گراد ناپایدار میباشد و بارش باران با متوسط ۳ تا ۴ روز در ماه در بهار ، معمول شده . فصل بهار دومین هنگام پرسروصدا گردشگری بدروم بوده و همین موضوع این دوران را هنگامی عالی برای گشتن و مسیر شما گردشگران خواهد بود .

 

آب و هوای بدروم در فصل تابستان

ماه‌های میانی سال در فصل تابستان ، میزبان آب و هوایی گرم است . در این ماه ‌ها شاهد بارش باران نخواهید بود و ماه ‌های ژوئن تا اوت ، فصل داغ گردشگری از تماشا حضور گردشگران در بدروم بشمار می رود‌، بنابراین ممکن است با افزایش قیمت در مخارج هتل ‌ها و پرش ها مواجه شوید .

 

آب و هوای بدروم در فصل مهرگان

دمای میانگین در هنگام مهرگان در محدوده ۲۰٫۳ تا ۳۳٫۶ درجه سانتی ‌گراد بی‌قرار است که با توجه به میزان تری و وزش باد ، آب و هوایی دلچسب در این آبادی حکمفرماست . حدودا در هر ماه به ‌صورت میانگین ۱ تا ۵ روز بارش برف یا باران اصلی است . با توجه به آب و هوا ، مهرگان زمان خلوت گرشگری بدروم به شماره می آید ، به این دلیل قیمت هتل‌ها و بلیط ‌های هواپیما کاهش‌ می‌ یابد .

 

آب و هوای بدروم در فصل زمستان

هوا در فصل زمستان با دمای میانگین ۱۵٫۲ تا ۱۸٫۳ پایه سانتی ‌گراد در بدروم اندکی رو به سرد می رود‌. به‌ صورت متوسط ۸ تا ۱۰ روز مطر موثر برف و باران در این زمان از سال وجود دارد و فصل زمستان هم از فصول اعتکاف گردشگری بدروم بشمار می رود‌.

 

 

بهترین فصل سفر به بدروم کدام وقت است ؟

بهترین دوران سفر به بدروم بر اساس آب و هوا ، موعد بهار و پاییز یعنی پنجم مارس تا سوم ژوئن (14 اسفند تا 13 خرداد) و اوایل اکتبر تا نهم دسامبر (9 مهر تا 18 آذر) می باشد . در ضمن دمای میانگین در بدروم در بازه زمانیهای متنوع سال خیلی متغیر است . با توجه به نمداری ، به جز چند هفته گرم در فصل تابستان ، بقیه سال هوا خیلی لذت بخش و مطبوع است .

منتها اگر به دنبال سفر در گرمترین ماه‌های سال خواهید بود ، در ماه آگوست ، جولای و ژوئن به این ولایت سفر کنید . گرمترین زمان سال در اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد) با دمای معدل 37٫1 درجه سانتی‌ گراد و حداقل دمای 24٫5 درجه سانتی ‌گراد در لیل ها است .

 

مرحله‌ها رزرو تور‌ بدروم

 

مرحله‌ها رزرو تور بدروم به چه صورت خواهد بود ؟

یکی از عوامل موثر در قیمت تور‌ بدروم نحوه خرید آن بوده است . شما به دو صورت می توانید تور‌ مناسبت نظرتان را رزرو کنید : 1 - فروش حضوری 2 - معامله در اینترنت . با خریداری آنلاین می توانید در مقدار کم زمان شدنی تعداد بسیار زیادی از انواع تورها را در سایت‌های‌ جوراجور با یکدیگر مقایسه کنید . شما با مقایسه تورهای بدروم ترکیه در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در خرج هایتان پس‌انداز بکنید ، بلکه این کار می تواند در افزودن کیفیت سفرتان مفید باشد . ضمنا در هنگام خرید به سیما در اینترنت شما با کاهش بها تور بدروم بیشتری نسبت به خرید حضوری مواجه خواهید شد . زیرا بیشتر آفرهای تور بدروم تنها برای فروش اینترنتی نگرش می شوند .

 

نکات مهم پس از ذخیره تور بدروم چیست ؟

 

توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتل‌های‌ بدروم در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می بوده است . بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت ما تور بدروم خودتان را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ بودن آن با زمان‌ تحویل‌ اتاق کنجکاوی بکنید .

کلیه خدمات تور‌ بدروم ما با اطلاع کامل‌ از رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی توسط اقامتگاه مقصد عرضه خواهد شد . لذا برای افزایش‌ سلامت سفر ضروری است خودتان نیز ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید .

وجود مسافر یک ساعت و نیمه قبل از زمان پرواز در فرودگاه ضروری است .

برای استفاده از پرش و پذیرش مهمانخانه تان ، ارائه کارتهای شناخت معتبر الزامیست .

کنسلی تور‌ بدروم از تهران در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر شده ، ممکن نیست .

در تمامی مراحل‌ سفر ، کارشناسان پشتیبانی ما نیز همراه شما هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود‌ به سایت تا زمان‌ بازگشت از سفر‌ می‌توانید‌ بدون نگرانی و در هر ساعت از شبانه‌ روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس بازده نمایید .

منبع :تور‌ بدروم