آیا برای سفر به مالدیو نیاز به ویزا داریم ؟ برای سفر‌ چه مدارکی نیاز‌ داریم ؟

شما برای سفر‌ به مالدیو نیازی به اخذ ویزا قبل‌ از سفر‌ ندارید و اینکه اصلا فرقی هم نمی درست کند که پاسپورت چه کشوری را داشته باشید؛ در کل ویزا‌ مالدیو فرودگاهی صادر میشود‌ و وقتی به فرودگاه مالدیو میرسید ، می بایستی شکل ویزا را در فرودگاه پر دهید و مهر ویزای فرودگاهی مالدیو در پاسپورت ‌تان زده می گردد .

مدارک‌ لازم نیز برای سفر به مالدیو تنها پاسپورت با دست‌کم 6 ماه اعتبار ، ووچر ذخیره اتاق در یکی از هتلهای مالدیو که تاریخچه ورود و خروج به هتل‌ ثبت تبدیل شده باشد . ضمنا حداکثر مدت زمان اقامت در مالدیو هم 30 روز است و اگر‌ با تور‌ مالدیو سفریار همراه شوید در طول سفر هیچ بیم ای از قبیل رزرو هتل‌ ، بلیط‌ هواپیما‌ مالدیو ، ویزا و حمل و نقل در مالدیو را نخواهید داشت .

 

بهترین مقدار زمان تور‌ مالدیو چند روزه شده ؟

تور‌ مالدیو در نوع برگزار می‌شود‌ که از نظر مدت زمان با هم متفاوت هستند :

تور مالدیو 5 شب و 6 روز

تور مالدیو 6 شب و 7 روز

 

راه‌‌های‌ سفر به مالدیو چگونه شده ؟

در حال حاضر تنها طریق جابجایی به مجمع‌ الجزایر مالدیو ، تهیه‌ بلیط تهران - ماله با پرواز غیر مستقیم خواهد شد . پروازهای سیستمی تهران - مالدیو با پروازهای لوکسی همچون پرش مالدیو با هواپیمایی امارات (از دبی) ، پرواز مالدیو با هواپیمایی قطر (از دوحه) ، پرش مالدیو با هواپیمایی ایر سریلانکا (از کولومبو) و پرواز مالدیو با هواپیمایی سنگاپور (از سنگاپور) برگزار می شود . اما در بعضی مواقع و بویژه در ایام پرگردشگر مالدیو ، تعدادی پرواز چارتری هم توسط برخی از ایرلاین ‌های داخلی همچون ما‌هان‌ ، در مسیر هوایی تهران - مالدیو همان انجام می گردد .

 

آیا می توانیم تور‌ لحظه آخری مالدیو را بخریم ؟

درست فصل‌ افول گردشگری در مالدیو یا همان لو سیزن (Low Season) از اردیبهشت ماه آغاز‌ میشود و تا مهرماه ادامه‌ پیدا می ‌کند؛ اما ارزش بها برخلاف ‌های سیزن (High Season) بسیار مناسب خواهد گشت . در این فصل نمودار باران باران‌های موسمی هستیم و در حالت تهیه دام مالدیو در این بازه زمانی‌ می ‌توانید به غواصی بروید و یا به موج سواری و باقی تفریحات دریایی بپردازید . بنابراین با این اوصاف اگر به دنبال تور‌ لحظه آخری مالدیو بودید بایست اواخر فصل‌ شلوغ تور مالدیو را برای سفر به این کشور‌ انتخاب‌ نمایید؛ چرا‌که‌ در این ایام قیمت تور‌ها‌ به شدت کاهش یافته و شامل نرخ‌‌های‌ لحظه آخری مالدیو می گردد .

 

پروازهای مالدیو با چه ایرلاینهایی انجام‌ می گردد ؟

در ابتدا مهم است بدانید که از ایران پرواز مستقیمی برای تور‌ مالدیو وجود ندارد‌ ، منتها تور مالدیو در تمام طول سال با پرواز‌های‌ غیرمستقیمی ایرلاینهای معتبری همچون : الاتحاد - امارات - قطری - ترکیش - ایرفلوت - فلای دبی - عمان ایر با یک توقف به ماله پرواز‌ دارد .

 

اطلاعات‌ مهم مالدیو

 

هزینه‌های‌ اقامت‌ در هتلهای مالدیو چقدر خواهد بود ؟

بطور‌ کلی‌ کشور‌ مالدیو به علت داشتن اقامتگاه‌‌های‌ بسیار لوکس بر روی آب مشهور است . اما‌ اقامت در این هتل‌‌های‌ بی ‌نظیر‌ معمولا هزینه‌ زیادی برایتان‌ خواهند داشت . با اینکه شاید مهمترین لذت سفر به مالدیو اقامت‌ در یکی از این اقامتگاه‌ها باشد‌ اما در زیر‌ لیست‌ متوسط هزینه اقامت در هتل ‌های مختلف مالدیو را آورده ‌ایم :

هزینه‌ اقامت‌ در هتل ‌های 1 ستاره مالدیو : 30 تا 50 دلار

هزینه‌ اقامت در هتل ‌های 2 ستاره مالدیو : 50 تا 100 دلار

هزینه اقامت در هتل‌‌های‌ 3 ستاره مالدیو : 70 تا 200 دلار

هزینه‌ اقامت در هتل‌های 4 ستاره مالدیو : 300 تا 700 دلار

هزینه‌ اقامت در هتل ‌های 5 ستاره مالدیو : 550 تا 3700 دلار

ارزان ترین زمان‌ سفر‌ به مالدیو چه زمانی‌ است ؟

در اواخر می تا اول جولای یعنی درست اوایل‌ خرداد تا اواسط تیر‌ ماه بعنوان بازه زمانی‌ کم گردشگر و خلوت مالدیو می‌باشد‌ و از آنجاییکه ماه جون - اوایل خرداد تا اوایل تیر‌ ، این مقصد‌ محبوبیت کمتری در وسط توریستها و گردشگران خارجی‌ دارد؛ شما علاقه مندان می توانید ارزانترین تله مالدیو را در این بازه زمانی رزرو‌ و خریداری کنید .

 

مهمترین فرودگاه مالدیو کدام است ؟

فرودگاه بین‌ المللی ولانا (Velana International Airport) که به فرودگاه ماله هم شهرت‌ دارد و مهمترین و اصلی ترین فرودگاه مالدیو می باشد که در جزیره هول هوله قرار گرفته است و بیشتر پروازهای برونی را پوشش می خواهد داد .

این فرودگاه در مناطق‌ مرکزی مالدیو قرار دارد و با موقعیت مناسب و دسترسی راحتی را به دیگر جزایر این کشور فراهم کرده است و در بقیه ایرلاینهایی همچون ایرآسیا ، سنگاپور تایرلاینز ، بریتیش ایرویز ، تایگر ایر ، قطر ایرویز ، عمان ایر ، ایر ایندیا ، ایر چاینا و… در این فرودگاه فعالیت‌ دارند و به سمت‌ شهرهای مهم دنیا روزانه‌ پرواز دارند . همچنین فرودگاه ولانا یک باند آسفالته در ابعاد 45 در 3200 متر‌ دارد‌ و هواپیماهای آبی هم دارای 4 باند آبی می باشند .

 

بهترین مدت زمان تور‌ مالدیو چند روزه‌ است ؟

بیشتر‌ مسافران این مقصد تور‌ 6 شب و 7 روز مالدیو را انتخاب‌ می کنند ، البته که شما با اخذ ویزای فرودگاهی مالدیو می‌توانید‌ 30 زمان در این کشور اقامت‌ داشته باشید ، اما به دلیل‌ لوکس بودن این مقصد‌ و هزینههای بالای هتل‌ و تفریحات در آن بیشتر‌ مسافران ترجیح‌ می دهند یک هفته را برای لذت بردن از این جزایر شگفت‌انگیز‌ و بکر‌ انتخاب‌ نمایند . ضمنا برای نرخ نرخ تور‌های‌ مالدیو در مقدار زمانهای مختلف سال پیشنهاد می‌کنیم‌ با مشاوران سفریار آریا تماس‌ حاصل‌ کنید چرا که این قیمتها دارای نوسانات گشت .

 

پیش‌بینی‌ هوا مالدیو

 

آب و هوای مالدیو در فصول مختلف سال چگونه است ؟

 

آب و هوای مالدیو در فصل بهار

بهار با آب و هوای بسیار عالی بهترین زمان برای سفر به مالدیو و خوشی بردن از تفریحات آبی و طبیعت بکر این کشور‌ می باشد‌ . به همین دلیل بهار یکی از پرگردشگرترین فصل‌ها در مالدیو بشمار می رود‌و گردشگرانی که قصد دارند در این فصل به مالدیو سفر‌ کنند بهتر‌ است هتل و بلیط‌ خود‌ را از قبل‌ رزرو کنند .

 

آب و هوای مالدیو در فصل تابستان

با بالا رسیدن فصل تابستان دمای هوا نیز در مالدیو فراز می رود‌، ولی همچنان برای سفر به این مملکت هوای مناسبی است . گرمای هوا‌ باعث‌ شده این فصل‌ بهترین زمان برای گرفتن حمام‌ آفتاب در سواحل بی‌مثال و رویایی مالدیو خواهد بود و تجربه کردن غواصی در دریا نیز از دیگر مزیت‌‌های‌ سفر به مالدیو در تابستان شده .

 

آب و هوای مالدیو در فصل‌ پاییز‌

با کاهش نسبی دما‌ در فصل پاییز ، تعداد گردشگران تور مالدیو هم رو به افزایش می رود‌، تابش نور آفتاب همراه با رطوبت ، پاییز‌ را به فصل محبوب و جذاب سفر‌ به مالدیو برای گردشگران مبدل می کند . ضمنا این فصل بهترین زمان برای دیدن پلانکتون‌های درخشان و زیبای جزیره وادهو و دلفین ‌های سفید‌ است .

 

آب و هوای مالدیو در فصل زمستان

آب و هوای معتدل ، زمستان را به یکی از پرگردشگرین و شلوغ‌ ترین فصل‌‌‌های‌ گردشگری در مالدیو تبدیل کرده شده است . دمای هوا در این زمان میان 20 تا 30 درجه سانتی ‌گراد می گردد و با سفر مالدیو در زمستان می ‌توانید از تمامی جاذبه‌های‌ گردشگری در این جزیره لذت ببرید البته نرخ‌ تور‌های‌ مادیو در بالاترین کیفیت ممکن قرار داراست .

 

بهترین‌ فصل‌ سفر به مالدیو کدام‌ زمان است ؟

جزیره مالدیو به سبب قرار گرفتن‌ در نزدیکی دریا هند ، در تمام مدت‌ سال آب و هوایی آرام و بسیار عالی برای مسافران فراهم کرده است‌ . اگرچه که امکان دارد‌ در اواخر ماه می با بارش‌ باران مواجه می شوید ، اما‌ در هر زمان از سال که به این جزیره سفر کنید ، می‌ توانید از آرامش‌ و سکون دریا‌ ، سواحل زیبا و منور و همچنین تفریحات هیجان‌انگیز‌ آبی آن لذت ببرید .

 

مراحل پس‌انداز تور مالدیو

 

مراحل پس‌انداز تور مالدیو به چه صورت است ؟

یکی از عوامل موثر‌ در قیمت تور مالدیو نحوه‌ خرید‌ آن است‌ . شما به دو صورت می توانید تور‌ موقع نظرتان را رزرو کنید : 1 - خریداری حضوری 2 - خرید اینترنتی . با خریداری اینترنتی قادر خواهید بود در کمترین زمان شاید تعداد بسیار زیادی از انواع تورها را در سایتهای مختلف با یکدیگر مقایسه کنید . شما با مقایسه تورهای مالدیو در خرید آنلاین نه تنها می‌توانید‌ در هزینه هایتان سود جویی کنید ، بساکه این کار می تواند در بالا بردن کیفیت سفرتان اثرگذار باشد . ضمنا در هنگام خرید به صورت اینترنتی شما با کاهش قیمت تور مالدیو بیشتری برای به خرید‌ حضوری مواجه خواهید شد . چرا‌ که بیشتر‌ آفرهای تور‌ مالدیو تنها برای فروش اینترنتی ملاحظه می گردند .

 

نکات مهم پس از ذخیره تور مالدیو چیست ؟

 

توجه داشته باشید که استرداد اتاق در اکثر هتل‌های‌ مالدیو در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 بوده است . بنابراین اگر به صورت آنلاین‌ از سایت‌ ما تور مالدیو خود‌ را خریداری‌ کردید؛ حتما به ساعت بلیت و هماهنگ‌ بودن آن با زمان‌ تحویل‌ اتاق دقت‌ نمایید‌ .

کلیه خدمات تور مالدیو ما با اطلاع کامل از ملاحظه پروتکلهای بهداشتی به وسیله اقامتگاه مقصد پدیدار خواهد شد . لذا برای افزایش سلامت سفر لازم‌ است‌ خود‌ نیز‌ ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید .

حضور مسافر یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز در فرودگاه الزامی است‌ .

برای استفاده از پرش و پذیرش‌ هتل‌ تان ، ارائه کارت‌های‌ شناسایی معتبر الزامیست .

کنسلی تور‌ مالدیو از تهران در ایامی که تقاضای سفر‌ به این مقصد بالاتر است ، امکان‌پذیر‌ نیست .

در تمامی‌ مراحل سفر ، کارشناسان پشتیبانی‌ ما باز همراه شما هستند و در صورت بروز‌ هرگونه مشکل‌ از لحظه‌ ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر‌ می توانید بدون‌ نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس‌ حاصل کنید .

منبع : تور مالدیو