x تبلیغات
سفریارمجری مستقیم تورهای ارزان و لحظه آخری

تور کنیا

تور کنیا

 

شرایط اخذ ویزای کنیا برای یک ایرانی چیست؟

تمامی مسافرانی که قصد سفر به کنیا را دارند لطفا قبل از سفر حتما ویزای کنیا دریافت کنند مسافران یا وکلا و آژانس های مسافرتی (آژانس های مسافرتی) می توانند برای ویزای کنیا اقدام کنند. نحوه دریافت ویزای تور کنیا یا ویزای 2020 کنیا با اعتبار یکبار ورود تا 3 ماه قبل از سفر، مسافران با این ویزا فرصت اقامت 90 روزه در کنیا را دارند.

با این حال، اکثر گردشگران به کنیا برای سفر به مقصد به ویزای یکباره 90 روزه تور نیاز دارند که هزینه آن 50 دلار است. مسافر تور شما برای ویزای کنیا اقدام می کند، شما باید درخواست خود را به صورت الکترونیکی در سیستم "eVisa" ارسال کنید، بسته به ملیت آنها، راه های دیگر برای دریافت ویزای کنیا شامل موارد زیر است.

• باید به سفارت کنیا مراجعه کنید و با ارائه مدارک مورد نیاز به سفارت ویزا بگیرید.

همچنین می توانید برای ویزا در فرودگاه نایروبی اقدام کنید.

ادامه مطلب

تور خارجی

قیمت تور خارجی بر چه اساس است؟
هزینه سفر با مهمانان تور بسته به موقعیت متفاوت است. البته، سفر به خارج از کشور گران تر از سفرهای داخلی است، زیرا برخی از تور گران تر و گران تر از سایر تور های خارجی هستند. نرخ تور در فضای باز بر اساس عوامل مختلفی مانند کیفیت پرواز (فرست کلاس، اکونومی و غیره)، تعداد روز و شب، هتل (هتل)، هتل ها، هتل ها و غیره، وعده های غذایی مختلف (صبحانه، ناهار)، شام و غیره .)، برنامه های سرگرمی و تجهیزات و غیره). هزینه بیشتر برای مسافران افزایش قیمت تور طبیعی است.
علاوه بر این، خدمات مسافرتی تحت تأثیر نرخ تور در خارج از کشور و تعداد روزها و دوره های سفر تور قرار دارند. البته به خاطر داشته باشید که آژانس سفریار انواع خدمات مهمان تور را متناسب با بودجه شما ارائه می دهد.
ادامه مطلب

تور آذربایجان

 هزینه تور آذربایجان چقدر است؟

قیمت تور آذربایجان به مدت زمان سفر، هواپیما (یا اتوبوس)، هتل ها و خدمات تور و ... بستگی دارد. ابتدا تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس قیمت تور آذربایجان را برای فصل مورد نظر بررسی کنید.

همچنین اگر می خواهید همین الان قیمت های تور آذربایجان را مشاهده کرده و اطلاعات دقیقی کسب کنید، کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه وب سایت جستجو کنید. پس از تحقیق، آخرین لیست قیمت تور باکو بر اساس هتل های مسکونی به شما نشان داده می شود و این امکان را دارید که بر اساس نیاز خود بهترین تور با بهترین هتل های باکو را انتخاب کنید.

ادامه مطلب

تور روسیه

تور روسیه
 
شرایط اخذ ویزای روسیه چیست؟
ویزای تور روسیه در قالب گروه تور این کشور اخذ می شود و ویزای روسیه به صورت تکی قابل دریافت است. هیچ شرایط خاصی برای درخواست ویزای روسیه وجود ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک بلیط پرواز رفت و برگشت نهایی، یک کوپن رایگان هتل، دو عکس 3×4، یک پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 7 ماه و یک فرم درخواست است. برای ویزای روسیه آژانس مسافرتی که می خواهد با ویزا کار کند. علاوه بر این، پاسخ به درخواست های ویزای تور روسیه تقریباً 7 روز کاری پس از ارسال درخواست صادر می شود. این ویزا تا 30 روز پس از صدور اعتبار دارد.
ادامه مطلب

تور بدروم

بهترین زمان از سال برای سفر به بدروم ترکیه چه زمانی است؟
شلوغ ترین ماه برای گردشگری در بدروم ترکیه از ژوئن تا پایان آگوست است، زمانی که باید هزینه بیشتری برای پرواز و هتل خود بپردازید، اما اگر تور خود را از یک یا دو ماه قبل رزرو کنید، مطمئناً می توانید. هزینه های خود را کمی کاهش دهید البته در نظر داشته باشید که دما و رطوبت در این ماه ها در بالاترین حد خود قرار دارد و دقیقا زمان مناسبی برای انجام ورزش های آبی و لذت بردن از شن های گرم سواحل زیبای بدروم است. همچنین منزوی ترین ماه گردشگری بدروم زمستان است که قیمت تور بدروم بسیار ارزان می شود.

ادامه مطلب

تور عمان

شرايط سفر به عمان در ايام كرونا چيست؟
با توجه به ادامه همه گيري ويروس كرونا، آخرين به روز رساني به آذر 1400 بيان مي كند كه تنها مسافراني كه هر دو واكسن كرونا را دريافت كنند، حداقل 14 روز پس از دريافت دوز دوم به عمان سفر مي كنند. ضمناً در صورتي كه شش ماه از نوبت دوم (تقويت كننده) گذشته باشد مسافران موظف به دريافت نوبت سوم هستند. در حال حاضر، عمان علاوه بر واكسن مورد تاييد سازمان بهداشت جهاني، واكسن اسپوتنيك را نيز مي پذيرد.

ادامه مطلب

تور گرجستان

تور چگونه قيمت گرجستان را تعيين كنيم؟
نحوه تعيين نرخ تور گرجستان كيفيت هتل و ستاره ها، خطوط هوايي (تابان، كشوم، قطر، تركيش ايرلاينز)، كلاس هاي پروازي و زمان پرواز، مدت اقامت در شهر تور گرجستان و ساير خدمات (به عنوان ناهار يا گشت و گذار) اضافه شده است. تاثير گذار. توصيه مي كنيم براي استفاده از زمان اقامت در هتل و صرفه جويي در هزينه، به پرواز صبحگاهي برويد و با پرواز شب يا بعد از ظهر برگرديد.
لطفاً توجه داشته باشيد كه قيمت تور گرجستان و پيشنهادات تور آن معمولاً از فصلي به فصل ديگر متفاوت است. به عنوان مثال، در بهار، قيمت هاي تور گرجستان نسبتاً بالا است، زيرا مردم سفرهاي نوروزي خود را شروع مي كنند و اين قيمت ها بعد از 14 درست است. نسبت به فروردين و نوروز حدود 35 درصد كاهش دارد.

ادامه مطلب

تور ترکیه

چه عواملي بر قيمت تور تركيه تاثير مي گذارد؟


عوامل اصلي موثر بر قيمت تور تركيه نوع پرواز، نوع و كيفيت هتل و نوع تور مي باشد. تور روي زمين بسيار گرانتر از تور روي هوا است. همچنين پروازهاي داخلي براي شما راحت تر از پروازهاي خارجي خواهد بود. همچنين خاطرنشان مي شود كه در صورت اعمال تدابير بهداشتي بيشتر و كاهش پروازهاي داخلي، هزينه پروازها به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد. به خصوص اگر پرواز در شهر ديگري متوقف شود.

ادامه مطلب

تور قشم


قیمت تور قشم لحظه آخری و تور قشم ارزان قیمت چه عواملی است؟

هزینه های لحظه آخری ارزان قشم تور و قشم تور به عوامل مهمی مانند بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس دریافت می کنید بستگی دارد. در اکثر آژانس های همکار، تور های قشم معمولا به صورت پکیج ارائه می شود و شما نمی توانید هیچ تغییری در پرواز برگشت خود ایجاد کنید. اما در سافاریار می توانید تاریخ، هتل و هر ایرلاینی را که می خواهید انتخاب کنید. در مورد هتل محل اقامت، توجه داشته باشید که اگر هتل محل اقامت شما نزدیک مرکز شهر باشد، هزینه اقامت بیشتر است و اگر هتل محل اقامت شما دورتر از مرکز شهر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر می شود.

ادامه مطلب

تور مشهد

 عوامل موثر بر قیمت مشهد چیست؟
قیمت تور مشهد به عوامل مهم زیادی مانند بلیط هواپیما، هتل، روز اقامت و خدماتی که از آژانس دریافت می کنید بستگی دارد. اغلب در اکثر آژانس های همکار تور ارزان به صورت پکیج در مشهد ارائه می شود و شما فرصتی برای تغییر در پرواز برگشت ندارید. اما در سفریار شما قادر خواهید بود تاریخ، هتل و پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مورد هتل نیز توجه داشته باشید که اگر هتل نزدیک حرم امام رضا باشد قیمت هتل بیشتر می شود و اگر هتل از مرکز شهر دور باشد قیمت اقامت شما کاهش می یابد


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد