تعداد ستاره هاي هتل نيز تاثير بسزايي بر نرخ تور در تركيه دارد. همچنين شهر ساحلي دور از استانبول نسبت به هتل هاي اين شهر تعداد آپارتمان هاي بيشتري دارد و خدمات را با فرمت ALL و UALL در اختيار ميهمانان قرار مي دهد. مدت زمان اقامت، شما به صورت فصلي به تركيه سفر مي كنيد و در نهايت خدماتي كه از آژانس دريافت مي كنيد بر قيمت تور تركيه تاثير مي گذارد.
توجه: نوع تور، نوع پرواز، تجهيزات و كيفيت هتل از عوامل اصلي تاثيرگذار بر قيمت تور در تركيه مي باشد.

 

معروف ترين شهرهاي تركيه براي بازديد كدامند؟


بله، تركيه شهرهاي تور زيادي دارد كه هر كدام علايق خاص خود را دارند، اما ايراني ها اغلب شهرهاي زير را براي ادامه دادن انتخاب مي كنند:

استانبول، معروف ترين و پربازديدترين شهر تركيه
استانبول يكي از بزرگترين شهرهاي جهان و پايتخت امپراتوري عثماني و امپراتوري بيزانس براي چندين سال است. استانبول تنها شهر بزرگي است كه در دو قاره يافت مي شود و تنها يك نوار آبي باريك دو قسمت شهر را از هم جدا مي كند. خريد عالي، معماري زيبا، زندگي شبانه هيجان انگيز و محيط سنتي، همگي استانبول را به يكي از بهترين شهرهاي تركيه تبديل كرده اند.آنتاليا زيباترين سواحل و هتل هاي تركيه را دارد!
نمي توان گفت كه آنتاليا در ليست بهترين شهرهاي تركيه قرار دارد. اين شهر ساحلي شگفت انگيز با منظره اي از درياي مديترانه، مورد علاقه همه گردشگران خواهد بود. آنتاليا شهري پرجنب‌وجوش با هتل‌هاي متنوع، سواحل تور، سواحل تفريحي، كوه‌هاي باشكوه و مكان‌هاي تاريخي است كه انتخاب خوبي براي يك سفر يك روزه است.

كوش آداسي با زيباترين و تميزترين محيط طبيعي
از جمله شهرهاي تركيه؛ كوش آداسي را بايد يكي از مهم ترين شهرهاي تركيه از نظر تور بناميم. چرا كه اين شهر آب و هواي خوبي دارد و در بيشتر ايام سال داراي آب و هواي صاف و بهترين است و براي علاقه مندان به تفريحات آبي مفرح انتخاب خوبي است.

• بدروم; به شهر رويايي تركيه سفر كنيد
سرزمين آب ابدي نامي است كه گردشگران به اين شهر داده اند. بدروم يكي از زيباترين شهرهاي تركيه است زيرا جزيره اي زيبا است كه به خاطر باغ هاي زيتون و سواحل زيبايش معروف است. اين شهر داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي متنوعي است و برخلاف آنكارا و استانبول، اين شهر داراي يك بازار محلي و سنتي زيبا است كه مكان بسيار خوبي براي گردشگران علاقه مند به بازار سنتي است.

 

باد تور يا در تركيه درست است؟


در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه انتخاب شما كاملا به سليقه و بودجه شما بستگي دارد! تور تركيش ايرلاينز يكي از بهترين راه ها براي سفر به تركيه است و اكثر مسافران در سال هاي اخير خطوط هوايي تور را براي سفر به تركيه انتخاب كرده اند. با انتخاب تور تركيش اير، علاوه بر راحتي و آسايش سفر، مي توانيد از تجهيزات مختلفي كه بايد به صورت جداگانه در خارج از تور تهيه كنيد، استفاده كنيد.در خطوط هوايي تور تركيش كرايه سفر، اقامت در هتل، بيمه مسافرتي، راهنماي فارسي زبان، گشت شهري و ترانسفر فرودگاهي وجود دارد. در صفيار، بسته به سليقه و بودجه خود مي توانيد خطوط هوايي تور تركيش ايرلاين مورد نظر خود را انتخاب كنيد.
براي تور زميني! شهرهاي وان، آنكارا و استانبول از نقاط ديدني تور تركيه هستند و سفرهاي زميني به شهرهايي مانند آنتاليا تنها در فصل شلوغ و با توجه به تقاضاي گردشگران امكان پذير است. با داشتن مرز مشترك بين كشورمان و تركيه مي توانيد با ماشين و قطار سفر كنيد. به همين منظور تور تركيه در طول سال به اشكال مختلف و در شهرهاي مختلف تركيه برگزار مي شود.
همچنين محل تردد قطارها و اتوبوس ها به مقصد تركيه از تهران است. اما اگر در شهر در مسير جاده زندگي مي كنيد، امكان سوار شدن به اتوبوس و قطار بين ورودي و خروجي شهر و ايستگاه وجود دارد. سفر جاده اي به وان 11 ساعت، تا استانبول بين 25 تا 30 ساعت و تا آنتاليا بيش از 30 ساعت طول خواهد كشيد.

 

چه زماني مي توان تور تركيه را در آخرين لحظه خريداري كرد؟


البته مي دانيد كه سفر به تركيه نيازي به ويزا ندارد و اگر پاسپورت شما بيش از 6 ماه اعتبار داشته باشد به راحتي مي توانيد به تركيه سفر كنيد. به اين ترتيب اگر قصد سفر به تركيه را داريد، مي توانيد چمدان هاي خود را ببنديد و با خريد لحظه آخري تور سفري آسان و با كيفيت به تركيه را آغاز كنيد.
اما توجه داشته باشيد كه تور تركيه در آخرين لحظه چيزي از ساير تور ها كم ندارد و عرضه زمان محدود قيمت اين تور را بسيار كاهش داده است. اين تور ها به دليل هزينه پايين ميزباني كم هزينه هستند، بنابراين آژانس هاي ميزباني تور مي توانند كمتر انجام دهند.توجه: هنگام خريد تور تركيه در آخرين لحظه، نمي توانيد بليط ها را لغو كنيد و وجه را بازپرداخت كنيد. در اين تور شما نيز زمان محدودي براي آماده شدن و رسيدن به پرواز داريد، بنابراين اگر قصد داريد در آخرين لحظه با تور به تركيه سفر كنيد، بايد از قبل كاملا آماده باشيد.

 

تركيبات تور در تركيه كدامند؟


خوشبختانه شما مي توانيد مانند بسياري ديگر از كشورهاي اروپايي و آسيايي از رفتن همزمان به دو يا سه شهر تركيه ديدن كنيد و لذت ببريد. در روزهاي خاصي از سال، به ويژه در تعطيلات نوروز، مستاجران تور را كنار هم نگه مي دارند. به عنوان مثال، تور استانبول-آنتاليا، آنتاليا-كوش آداسي، ازمير-آنتاليا و ازمير-كوش آداسي اغلب در حال حاضر طرفداران زيادي دارند.
همچنين توجه داشته باشيد كه گروه هاي تور معمولاً به صورت هفتگي و زماني كه وقت نداريد يا در مشكلات مالي هستيد برگزار مي شود. استفاده از تركيب تور تركيه به شما اين امكان را مي دهد كه در يك هفته بسياري از شهرهاي تفريحي و سرگرمي تور را تجربه كنيد و تجربه بسيار جالبي براي شما خواهد بود.

 

بهترين زمان براي رفتن به تركيه چه زماني است؟


تركيه آب و هواي متفاوتي دارد. اما در مجموع جولاي يكي از گرم ترين ماه هاي سال است و ميانگين دماي هوا در اين شهر به 24 درجه سانتي گراد مي رسد. بهار و اوايل پاييز بهترين زمان براي سفر به تركيه است زيرا در اين فصل دماي هوا بسيار مطبوع و آسمان صاف و زيبا است. تابستان براي علاقه مندان به تفريحات ساحلي و آبي نيز زمان شلوغ و آرامش بخشي است.

 

راهنما براي سفر به تركيه چه ويزا و مداركي لازم است؟


خوشبختانه شهروندان ايراني براي ورود به تركيه و ساير شهرهاي اين كشور نيازي به ويزاي تور ندارند.طبق قوانين تركيه، شهروندان ايراني مي توانند به صورت قانوني و بدون هيچ مشكلي به مدت 90 روز در شهرهاي تركيه از جمله استانبول، آنتاليا و ... اقامت كنند. اما در اين مدت اجازه كار در تركيه را ندارند و فقط براي گردشگري مي توانند در تركيه بمانند و تنها مداركي كه براي سفر به آن مكان مورد نياز است بايد داشتن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار باشد. با اين مشخصات كافي است هر زمان كه خواستيد تور تركي در شهر آنها خريداري كنيد و از سفر خود لذت ببريد.

بهترين زمان براي اقامت در تركيه چه زماني است؟


با توجه به تنوع مكان ها و تفريحات در هر يك از شهرهاي تركيه و همچنين زمان مورد نياز براي هر يك از آنها، ممكن است چهار روز زمان كافي باشد.از مهم ترين شهرهاي تركيه ديدن كنيد. اما اگر مي خواهيد گردشي مفرح و لذت بخش و همچنين بازديد و تجربه از هر يك از شهرهاي توريستي تركيه داشته باشيد، مي توانيد يك سفر 5 روزه را نيز برنامه ريزي كنيد.
لازم به ذكر است كه بازديد از جاذبه ها در عرض 3 روز نيز امكان پذير است اما در اين صورت برنامه هاي سفر بسيار پيچيده است و براي هر بار بازديد وقت نخواهيد داشت و مهمتر از همه كمي كه در سفر هستيد برمي گرديد.

كدام خطوط هوايي را براي رفتن به تركيه انتخاب كنيم؟


خوشبختانه تركيه به دليل نزديكي جغرافيايي و فرهنگ مشترك يكي از مقاصد شلوغ و پرطرفدار براي گردشگران ايراني است. يكي از مهم ترين مسائل در سفر با هواپيماهاي تور تركيه، ايرلاين محبوب و محبوبي است كه با آن سفر خواهيد كرد. به طور كلي ايرلاين هاي زيادي در اين مسير وجود دارند كه از سراسر ايران به استانبول پرواز مي كنند، اما ماهان، تركيه، ايران اير، معراج، اطلس، كيش اير، زاگرس و پگاسوس از جمله گران ترين و تقريبا بهترين ها هستند. .4- مهم ترين و اضطراري ترين گوشي هاي تركيه كدامند؟
در اين بخش، براي كوهنوردان تور تركيه، تعدادي شماره تلفن ضروري كه ممكن است در طول سفر به آنها نياز داشته باشند، ارائه كرده ايم كه به شرح زير است:
• شماره تلفن پليس تركيه 155
• شماره تلفن پليس تركيه تور: 5274503 - 0212
• شماره تلفن گارد ساحلي تركيه: 158
• شماره پليس راهنمايي و رانندگي تركيه: 154
• شماره تلفن آمبولانس تركيه: 112
شماره تلفن سازمان آتش نشاني تركيه: 110

 

آب و هواي تركيه در فصول مختلف چگونه است؟


• بهار؛ مارس تا ژوئن
بهار در تركيه سرد است اما مي توانيد با پوشيدن لباس گرم از مناظر زيبا و بناهاي تاريخي لذت ببريد. نرخ تور تركيه نيز در اين دوره بسيار پايدار است. به دليل سردي هوا، تعداد گردشگران تور در استانبول در حال كاهش است.

• تابستان; ژوئن تا سپتامبر
فصل تابستان در تركيه با آمدن آب و هوا آغاز شده است و بدون شك اين فصل بهترين و راحت ترين زمان براي رفتن به تركيه است و مي توانيد از ورزش لذت ببريد- شما آبي بسيار هيجان انگيز در سواحل اين كشور هستيد. در اين زمان به دليل تعداد زياد گردشگران، نرخ تور در تركيه در بالاترين حد خود قرار دارد.

• سقوط؛ سپتامبر تا دسامبر
پاييز در تركيه با روزهاي سردي همراه است و در اين فصل امكان استفاده از سواحل اين كشور وجود ندارد اما همچنان براي سفر مناسب است. گردشگران تور تركيه اين فرصت را دارند كه از مناظر زيباي پاييزي استانبول لذت ببرند و در نهايت با سردتر شدن هوا نرخ تور تركيه كمتر از تابستان خواهد بود.

• زمستان; دسامبر تا مارس
در زمستان، تركيه پوشيده از برف و باران است. با سفر به تركيه در اين فصل بايد آمادگي مواجهه با روزهاي سرد و برفي اين كشور را داشته باشيد.اما خوب است كه در زمستان به تركيه سفر كنيد تا از مناظر زيباي برفي استانبول و همچنين قيمت هاي مقرون به صرفه و مقرون به صرفه تور تركيه ديدن كنيد.


بهترين زمان براي رزرو تور تركيه چه زماني است؟


بهترين زمان براي سفر با تركيه تور و استفاده از سواحل زيباي اين كشور بهار و تابستان است. چون هوا بسيار خوب و مطبوع است اما مسلماً قيمت هتل و پرواز نسبت به فصول ديگر گرانتر خواهد بود و اگر مي خواهيد با قيمت مناسب به تركيه برويد موفق باشيد پاييز بهترين انتخاب خواهد بود.

روند رزرو تور تركيه

روش هاي رزرو براي تور تركيه چيست؟


يكي از عواملي كه بر قيمت تور تركيه تاثير مي گذارد نحوه خريد آن است. شما مي توانيد تور مورد علاقه خود را به دو صورت رزرو كنيد: 1- خريد شخصي 2- خريد آنلاين. با خريد آنلاين، مي توانيد چندين تور را در وب سايت هاي مختلف در كمترين زمان مقايسه كنيد. مقايسه تور با خريد آنلاين نه تنها باعث صرفه جويي در هزينه شما مي شود، بلكه مي تواند كيفيت سفر شما را نيز بهبود بخشد. همچنين هنگام خريد آنلاين، تخفيف بيشتري در قيمت تور كيش خواهيد داشت تا خريد مستقيم. زيرا اكثر خدمات تور در تركيه فقط به صورت آنلاين فروخته مي شود.

 

آيا نكات كليدي پس از رزرو تور تركيه را مي دانيد؟

 

• توجه داشته باشيد كه ترانسفر اتاق در اكثر هتل هاي تركيه ساعت 14:00 و حركت ساعت 12 است. بنابراين اگر شما آنلاين از سايت ما تور تركيه خريد كرده ايد; فراموش نكنيد كه زمان بليط و همزماني آن با زمان تحويل اتاق را بررسي كنيد.

• كليه خدمات تور تركيه با اطلاعات كامل در مورد رعايت پروتكل هاي پزشكي توسط اقامتگاه ارائه خواهد شد.بنابراين براي افزايش سلامت سفر بايد ملاحظات لازم را در نظر گرفت.
• مسافران موظفند يك ساعت و نيم قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.
• جهت استفاده از پرواز و پذيرش هتل ارائه كارت شناسايي معتبر الزامي است.
• حذف تور تركيه از تهران در روزهايي كه تقاضاي بيشتري به آن محل مي رود امكان پذير نيست.
• در هر مرحله از سفر، كارشناسان پشتيباني ما در كنار شما هستند و در صورت وجود هرگونه مشكل از زمان دسترسي به سايت تا زمان بازگشت از سفر، مي توانيد با تلفن پشتيباني 24 ساعته سافاريار تماس بگيريد. زمان. شب يا روز.

منبع :تور تركيه