چگونه تور قشم ارزان رزرو کنیم؟

در صورت تکمیل نشدن ظرفیت یک تور چارتر قشم در آخرین لحظه، آژانس های برگزار کننده، تور را در قالب نود دقیقه در اختیار مسافران قرار می دهند. اما این را هم بدانید که برای رزرو این تور های ارزان، باید در لحظه آماده سفر باشید و چمدان های خود را ببندید. چون لحظه آخری تور قشم اگر به معنای واقعی کلمه آخرین لحظه باشد چند ساعت یا چند روز بیشتر اعتبار ندارد. البته در برخی دوره ها یعنی فصول کم گردشگری یا «لوسیسون»، تور قشم فوق العاده ارزان و در دسترس است.

تور قشم هوایی یا زمینی، انتخاب شما چیست؟

QBesh Air تور شما گزینه های مختلفی برای سفر به جزیره قشم از تهران دارید. اولین پیشنهاد ما برای شما تور هوای ارزان قشم است زیرا وقت شما کم است و از نظر قیمت برای شما گران تمام می شود. مدت زمان پرواز تهران به جزیره قشم حدود 2 ساعت می باشد.علاوه بر این، قیمت بلیط ارزان هواپیما از تور قشم به فصل و زمان سفر شما و نوع ایرلاین انتخابی شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که پروازهای قشم توسط ایرلاین هایی مانند قشم ایر، وارش، تابان، معراج، ایران ایر و ... انجام می شود. قشم ایر و ایران ایر به عنوان پرطرفدارترین پروازها شناخته می شوند. لازم به ذکر است که گاهی اوقات تفاوت قیمت پایین در برخی تاریخ ها یا انتخاب هوشمندانه تاریخ رفت و برگشت، تور ایر قشم شما را نجات می دهد. بنابراین پیشنهاد می کنیم تاریخ حرکت خود را جمعه یا اول هفته انتخاب کنید و در برخی موارد انتخاب مدت اقامت نیز نقش مهمی در هزینه کل تور قشم دارد. تور قشم زمینی با قطار در تور قشم قطارها از تهران به مقصد بندرعباس حرکت می کنند که 18 تا 20 ساعت طول می کشد. از ایستگاه راه آهن بندرعباس می توانید با ترانسفر به اسکله شهید حقانی بندرعباس بروید تا با راه آهن روبرو شوید و از آنجا با قایق به اسکله شهید ذاکری قشم برسید. ضمناً قایق ها هر 1-2 ساعت حرکت می کنند، قایق ها از ساعت 6 تا 11 حرکت می کنند و فاصله بندرعباس تا جزیره قشم حدود 40 دقیقه تا یک ساعت است. توجه داشته باشید که قطارهای تور قشم 6 تخته و 4 تخته، غزال (مدت سفر: 18 ساعت)، قطار سریر و البرز 4 تخته و قطار سه ستاره کویر 6 تخته (مدت زمان سفر: 20 ساعت) می باشد. لازم به ذکر است که این گونه قطارها در 15 ایستگاه توقف می کنند. اما پیشنهاد می کنیم قطار خودرویی VIP را انتخاب کنید، زیرا زمان کمتری در مسیر خواهید داشت، یعنی حدود 16 ساعت. صندلی ها و تخت های راحت این قطار و پذیرایی مناسب در کنار تفاوت قیمت پایین آن با 4 تخت دیگر، آن را به انتخاب خوبی تبدیل کرده است.آیا شرایط سفر لحظه آخری با تور قشم دارید؟

برای سفر به قشم، ارزان ترین راه خرید تور قشم، لحظه آخری قشم است. در لحظه آخری تور هر چه به زمان سفر نزدیکتر شوید قیمت تور کمتر می شود و می توانید تور های قشم را ارزان خریداری کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برای خرید تور در قشم یا هر مقصد دیگری باید به روز باشید. صفحه اینستاگرام یا تلگرام صفریار را فالو کنید تا با خرید تور قشم تعطیلاتی به یاد ماندنی را تجربه کنید. برای خرید لحظه آخری تور قشم فقط باید همیشه آماده باشید و چمدان هایتان را ببندید زیرا ممکن است چند ساعت بعد پروازتان باشد.

چه شهرهایی در قشم برگزار می شود؟

تورهای قشم از تهران و تمامی شهرستان ها یکی از تخصصی ترین مسیرهایی است که آژانس سفریار به عنوان مجری مستقیم تور قشم به صورت زمینی و هوایی فعالیت می کند. با توجه به تجربه و مشاوره عالی با شرکت های هواپیمایی، رجا و سفیر و غیره، به شما این مژده را بدهیم که در هر شهری که زندگی می کنید و پرواز یا قطار به قشم دارید، می توانید به این جزیره زیبا بروید تور. ما این تور را برای شما نگه می داریم، پس مطمئن باشید! ارزان قیمت تور قشم و تور قشم لحظه آخری فقط در برخی از شهرهای کشورمان مانند تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد و ... جشن گرفته می شود.

بهترین مدت اقامت در تور قشم چقدر است؟

قشم جزیره ای بزرگ است که دارای طیف وسیعی از مناظر و جاذبه های منحصر به فرد و بکر است که در نقاط مختلف شهر یافت می شود. بسیاری از شما مسافران نیز ترجیح می دهید زمانی را به گشت و گذار در معابر این منطقه آزاد اختصاص دهید.به همین دلیل پراکندگی دیدنی های قشم و بازدید از آنها نیازمند برنامه ریزی منظم است. حداقل زمانی که باید در تور قشم سپری کنید 4 شب و 5 روز برای دیدن جذاب ترین مکان های جزیره است. اگر فقط برای استراحت به قشم می روید، بهتر است یک تور 3 روزه در قشم بخرید تا سفرتان خسته کننده نباشد؛ در حالی که بازدید از جزایر هرمز و هر بار نیاز به یک روز کامل دارد.

بهترین زمان پرواز برای رزرو تور قشم چه زمانی است؟

با توجه به بهترین برنامه پروازی برای رزرو ارزان لحظه آخری تور قشم و تور قشم، پیشنهاد می کنیم پرواز صبحگاهی را برای رسیدن به قشم در حوالی ظهر خریداری کنید تا پس از دریافت اتاق و رفع خستگی مسیر، تقریبا یک روز کامل را برای رسیدن به قشم داشته باشید. تماشا. بودن؛ البته پروازهای صبح گرانتر هستند. برای پرواز برگشت، سعی کنید زمان شب را انتخاب کنید تا از آخرین روز سفر خود نهایت استفاده را ببرید. البته این را هم بدانید که این شرایط برای خرید بلیط هواپیما پول بیشتری می طلبد.

بهترین و مناسب ترین خطوط هوایی با بلیط قشم کدامند؟

در حال حاضر بلیط هواپیما قشم از تهران به خطوط هوایی ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، تابان و اترک به فروش می رسد. همچنین مسافران می توانند ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما قشم از تهران را از ایرلاین هایی مانند قشم ایر، ایران ایر، معراج ایر، هواپیمایی زاگرس و هواپیمایی آتا از طریق سایت سفریار آریا با ارزان ترین قیمت خریداری کنند.

آیا قوانین کنسلی بلیط هواپیما برای سفر به قشم را می دانید؟

همانطور که می دانید در حال حاضر چندین شرکت هواپیمایی از تهران و سایر شهرها به قشم پرواز دارند.به طور کلی هم برای سفرهای داخلی و هم برای مسافرت های خارجی قوانین کنسلی هر ایرلاین کاملا متفاوت است و نمی توان قاعده کلی برای آن ها وضع کرد. به همین دلیل خوشبختانه این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که در هنگام خرید بلیط هواپیما در قسمت مشخصات پرواز با کلیک بر روی قوانین بلیط از شرایط کنسلی هر پرواز مطلع شوید. در صورت عدم وجود اطلاعات در قسمت قوانین بلیط می توانید با مشاورین مجموعه تماس بگیرید تا از شرایط کنسلی پرواز ایرلاین مورد نظر خود مطلع شوید. اما لازم به ذکر است که یکسری قوانین کلی در مورد بلیط چارتر و سیستم وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. به طور کلی امکان کنسلی در بلیط چارتر وجود ندارد و در صورت انصراف کل مبلغ پرداختی شما سوزانده می شود. اما در پروازهای معمولی طبق قوانین هر ایرلاین بسته به زمان لغو پرواز، درصدی از کل مبلغ به شما بازپرداخت می شود.

حمل و نقل در قشم چگونه است؟

تور ارزان گردشگران قشم و تور قشم آخرین لحظه برای بازدید از مکان های تور در این شهر اگر وسیله نقلیه شخصی ندارید می توانید از خدمات حمل و نقل عمومی قشم استفاده کنید. البته برخی از هتل های این جزیره علاوه بر سرویس رفت و برگشت رایگان، برای مسافران خود، روزانه تور نیز ارائه می دهند. یکی از بهترین گزینه ها برای حمل و نقل در قشم استفاده از تاکسی سرویس قشم است. می توانید به قسمت اطلاعات هتل مراجعه کرده و برای بازدید از مکان های دیدنی خاص درخواست تاکسی سرویس دهید. در ضمن استفاده از تاکسی سرویس برای شما هزینه بالایی برای مجهز شدن به خودروهای با کیفیت و استفاده از تاکسی متر خواهد داشت.علاوه بر خدمات تاکسی قشم، می توانید از اتوبوسرانی نیز استفاده کنید. با توجه به فاصله هتل تا نزدیکترین ایستگاه اتوبوس، گردشگران برای رسیدن به ایستگاه باید مسافتی را طی کنند و پس از انتظاری نسبتاً کوتاه، از اتوبوس های قشم برای بازدید از نقاط مختلف جزیره استفاده می کنند و جالب است بدانید کاربرد آن. از اتوبوس ها ، برای شما هزینه کمتری خواهد داشت.

هوای قشم در فصول مختلف چگونه است؟

سفر به قشم در فصل بهار جزیره قشم در نیمه اول بهار از نظر آب و هوا برای مسافران بسیار خوشایند است. البته در تعطیلات نوروزی این جزیره مملو از گردشگران است و گشت و گذار را کمی سخت می کند. از نیمه دوم بهار هوا گرمتر می شود و البته می توانید از گرمای هوا و همچنین دمای آب دریا برای شنا استفاده کنید. اگر برای خرید به جزیره قشم سفر می کنید، تمام فصل بهار به جز ایام نوروز برای خرید در این جزیره مناسب است. سفر به قشم در تابستان فصل تابستان در جزیره قشم مانند تمام مناطق جنوب کشورمان گرمای سخت و طاقت‌فرسایی را تجربه می‌کند. پس اگر برای بازدید از جاذبه های طبیعی و مکان های دیدنی قشم به این جزیره زیبا رفتید، بهتر است سفر خود را به نیمه دوم سال موکول کنید. اگر به شنا و ورزش های آبی علاقه دارید، بهترین زمان برای سفر به قشم در تابستان است که دمای آب بالا می رود و دوستداران شنا و غواصی از آن نهایت لذت را می برند. همچنین تابستان از نظر هزینه های اقامتی بهترین زمان برای سفر به قشم است چرا که با کاهش تعداد گردشگران هزینه های اقامت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. سفر به قشم در فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به قشم برای بازدید از جاذبه های گردشگری قشم پاییز و زمستان است که هوای جزیره بسیار مطبوع است و می توانید با خیال راحت از تمام جاذبه های طبیعی و بکر قشم دیدن کنید.اما باید توجه داشته باشید که در پاییز و زمستان هزینه اقامت و رزرو هتل در جزیره قشم اندکی افزایش می یابد. همچنین با نزدیک شدن به فصل زمستان دمای آب کاهش می یابد و شنا در دریا کمی دشوارتر می شود. البته اینطور نیست که نتوانید از ورزش های آبی لذت ببرید یا از قدم زدن در سواحل شنی لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به قشم چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به قشم را می توان اواخر زمستان و اوایل بهار نام برد که هوای مطبوع و مطبوعی دارند. پایان پاییز نیز می تواند زمان خوبی برای سفر به قشم باشد، اما در نظر داشته باشید که اگر قصد استفاده از تفریحات آبی یا هوایی در قشم را دارید، پیشنهاد می کنیم در فصل بهار و تابستان از این جزیره دیدن کنید. به طور کلی مناسب ترین زمان برای سفر به جزیره دیدنی قشم فصل بهار است و ترجیحاً اوایل این فصل بهترین زمان برای سفر به جزیره قشم است.

مراحل رزرو تور قشم چیست؟

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت ارزان بی بی بی بی قشم و لحظه آخری بی بی بی بی بی قشم نحوه خرید آن است. شما می توانید تور مورد نظر خود را به دو صورت رزرو کنید: 1- خرید آنلاین 2- خرید آنلاین. با خرید آنلاین می توانید تعداد زیادی تور در سایت های مختلف را در کمترین زمان ممکن مقایسه کنید. مقایسه تور با خرید آنلاین نه تنها می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، بلکه می تواند کیفیت سفر شما را نیز بهبود بخشد. بعلاوه، هنگام خرید آنلاین، قیمت تور قشم را بیشتر از خرید حضوری خواهید دید. زیرا اکثر پیشنهادات در این مقصد فقط برای فروش آنلاین است.

آیا نکته مهمی بعد از رزرو تور قشم می دانید؟

در نظر داشته باشید که تحویل اتاق ها در اکثر هتل های جزیره ساعت 14:00 و تحویل اتاق ها ساعت 12:00 می باشد.بنابراین اگر تور قشم خود را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کرده اید؛ حتما زمان بلیط و همزمانی آن با زمان تحویل اتاق را بررسی کنید. کلیه خدمات تور ما توسط اقامتگاه مقصد با اطلاعات کامل در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ملاحظات لازم را در نظر گرفت. حضور مسافر در فرودگاه یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز الزامی است. برای استفاده از پرواز هتل و ورود به هتل، باید کارت شناسایی معتبر ارائه دهید. همچنین زوج های محترم برای استفاده از خدمات هتل باید مدرکی مبنی بر حفظ حریم خصوصی داشته باشند. کنسلی قشم تور از تهران در روزهایی که تقاضا برای سفر به جزیره بیشتر است امکان پذیر نیست. کارشناسان پشتیبانی ما در تمامی مراحل سفر همراه شما هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل از زمان ورود به سایت تا بازگشت از سفر می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سافاریار تماس بگیرید. یا شب

منبع : تور قشم