شرایط اخذ ویزا و مدارک لازم برای سفر به آذربایجان چیست؟

یکی از راه های آسان و بدون دردسر درخواست ویزای آذربایجان برای مسافران سفر با اپراتورهای مسافرتی تور در آذربایجان است. ویزاهای معمولی حداقل 90 روز اعتبار دارند. اما حداکثر مدت اقامت در خاک این کشور 30 ​​روز است و به مدت 90 روز مسافران می توانند دو بار وارد خاک آذربایجان شوند. این ویزا نیز برای سفر به این مکان صادر می شود و کل مدت اقامت نباید بیش از 30 روز باشد. مدت زمان صدور ویزای باکو به شرح زیر است:

• درخواست ویزای یک ماهه در باکو به صورت الکترونیکی انجام می شود و صدور ویزای الکترونیکی بین 3 تا 5 روز کاری زمان می برد.

• صدور ویزای الکترونیکی یک ماهه باکو 24 ساعت زمان می برد.

• صدور ویزای 3 ماهه سینگل آذربایجان بین 4 تا 7 روز کاری به طول می انجامد.

• ویزای 3 ماهه آذربایجان برای تور باکو یا هر شهر دیگری از آذربایجان به صورت یکبار ورود و 2 ماهه صادر می شود و مدت زمان سفر در استان آذربایجان 90 روز می باشد.• به طور کلی اگر مدت اقامت در خاک آذربایجان از تعداد روزهای مجاز برای ویزا بیشتر باشد، باید حداقل ۷۲ ساعت به صورت آنلاین ثبت نام کند یا به یکی از دفاتر مهاجرت مراجعه کند.

 


چه زمانی به آذربایجان برویم؟

تابستان و پاییز زمان خوبی برای سفر به آذربایجان است. اما فراموش نکنید که شما گردشگران تور آذربایجان، اگر فصل بهار را انتخاب کنید، آب و هوای مطبوع و دلپذیری را تجربه خواهید کرد. شخصیت آذربایجان نیز مانند شمال ایران در فصل بهار به اوج شکوه و زیبایی خود می رسد و البته قیمت تور آذربایجانی در این مدت افزایش می یابد.

 


مسیرهای آذربایجان چیست؟

• تور آذربایجان ایر

تور آذربایجان ایر یعنی شما بهترین و ساده ترین راه را برای رسیدن به این مکان با هواپیما انتخاب کرده اید! بله و تور فرودگاه در این مکان معمولا توسط آژانس هواپیمایی برای مسافرانی که اکثر مسافران این روش سفر را انتخاب می کنند ارائه می کند. آذربایجان، با ایران ایر نیز.

پروازهای ایران ایر در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می شود و پروازهای کور در روزهای یکشنبه و سه شنبه به مقصد باکو، برای فرود در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف و مدت زمان پرواز شما انجام می شود. 1 ساعت و 25 دقیقه طول می کشد.

 


• تور سرزمین آذربایجان

در حال حاضر سفر جاده ای به آذربایجان تنها با اتوبوس به باکو و نخجوان امکان پذیر است و در حال حاضر تور آذربایجان با قطار انجام نمی شود و این دو شهر از محبوب ترین شهرهای آذربایجان برای ایرانیان هستند.جمهوری آذربایجان دو مرز با ایران دارد که یکی آستارا در استان گیلان و دیگری بیله سوار در استان اردبیل است.

 


کدام یک از ایرلاین ها پرواز آذربایجان را انجام می دهند؟

خطوط هوایی محبوب و محبوب زیر به آذربایجان پرواز می کنند:

بوتا ایرویز بوتا ایرویز هواپیمایی

هواپیمایی آزال آذربایجان هواپیمایی آذربایجان

هواپیمایی ایران ایر ایران ایر

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان

ترکیش ایرلاینز ترکیش ایرلاینز

قطر ایرویز قطر ایرویز

خطوط هوایی امارات خطوط هوایی امارات و ...

توجه: در حال حاضر فقط پروازهای مستقیم از ایران به باکو آذربایجان انجام می شود و برای سایر شهرهای آذربایجان حداقل یک توقف در برنامه پروازی وجود دارد.

 


آیا شرایطی برای استفاده از تور ارمنستان در آخرین لحظه دارید؟

اگر به دنبال 90 دقیقه بسیار ارزان هستید، خرید تور آذربایجان لحظه آخری را به شما توصیه می کنیم. اما همانطور که از نام تور در آخرین لحظه پیداست، زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارید و باید برای یک سفر سریع آماده شوید!

آذربایجان یکی از کشورهایی است که گردشگران ایرانی برای ورود به مرزهای آن باید ویزا داشته باشند اما نگران نباشید آژانس سفریار در کمترین زمان ممکن ویزای آذربایجان را برای شما دریافت می کند مسافر عزیز با تور لحظه آخری آذربایجان باید آن را از این سفارت دریافت کند. کشور در تهران است و در این صورت تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمامی ویزاهای خود را به ما بسپارید.

 


 در چه هتلی در تور آذربایجان اقامت کنیم؟

• هتل ساحل و ساحل باکو

هتل Mr Hostel در باکو Mr Hostel

• هتل باکو هوم در باکو (Baku Home)

هتل خمسا در خمسه باکو

هتل کهران در گابله کهران

• هتل ایلگار در شهر شکی ایلگار

• هتل کانال در کانال شکی

هتل Vancomat در Vaenkomat، لنکران

هتل لاهیج لاهیج

هتل بای گوبا در بای گوبا

هتل گنجه قدیم در گنجه قدیم

 


حمل و نقل در آذربایجان چگونه است؟

شهر باکو در مقایسه با کلانشهرهای دنیا چندان بزرگ نیست اما شما مسافران می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مختلف برای رفت و آمد در این شهر استفاده کنید که قیمت مناسبی نیز دارد.علاوه بر اتوبوس های آذربایجان باکو و اتوبوس های باکو، می توانید از مترو، مینی بوس، دوچرخه و قطار برقی باکو نیز استفاده کنید و از گزینه های حمل و نقل در این شهر هستند.

 


 بهترین مقاصد گردشگری در تور آذربایجان کدامند؟

باکو یکی از شهرهای زیبای ساحلی است که به عنوان پایتخت این کشور جاذبه ها و مکان های زیادی دارد و بازدید از آن ها سفر شما را کاملا تکمیل می کند. مهم ترین مکان های باکو عبارتند از: برج های شعله، میدان فانتین، مسجد حیدر باکو، موزه فرش آذربایجان، پارک مفاخر، بلوار ساحلی باکو، کاخ شیروان شاه، قلعه دختر باکو، برج تلویزیون و مرکز فرهنگی حیدر علی اف و ....

 


هزینه اقامت در آذربایجان چقدر است؟

در آذربایجان و باکو شما می توانید با قیمت های مختلف اقامت کنید. هتل های باکو هتل های 3 تا 5 ستاره متنوعی دارد که در زیر قیمت یک خانه شبانه را به شما می گوییم:

هتل 3 ستاره: از 20 منات آذربایجان تا 100 منات آذربایجان

هتل 4 ستاره: از 30 منات آذربایجان تا 150 منات آذربایجان

هتل 5 ستاره: از 50 منات آذربایجان تا 450 منات آذربایجان

o هاستل: بین 30 منات آذربایجان یا 76 منات آذربایجان

o آپارتمان: بین 25 منات آذربایجان تا 250 منات آذربایجان

 

 

 

 آب و هوای آذربایجان در فصول مختلف سال چگونه است؟

• بهار در آذربایجان

بهار در آذربایجان با فصل طلوع و آغاز جشن نوروز همراه است و هوا در این فصل بسیار مطبوع و دلپذیر است و جشن نوروز حال و هوای خاصی به کشور می بخشد. اما گاهی اوقات شما در زیر باران هستید. نرخ تور باکو در بهار نسبت به سایر فصول افزایش می یابد.• تابستان در آذربایجان

آذربایجان به دلیل مجاورت با دریا در تابستان دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. این فصل بهترین زمان برای گردشگرانی است که با هوای گرم مشکلی ندارند به باکو بروند و از ورزش های آبی هیجان انگیز در این کشور لذت ببرند. نرخ تور باکو در تابستان کمتر از بهار است.

 


پاییز در آذربایجان

باکو در فصل پاییز به دلیل بارندگی ها آب و هوای خنک و مطبوعی را تجربه می کند، اما شدت بارندگی ها و مدت بارندگی زیاد دوام نمی آورد. برای رفتن به آذربایجان در فصل پاییز، همراه داشتن لباس گرم را فراموش نکنید! زیرا گاهی اوقات با کاهش دمای هوا مواجه خواهید شد. نرخ تور باکو در پاییز کمتر از بهار است.

 


• زمستان در آذربایجان

زمستان های آذربایجان مانند اکثر کشورهای دیگر سرد و برفی است و به دلیل افت شدید دما، این فصل برای سفر به آذربایجان توصیه نمی شود. اما گردشگرانی که عاشق برف و سرما هستند می توانند برای استراحت در زمستان مانند اسکی به آذربایجان سفر کنند.

 


 بهترین فصل سال برای رفتن به آذربایجان چه زمانی است؟

اغلب بهترین زمان برای سفر به باکو، بهار و اوایل پاییز است، زیرا در بهار جشن نوروز برگزار می شود و با سردتر شدن هوا، دنیای جذاب و مه آلود تمام شهر را با زیبایی و تجدید می پوشاند. در اوایل پاییز، باکو آب و هوای بسیار خوبی برای سفر دارد. اما به خاطر داشته باشید که در این دوره ها نرخ تور باکو در بالاترین سطح خود قرار دارد.

 


فرآیند رزرو تور آذربایجان

 


مراحل رزرو تور آذربایجان چگونه است؟

یکی از دلایل قیمت تور آذربایجان نحوه خرید آن است. شما می توانید تور مورد علاقه خود را به دو صورت رزرو کنید: 1- خرید شخصی 2- خرید آنلاین.با خرید آنلاین، می توانید چندین تور را در وب سایت های مختلف در کمترین زمان مقایسه کنید. با مقایسه تور در آذربایجان با خرید آنلاین، نه تنها در هزینه خود صرفه جویی می کنید، بلکه می توانید در بهبود کیفیت سفر خود نیز موفق باشید. علاوه بر این، هنگام خرید آنلاین، بیش از خرید شخصی، تخفیفی در قیمت تورهای تور آذربایجان خواهید داشت. زیرا اکثر خدمات تور در آذربایجان فقط به صورت آنلاین به فروش می رسد.

 


نکات کلیدی پس از رزرو تور آذربایجان چیست؟

 


• توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتل های آذربایجان ساعت 14 و ساعت حرکت ساعت 12 بعد از ظهر است. بنابراین اگر آذربایجان را به صورت آنلاین از سایت ما خریده اید تور; فراموش نکنید که زمان بلیط و همزمانی آن با زمان تحویل اتاق را بررسی کنید.

• کلیه خدمات تور آذربایجان توسط اقامتگاه با اطلاعات کامل رعایت پروتکل های پزشکی ارائه می شود. بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ملاحظات لازم را در نظر گرفت.

• مسافران موظفند یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

• جهت استفاده از پرواز و پذیرش هتل ارائه کارت شناسایی معتبر الزامی است.

• تایید تور آذربایجان از تهران در روزی که افزایش تقاضا به آن محل می رود امکان پذیر نیست.

• در هر مرحله از سفر، کارشناسان پشتیبانی ما در کنار شما هستند و در صورت وجود هرگونه مشکل از زمان دسترسی به سایت تا زمان بازگشت از سفر، می توانید با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سافاریار تماس بگیرید. زمان. شب یا روز.

منبع : تور آذربایجان