x تبلیغات
سفریارمجری مستقیم تورهای ارزان و لحظه آخری

تور کیش نوروز 1401

تور کیش بهار 1401 کدام پرواز انجام می شود؟


تور کیش عید 1401 از تهران با پروازهای متنوعی انجام می شود و یک پرواز نوروزی از تهران به جزیره کیش از ساعت 6 صبح تا 10 شب انجام می شود. توجه داشته باشید که خطوط هوایی تهران به کیش چارتر هستند. همچنین با بیش از 20 ساعت پرواز، تور نوروزی کیش از شهرهای مختلف دارای پرواز مستقیم به کیش می باشد و مسافران عزیز این امکان را دارند که زمان پرواز را به صورت اختیاری انتخاب کنند.
تور کیش نوروز 1401 نیز توسط پروازهای بوئینگ ایران ایر، زاگرس، تابان، کیش ایرلاین، قشم ایر و ... و یا خطوط هوایی ایرباس تور، ملازی، ماهان، ایران ایر و پرواز انجام می شود.

ادامه مطلب

تور نوروز 1401

 با توجه به شرایط فعلی در ایام کرونا، آیا تور نوروز 1401 برگزار می شود؟


از آنجایی که فصل بهار یکی از شلوغ ترین فصل های سفر و گردشگری در ایران است، همه به دنبال مقاصد ارزان و جذاب هستند. نکته اصلی این است که با فرا رسیدن سال جدید، اکثر افرادی که به سفر و گردشگری می پردازند، برای گذراندن این تعطیلات هیجان انگیز برنامه ریزی می کنند. اما آیا این امکان برای شما مسافران عزیز در زمان همه گیری کرونا وجود دارد؟ خب، با توجه به اینکه 2 سال پیش، درست قبل از شروع سال جدید، کل دنیا درگیر ماجرایی غیرقابل پیش بینی به نام کرونا بود، صنعت گردشگری ضربه سختی خورده است، اما خوشبختانه این روزها شاهد کاهش شیوع هستیم. از این بیماری خوشبختانه در بهار سال 1401 شاهد رفع این بیماری و واکسیناسیون جهانی مردم در سراسر دنیا هستیم و اکنون با خیال راحت منتظر سفر نوروزی هستیم و شما عزیزان می توانید به راحتی به سلامتی خود برسید. و سفر هیجان انگیز در برنامه با خانواده شما.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد