هترین زمان برای خرید تور نوروز کیش چه زمانی است؟


بهترین زمان برای خرید بهار ویژه کیش تور امسال به تاریخی که برای سفر انتخاب می کنید بستگی دارد. اگر تصمیم به سفر در نیمه اول تعطیلات آوریل خود دارید، توصیه می کنیم در اواسط فوریه سفر تور را خریداری کنید. اما اگر در تعطیلات عید دیرتر به کیچه سفر می کنید، بهتر است در هفته اول عید تور بهار کیچه 1401 را رزرو یا خریداری کنید. معمولا تور نوروزی کیش به دلیل تجربه کاهش قیمت قابل توجه در هفته اول عید است.

 

-کیش نوروز تور چگونه قیمت گذاری کنیم؟


توجه داشته باشید که کرایه های نوروزی کیش تور بسته به عواملی مانند تاریخ سفر، مدت اقامت، پروازهای رفت و برگشت و اقامت در هتل متفاوت است. Quiche تور معمولا به صورت بسته به مسافران ارائه می شود و پرواز برگشت قابل تغییر نیست. همچنین در نظر داشته باشید که برای هتل های این مقصد، هر چه هتل به مرکز شهر نزدیکتر باشد، هزینه اقامت بیشتر می شود و هر چه فاصله هتل از مرکز شهر بیشتر باشد، هزینه اقامت نیز بیشتر می شود. به طور طبیعی کاهش خواهد یافت.

 

چند روز مانده به عید کیش 1401 تور؟


حال در نظر داشته باشید که مقرون به صرفه ترین مدت اقامت در تور بهار کیچه 4 شب است. تفاوت نرخ تور 3 روزه و 4 شبه در کیش نوروزی نسبت به سایر روزهای اقامت حدود 100000 تومان است. البته در این زمان شلوغ این مقصد نمی توانید برای کمتر از 3 شب هتل در جزیره کیش رزرو کنید.

 

تور نوروز 1401 کیش از کدام شهر جشن گرفته می شود؟


خوشبختانه آژانس سفریار ایران تور کیش را از تهران، مشهد، تبریز، ساری، اصفهان، رشت و یزد در اختیار سایر هموطنان عزیزی قرار داده است که به مجموعه ما و سایرین در ایران اعتماد دارند، افتخار خدمت در ایالت را دارم. البته توجه داشته باشید که به تازگی تور کیش اهواز و شیراز نیز به این لیست اضافه شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس تور داخلی سفریارA تماس بگیرید.


تور کیش نوروز 1401 سفریار چه نوع خدماتی ارائه می دهید؟


تور کیش تهران در انواع پروازها از طریق کیش ایر، ماهان، زاگرس، ایران ایر و غیره انجام می شود. روش بعدی این است که اگر به خرید آنلاین تور نوروز 1401 دسترسی ندارید، کافیست با توزیع کننده خود تماس بگیرید تا از نمایندگی فروش داخلی تور مشاوره بگیرید و در نهایت کارت پولی خود را با کارت خود انتقال دهید. رسید و عکس کارت ملی را واریز می کنیم. به واتساپ ارسال کنید تا در نهایت قرارداد تور مورد نیاز را دریافت کنید.

منبع : تور کیش نوروز 1401