چگونه تور بدروم را در آخرین لحظه رزرو کنیم؟
خرید ارزان تور بدروم همیشه بهترین راه برای خرید لحظه آخری تور بدروم است. در این نوع از رزرواسیون تور با نزدیک شدن به تاریخ پرواز، کرایه های تور به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و می توانید تور بدروم را ارزان خریداری کنید. برای خرید لحظه آخری تور بدروم، همیشه به روز باشید! این بدان معناست که با بررسی مداوم تور ها به صورت روزانه، می توانید از جدیدترین و متنوع ترین تور های شکستن برای این مقصد مطلع شوید.
همچنین با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام سفریار می توانید از آخرین اخبار فوری و ارزان تور از بدروم و سایر مقاصد مطلع شوید. همچنین برای خرید تور بدروم رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید به راحتی تور بدروم ترکیه را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنید.

بهترین مدت اقامت در تور بدروم چقدر است؟
واقعیت این است که پروازهای بدروم ترکیه 7 روز رفت و برگشت است.به عنوان مثال، پروازهایی که چهارشنبه به بدروم می روند دقیقا چهارشنبه هفته آینده باز خواهند گشت. البته این شرایط برای پروازهای چارتر ایرانی و خارجی نیز صادق است. البته بهترین مدت اقامت در تور بدروم به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد و از آنجایی که آژانس های مسافرتی تور پروازهای چارتر بدروم را به مدت یک هفته رزرو می کنند، شما به مدت 6 شب و 7 روز در تور بدروم اقامت خواهید داشت.
بنابراین اگر ترجیح می دهید زمان کمتری را در این مقصد بگذرانید، باید پروازهای معمولی را رزرو کنید، در این صورت قیمت تور شما برای یک هفته بسیار گرانتر از تور خواهد بود.

پرواز داخلی یا خارجی؛ هنگام سفر با تور بدروم کدام را انتخاب کنیم؟
شما دو راه برای خرید تور بدروم دارید:
• با پروازهای ایرانی ارزانتر بروید اما تاخیر دارید.
با گران ترین پروازهای مستقیم بین المللی به فرودگاه میلاس بروید و زودتر به هتل خود برسید.
واقعیت این است که پروازهای ایرانی به بدروم در فرودگاه ازمیر فرود می آیند. برای مثال اگر با قشم ایر، آتا، ایران ایر، ماهان و ... به بدروم سفر کنید به شهر ازمیر می رسید و فقط پس از 4 ساعت ترانسفر زمینی به بدروم و هتل خود خواهید رسید. معمولا حرکت پروازهای ایرانی حدود ساعت 12 شب است که حدود ساعت 3 بامداد به ازمیر می رسید و بعد از 4 ساعت حدود ساعت 7 صبح به بدروم و هتل خود می رسید. اما این روش سفر و خستگی حمل و نقل زمینی و تاخیرهای شبانه او را آزار می دهد. پروازهای ترکیه را انتخاب کنید که معمولاً صبح زود حرکت می کنند و قبل از ظهر مستقیماً به فرودگاه میلاس بدروم می رسید و یک ترانسفر کوتاه به هتل مقصد خود خواهید داشت.این راحتی برای شما کمی گران است.همچنین پروازهای ترکیه تقریبا 30 درصد گرانتر از پروازهای ایران هستند.

چه عواملی نرخ تور را تعیین می کند؟
همانطور که می دانید قیمت تور بدروم بر اساس عوامل مهمی مانند قیمت بلیط هواپیماهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و غیره)، پروازهای ترکیه (ترکیش، پگاسوس و غیره) به این بدروم و قیمت رزرو هتل در این شهر محبوب ترکیه، متفاوت و متغیر ارائه می شود. البته علاوه بر این دو تور اصلی که تاثیر زیادی روی نرخ تور این مقصد دارند، تعداد روزهای اقامت، مدت زمان تور و فصلی که در آن سفر می کنید می تواند قیمت سفر شما را تغییر دهد. . نکته مهم این است که قیمت تور در بدروم در تابستان، نوروز و در شلوغ ترین زمان های گردشگری سال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

آیا می توانیم تور بدروم را ارزان بخریم؟
اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که سفر به بدروم در مقایسه با شهرهای دیگر ترکیه چندان ارزان نیست! اما مسافران عزیز با انتخاب یک پرواز و هتل ارزانتر و یک هتل 3 ستاره میان رده در این شهر می توانند قیمت نهایی تور را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و خوشبختانه ما در بالای این صفحه در بدروم گزینه های زیادی داریم. لیست پکیج ترکیه ما آن را درست کردیم و این مشکل مدیریت بودجه را برای گردشگران بسیار آسان کرده است. نکته مهم در کاهش قیمت تور بدروم انتخاب فصول کم توریستی و به اصطلاح لوسیسون است. به عنوان مثال از آنجایی که بدروم یک شهر ساحلی است و ورزش های آبی هیجان انگیز آن باعث جذابیت بیشتر آن شده است، تابستان اوج گردشگری در این شهر است و بر خلاف نیمه دوم سال، طبیعتاً تعداد گردشگران باعث کاهش قیمت می شود.

شرایط دریافت ویزای بدروم چیست؟
اگر قصد رفتن به بدروم را دارید، حتما قبل از سفر، اعتبار پاسپورت خود را که حداقل 6 ماه اعتبار دارد، بررسی کنید.همچنین هنگام خروج از ایران و ورود به ترکیه از مهر بودن پاسپورت خود اطمینان حاصل کنید زیرا مسئولیت این امر به عهده شماست. در مورد شرایط اخذ ویزای تور در بدروم باید بگوییم که طبق توافقات بین دولت های ایران و ترکیه، اتباع ایرانی برای ورود به ترکیه نیازی به اخذ ویزا و اقامت تا 90 روز ندارند. با این حال، اگر می خواهید بیش از 90 روز در ترکیه بمانید، باید به مقامات ترکیه مراجعه کرده و برای ویزای طولانی مدت اقدام کنید.

ارزان ترین و گران ترین نرخ هتل های بدروم چیست؟
هزینه اقامت در هتل های بدروم از شبی حدود 90 لیر تا شبی 250 لیر متغیر است. البته هتل های 5 ستاره لوکس بیشتری در این مقصد وجود دارد که قیمت آن ها از شبی 250 لیر فراتر رفته است. هر چه هتل شما مجلل تر و مجهزتر باشد و امکانات و خدمات منحصر به فرد و بهتری داشته باشد و مهمتر از آن هر چه به ساحل نزدیکتر باشد هزینه اقامت شما بیشتر می شود. اگر می خواهید هزینه کمتری برای اقامت خود بپردازید، بهتر است در هاستل های این شهر اقامت کنید، هزینه این مهمانان برای هر شب بین 7 تا 25 لیر است.

3- از کجا در بدروم خرید کنیم؟
نگران خرید در بدروم نباشید، تنوع محصولات و فروشگاه های این شهر شما را راضی نگه می دارد. در اینجا می توانید طیف وسیعی از پوشاک، دکوراسیون، سوغاتی، آجیل، دستبافت های منحصر به فرد و ... را خریداری کنید، اما آنچه این شهر را محبوب کرده، صنایع دستی آن است. رفتن به بازارهای محلی بدروم تجربه بسیار خوشایندی است. برای معرفی مراکز خرید و بازارهای مختلف بدروم با ما همراه باشید:
• بازار بدروم | خیابان خرید جمهوریت کاد
آدرس: Çarşı, Cumhuriyet Cd. No: 86, 48400 Bodrum / Muğla, Turkey
مرکز خرید Oasis مرکز خرید Oasis
آدرس: Gumbet Mah، مرکز بدروم
مرکز خرید مرکز شهر مرکز خرید مرکز شهر
آدرس: Kemer Mevkii Ortakent, 48400, Bodrum City

بهترین وسیله حمل و نقل در بدروم چیست؟
برای رفاه حال گردشگران چندین وسیله نقلیه عمومی در بدروم وجود دارد.با تاکسی و دولسل و ماشین های کرایه ای می توانید به راحتی در مرکز شهر تردد کنید و به مراکز تفریحی و جاذبه های طبیعی و تور این شهر بروید و امیدواریم در سفر به شهر خانه ها خاطراتی به یاد ماندنی را با خود ببرید. سفید. .
این در حالی است که قیمت بلیط اتوبوس در این شهر 4 لیر و تاکسی 4.5 لیر است که البته برای هر کیلومتر باید 6 لیر بپردازید و اگر بخواهید در طول سفر تاکسی کرایه کنید باید 18 بپردازید. لیر در ساعت

آب و هوای بدروم در فصول مختلف سال چگونه است؟

• آب و هوای بدروم در بهار
ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار، آب و هوای فوق العاده مطلوب و مطبوعی را به وجود آورده است. میانگین دما در این فصل بین 17 تا 28.9 درجه سانتیگراد متغیر است که میانگین بارندگی 3 تا 4 روز در ماه در بهار رایج است. بهار دومین زمان شلوغ گردشگری در بدروم است و این زمان عالی برای گردشگران برای کاوش است.

• آب و هوای بدروم در تابستان
ماه های میانی سال در فصل تابستان دارای هوای گرم است. در این ماه ها بارانی نخواهید دید و ژوئن تا آگوست فصل گرم گردشگری بدروم است، بنابراین ممکن است در هتل ها و پروازها با افزایش قیمت مواجه شوید.

• آب و هوای بدروم در پاییز
میانگین دما در فصل پاییز در محدوده 20.3 تا 33.6 درجه سانتیگراد متغیر است، بنابراین به دلیل رطوبت و باد هوای این شهر مطبوع است. به طور متوسط ​​1 تا 5 روز برف یا باران در هر ماه طبیعی است. به دلیل آب و هوا، پاییز را فصل گردشگری بدروم می دانند، بنابراین قیمت هتل و بلیط هواپیما کاهش می یابد.• آب و هوای بدروم در زمستان
در فصل زمستان، متوسط ​​دما در بدروم کمی خنک تر است و میانگین دما بین 15.2 تا 18.3 درجه سانتیگراد است. به طور متوسط ​​در این زمان از سال بین 8 تا 10 روز برف و باران موثر وجود دارد و زمستان یکی از فصل های آرام برای گردشگری بدروم است.


بهترین فصل برای سفر به بدروم چیست؟
بهترین زمان برای سفر به بدروم با توجه به آب و هوا، بهار و پاییز است، یعنی از 5 مارس تا 3 ژوئن (5 مارس تا 4 ژوئن) و از 1 اکتبر تا 9 دسامبر (9 ژوئن). اکتبر تا 7 دسامبر). در همین حال، میانگین دمای بدروم در فصول مختلف سال بسیار متفاوت است. به دلیل رطوبت هوا، به جز چند هفته گرم در تابستان، بقیه ایام سال هوا بسیار مطبوع و مطبوع است.
اما اگر به دنبال سفر در گرم ترین ماه های سال هستید، در ماه های مرداد، تیر و خرداد از این شهر دیدن کنید. گرم ترین زمان سال اوایل آگوست (اواسط مرداد) با میانگین دمای 37.1 درجه سانتی گراد و حداقل دمای 24.5 درجه سانتی گراد در شب است.

مراحل رزرو برای تور بدروم چیست؟
یکی از عواملی که بر قیمت تور بدروم تأثیر می گذارد نحوه خرید آن است. شما می توانید تور مورد نظر خود را به دو صورت رزرو کنید: 1- خرید حضوری 2- خرید آنلاین. با خرید آنلاین می توانید تعداد زیادی تور را در سایت های مختلف در کمترین زمان ممکن مقایسه کنید. با مقایسه تور در خرید اینترنتی بدروم ترکیه نه تنها می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید، بلکه می توانید در بهبود کیفیت سفر خود نیز موثر باشید. به علاوه، وقتی آنلاین خرید می کنید، قیمت تور بدروم کمتری نسبت به خرید حضوری خواهید داشت. زیرا بیشتر معاملات تور در بدروم فقط برای فروش آنلاین است.نکات مهم پس از رزرو تور بدروم چیست؟

• لطفا توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتل های بدروم ساعت 14:00 و تخلیه اتاق در ساعت 12:00 است. بنابراین اگر بدروم تور خود را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کرده اید. حتما زمان بلیط و همزمانی آن با زمان تحویل اتاق را بررسی کنید.
• کلیه خدمات تور بدروم ما توسط اقامتگاه مقصد با اطلاعات کامل در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ملاحظات لازم را در نظر گرفت.
• حضور مسافر در فرودگاه یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز الزامی است.
• برای استفاده از پرواز و پذیرش هتل خود، ارائه مدارک هویتی معتبر الزامی است.
• تور لغو بدروم از تهران در روزهایی که تقاضای سفر به این مقصد بیشتر است امکان پذیر نیست.
• در تمامی مراحل سفر کارشناسان پشتیبانی ما همراه شما هستند و در صورت بروز مشکل از بدو ورود به سایت تا بازگشت از سفر می توانید در هر زمان با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سافاریار تماس بگیرید. شب یا روز.
 

منبع : تور بدروم