نرخ تور‌ آنتالیا تابستان 1401 چقدر است ؟

نرخ تور‌ آنتالیا در فصل تابستان براساس قیمت بلیط هواپیما آنتالیا پرید ایرانی و پرواز خارجی ، قیمت رزرو هتل‌ محل اقامت ، تعداد‌ روزهای مدت تور و فصلی که در آن به این کشور سفر می بکنید ، تعیین می شود . ما در مجموعه‌ مسافرتی سفریار به عنوان مجری مستقیم تور آنتالیا همواره در کوشش هستیم تا سفری‌ خاطره‌انگیز‌ و ارزانی را برایتان رقم بزنیم .

به طور عام در موعد تابستان قیمت تله آنتالیا بالاتر‌از‌سایر فصول سال می شود؛ علاوه بر آب و هوای مطلوب‌ آنتالیا در این فصل ، به دلیل وجود تعطیلات تابستانی مسافران زاید از سراسر دنیا به این نیت هجرت می ‌کنند . در نتیجه تعداد متقاضیان تور آنتالیا بیشتر می یابد و همین موضوع باعث بالا رفتن هزینه‌ تور مسافرتی آنتالیا در تابستان 1401 می گردد . چون با افزوده شدن تقاضا برای خرید تور استانبول ، گنجایش بیشتر پروازها و هتل‌‌های‌ آنتالیا ختم ظرفیت خواهند شد .

 

آیا تور لحظه آخری‌ آنتالیا در تابستان عرضه می شود ؟

باید بگوییم که گاهی احتمال داراست که وسع یک تور آنتالیا تا روزهای پایانی تکمیل نشود . از این جهت آژانسهای هواپیمایی یا برگزار کنندههای تور‌ شدنی خواهد بود تور‌های‌ آنتالیا تابستانه خود را با مظنه تحتانی ‌تری به فروش برسانند . جال های لحظه آخری آنتالیا بیشتر در تابستان عرضه می گردند ، به چه‌علت که در این ایام تور‌ آنتالیا شلوغ‌ ‌می گردد و تعداد‌ پرواز‌های‌ آنتالیا افزایش خواهند داشت . در این بازه موقعی ها با مقداری خوش شانسی می ‌توانید یک تور وقت آخری آنتالیا مختص تابستان 1401 را تهیه بکنید .

 

ارزش تورهای تابستانی آنتالیا چونه بازشناخت می شود ؟

ارزش تله تابستانی آنتالیا بستگی به زمان و سیاحت شما دارد . در فصل تابستان نسبت به فصل زمستان مسافران زیادتری به آنتالیا جابجایی می ‌کنند که همین موضوع علت شلوغی مسافرخانه ، گرانتر شدن پته هواپیما‌ ، گران ‌تر شدن نرخ مسافرخانه و حتی بالا ذهاب ارزش های مرکزها خرید و مغازه های برند در آنتالیا خواهد شد . به همین دلیل درصورتی‌که قصد دارید با هزینه کمتری به آنتالیا کوچ نمائید ، بهتر است در زمان زمستان یا پاییز برای سفر به آنتالیا برنامه ریزی نمائید ولی چنانچه برای تفریحات ساحلی و شمس گرفتن در آنتالیا را گزینش کرده ‌اید ، تابستان بهترین زمان برای هجرت به آنتالیا است .

 

معلومات اصلی تور تابستانی آنتالیا

 

شرایط تله هوایی آنتالیا تابستان 1401 چگونه خواهد بود ؟

اگر قصد دارید همانند اکثریت گردشگران تور‌ هوایی ترکیه سفر هوایی را در تابستان به آنتالیا آزمایش کنید دوتا راه در قبل دارید اول اینکه بلیط هواپیمای خارجی‌ مشابه ترکیش خریداری نمائید و سر راست به مقصد فرودگاه آنتالیا برسید که ممکن است کمی هزینه بر باشد و دوم اینکه درصورتی‌که مورد نظر شماست هزینه بیشتری نپردازید ، پروازهای ایرانی را برای سفر انتخاب کنید . مسلماً در جریان باشید که پروازهای ایرانی به فرودگاه دنیزلی و اسپارتا می روند و از آنجا 3 الی 4 ساعت به صورت زمینی شما در شیوه می باشید و احتمالا این موضوع برای شما آنقدر راحت نباشد .

 

در تور تابستانی آنتالیا کدام هتل‌‌ها‌ را برای اتراق انتخاب کنیم ؟

آنتالیا زیادتر جذابیتش را مدیون هتلهای یوآل ، سواحل بی نظیرش و پارک‌های آبیهای متنوعش است ، در نتیجه الزاماً باید انتظار هتل‌های لوکس و مجهز 5 ستاره ای را داشته باشید که شما را تحیر زده کند . بهترین‌ هتل‌‌‌های‌ آنتالیا در دو منطقه لارا و کالچی قرار گرفته اند . اما درصورتی‌که منظور تفریحی عالی در آنتالیا را دارید بهترین گزینه هتل‌های پنج اختر یوآل آنتالیا هستند .

 

بهترین هتل ‌های پنج ستاره آنتالیا :

اورنج کانتی Orange County آنتالیا

هتل مکس رویال Max Royal آنتالیا

هتل‌ کروانسرای لارا Kervansaray Lara آنتالیا

هتل آدونیس Adonis آنتالیا

هتل کرملین پالاس Kremlin Palace آنتالیا

هتل‌ رامادا پلازا Ramada Plaza آنتالیا

هتل‌ رامادا ریزورت لارا Ramada Resort Lara آنتالیا

هتل دلفین ایمپریال Delphin Imperial آنتالیا

هتل کرون پلازا Crowne Plaza آنتالیا

هتل‌ ریکسوس پریمیوم Rixos Premium آنتالیا

 

بهترین هتل‌های چهار ستاره آنتالیا :

هتل گرند پارک لارا Grand Park Lara آنتالیا

هتل‌ میراکل Miracle آنتالیا

هتل شروود گرین وود Sherwood Greenwood آنتالیا

هتل گریدا سیتی Grida City آنتالیا

هتل‌ بست‌ وسترن خان‌ Best Western Khan آنتالیا

 

پرطرفدارترین تفریحات تابستانه آنتالیا کدامند ؟

 

گلف بازی در آنتالیا : گلف بازی یکی از تفریحات جذاب تور‌ تابستانی آنتالیا است .

رفتینگ در آب ‌های خروشان آنتالیا : شما میتوانید از پارو زدن‌ در آب و تماشای مناطق زیبای آنتالیا کلی لذت ببرید .

غواصی در آب‌های زلال آنتالیا : پیشنهاد میکنیم آن‌هنگام آموزش دل به دریا بزنید و از دنیای ته آب نهایت لذت را ببرید .

خرید در مراکز فروش آنتالیا : آنتالیا مناسب خرید کردن است و شما کل برندهای خوش‌نام عالم در این مراکز می بینید .

پارک‌های آبی آنتالیا : چهار گردشگاه آبی در آنتالیا وجود داراست که معروف‌ ترین آن ‌ها آکوافانتاسی نام دارد .

سافاری در آنتالیا : در تورهای یک روزه‌ سافاری در آنتالیا ، با جیپ به دل درخت‌زار و آب می روید و از تماشای طبیعت خفه اضطراب می شوید .

 

تاپ ترین جشنواره ها ، جشن ها ، رویدادهای تابستانی در آنتالیا کدامند ؟

دیار زیبا آنتالیا علاوه بر حاوی سواحل دیدنی و زیبایش ، دارای طیف‌ وسیعی از اماکن‌ تاریخی و گردشگری می باشد و اما از این جاذبههای آنتالیا که بگذریم شهر آنتالیا دارای جشنوارهها و فستیوالهای بسیار جذابی در فصل تابستان شده و پیشنهاد می کنیم در کوچ خود به آنتالیا با تور ترکیه تابستان حتماً در این رویدادهای جذاب شرکت‌ کنید که در زیر به مهمترین آنها خواهیم پرداخت :

 

فستیوال‌ مجسمه‌های‌ شنی آنتالیا

 

فستیوال مجسمههای شنی آنتالیا که به نام Sandland (سرزمین شنی) آشنا خواهد بود که این جشنواره بین المللی از سال 2006 برقرار گشته و هرساله در کرانه لارا شهر آنتالیا در مساحت 7 تا 10 هزار متر مربع برگزار میشود‌ . ضمنا این فستیوال هر ساله با یک مبحث جدیدی شما را بهت‌زده می کند و عامه مردم مردم نیز می توانند از حوالی شاهد ساخت مجسمههای شنی باشند .

 

جشنواره اپرا و باله

فستیوال اپرا و باله در شهر آنتالیا یک فستیوال‌ بین المللی میباشد‌ که هر ساله در ماههای ژوئن و ژوئیه برگزار میگردد و شرکت کنندگان مطرح بین‌ المللی از کشورهای مختلف دنیا در این رویداد شرکت می کنند . این فستیوال‌ بین‌ المللی از سال 1994 شروع به فعالیت کرده و محل‌ برگزاری این فستیوال در شهر‌ باستانی‌ آسپندوس آنتالیا می خواهد بود .

 

جشنواره موسیقی و رقص محلی

فستیوال بین المللی موسییقی و رقص‌ آنتالیا هر ساله از 15 ژوئن الی 15 ژوئیه برگزار می شود و تعداد‌ بسیار‌ زیادی را از سرتاسر‌ دنیا به خود‌ جذب میکند تا شاهد‌ رقص و هنرنمایی هنرمندان سرشناس بین‌ المللی باشند .

 

جشنواره‌ عسل‌ آنتالیا

در ماه Auguste (مرداد ماه) جشنواره جذاب و شیرین عسل در منطقه‌ Gondugmas شهر آنتالیا برگزار خواهد شد . جشنواره عسل آنتالیا که شهرت جهانی دارد‌ گردشگران و توریستهای بسیاری را از سراسر جهان برای شرکت‌ در آن به آنتالیا سفر میکنند تا بتوانند علاوه برمزه کردن انواع‌ عسل‌های‌ طبیعی‌ محلی از این محصولات درجه یک خریداری نیز بکنند .

 

فستیوال فیلم پرتغال طلایی‌ آنتالیا

فستیوال فیلم پرتغال طلایی‌ شهر آنتالیا در سال 1964 شروع‌ به کار‌کرده‌ است و امروزه با گذشت‌ زمان‌ این فستیوال پیشرفتهای چشمگیری شبر آورده است‌ و به قلب تپنده سینمای ترکیه تبدیل‌ شده‌ است . فستیوال فیلم آنتالیا که سالانه تحت‌ حمایت مالی شهرداری آنتالیا برگزار می شود‌ و تا به امروز میزبان‌ ستارههای و چهره‌های‌ مشهور‌ سینما دنیا مانند فرانسیس فورد کاپولا ، ایشتوان سابو ، امیر کوستوریتسا ، باب‌ رافلسون ، عباس کیا رستمی ، اصغر فرهادی و . . . بوده‌ است .

منبع : تور آنتالیا تابستان 1401