پکیج تور مالزی تابستان سفریار شامل چه مواردی می باشد ؟

شما مسافران عزیز برای سفر به مالزی و داشتن تعطیلاتی فراموش نشدنی در این کشور و در واقع سفر به این دیار هر گردشگر و توریستی محتاج خدمات و پشتیبانیهایی از سمت شعبه هواپیمایی می باشد . از این رو آژانس هواپیمایی و مسافرتی سفریار با دارا‌بودن‌ تخصص و حرفه‌ ای که در تور‌های‌ مالزی داراست ، خدمات ذیل را به مسافران جال مالزی تابستان 1401 عرضه انجام می دهد :

بلیط رفت و برگشت‌ هواپیما

رزرو هتل به همراه صبحانه

ترانسفر فرودگاهی شهری و هوایی

گشتهای شهری‌ به همراه ناهار

بیمه مسافرتی

راهنمای فارسی زبان

سیم کارت به ازای هر اتاق

رزرو هتل‌ و پرواز خارج از پکیج

 

نرخ جال تابستانی مالزی چگونه تعیین می شود ؟

همانطور که می دانید قیمت تور مالزی براساس نرخ بلیط هواپیما پرید ایرانی و خارجی و قیمت‌ هتل رزرو‌ شده‌ در مالزی و خدماتی که ارائه‌ می گردد ، متفاوت است . علاوه بر این دو فاکتور‌ که تاثیر زیادی‌ در قیمت تور مالزی دارند ، تعداد روزهای مقدار تور و ماهی که در تابستان به مالزی سفر‌ می کنید همگی میتوانند نرخ تور مالزی تابستان را دستخوش‌ تغییراتی کنند .

 

تور مالزی از کدام شهرهای ایران برگزار می‌شود‌ ؟

خرید تله مالزی از تماما شهرهای ایران برای شما قدرت پذیر می باشد . اگر شهر‌ سکونت‌ شما جزو شهرهایی که دارای فرودگاه بین المللی در ایران باشد ، قادر خواهید بود از همانجا به مالزی عزیمت بکنید و دیگر به تهران و فرودگاه بین المللی معصوم خمینی بازگشت نکنید . بنابراین‌ تور مالزی از تبریز ، تور‌ مالزی از ارومیه ، تور مالزی از اهواز ، تور مالزی از تهران ، تله مالزی از مشهد ، تله مالزی از شیراز ، تور مالزی از اصفهان ، تور‌ مالزی از کیش ، تور‌ مالزی از قشم ، تور مالزی از رشت قابل رزرو میباشد و این کار‌ شما را در جهت‌ صرفه جویی زمانی و کوتاه‌ کردن مسیر‌ مسافرت و همچنین‌ یک تور‌ اقتصادی‌ ارزان مالزی و داشتن سفری راحت برقرار خواهد کرد .

اطلاعات مهم تور تابستانی مالزی

 

فاصله هوایی تهران تا مالزی چقدر است ؟

طول مسیر پرواز‌ مستقیم‌ تهران - کوالالامپور حدود 8 الی 8 : 30 ساعت در مسیر‌ رفت و 7 : 30 الی 8 ساعت در مسیر برگشت می‌باشد‌ که کم و زیاد بودن این بازه زمانی‌ به شرایط‌ آب و هوایی بستگی دارد . در واقع با پرواز‌های‌ غیر مستقیم مانند‌ امارات یا قطر‌ ایرویز ، بابت ترانزیت در فرودگاه این کشور‌ها‌ ، حداقل 3 الی 5 ساعت را هم باید به این زمان‌ اضافه‌ نمایید‌ .

 

دانستنیهای کاربردی در سفر با تور‌ مالزی تابستان 1401 ؟

ویزا : ویزای فرودگاهی صادر می‌شود .

واحد‌ پول‌ : رینگیت

زمان‌ محلی‌ : 4 ساعت و نیم جلوتر‌از‌تهران (GMT +8)

زبان رسمی‌ : مالایی

دین‌ بیشترین‌ها مردم : اسلام

بهترین زمان سفر‌ : بهار و تابستان

سبک تفریحات : خرید ، کوهنوردی و جنگل‌ نوردی ، اسپا و مالش ، پارک‌های‌ آبی و غواصی ، بازدید‌ از جاذبه‌های‌ تاریخی ، تماشای حیات وحش از نزدیک .

نوع برق شهری : 240 ولت و 50 هرتز

سوغاتی ها : پارچه باتیک ، میوههای مالزی ، ساز‌ سپه‌ ، لباس سنتی‌ ، قهوه سپید ، دادال (نوعی شیرینی) ، دمپایی‌های‌ مزین ، ظرف لابو سایونگ ، لوازم‌ آرایش و جواهرات و لوازم برقی .

شماره تلفنهای ضروری :

o کد تلفن کشور‌ : 60+

o پلیس و آمبولانس : 999

o آتش آدرس : 994

 

در تور تابستانه مالزی از کدام شهر‌های‌ توریستی آن دیدن کنیم ؟

در کشور مالزی چندین شهر‌ توریستی وجود دارند که عرفان آنها قبل از سفرتان خالی‌ از لطف نیست‌ تا بتوانند خاطرات‌ خوشی برای شما رقم بزنند . مالزی با اینکه شهر‌های‌ مدرنی دارد‌ اما‌ طبیعت بکر‌ و چشمنواز شهر‌های‌ توریستی آن باعث‌ شده اند تا به مقصدی ایده‌ آل و محبوب‌ برای سفر تبدیل‌ شود‌ . در این‌جا‌ قصد داریم پرطرفدارترین و جذاب ترین شههرای مالزی را بشما معرفی کنیم :

 

کوالالامپور Kuala Lumpur

شهر‌ کوالالامپور به عنوان بزرگترین شهر‌ و پایتخت‌ رسمی‌ کشور‌ مالزی است؛ این آبادی بعنوان مهمترین شهر از نظر‌ اقتصادی و گردشگری آشنا شده و به دلیل قرارگیری در محل تلاقی‌ رودخانههای کلانگ و گمباک به پایتخت گل آلود نیز معروف‌ است‌ . جنگلهای تو در توی استوایی در بافت عادی کشور و معبر های نازک با برجهای بلند‌ لقب‌ شهر ماجراجویی را نیز‌ به کوالالامپور داده اند؛ بدون شک از هر نقطه دنیا و با هر ذوق ای که باشید ، لحظات لذت بخشی در این کشور در توقع شما می باشد .

 

لنکاوی Langkawi

شهر لنکاوی به عنوان جمعیت الجزایر از صد جزیره تشکیل‌ شده‌ است و در تلاقی تنگه مالاکا و ماء های دریای آندامان قرار دارد . این شهر در سواحل شمال غربی مملکت مالزی می می بود و خیلی‌ از جزایر شهر لنکاوی از جنگلهای انبوه پوشیده شده اند و مهمتر غیر مسکونی هستند . آبادی لنکاوری یکی از منطقه آزاد و معاف‌ از هزینه‌های‌ گمرک بوده و اینکه نام لنکاوی به معنی غذا‌های‌ دریایی است؛ شما علاقه مندان غذاهای آبی در این جزیره می توانید انواع غذا‌های‌ بسیار‌ لذیذ و خوشمزه ای را در رستورانها سفارش‌ دهید .

 

پنانگ Penang

شهرستان پنانگ به جزیره اعجاب ها در دنیا محبوبیت جهانی خواهد داشت . این شهر با سواحل ماسه ای طلایی رنگ ، نخل‌های‌ سرسبز‌ و بلند ، جنگل‌های‌ استوایی ، جانواران و پرندگان و میوه‌های‌ متنوع توانسته آبادی بی نظیری را بسازد . پنانگ به جمان مشرق زمین‌ نام دارد و همچنین این شهرستان دارای مشهورترین تفریحگاههای اقامتی و تفریحی است .

 

در مسافرت تابستانه به مالزی چه سیم کارتی بگیرم ؟

در جابجایی با تور مالزی تابستان 1401 عالی است از سیمکارتهای اعتباری مالزی معامله بکنید . سرشناس ترین سیمکارتهای این کشور " سلکوم و ماکسیز " اعتبار دارند . سیمکارت سلکام با نام ایکس‌ پکس همچنین شناخته می‌ گردد ، این سیم کارتها با آنتن دهی عالی در بیشتر مغازه ها و مراکز خرید موبایل وجود دارند . سیم کارت ماکسیز هم با نام هاتلینک نام دارد و این نوع سیمکارتها از فرودگاه یا فروشگاه‌های موبایل قابل خریداری خواهد شد .

 

پیش بینی آب و هوای تور مالزی تابستان

 

چگونگی آب و هوای مالزی در زمان تابستان چگونه است ؟

تابستان گرم ترین فصل‌ مالزی بوده است که بارشها هم معمولا زیاد کم خواهد بود و در ماه ژوئن و جولای و آگوست باران کمتری می خنک . همچنین از اواخر آگوست کم کم بارش باران شروع خواهد شد . آب و هوا در این کشور خیلی متغیره و هر لحظه امکان بارش باران وجود داره ، به این دلیل هیچوقت چترتان رو فراموش نکنید؛ در ضمن‌ ضد آفتاب‌هم بهتون کمک می کند تا در علامت گرمای شدید و هوا های گرم پوستتون نسوزه !

 

بهترین ماهها برای بازدید از مالزی ؟

آب و هوای مالزی از هر لحاظ ایده آل خواهد بود . وجود هوایی که نه بسیار سرد باشد و نه بسیار گرم ! یکی از لازمه‌‌‌های‌ سفر برای بیشتر‌ گردشگران است و طبیعتا شما نیز از دسته افرادی هستید که قبل از مسافرت به یک کشور در خصوص شرایط جوی‌ آن تحقیق‌ میکنید . در این کشور‌ نیاز به حمل و نقل مقدار زیادی‌ لباس ندارید و می ‌توانید در هر ساعاتی از شبانه روز به قدم‌ زدن در نواحی مختلف‌ این کشور‌ بپردازید و در آخر دقت کنید که مالزی دارای بهترین شرایط شنا‌ برای کودکان شما خواهد شد .

 

نحوه‌ رزرو تور مالزی تابستان 1401

 

نحوه رزرو‌ تور مالزی تابستان 1401 چگونه شد ؟

شما علاقه مندان به رزرو‌ یا خرید تور مالزی تابستان 1401 می‌توانید‌ به راحتی و در کمترین زمان تور‌ مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه‌ رزرواسیون آنلاین‌ 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا معامله نمایند . آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری تمام تورهای تابستانی مالزی در وبسایت مجموعه برای شما همسفران عزیز‌ راه خرید‌ این تورها را راحت تر کرده خواهد شد و شما مسافران این امکان را دارید که به 2 سبک برای تحصیل تور‌ مالزی تابستانی خود اقدام دهید . یکی به صورت آنلاین که با خواندن‌ تمام مطالب گذاشته شده‌ برای همان تور و در نهایت قبول شرایط‌ قوانین و مقررات ما برای خرید‌ آنلاین‌ خود اقدام‌ نمایید‌ و قرارداد را به صورت‌ در اینترنت دریافت‌ بکنید .

روش بعدی هم به این صورت است‌ که اگر دسترسی به فروش آنلاین تور مالزی تابستانه ما ندارید ، تنها کافیست با آژانس‌ تماس‌ بگیرید و از مکلف فروش تورهای خارجی مجموعه‌ ما مشاوره‌ بگیرید و در نهایت مبلغ‌ را کارت به کارت کرده و فیش واریزی و عکس کارت ملی‌ را داخل‌ واتس آپ ارسال‌ کنید‌ و در نهایت قرارداد‌ تور‌ مورد نظرتان را دریافت کنید .

منبع : 

تور مالزی تابستان1401