بهترین زمان خرید تور هند تابستان 1401 چه موقع از سال است ؟

با دقت به این که ویزای کشور هند به 2 انجام فرودگاهی و لیبل صادر خواهد بود و مقدار زمان طولانی جهت اخذ روادید توریستی را نمی طلبد ، شما مسافران بعد از درخواستتان تنها زمان زمان 7 وقت کاری را نیاز دارید که به تمنا ویزای هند شما جواب داده ‌شود . ضمنا این ویزا برای 30 روز اعتبار دارد؛ به همین سبب شما قادر خواهید بود از 10 روز کنار از تاریخ سفرتان تور‌ تابستان ۱۴۰۱ هندوستان خودش را خریداری کنید .

اما نکته داشته باشید در "های سیزن " هند که تابستان خواهد شد ، بهتر می باشد بلیط‌ تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید ، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌ تر می ‌شوید ، هزینه بلیط رفت و رجعت هند زیاد کردن می یابد و نیز برای پس‌انداز هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز پیش از سرگذشت سفر اقدام بکنید .

 

شرایط اخذ‌ ویزا‌ هند در سفر‌ با تور تابستانی چگونه‌ است‌ ؟

خوشبختانه هیچ شرایط خاصی برای اخذ ویزای توریستی هند برای شما متقاضیان وجود ندارد . ویزای هند برای ایرانیان به دو حالت الکترونیکی و لیبل صادر خواهد شد . همچنین ویزای هند فقط در قالب ‌های تورهای گروهی هند و به صورت سینگل و مطابق‌ با زمان‌ تور صادر شده‌ و به طور‌ کلی ویزای هند ریجکتی ندارد‌ و در مدت زمان‌ ۷ روز کاری به درخواست شما جواب داده می ‌شود .

 

خدماتی که در پکیج تله هند تابستان 1401 ارائه‌ میشود ، چیست ؟

بسته‌ مسافرتی هند یا پکیچ تور هند شما خدمات کامل یک تور مناسب‌ را دریافت می کنید‌ . در صورتیکه شما از بدو رسید به فرودگاه هندوستان ، ترانسفر فرودگاهی به سمت هتل در شهرهای هند انجام و یک گشت شهری‌ هم در طی چند روزی که در شهرهای هند اقامت دارید در پکیج تور هند دریافت می بکنید . لیدرهای سفریار در طول سفر شما بطور همیشگی با شما در ارتباط‌ هستند و در صورت نیاز تورهای دلخواه‌ و آپشنال ، تور لیدرهای آژانس‌ هواپیمایی سفریار آریا در خدمت شما و همراهان شما خواهند بود تا یاد خوش و جذابی را از تور هند برایتان شمار بزنند .

ضمنا بلیط‌ رفت و برگشت‌ هند و رزرو‌ هتل هند مورد‌ نظر و دلخواه شما و همچنین اخذ‌ ویزای هند جزو‌ خدمات‌ تور هند در پکیج تور‌ هند می‌باشد‌ . جالب است بدانید که پکیج تور ترکیبی هند چین‌ و تور‌ ترکیبی دهلی آگرا جیپور ، در صدر پر فروش ترین و جذاب ترین تورهای ترکیبی هند سفریار قرار دارا است .

 

مظنه بلیط هواپیما‌ به هند در بازه زمانی‌ تابستان چقدر است ؟

قیمت بلیط هواپیما‌ از تهران به دهلی هند با پرواز مستقیم تهران دهلی و همچنین قیمت و هزینه‌ بلیط شهر‌های‌ بمبئی ، گوا ، جیپور و . . . به موارد گوناگون و مختلف بستگی دارد . شما مسافران قبل از ترتیب بلیط هواپیما به هند از ایران بایستی بدانید که نرخ بلیط هواپیما‌ به هند در در شروع به شهر منظور با آن‌هنگام مسافتی آن و در مرحله بعدی تاریخ مهاجرت رفت و برگشت ، نوع هواپیما‌ و ایرلاین مورد کامنت و در نهایت انتخاب‌ پایه پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که تعیین می کنید ، کاملا متفاوت‌ ارائه‌ می گردد .

شما برای خبر نرم از قیمتها و فراهم و رزرو بلیط هندوستان می توانید با مراجعه به قسمت خرید‌ اینترنتی بلیط هواپیما‌ آژانس هواپیمایی سفریار در صفحه اصلی سایت ، با ضبط اطلاعات ضروری پرواز وضع نظر ، از قیمت و هزینه‌ بلیط‌ هواپیما به هند و شهرهای آن مطلع شوید .

 

تور تابستانه هند از چه شهرهایی برگزار می شود ؟

خرید تور‌ هند از همه‌ شهرهای ایران برای شما مسافران عزیز امکان پذیر می باشد ، به صورتیکه که شما دام یک هفته ای هند خود را از آژانس سفریار خرید میکنید و اگر‌ شهر‌ سکونت شما جزو شهرهایی که دارای فرودگاه بین المللی در ایران باشد؛ میتوانید از همانجا به هند سفر کنید و دیگر به تهران و فرودگاه وسط المللی امام خمینی مراجعه نکنید . همچنین تور‌ هند از تبریز ، تور‌ هند از ارومیه ، جال هند از اهواز ، تور هند از تهران ، دام هند از شهادتگاه ، تور هند از شیراز ، تور هند از اصفهان ، تور هند از کیش ، تور‌ هند از قشم ، تور هند از رشت قابل‌ رزرو‌ می باشد و این کار شما را در جهت پس‌انداز زمانی و کوتاه کردن معبر سیر و همچنین یک تور‌ اقتصادی‌ ارزان‌ هند و داشتن سفری‌ راحت‌ برقرار خواهد نمود .

 

اطلاعات مهم در تور‌ هند تابستان 1401

 

فاصله هوایی تهران تا هند چقدر است ؟

طول مسیر پریدن مستقیم تهران دهلی نو هندوستان حدود 3 : 20 الی 3 : 40 ساعت در راه رفت و 3 : 10 الی 3 : 30 ساعت در راه برگشت است‌ که فراز و پایین شدن‌ این زمان به شرایط‌ آب و هوایی و . . . ارتباط دارد‌ . حتماً با پریدن های غیر مستقیم مثل امارات یا ستبرا ایرویز ، درخصوص ترانزیت در فرودگاه کشور پیوندگر ، حداقل 3 الی 5 ساعت را هم باید به این زمان‌ افزون کنید .

 

هزینه‌ اقامت در هتل‌های‌ هند در تابستان چقدر همگی خواهد شد ؟

در هند هزینه اقامت در شهرهای متفاوت تا حدی متفاوت خواهد بود ، منتها به طور همه گیر برای هر شب می توانید با 300 تا 1000 روپیه اتاقی رایج بگیرید که از امکانات واقعی و خوبی برخوردار است . گزینههای ارزان تری مثل‌ خوابگاهها هم هستند‌ که به هیچ روی ما پیشنهاد نمی دهیم . شما مسافران با پرداخت بیشتر‌از‌1000 روپیه قادر خواهید بود اتاقی در حد محبوب و زیبایی در هتلی مناسب ذخیره کنید . با پرداخت چنین‌ مبلغی اتاق شما احتمالا‌ از امکاناتی همچون تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع‌ و دیگر امکانات رایج‌ برخوردار است؛ البته هزینه اقامت‌ در هند در حال تغییر است و باید هنگام سفر دوباره از مشا .ران سفریار استعلام بگیرید .

 

انواع روش‌های سفر با تور هندوستان تابستان 1401 را می دانید ؟

 

سفر‌ زمینی به هندوستان

اگر از مبدا‌ ایران به مقصد هندوستان خواسته سفر به صورت خشکی را دارید ، ابتدا الزاماً باید به مرز استان سیستان ‌و بلوچستان بروید و از آن طریق به سمت پاکستان راه بیافتید و سپس از طرف پاکستان به مراد هندوستان ، حرکت‌ کنید‌ که اصلا توصیه نمیکنیم این طریقه را ! چرا‌ چون‌ این مسیر‌ ناامن‌ ، طولانی‌ و خطرناک‌ است . منتها با این الان اگر قصد دارید که به صورت زمینی سفر کنید فرض شده که دو ویزا بگیرید که دارای ویزای هند و ویزای پاکستان می ‌شود .

 

سفر‌ هوایی به هندوستان

طبیعتا آسان ‌ترین و مطمئن ‌ترین نوع سفر از کشوری به شهر دیگر از جمله هندوستان ، هجرت هوایی خواهد بود . اگر قصد دارید که با پریدن به کشور‌ هندوستان سفر‌ بکنید ، ابتدا باید بلیط‌ هواپیما به مقصد شهر مورد نظرتان را رزرو کنید . بیشتر ایرلاین ‌های ارزشمند در سطح جهان به منظور هندوستان ، پرواز دارند که چندی از آن‌ها عبارتند از : امارات ، قطر ایرویز و ترکیش ایرلاینز .

 

در تور‌ هند تابستان 1401 ، از کدامین جذب های گردشگری آن نگریستن کنیم ؟

در ادامه‌ چند چیز از مکانهای گردشگری هند را توضیح می کنیم . جاذبههای دیدنی معروف این کشور به دو دسته بسیار مکان‌های‌ دیدنی فرهنگی و تاریخی و مکانهای دیدنی طبیعی تقسیم‌ بندی می گردند . مهمترین جاذبه‌های‌ دیدنی طبیعی :

مردابهای کرالا

پارک ملی کانها

غار‌های‌ آژانتا

سواحل‌ گوآ

پارک ملی پریار

 

مهمترین جاذبههای دیدنی فرهنگی و تاریخی :

تاج محل

واراناسی

جایسالمر

هارماندیر صاحب

معبد ویروپاکشا – بودگایا

قصر دریاچه

قلعه سرخ

باب هند

مسجد‌ مکه

قلعه عامر

قصر‌ میسور‌

 

پیش‌بینی‌ آب و هوا‌ هند در تابستان

 

وضعیت آب و هوایی کشور هند چگونه است‌ ؟

بیشتر ایام سال هوای هند گرم است ، دسامبر تا فوریه دمای هوا‌ کمی سرد می‌شود‌ ، گرم ترین ماهها هم در سال برای کشور‌ هند اواخر مارس تا مه است‌ . همچنین فصل‌ بارش از ماه ژوئن تا سپتامبر و معتدل‌ در ماه‌های اکتبر و نوامبر است؛ به ‌طور میانگین ۱۰۰۰ تا۱۵۰۰ میلیمتر باران در سال ، تقریبا‌ سراسر هند را در برخواهد گرفت .

 

کیفیت آب و هوایی هند در فصل تابستان ؟

آب ‌و هوای هندوستان در فصل تابستان ، نسبتا گرم است ، ولی مطلب مثبت این نوبت این شده است که تفرجگاه‌های کوهستانی هند در این فصل ، استقبال بی‌مانند و بسیار زیادی برای عاشقان کوهنوردی پیدا میکند و همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از مناطق دیدنی رشید های پیشه ‌ای این موعد را برای سفرشان انتخاب کنند .

از جمله مکان ‌های توریستی هندوستان که در نوبت تابستان ، مناسبت توجه قرار می گیرد ، می‌توان به ننیتال ، مک لودگونی و موسوری در شمال و دارجلینگ و شیلونگ در شرق و کادایکانال ، مونار و وایاناد در جنوب و . . . اشاره شود .

 

نحوه رزرو تور‌ هند تابستان 1401

 

نحوه رزرو تور هند تابستان 1401 از چه طریق است ؟

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تور هندوستان تابستان 1401 قادر خواهید بود به سادگی و در کوتاه ترین زمان جال مسافرتی مورد نظرتان را از سیستم رزرواسیون در اینترنت 24 ساعته در ورق اصلی سفریار آریا خریداری نمایند . آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری همگی تور‌های‌ تابستانی هند در وبسایت مجموعه برای شما همسفران عزیز مسیر خرید این تور‌ها‌ را راحت تر کرده است و شما مسافران این قدرت را دارید که به 2 شیوه برای ترتیب تور هند تابستانی خود اقدام نمایید . یکی به صورت آنلاین که با خواندن تماما مطالب گذاشته می شود برای همان تور و در نهایت قبول‌ شرایط‌ قوانین و مقررات ما برای خرید آنلاین خود اقدام‌ نمایید و قرارداد‌ را به صورت آنلاین دریافت کنید .

روش بعدی هم به این صورت است که چنانچه دسترسی به خریداری آنلاین تور هند تابستانی ما ندارید ، تنها کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای هندوستان مجموعه مشاوره‌ بگیرید و در نهایت مبلغ را کارت به کارت کرده و فیش واریزی و عکس‌ کارت ملی‌ را داخل‌ واتس آپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد نظرتان را دریافت‌ دهید .

 

منبع : تور هند تابستان 1401