بهترین زمان برای خرید‌ تور مارماریس تابستان 1401 ، درست 10 روز پیش از تاریخ وضع نظرتان برای سفر است . اما برای اقتصاد در هزینه هایتان این امکان را دارید که بلیط رفت و برگشت خودتان را از 20 روز الی 1 ماه سابق از تاریخ سفر‌ رزرو کنید ، چرا که هرچه به فصل تابستان جنب تر می شویم قیمت بلیط‌ها اندکی زیاد شدن خواهند داشت . برای رزرو هتل همان می ‌توانید 10 وقت الی 1 ماه قبل از تاریخ سفر ، هتل منظور خود را در ایروان ذخیره کنید .

 

قیمت تور‌ مارماریس تابستان 1401 چقدر است ؟

نرخ تور‌ مارماریس در فصل تابستان براساس قیمت بلیط‌ هواپیما آنتالیا پرواز ایرانی و پرواز‌ خارجی ، قیمت رزرو‌ هتل محل‌ اقامت‌ ، تعداد‌ روز‌های‌ مدت‌ تور و فصلی که در آن به این کشور سفر می دهید ، تعیین می‌شود‌ . ما در مجموعه‌ مسافرتی سفریار به عنوان مجری مستقیم جال مارماریس همواره در تلاش هستیم تا سفری‌ خاطره‌انگیز‌ و ارزانی را برای شما رقم بزنیم .

به طور کلی در فصل تابستان قیمت تور مارماریس بالاتر‌از‌سایر فصول سال می شود؛ علاوه بر آب و هوای خوشایند آنتالیا در این فصل ، به دلیل وجود تعطیلات تابستانی مسافران بسیاری از سراسر دنیا به این نظر جابجایی می ‌کنند . در نهایت اندازه متقاضیان تور‌ مارماریس زیاد می یابد و همین مبحث باعث بالا رفتن هزینه‌ تور مسافرتی مارماریس در تابستان 1401 می گردد . چون‌که با بالا‌رفتن‌ تقاضا برای فروش تور‌ مارماریس ، گنجایش افزون‌تر پروازها و هتل‌های مارماریس تکمیل‌ ظرفیت خواهند شد .

 

آیا تور‌ لحظه اخیر مارماریس در تابستان نمایش می شود ؟

بایستی بگوییم که گاهی امکان داراست که ظرفیت یک تور مارماریس تا روز‌های‌ پایانی‌ تکمیل نشود . از این جهت‌ آژانس‌های‌ هواپیمایی یا برگزار کنندههای تور ممکن شده است تورهای مارماریس تابستانی خود را با بها فرود ‌تری به فروش برسانند . دام های لحظه آخری مارماریس بیشتر در تابستان نمود می گردند ، چرا که در این ایام تور مارماریس شلوغ‌ ‌می‌شود‌ و تعداد‌ پرواز‌های‌ آنتالیا افزایش‌ خواهند داشت . در این بازه زمانیها با کمی خوش‌ شانسی می ‌توانید یک تور‌ لحظه آخری‌ مارماریس ویژه‌ تابستان 1401 را تهیه کنید .

 

پکیج تور‌ مارماریس تابستان سفریار شامل‌ چه مواردی است ؟

شما مسافران عزیز برای سفر به مارماریس و داشتن تعطیلاتی خاطره انگیز در این مقصد و از آنجاییکه سفر به این شهر هر گردشگر و توریستی نیازمند خدمات و پشتیبانیهایی از سمت آژانس هواپیمایی می گردد . از این جهت‌ آژانس‌ هواپیمایی و مسافرتی سفریار با دارا بودن تخصص و ماهر که در تور‌های‌ مارماریس ترکیه داراست ، خدمات‌ ذیل‌ را به مسافران تور‌ مارماریس تابستان 1401 ارائه می سازد :

بلیط رفت و برگشت بالن

رزرو هتل به همراه صبحانه

ترانسفر فرودگاهی شهری و هوایی

گشتهای شهری‌ به همراه نا‌هار‌

بیمه مسافرتی

راهنمای فارسی زبان

سیم کارت به ازای هر اتاق

پس‌انداز هتل و پرید خارج از پکیج

 

اطلاعات کامل تور‌ تابستانی مارماریس

 

آیا پرواز‌ مستقیم‌ به مارماریس وجود دارد ؟

خیر ! شما علاقه‌ مندات برای سفر‌ به مارماریس می بایستی به فرودگاه میلاس بدروم یا فرودگاه بین المللی ازمیر بروید و از آن جا عازم مارماریس شوید .

 

در تور تابستانی مارماریس از نوع بناها و مناظر‌ دیدن‌ کنیم ؟

مارماریس یکی از شهرهای دیدنی ترکیه است که خوشگلی های آن می تواند در سنجش با نقاط دیدنی دیگر در ترکیه عرض های زیادی برای گفتن داشته باشد . از جمله جاذبههای توریستی مارماریس می توان به : ساحل زیبای مارماریس ، قایقرانی بی نظیر ، ورزشهای ماجراجویانه آبی ، رستورانهای لوکس مارماریس ، شب‌های‌ زنده پر شور‌ و شوق و یا گذراندن‌ یک روز نیک و به یاد جاوید در ساحل‌ها مارماریس و دیدن درخشش آفتاب بر دریای مدیترانه و . . . اشاره شود . البته چنانچه پیگیر تفریحات برای افزایش آدرنالین هستید ، می توانید تاریخ خودش را در یکی از پارکهای آبی مارماریس به نامهای آکوا دریم (Aqua Dream) و آتلانتیس (Atlantis) بگذرانید . همچنین‌ در مارماریس از برنامههای روزانه‌ قایقرانی و رفتینگ هم می توانید کلی‌ لذت ببرید و در نهایت از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز‌ در تور‌ مارماریس جیپ سواری‌ در طبیعت بی‌نظیر‌ مارماریس است .

 

بهترین فستیوال ها ، جشن ها ، رویداد‌های‌ تابستانی‌ در مارماریس کدامند ؟

در کنار ظاهر زیبا های طبیعی و جاذبههای گردشگری شهر مارماریس جشنوارهها و فستیوال‌های‌ فصل تابستان مارماریس باعث‌ شده اند که سالانه توریستها و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا در فصل تابستان به مارماریس سفر کنند و چنانچه شما هم تصمیم‌ سفر‌ به مارماریس در تابستان 1401 را دارید ، پیشنهاد میکنیم حتما از این فستیوالها و رویدادها بازدید دهید و در ادامه به معرفی برخی از این رویداد‌ها‌ گفته می شود :

 

کنسرتهای تابستانه در آمفی تئاتر‌ مارماریس

با تور مارماریس تابستان 1401 در کنسرتهای تابستانه هیجان انگیزی که در آمفی تئاتر‌ مارماریس برگزار می شوند‌ ، شرکت کنید چون‌ هنرمندان زیاد معروف و شناخته شده ای در این رویداد‌ شرکت می کنند . وقت برگزاری این کنسرتها از ماه ژوئیه الی اوت (اواسط تیر ماه الی اواسط شهریور ماه) است .

 

• Cityfest For Rally Turkey

اگر به دریا ، ساحل ، نرمش های شورانگیز آبی ، موسیقی و اردوگاه علاقمند خواهید بود ، Cityfest For Rally Turkey را در شهر مارماریس ترکیه از دست ندهید . این رویداد جذاب در ساحل Kumlubük Maris در پهلو طبع زیبای شهر مارماریس در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد .

 

فستیوال سینما مارماریس

جشنواره سینمایی مارماریس یکی از جشنوارههای برجسته‌ و مهم در مارماریس شد که در ماههای ژوئن و ژوئیه از فیلمهای ملی و کارگردانان بزرگ تبجیل به حرفه می آید و شما هم قادر خواهید بود در آفر تور مارماریس از این فیلمها رویت نمایید .

 

آب و هوای مارماریس در تابستان به‌چه‌نحو است ؟

تابستان همیشه بهترین هنگام برای گشت و گذار و تجربیات جدید می باشد و کرانه‌ها مارماریس این جا را برای شما مهیا کرده است . در ژوئن ، جولای و آگوست که ماههای فصل‌ تابستان هستند آسمان شهر‌ مارماریس کاملا صاف و آبی است . در طول زمان مارماریس به مدت 12 ساعت قادر خواهید بود شاهد درخشش آفتاب باشید و در این حین حداکثر پایه دما به 35 درجه سانتی گراد برسد .

باز اینکه در طول تابستان آب و هوای مارماریس شرجی نیست و این شرایط اقلیمی باعث شده که وقت تابستان بهترین‌ زمان برای مسافرت به مارماریس باشد ، منتها مهم است بدانید که در مرداد ماه در طی ساعات 12 الی 15 به دلیل گرمای زیاد اقلیم کوشش کنید در هتل خودتان بمانید بنابراین پیشنهاد ما به شما سفر با تور مارماریس تیر 1401 است‌ . البته جالب شد که بدانید در فصل‌ تابستان (ماه آگوست) بیشتر گردشگران به دنبال‌ تور‌ مارماریس تابستان است .

منبع : تور مارماریس تابستان 1401