تور لحظه آخری و ارزان چابهار ویژه تابستان چه زمانی پدیدار می گردند ؟

تور ثانیه آخری و مناسب چابهار اختصاصی تابستان 1401 به دلیل بها پایین و مناسبی که دارند ، به شدت محبوب و معروف است و کلی‌ مسافر از سراسر ایران رونده این منظور می گردند و تازه به ‌سرعت هم ظرفیت تورهای تابستانی چابهار تکمیل خواهد بود . اما شرایط برگزاری و ذخیره تور‌ لحظه آخری چابهار در زمان‌های مختلف سال متفاوت است و در اصل چه زمان‌‌هایی‌ بیش ‌تر‌ این تورها به شما عرضه‌ می ‌شوند :

آنگاه از تعطیلات نوروز

وقت های اول هفته (البته اگر تعطیلات نباشد)

اوایل خرداد ماه تا اواسط شهریور

در ادامه شاید این سوال برای شما مورد بحث شود که چطور از تورهای لحظه آخری چابهار سفریار مطلع شویم ؟ خوب به دلیل‌ محدودیت‌ زمانی‌ ، تورهای لحظه آخری یا دقیقه نودی چابهار بطور معمول از روش پیامک یا فضای مجازی‌ بیش‌‌تر‌ اطلاع رسانی می‌شود‌ ، همچنین اگر عضو باشگاه‌ مشترکین سفریار باشید ، شانس این را دارید که جزو اولین افرادی باشید که از نرخ تورهای لحظه اخیر چابهار ویژه تابستان 1401 باخبر شوید .

 

بها تله چابهار تابستان 1401 به چه عواملی بستگی‌ خواهد داشت ؟

همانطور که میدانید قیمت تور چابهار ویزه تابستان 1401 براساس‌ قیمت بلیط طیاره پروازهای ایرانی (قشم ایر ، ایران ایر و ما‌هان‌ ، زاگرس و . . .) به مقصد چابهار و نرخ مهمانخانه رزرو شده درچابهار کاملا متفاوت و متغییر ارائه خواهد بود . اضافه بر این 2 فاکتور مهم که تاثیر زیادی در قیمت تور‌ چابهار دارند ، مقدار روزهای مدت تور‌ و فصلی که در آن به چابهار سفر میکنید ، همه میتوانند بها تور تابستانه چابهار شما را دستخوش تغییراتی کنند .

 

کارها سفریار در تور تابستان چابهار شامل‌ چه مواردی است ؟

خدمات تور چابهار خاص تابستان احتمال خواهد داشت در هر پکیجی متفاوت به شما نمایش شود؛ اما خدمات کلی تور چابهار تابستان سفریار به ترتیب زیر می ‌باشد :

رزرو‌ بلیط‌ رفت و مراجعت بالن

رزرو هتل با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی تا هتل‌

بیمه مسافرتی

راهنمای محلی

 

اطلاعات مهم تور تابستانی چابهار

آب و هوای چابهار در تابستان چگونه‌ بوده است ؟

منطقه آزاده چابهار ، بندری در نزدیکی مدار‌ راس السرطان است از طرفی نزدیکی بندر چابهار به اقیانوس هند علت تبدیل شده است تا این بندر در معرض بادهای موسمی شبه قاره‌ هند و جبهه ‌های استوایی قرار بگیرد . در آخر شهر زیبای چابهار دارای آب و هوای ملایم گرمسیری با رطوبت نسبی بالا می ‌باشد .

اگر‌چه‌ تابستان ‌های تور چابهار خلوت و کم گردشگر است ، منتها آخر هفته ‌ها ، اکثر‌ هتل‌‌‌های‌ خوب‌ و محبوب این مقصد پر می شود و طبیعتا هزینه ‌های اقامت هم بالاتر می رود‌. بنابراین پیشنهاد سفریار به شما این است که تور‌ چابهار تابستان 1401 خود را برای اوایل هفته انتخاب و پس‌انداز کنید . به هر حال‌ اگر تابستان 1401 را برای خرید تله چابهار انتخاب کرده ‌اید ، از آغاز شهریور ماه به بعد وضعیت آب و فلکی چابهار مطلوب تر خواهد شد .

 

بهترین تفریحات و جاذبه‌های‌ دیدنی در تله چابهار تابستان 1401 کدامند ؟

جاذبه‌‌‌های‌ گردشگری و تفریحی چابهار زیاد متنوع و جذاب هستند . از پرطرفدارترین آنها می نیرو به : " کوهستان های مینیاتوری و مریخی چابهار " که در ایران بی شبیه و حیرت‌انگیز هستند اشاره بروز و نیز علاوه بر آن " پدیده موج‌ فشان " از معروفترین جاذبه‌های توریستی در ایران محسوب می شود . نیز " گل فشان " یک مظهر ژئوتوریسم بی نظیری در چابهار است . " رودخانه باهوکلات " که زیستگاه گاندو (کمیاب ترین تمساح) ، " برکه صورتی لیپار " که یکی از 5 دریاچه رنگی جهان شناخته می شود . در ادامه کوه زیبای شهبازبند ، قبرستان جن در ده تاریخی تیس ، تلگراف خانه انگلیسی ، قلعه پرتغالی ‌ها ، اسکله کنارک و . . . از دیگر جاذبه‌های گردشگری و دلنواز چابهار بشمار می روند .

 

در سیاحت با تور تابستانی چابهار از چیز مرکزها خرید کنیم ؟

چابهار با لوازم فوق العاده با کیفیت و ارزانی که دارد ، همیشه از بنادر دلنواز پدر ‌های ایرانی برای خرید کردن بشمار می رود‌. در مرکزها معامله و بازارچه های چابهار ، می ‌توانید اجناسی نسبتا مناسب و یقیناً باکیفیت را براحتی پیدا کنید و بخرید . هم با تماشا و گذر در بازارهای محلی چابهار (بی بی بازار یا همان دکه بازارچه چابهار) ، می ‌توانید اشکال صنایع دستی و محلی سیستان بلوچستان از جمله : حنا ، تکل ، پارچه ‌های رنگی ، رزی دوزی و زیور افزار و . . . را مهیا کنید و بعنوان سوغاتی با خود ببرید . البته در کنار تفریح و گشت‌ در بازار‌های‌ سنتی‌ این شهر‌ ، لذت خرید در مراکز‌ خرید چابهار را هم نباید از دست خواهد داشت که از مهمترین مراکز خرید چابهار می توان‌ به : مرکز خرید صدف ، مرکز‌ خرید‌ چابهار ، مرکز خرید پردیس‌ ، بازار ابریشم‌ ، بازار زنان ، بازار سنتی‌ و بازار‌ زرگرها و . . . نشان کرد .

 

روش خرید تور‌ چابهار تابستان 1401 به چه مانند است ؟

شما مسافران برای خرید تور‌ چابهار ویژه‌ تابستان 1401 سه راه پیش‌ روی شما قرار دارا است :

خرید اینترنتی : شما می ‌توانید به راحتی و با تکمیل صورت در بالای همین صفحه ، این تور‌ را تهیه نمایید و هزینه را به صورت آنلاین‌ از درگاه‌ الکترونیکی بانک پرداخت کنید .

فروش تلفنی : شما می ‌توانید از توسط شماره 91006828 -021 با کارشناسان بخش‌ تورهای داخلی‌ ما تماس‌ بگیرید و بعد از مشاوره رایگان ، تور مورد نظرتان را خریداری نمایید و مبلغ را به شماره شماره آژانس واریز کنید .

خرید حضوری : برای انجام خرید حضوری هم می‌ توانید با مراجعه به آژانس‌ مسافرتی سفریار واقع در تهران - خیابان‌ اشرفی اصفهانی - خیابان مخبری - پلاک 30 واحد‌ 5 نسبت به خرید تور‌ تابستانی چابهار اقدام نمایید .

منبع : تور چابهار تابستان 1401