در تور ازمیر تابستان 1401 چه ایرلاینهایی پرواز دارند ؟

شما با معامله تور‌های‌ ازمیر می‌ توانید با پرواز‌های ترک مثل ترکیش یا سان‌ اکسپرس به فرودگاه ازمیر برسید . پرواز‌‌های‌ ترک‌ در این مسیر‌ صبح‌ زود‌ پرواز‌ دارند و از ایرلاینهای ایرانی پریدن قشم ایر به ازمیر حرکت دارد که معمولا ساعت 12 شب رفت و ساعت 3 سپیده‌دم پرواز برگشت آن خواهد شد . ضمنا تور‌های‌ تابستانی‌ ازمیر به چهره پکیج یک هفته ‌ای بسته می گردند . یعنی پروازی که روز چهارشنبه به ازمیر می رودخانه چهارشنبه هفته سپس بر می ‌گردد .

بهترین‌ زمان خریداری تور‌های‌ تابستانی ازمیر چه موقع است ؟

خوب شلوغ‌ ترین ماه از زاویه گردشگری در ازمیر از خرداد تا اواخر مرداد ماه است که در این بازه زمانی برای پس‌انداز پرواز و هتل‌ ‌‌تان باید هزینه‌ بالاتری هم بپردازید که البته درصورتی‌که از یکی دو ماه قبل تور خود را تهیه کنید؛ ممکن است که به اندازه کم هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید . باآنکه در این ماه‌ها دما و نمداری هوا در بالاترین حد خودش قرار میگیرد که برای تفریحات آبی و مهمتر خوشی بردن از شن ‌های سوزنده سواحل زیبای ازمیر و حمام آفتاب گرفتن و . . . بسیار لایق است . توجه داشته باشید که انزوا ‌ترین و کم‌بها ‌ترین ماه گردشگری در ازمیر ، زمستان است که قیمت تور ازمیر بی‌اندازه پیوسته به ‌صرفه و کم‌قیمت است .

 

آیا تور‌ لحظه‌ آخری‌ ازمیر در تابستان ارائه می شود ؟

باید بگوییم که گاهی امکان داراست که ظرفیت‌ یک تور‌ ازمیر تا روزهای پایانی تکمیل نشود . از این جهت آژانس‌های‌ هواپیمایی یا برگزار کنندههای تور‌ ممکن‌ است تور‌های‌ ازمیر تابستانی خویش را با نرخ پایین ‌تری به فروش برسانند . تور‌های‌ لحظه آخری ازمیر بیشتر در تابستان نمود می شوند ، زیرا در این ایام تور ازمیر پرجمعیت ‌می گردد و میزان پروازهای ازمیر افزایش خواهند داشت . در این بازه زمانیها با کمی خوش اتفاقی می ‌توانید یک تور‌ لحظه‌ آخری‌ ازمیر ویژه تابستان 1401 را تهیه کنید .

 

 

معلومات مهم تور‌ تابستانی ازمیر

 

در تور‌ تابستانی ازمیر از کدام لادگر ها و مناظر نگاه کردن کنیم ؟

شهر قشنگ ازمیر دارای جاذبهها و مکانهای گردشگری متنوعی می باشد . شهر ازمیر به نام " در دریای اژه " نیز شناخته می توان و اینکه این شهر ترکیه با داشتن حال‌ و هوای دریای اژه ، سواحل‌ دارای پرچم آبی ، طبیعتی طبیعی و زیبا ، دهکدههایی عزیز و مکان‌ها پرآوازه تاریخی و . . . مهماندار گردشگران زیادی از کل دنیاست . کشور ازمیر دارای اماکن متعدد ، ناحیه‌ها تاریخی و مناطق ساحلی برای دیدار می باشد و یکی از پر بازدیدترین مناطق در ازمیر " شهر چشمه " است که با دریای آبی ، سواحل طلایی و ورزشهای آبی مهیج بسیار طرفدار دارد و از دیدنیهای چشمه ازمیر می توان به بنا‌های‌ تاریخی مانند شهر‌ تاریخی افسوس‌ و جزایر اطراف چشمه مانند جزیره خیوس و . . . نشان کرد .

درصورتی‌که هم در تور‌ تابستانه ازمیر به دنبال تفریحات شورانگیز هستید ، خوب تر است به مکانهایی همچون : شهربازی لوناپارکلار ، پارک تایلندی ، پیست اسکی بزداگ ، پارک موامر اکسوی مجموعه بزنید و از تفریحات آنها همگانی لذت ببرید . ولی یکی از شناخته شده ترین جاذبههای گردشگری در این بخش " پاموکاله ازمیر " است که سالانه با آبهای سرشار از ماده‌ها معدنی خود گردشگران و توریستهای فراوانی را به سوی خودشان جلب می کند .

 

در سفر با تور ازمیر تابستان 1401 از جنس کانون‌ها خریداری کنیم ؟

شهر ازمیر بهشتی برای طرفداران خرید و گشت و گذار در مجتمعهای خرید خواهد بود . فرقی نمی کند که خواهان خرید کفش ، زیورالات ، لباس خانه و اجناس محلی باشید ، شهر ازمیر دارای کلکسیونی از هر چیزی که بخواهید می باشد . چنانچه هم به دنبال اجناس نفیس و برندهای غربی خواهید بود به منطقه بورنووا (Bornova) بروید که دارای جا های هیجان انگیزی برای صرف غذا و گشت و گذار خواهد شد کهد دارای کامل ترین مراکز فروش ، فروشگاهها و بازارهای روباز می باشند . البته بازار کمرالتی (Kemeralti Bazaar) قلب و روح شهر ازمیر است که بازدید از آن را در تور ازمیر تابستان اصلا از دست ندهید .

وضعیت آب و هوای ازمیر در تابستان چطور است ؟

شهر ازمیر که در قسمت غربی کشور ترکیه قرار داراست با آب و هوای قابل قبول و لذت جزء خود ، معماریهای بسیار قشنگ و تاریخ غنی خود شناخته شده است . در فصل‌ تابستان توریستها و گردشگران بسیاری به ساحلهای شهر ازمیر سفر میکنند که در ماههای ژوئیه و اوت که تعداد بیش زیادی از رویدادهای شگفت انگیز در ازمیر برپا می گردند ، شما را در زمان های آفتابی فصل‌ تابستان سرگرم نگه می دارند .

پایه دمای شهر ازمیر در فصل‌ تابستان در ماه ژوئیه تا 33 درجه سانتیگراد است در حالی که میانگین گرما در طول روز میان 28 تا 30 مرتبه سانتیگراد متغییر است و از آنجاییکه ازمیر یک شهر ساحلی خواهد بود در تعدادی مواقع آب و هوا‌ شرجی می‌شود‌ ولی اطلاع خوش این شده که در تابستان این شهر ترکیه فاقد بارندگی می باشد و در سفر با تور ازمیر تابستان 1401 به راحتی‌ می‌توانید‌ از اماکن‌ توریستی این شهر ملاقات کنید .

 

بهترین زمان سفر با تور‌ تابستانه ازمیر چه هنگام است ؟

آب و هوای ازمیر در طول سال متغییر شده است و به دلیل رطوبت‌ تابستانها شرجی و زمستانها سرد‌ ، بهترین‌ زمان سفر‌ به ازمیر از اردیبهشت ماه الی اوایل مرداد ماه شد و به همین دلیل در این بازه زمانی ازمیر جمعیت زیادی از گردشگران را میزبانی می بسازد و باطبع هزینههای سفرتان هم بالا می روال . منتها اگر پیگیر سفری ارزان‌ قیمت به ازمیر هستید‌ بازه زمانی اواسط مهر‌ماه‌ الی اوایل دی ماه مناسب‌ ترین زمان برای جابجایی به ازمیر می باشد .

منبع : تور ازمیر تابستان 1401