بهینه ترین زمان خریداری تور‌های‌ تابستانی تایلند چه موقع است ؟

بهترین زمان برای خرید تور تایلند تابستان 1401 ، درست‌ 10 روز‌ قبل‌ از تاریخ مورد‌ نظرتان جهت سفر می ‌باشد . اما برای اقتصاد در هزینه هایتان این امکان را دارید که بلیط‌ رفت و عود خود را از 20 موقع الی 1 ماه پیش از تاریخ سفر‌ پس‌انداز کنید ، چرا که هرچه به فصل تابستان نزدیک‌‌ تر می شویم قیمت بلیط‌‌ها‌ قدری افزایش خواهند داشت . برای رزرو هتل نیز‌ می ‌توانید 10 روز الی 1 ماه قبل از سرگذشت سفر ، هتل موقعیت نظر خودتان را در ایروان رزرو کنید .

 

 بهترین شهرستان ها برای سفر‌ در تور تایلند تابستان 1401 کدامند ؟

 

تور بانکوک تابستان

بانکوک پایتخت زنده و پرهیاهوی تایلند که در زبان بومی به آن شهر فرشتگان هم گفته می شود ، با قصر‌ها‌ و معابد‌ مجلل‌ ، بوداهای بزرگ و بازارهای شناورش توریست و دیدار مجدد ها را جذب‌شده خود میکند . اگر شما برای تجارت یا برای تفریح‌ و سیاحت‌ به بانکوک سفر می کنید ، جاذبه‌های‌ جذابی را برای بازدید و لذت بردن پیش‌ رو خواهید داشت . در سفر با تور‌ تابستانی بانکوک برای استفاده‌ بهتر‌از‌وقتتان بهتر است از قبل بدانید که چه مکانهایی از شهر برایتان‌ جذاب ‌تر‌ می باشدو حتما با تفریحات آن آشنا شوید .

 

تور پاتایا تابستان

پاتایا یک شهر‌ ساحلی بسیار پرطرفدار‌ و کوچک اما‌ شگفت انگیز در تایلند است که به سبب داشتن جزیره‌ مرجانی ، تفریحات شبانگاه جذاب و هتل‌های ساحلی مشهورش ، از پرطرفدارترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا بشمار می رود‌. علاوه بر تفریحات آبی و ساحلی اش ، آبادی پاتایا پر است از جاذبه‌های شهری‌ مثل مراکز خرید زیبا‌ و مدرنش ، بازار‌های‌ شناور و سنتی‌ ، معابد‌ بودایی و موزه‌های هنری که توانسته این دیار را به مقصدی فراوان دلنواز بدل عمل کند .

 

تور پوکت تابستان

پوکت بعنوان رویایی ترین شهر‌ تایلند نامبرده خواهد شد و دارای جزایر بسیار زیبا است که به عقیده‌ بسیاری از توریستها تمام ویژگی‌های منحصر به شخص را برای گذراندن یک تعطیلات بالا در تابستان دارا است . پوکت فضایی استراحت جزء و طبیعتی بکرتر‌از‌دیگر آبادی های تایلند دارد به همین دلیل تور‌ تابستانه پوکت برای افرادی که می ‌خواهند از هیاهوی شهر و شلوغی‌ به دور باشند گزینه ای زیاد است . سواحل پوکت بسیار حیرا انگیز می باشند و دریای آن به انگیزه داشتن ماء های براق یکی از معروفترین دریا‌ها‌ برای غواصی در جهان می بوده است . در تور پوکت تابستان 1401 می ‌توانید فیل‌ سواری ، قایق‌‌ سواری با قایق‌‌‌های‌ بامبو و بادی جامپینگ و . . . را آزمون کرد .

 

 فعالیت‌ها سفریار در تور تابستانه تایلند شامل‌ چه مواردی شد ؟

خدمات تور‌ تایلند تابستانه امکان‌ دارد در هر پکیجی متفاوت به شما ارائه گردد . اما خدمات همه گیر تور تایلند تابستان سفریار به ترتیب زیر می ‌باشد :

اخذ ویزای تایلند

رزرو بلیط رفت و برگشت‌ هواپیما‌

رزرو هتل با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی و بین‌ شهری‌

بیمه مسافرتی

تور‌ لیدر فارسی زبان

راهنمای محلی

سیم کارت اعتباری تایلند (در صورت نیاز)

 

محتوی مهم تور‌ تابستان تایلند

 

 چرا در تابستان 1401 به تایلند سفر کنیم ؟

سرزمین تبسم ها نامور است که تایلند به آن آوازه داراست ! چرا که مردم آن با لبخند همیشگی از شما گردشگران گرامی پیشواز می‌ کنند . جاذبه ‌های گردشگری و طبیعی در تور تایلند تابستان به کمی متنوع و زیادند که تمام لحظه‌های سفر شما را پر می کنند و احتمالا فرصت نکنید به دیدن تمام مکانهای دیدنی این نیت بروید . نیک حالا چرا تابستان 1401 به تایلند سفر کرد زیرا :

فرهنگی جذاب و مردمی بسیار مهربان‌ و خونگرم دارد .

خوب ترین غذاهای خیابانی دنیا را می ‌تواند در آن تجربه کنید .

منحصر به فردترین جزایر را در کنار‌ سواحلی خوشگل و چشمنواز در خودتان جایگاه داده است .

بزرگترین معابد بودا را می ‌توانید در تایلند ببینید .

بازارهای شناور روی آب این کشور شما را اعجاب ضربت‌دیده خواهد نمود .

 

هزینههای روزانه در تور تایلند تابستان 1401 چقدر تمام می شود ؟

به طور حدوسط ۹۰۰ الی ۱۰۰۰ بت در تایلند مبلغ دارید ! این هزینه‌‌ها‌ شامل‌ ۱۵۰ الی ۲۰۰ بت برای ناهار و شام (در صورتیکه صبحانه در هتل‌ صرف‌ شود) و ۳۰۰ الی ۴۰۰ بت برای حمل و نقل و جابجایی با مترو و تاکسی در کشور بانکوک تایلند ، ۴۰۰ الی ۵۰۰ بت برای تهیه‌ بلیط‌ مراکز تفریحی و گردشگری تایلند هزینه‌ دارید .

مسلماً در تور‌های‌ گروهی تایلند ، بی‌شک‌ وجود تور‌ لیدر ، بسیاری‌ از هزینه‌های‌ گفته‌ شده در بالا در تور مسافرتی را از شما کم می گردد . ضمنا قسمت پول تایلند " بت " است ، هرچند در صورت همراه داشتن دلار یا یورو یا حتی پوند نیز‌ شما هیچ مشکلی بابت‌ هزینهها و مخارج تان در سفر‌ به این کشور نخواهید داشت .

 قیمت بلیط‌ بلیط‌ هواپیما به تایلند چقدر است ؟

مظنه بلیط طیاره از تهران به بانکوک تایلند با پرش مستقیم تهران بانکوک و همچنین‌ قیمت و هزینه‌ بلیط‌ شهرهای پاتایا ، پوکت و . . . به موارد جوراجور و مختلفی پیوند دارا است . در نظر داشته باشید که ارزش بلیط هواپیما‌ به تایلند در ابتدا‌ به شهر‌ مورد‌نظر‌ با بعد مسافتی آن و در مرحله‌ بعدی تاریخ سفر‌ رفت و برگشت ، نوع هواپیما و ایرلاین انتخابی تان و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از دسته اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که انتخاب‌ می کنید‌ ، بستگی‌ دارد .

در دنباله برای مشاهده قیمت‌ دقیق‌ تورهای تابستانی و در نهایت تهیه و ذخیره بلیط تایلند می توانید با مراجعه به قسمت خرید‌ اینترنتی بلیط‌ هواپیما‌ آژانس هواپیمایی سفریار در صفحه اصلی سایت‌ ، با درج اطلاعات‌ لازم پرواز مورد نظرتان ، از قیمت و هزینه‌ بلیط هواپیما به تایلند و شهرهای آن مطلع شوید .

 

 فاصله هوایی تهران تا تایلند چقدر است ؟

طول مسیر پرواز‌ مستقیم‌ تهران - بانکوک حدود 7 الی 7 : 30 ساعت در راه رفت و 6 : 30 الی 7 ساعت در مسیر برگشت می باشد که بالا و پست گردیدن این دوران به وضعیت آب و سماوی رابطه دارد . البته با پروازهای غیر مستقیم همچون ایرلاینهای امارات یا قطر‌ ایرویز ، بابت ترانزیت در فرودگاه سرزمین رابط ، حداقل‌ 3 الی 5 ساعت را هم باید‌ به این زمان‌ اضافه کنید .

 

دوراندیشی آب و هوای تایلند در تابستان

 

 شرایط‌ آب و هوای تایلند در تابستان به چه صورت است ؟

در تابستان معمولا بارانهای شدید مخصوص در قسمت های جنوبی تایلند می بارد و رطوبت‌ هوا‌ هم گمی خیلی بوده و بیشتر روزها آفتابی است . گرمترین ماه در این فصل ماه جون خواهد بود و هوای پوکت در بیشتر موارد در این بازه زمانی اونقدرها گرم هلاک ولی خوب میزان بارش باران به نسبت زیاد میباشد . منتها بلکه توی این هنگام بارش باران و رطوبت‌ هوا‌ و گرما مقداری زیاد باشد ، اما باید این را هم بدانید که قیمتها به میزان لایق توجهی در نوبت تابستان کمتر میشوند .

خوبی سفر در این موعد خواهد شد است که توریستهای کمتری در شهر می بینید و امتحان کردن فراوان از میوهها تنها در این زمان میسر خواهد بود . تنها باید حواستان بود که تحمل این مبلغ از رطوبت شاید برای کل کار ساده ای نباشد ، بنابراین اگر با تری مشکلی ندارید تابستان هم میتواند علاوه بر ارزان‌ هستن ، فصل‌ جذابی برای سفرتان بشمار بیاید .

 

 ارزان ترین روزگار سیاحت به تایلند چه موقع از سال است ؟

همان طور که در بالا هم گفتیم سفر به تایلند زمانی مفت خواهد بود که تعداد گردشگران در تایلند کمتر گردد . چنانچه شما در هر زمانی به جز فصل توریستی سال ، به تایلند مهاجرت کنید ، سفر به این کشور زیبا برایتان ارزان تماما می توان . اما چنانچه خواهان سفر به تایلند در مفت ترین هنگام ممکن هستید ، به شما پیشنهاد میکنیم که ماههای آگوست تا سپتامبر (اواسط مرداد تا اواسط مهر) را برای مسافرت انتخاب کنید .

 

نحوه پس‌انداز تور‌ تایلند تابستان 1401

 

 شیوه پس‌انداز تور تایلند تابستان 1401 چگونه است ؟

شما علاقه مندان به پس‌انداز یا خرید تور‌ تایلند تابستان امسال می توانید به سادگی‌ و در کوتاه‌ترین‌ زمان تور مسافرتی درباره نظرتان را از سامانه‌ رزرواسیون آنلاین‌ 24 ساعته در صفحه‌ اصلی سفریار آریا خریداری نمایند . آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری تمام تور‌های‌ تابستانی تایلند در وبسایت مجموعه برای شما همسفران گرامی جاده خرید‌ این تورها را راحت تر کرده است و شما مسافران این قدرت را دارید که به 2 روش برای تهیه تور تایلند تابستانی خود اقدام نمایید . یکی به صورت آنلاین که با خواندن تمام مطالب گذاشته تبدیل شده برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات‌ ما برای خرید‌ آنلاین‌ خود‌ اقدام نمایید و قرارداد‌ را به صورت آنلاین دریافت کنید .

روش بعدی هم به این شکل است که درصورتی‌که دسترسی به خرید آنلاین تور تایلند تابستانی مجموعه ما ندارید ، تنها کافیست با آژانس‌ سفریار آریا تماس‌ بگیرید و از مسئول فروش تورهای خارجی‌ ما مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را کارت‌ به کارت‌ کرده و فیش واریزی و عکس‌ کارت ملی را داخل واتس آپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد‌ نظرتان را دریافت نمایید .

 

منبع : تور تایلند تابستان 1401