هزینه تور استانبول تابستان 1401 چقدر است؟

قیمت تور تابستانی استانبول با توجه به قیمت پروازهای گرجستان به ایران و پروازهای خارجی، قیمت رزرو هتل، تعداد روزهای در تور و فصل سفر به این کشور تعیین می شود. ما در مجتمع مسافرتی سفریار به عنوان میزبان مستقیم تور استانبول، همیشه در تلاش برای سفری به یاد ماندنی و ارزان هستیم.
به طور کلی قیمت های تابستانی تور استانبول نسبت به سایر فصول بیشتر است. علاوه بر هوای آفتابی استانبول در این فصل، مسافران زیادی از سراسر دنیا به دلیل تعطیلات تابستانی به این مقصد سفر می کنند. در نتیجه تعداد متقاضیان تور استانبول افزایش می یابد که باعث افزایش هزینه های سفر تور استانبول در تابستان 1401 می شود.با افزایش تقاضا برای تابستان استانبول تور، ظرفیت پروازهای استانبول و هتل های بیشتری پر می شود.

تور Istanbul 1401 بهترین اقامت تابستانی شما چقدر است؟

استانبول سفریارتور در صورت درخواست از ساعت 15 تا 20 برگزار می شود. با این حال، هر انتخاب بستگی به برنامه سفر و شرایط سفر شما دارد. با این حال، ارزان ترین راه برای اقامت در تابستان استانبول تور، 4 شب تور در این مقصد است. البته اگر می خواهید تمام دیدنی ها و جاذبه های استانبول را ببینید، 8 روز کافی نیست. در تور استانبول تابستان 1401 تغییری در قیمت بلیط رفت و برگشت وجود ندارد. شما باید از هزینه خرید در مرکز خرید استانبول آگاه باشید.

بسته تور Istanbul Summer 1401سفریار شامل چه مواردی است؟

پیشنهاد تور استانبول تابستان 1401سفریار خدمات زیر را ارائه می دهد:
• رهبر تور
• تور شهر
• بیمه سفر
• ترانسفر فرودگاهی
• بلیط پرواز رفت و برگشت را رزرو کنید
• هنگام سفر زمینی بلیط اتوبوس رزرو کنید
بهترین هتل استانبول را رزرو کنید

در مورد کولر گازی در تور استانبول در تابستان 1401 چطور؟

فصل زیبای تابستان دقیقاً «فصل بالا» استانبول است. یعنی در این مدت قیمت بلیط هواپیما کمی بالاتر می رود و در طول روز سفرهای بیشتری برای کسانی که برای استراحت به استانبول می روند انجام می شود. توجه داشته باشید که ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، ملازی، پگاسوس و ترکیش ایرلاینز از ایرلاین های محبوب و معتبری هستند که می توانید برای این سفرها به استانبول بلیط تهیه کنید.

چقدر باید برای تابستان تور استانبول بیاورم؟

یکی از رایج ترین عباراتی که امروزه استفاده می شود مانند پیامک، فضای مجازی و بیلبورد... می بینید که این جملات «تور Istanbul Cheap» یا «تور بلافاصله قبل از استانبول» هستند. اما ابتدا، آیا باید بدانید تابستان امسال برای سفر به ۱۴۰۱ چقدر نیاز دارید؟ باید برای تعطیلات خود در استانبول روزانه حدود 805 لیر (99 دلار) هزینه کنید. این میانگین قیمت روزانه بر اساس هزینه سایر مسافران است.
طبق پرس و جو از مسافران سفریار، آنها به طور متوسط ​​2202 (25 دلار) برای وعده های غذایی روزانه خود و 47 47 (79.5 دلار) برای حمل و نقل محلی خرج کردند. همچنین میانگین قیمت هتل برای یک زوج در استانبول 995 لیر (122 دلار) است. بنابراین، یک سفر دو هفته ای به استانبول به طور متوسط ​​۱۱۲۶۴ لیر (۱۳۵۵ دلار) هزینه دارد. تمام این میانگین نرخ‌های سفر از سایر مسافران جمع‌آوری می‌شود تا به برنامه‌ریزی بودجه سفر به این مقصد در تابستان 1401 کمک کند.

جشنواره ها و فستیوال های تابستانی استانبول چیست؟

پس از دیدن جاذبه های استانبول، بازدید از جشنواره یا شرکت در جشنواره تابستانی استانبول یکی از هیجان انگیزترین رویدادها است. استانبول در سال های اخیر پذیرای افراد زیادی از سراسر جهان بوده که برای دیدن جشنواره های جذاب به استانبول سفر کرده اند.
پس از رزرو تور استانبول، مجتمع مسافرتی سفریار شرکت در یکی از جشنواره های هیجان انگیز و متنوع استانبول و شروع یک تور تابستانی را پیشنهاد می کند. بهترین و جذاب ترین فستیوال های استانبول در تابستان برگزار می شود و می توانید در چارتر تور استانبول از آنها دیدن کنید. محبوب ترین جشنواره های استانبول در تابستان 1401 عبارتند از:
• جشنواره موسیقی استانبول
• 29 مه فستیوال فتح 1453
جشنواره کنسرت موسیقی کلاسیک استانبول
• جشنواره خرید استانبول
• مسابقات قهرمانی بین المللی شنا (7 ژوئن 2020)
• جشنواره رقص استانبول (6 و 7 ژوئن 2020)

هوای تابستان در استانبول چگونه است؟

بدون شک تابستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به استانبول است.گرم ترین ماه های استانبول جولای و آگوست است، اما با وجود گرما، گردشگران زیادی از این شهر جذاب دیدن می کنند. روزها در این فصل طولانی است و البته شما هم برای گشت و گذار در شهر و بازدید از زیبایی های شهر وقت دارید.
شنا، قایق سواری و تجربه سفر دریایی استانبول نیز یکی از بهترین تفریحات تابستانی استانبول است. برای لذت بردن از ورزش های آبی هیجان انگیز، باید به سواحل استانبول بروید و در تنگه بسفر قایق سواری کنید تا سفرتان لذت بخش تر شود. استانبول در تابستان شبی پر جنب و جوش و بسیار جذاب دارد. پارک
..

منبع : تور استانبول تابستان 1401