قيمت تور قشم تابستان 1401 چند است؟

از 10 جولاي تا 19 شهريور مي توان گفت كه گرم ترين روز جزيره است اما در عوض هزينه سفر در اين مدت تقريباً نصف شما را خواهد گرفت. نرخ بليط هواپيما و اقامت در هتل قشم در تابستان 1401 نسبت به ساير فصول كمتر است. با توجه به خلوت بودن هتل هاي قشم در تابستان، آسودگي خاطر مسافران قشم براي اقامت در اين جزيره است. علاوه بر اين، قيمت پرواز تهران-قشم در تابستان از 290 هزار تومان تا 800 هزار تومان و هزينه هتل از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغير است.

پيشنهاد قشم تور تابستان 1401 كي ارائه مي شود؟

حتما تا به حال بارها عبارت "آفرهاي مسافرتي تور" را شنيده ايد و براي شما اين سوال پيش آمده است كه شرايط اين تور يا آفرها چيست و بيشتر چه زماني ارائه مي شود؟ همانطور كه از نامش پيداست، پيشنهاد سفر قشم تور نوعي قشم تور آخرين لحظه يا نود دقيقه است كه به تور اطلاق مي شود كه معمولا بين 1 تا 2 روز قبل از تاريخ پايان در حداقل فاصله تا تاريخ شروع سفر هستند. تور ركورد پكيج سفر قشم اين است كه به دليل پر نشدن سهميه رزرو شده توسط برگزاركنندگان تور آژانس ها مجبور هستند تور خود را با قيمتي بين 10 تا 50% كمتر از قيمت واقعي بفروشند كه شامل قشم تور ارزان مي شود. .پيشنهادات ارزان قشم تور عمدتا در تابستان و در دوره هاي دورتر از سال ارائه مي شود. از آنجايي كه اين فصل در واقع فصل قشم و فصل كم توريستي جزيره است، پيشنهادات تابستاني تور بيشتر و بيشتر در قشم ارائه مي شود، زيرا هم هتل ها و هم خطوط هوايي تخفيف هاي وسوسه انگيزي را به آژانس ها ارائه مي دهند كه بهترين فرصت براي سفر ارزان و مقرون به صرفه است. مسافرت رفتن.

پكيج تور قشم تابستان 1401 سفريار شامل چه مواردي است؟
 
• رزرو بليط هواپيما قشم رفت و برگشت
• رزرو بليط قطار تهران به بندرعباس
•    رزرو هتل
• رهبر تور
•    بيمه سفر
• در شهر قدم بزنيد


هواي قشم در تابستان چگونه است؟

از آنجايي كه جزيره قشم در جنوب كشور قرار دارد، آب و هواي آن گرم و به دليل جزيره اي بودن، گل آلود و مرطوب است. گرماي قشم در تابستان كمي آزاردهنده است، اما در عوض آب خليج فارس براي شنا بسيار مناسب است، بنابراين هر كجا كه بخواهيد و ساحلي سرپناه در جزيره داشته باشيد، مي توانيد به شنا برويد و از تفريحات آبي لذت ببريد.
اگرچه آب و هواي قشم از بهار و از ارديبهشت ماه رو به گرم شدن است، اما از اواسط تيرماه دماي هوا به مراتب بالاتر مي رود و از اواسط شهريور به تدريج هوا شروع به خنك شدن مي كند. در تابستان دماي هوا به 45 درجه سانتيگراد مي رسد و رطوبت هوا در مرداد ماه به حداكثر خود مي رسد. بنابراين بهتر است لباس هاي تازه و سبكي بپوشيد كه تازه هستند و بتوانيد مرتباً آن ها را عوض كنيد.

در سفر تابستاني با تور قشم به كدام مراكز خريد برويم؟

خبر خوب اين است كه مراكز خريد قشم مجهز به سيستم هاي تهويه و خنك كننده هستند كه به اين معني است كه در تابستان مي توانيد به راحتي خريد خود را در اين جزيره انجام دهيد.خبر خوب بعدي اين است كه قيمت پوشاك قشم در تابستان نسبت به فصل هاي ديگر ارزان تر است، به اين معني كه در تابستان مي توانيد به هر مركز خريد قشم مراجعه كنيد تا خريدي ارزان و مقرون به صرفه داشته باشيد. خوب، بهترين مراكز خريد قشم براي خريد تابستاني، مراكزي مانند: سيتي سنتر 1 و 2، ستاره و زيتون در مركز شهر و همچنين بازارهاي ارزان و مراكز خريد دلفين، زمرد و بازار بزرگ دريا در منطقه درگهان قشم هستند.

بهترين مقاصد گردشگري تور قشم تابستان 1400 كجاست؟

جزيره قشم يكي از زيباترين و بزرگ ترين جزاير ايران است كه در تنگه هرمز قرار دارد و اين جزيره مقصد بسياري از گردشگران داخلي و خارجي است. خب ويژگي هاي طبيعي، بكر و شگفت انگيز اين جزيره همه را شگفت زده كرده است كه گزينه هاي مناسبي براي تجربه هاي جديد و خاطره انگيز خواهند بود. جاذبه هاي شگفت انگيز و منحصر به فرد قشم كه مي توانند يك سفر تابستاني به ياد ماندني را براي شما رقم بزنند در اينجا آمده است:
• تنگه چاهكوه قشم
• جزاير زيباي قشم
دره ستاره قشم
غار نمك قشم
• چاه آب قشم يا طلا
• جزيره هنگام
• قلعه پرتغالي هاي قشم

مهم ترين نكات قبل از سفر با تور قشم در تابستان چيست؟

• قبل از خريد تور تابستان قشم دماي هوا را بررسي كنيد تا لباس مناسب همراه خود داشته باشيد.
• به طور كلي قشم آب و هواي گرم و مرطوبي دارد و اگر طاقت گرما را نداريد در تابستان به قشم سفر نكنيد.
به هر كجا كه سفر مي كنيد، به آداب و رسوم و مردم محلي احترام بگذاريد.
• تور ارزان قشم در تابستان و اواخر اسفند قابل خريد است.
• اگر به دنبال سفري ارزان و مقرون به صرفه هستيد، مي توانيد از طريق زميني به قشم سفر كنيد; بليط اتوبوس بندرعباس يا بليط قطار بندرعباس را مي توانيد از آژانس سفريار تهيه كنيد و از آنجا با كشتي به قشم برويد.• اگر تابستان قشم زمين تور داريد، مي توانيد ماشين خود را با قطار ببريد.
• براي خريد ارزان قشم تور بايد پروازهاي لحظه آخري تور و چارتر قشم را انتخاب كنيد.
 

منبع : تور قشم تابستان 1401