عوامل تاثیرگذار در قیمت تور تایلند نوروز 1401 چیست؟

بی شک تور مسافرتی تایلند از جمله پرطرفدارترین تورهای عید 1401 برای مسافران بشمار می رود که هم به صورت تک شهر و هم تورهای ترکیبی تایلند به علاقه مندان ارائه می شود و نکته حائز اهمیت اینجاست که نرخ تور تایلند عید به عوامل مختلفی همچون: رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، تعداد روزهای اقامت، فصل سفر شما و مهمتر نوع خدماتی که از سمت آژانس بشما ارائه میشود، بستگی دارد. خوشبختانه شما با رزرو و یا پیش خرید تورهای نوروزی تایلند در حدود حداقل 2 الی 3 ماه قبل تر از تاریخ سفرتان به این مقصد می توانید قیمت تور تایلند خود را به شدت کاهش دهید، این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که پیش خرید و قیمت تور تایلند ارزان و لوکس را باید از یک آژانس مسافرتی معتبر استعلام و سپس خریداری نمایید تا با خیال راحت سفری سراسر آرامش و لذتی را تجربه کنید.

بهترین زمان خرید تورهای نوروز تایلند چه تاریخی است؟

بهترین زمان خرید تور تایلند ویژه نوروز از 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفرتان به تایلند است و اینکه در این بازه زمانی بلیط رفت و برگشت هواپیما را می ‌توانید به صورت سیستمی تهیه نمایید و هزینه پایین تری برای خرید بلیط رفت و برگشت تایلند پرداخت کنید. همچنین برای رزرو هتل محل اقامت نیز پیشنهاد میکنیم یک ماه قبل از تاریخ سفرتان اقدام بفرمایید تا متحمل هزینه های نجومی نشوید. اما بهترین تاریخ شروع سفرهای نوروزی به این کشور، 27 اسفند ماه تا 5 فروردین ماه بشمار می رود که این بازه زمانی پرطرفدارترین تاریخ برای حضور شما مسافران عزیز به شهرهای توریستی تایلند و اقامت در بهترین هتل ها با متنوع ترین امکانات و برنامه های هیجان انگیز می باشد؛ اگر این تاریخ را برای سفرتان انتخاب کردید پیشنهاد سفریار این است که قبل از نیمه اسفند ماه نسبت به خرید تور نوروز تایلند خود اقدام کنید.

تورهای تایلند ویژه بهار 1401 را می توانیم ارزان و لحظه آخری بخریم؟

بله این امکان وجود دارد! شما می توانید درست در روزهای پایانی مانده به آغاز تور تایلند نوروز 1401، اگر این پکیج های مسافرتی به صورت کامل به فروش نرسد، آژانس های مسافرتی تصمیم می گیرند در روزهای واپسین و باقیمانده به شروع تور، جهت فروش تورهای تایلند اقدام به ارائه تخفیف های ویژه ای در بعضی موارد تا 50 درصد نیز میکنند. بنابراین می توانید تور تایلند نوروز که می توانستید با هزینه بالاتر اما با کیفیت عالی به فروش برسد را با همان کیفیت اما قیمت خیلی پایین تر خریداری نمایید.

چرا نرخ تورهای نوروزی تایلند در مقایسه با دیگر فصول بیشتر است؟

از آنجاییکه سفر به تایلند در ایام طلایی نوروز خیلی طرفدار دارد و افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات نوروزیشان این بازه زمانی را انتخاب می کنند، طبیعتا در این فصل هزینه سفر به تایلند بالاتر می رود. البته ما در آژانس مسافرتی سفریار همیشه بهترین تور تایلند ارزان را به شما مسافران آفر می دهیم و گردشگران عزیز حتی در ایام نوروز هم می توانند با رزرو تور تایلند از آژانس مسافرتی ما با کمترین هزینه ممکن به این کشور سرسبز و بکر سفر کنند.

بهترین مدت زمان اقامت در سفر با تور نوروز تایلند چند روز است؟

اگر مسافر تور تایلند نوروز 1401 هستید، پیشنهاد سفریار این است که تور این مقصد را برای 7 شب و 8 روز تهیه کنید، ولی اگر شما بخواهید در تایلند بیشتر اقامت داشته باشید می توانید تعداد روزهای اقامت خود را بیشتر کنید که قیمت هر شب هتل اضافه خواهد شد. در ضمن مهم است بدانید زمانی که تعداد روزهای اقامتتان را در تور تایلند نوروز تمدید میکنید می بایستی حواستان به پرواز برگشت تان هم باشد.

در تور تایلند نوروز 1401، در کدام هتل ها اقامت داشته باشیم؟

تایلند ترکیبی از بهترین هتل های لوکس و اقامتگاه های بی نظیر را در خود جای داده است. در هتل های تایلند خوشمزه ترین غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شود و سپس در استخر مهیج و تمیز هتل ها شنا کنید و بعد روزتان را با ماساژ اختصاصی و درمان اسپا را پایان دهید. ضمنا هتل های لوکس آنانتارا در تایلند دریچه ای برای تجربه های واقعی و آرامش بخش هستند و نیز از بهترین هتل های آنتالیا برای گذراندن تعطیلات نوروزی که می توانید در آن ها اقامت داشته باشید به شرح زیر است: Amara Bangkok Hotel Bangkok(هتل آمارا بانکوک) Bangkok Palace Hotel Bangkok (هتل بانکوک پالاس بانکوک) Grand Bella Hotel Pattaya(هتل گرند بلا پاتایا) Bella Express Hotel Pattaya(هتل بلا اکسپرس پاتایا) Boutique Hotel Phuket(هتل ات هوم بوتیک پوکت)

بهترین مراکز خرید در سفر با تور تایلند عید 1401 کدامند؟

خوب اگر قصد خرید در شهر بانکوک را دارید حتما به مراکز خرید معروفی همچون چوتاچارک، مرکز خرید محله چینی ها و مرکز خرید پراتونام بروید، همچنین اگر قصد خرید از مراکز خرید پاتایا را دارید می توانید از مراکزی همچون مرکز فستیوال پاتایا و مرکز خرید رویال گاردن پاتایا خریداری نمایید. همچنین اگر مسافر تور پوکت هستید نیز مراکز خرید معروفی مثل مرکز خرید جانگ سیلون، سنترال فستیوال پوکت، وان تامبون، وان پرودکت گزینه هایی عالی هستند که شما مسافران میتوانید از خرید از این مراکز کلی لذت ببرید.

 

آب و هوای تایلند در نوروز چگونه است؟

انتخاب بهترین زمان برای سفر با تور تایلند جزو فاکتورهای اصلی تور بشمار می رود. فصل بهار در تایلند از ماه مارچ شروع می شود، جالب است بدانید که با شروع ماه آوریل آب وهوای تایلند بسیار گرم خواهد شد، از آوریل تا اوایل ماه می، تایلند گرم ترین روزها را تجربه میکند و امکان دارد برای بسیاری افراد این شرایط آب و هوایی تایلند خیلی مساعد نباشد، در بهار حداقل دمای هوا در تایلند 20 درجه سانتی گراد خواهد بود و این یعنی خیلی گرم، اما اگر در مارچ به تایلند سفر کنید، شرایط آب و هوایی بهتری را تجربه خواهید کرد چرا که هوا شرجی و گرمای بهار را ندارد و می توانید سفری ایده آلی را تجربه کنید.

نحوه رزرو تور تایلند نوروز 1401 سفریار به چه صورت می باشد؟

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای تایلند ویژه بهار 1401 می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری نمایند. آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری تمام تورهای تایلند در وبسایت خود برای شما همسفران عزیز مسیر خرید تورهای این مقصد را راحت تر کرده و شما مسافران می توانید به 2 روش برای خرید این تورها اقدام نمایید. یکی به صورت آنلاین که با خواندن تمام مطالب گذاشته شده برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات ما برای خرید آنلاین خود اقدام نمایید و قرارداد را به صورت آنلاین دریافت کنید. روش بعدی هم به این صورت است که اگر دسترسی به خرید آنلاین تور تایلند نوروز 1401 ما ندارید، تنها کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای تایلند مجموعه مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را کارت به کارت کرده و فیش واریزی و عکس کارت ملی را داخل واتس آپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد نظرتان را دریافت نمایید.

منبع : تور تایلند نوروز 1401