بهترین زمان خرید تور اروپا نوروز 1401 چه تاریخی است؟

بهترین زمان خرید تور اروپا به کشور مقصد شما بستگی دارد. مثلا برای خرید تور فرانسه نوروز 1401 پیشنهاد میکنیم حدود 30 تا 45 روز قبل از شروع سفرتان اقدام کنید. چون از این مدت زمان حدودا 7 روز برای وقت سفارت، تحویل مدارک و انگشت نگاری و 21 روز برای جواب دهی باید در نپر بگیرید و یا برای خرید تور ایتالیا فروردین ماه، بهتر است حدودا 45 تا 60 روز قبل از تاریخ سفر برای خرید تور اقدام نمایید، چرا که وقت سفارت ایتالیا معمولا برای 10 تا 20 روز بعد از ارائه درخواست شما داده می شود و بهتر است حتما حداقل 30 روز قبل از تاریخ سفر برای خرید تور مورد نظرتان اقدام کنید. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای نوروزی اروپا با مشاوران سفریار در ارتباط باشید.

عوامل مهم در تعیین قیمت تور اروپا نوروز 1401 کدامند؟

نرخ تور اروپا ویژه نوروز 1401 دقیقا به چند پارامتر مهم اعم از: اخذ ویزای توریستی شینگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و تعداد روزهای اقامت شما در کنار خدماتی که از آژانس طلب میکنید، بستگی دارد. همچنین هزینه ویزای توریستی شینگن 60 یورو است که شما متقاضیان این هزینه را باید در سفارت به صورت نقدی پرداخت نمایید. ضمنا لازم به ذکر بوده که از تهران به شهرهای اروپایی نیز ایرلاین ‌های ایرانی و خارجی پرواز دارند که هزینه پرواز با ایرلاین ‌های خارجی (در برخی موارد) طبیعتا برای شما بالاتر تمام خواهد شد و معمولا ایرلاین‌ های خارجی به صورت غیر مستقیم به شهرهای اروپایی پرواز دارند.

آیا سفر با تور اروپا بهار 1401، ضمانت نامه بانکی می خواهد؟

در ابتدا موضوعی که باید اطلاع داشته باشید این است که ضمانت ‌نامه بانکی تورهای اروپا در واقع با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان، از سوی آژانس‌ های مسافرتی از شما دریافت خواهد شد. چرا که اگر متقاضیان به کشور بازنگردند اعتبار آژانس در نزد سفارت خانه ها از بین می ‌رود. در ضمن این مبلغ ضمانت ‌نامه بانکی با توجه به شرایط متقاضی تعیین می ‌شود و چیزی در حدود 100,000,000 تا 150,000,000 تومان است.  همچنین لازم به ذکر است که تاریخ پرداخت ضمانت ‌نامه باید درست برای 2 روز بعد از تاریخ بازگشت از سفرتان باشد و اگر شما پس از تاریخ مشخص شده به کشور بازنگردید، مبلغ ضمانتنامه به نفع آژانس مسافرتی مصادره خواهد شد.

شرایط سفر با تور اروپا نوروز 1401 در دوره کرونا چگونه است؟

در حال حاضر و درست بعد از پشت ‌سر گذاشتن نسبی بحران کرونا، کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا و فرانسه برای پذیرش گردشگران برای نوروز امسال اعلام آمادگی کرده‌ اند. با توجه به این خبر مسافرانی که هر دو دوز واکسن کرونای مورد تایید فرانسه و اسپانیا را دریافت کرده باشند، این امکان را دارند که جهت رزرو تور اروپا ویژه بهار 1401 اقدام نمایند و اما واکسن ‌های مورد تایید این 2 مقصد پرطرفدار اروپایی موارد زیر را شامل می ‌شود: واکسن‌ های مورد تایید اسپانیا: فایزر مدرنا آسترازنکا جانسن جانسون اند جانسون سینوفارم سینو وک واکسن‌ های مورد تایید فرانسه: فایزر مدرنا آسترازنکا جانسون

نحوه رزرو تور اروپا نوروز 1401 سفریار به چه صورت می باشد؟

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای اروپا ویژه بهار 1401 می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری نمایند. آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری تمام تورهای اروپا در وبسایت خود برای شما همسفران عزیز مسیر خرید تورها را راحت تر کرده و شما مسافران می توانید به 2 روش برای تهیه این تورها اقدام نمایید. یکی به صورت آنلاین که با خواندن تمام مطالب گذاشته شده برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات ما برای خرید آنلاین خود اقدام نمایید و قرارداد را به صورت آنلاین دریافت کنید. روش بعدی هم به این صورت است که اگر دسترسی به خرید آنلاین تور اروپا نوروز 1401 ما ندارید، تنها کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای اروپا مجموعه مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را کارت به کارت کرده و فیش واریزی و عکس کارت ملی را داخل واتس آپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد نظرتان را دریافت نمایید.

آب و هوای اروپا در ایام نوروز چگونه است؟

خوب در ماه مارس آب و هوای اروپا کم کم رو به گرما خواهد رفت؛ بطوریکه درست در بخش های شمالی آن میانگین دمای هوا در بالاتری حد به 6 درجه سانتی گراد میرسد اما طبیعتا نمی توان بطور دقیق برای اروپا در ماه مارس و آوریل یک آب و هوا و درجه مشخصی را به دلیل وسعت و تنوع اقلیم در نظر گرفت. بنابراین ما مقاصد پرطرفدار و محبوب شما مسافران را در ادامه مطلب در خصوص فصل بهار مورد بررسی قرار داده ایم: بارسلون اسپانیا: در حالی که ماه مارس خنک ترین ماه های بهار بشمار می رود، دمای هوا به صورت میانگین به 16 درجه نیز می رسد. لیسبون پرتغال: متوسط دما در مارس، در لیسبون پرتغال، 18.8 درجه سانتی گراد می باشد، در حالی که متوسط دمای پایین 11 درجه سانتیگراد است. پاریس فرانسه: در ماه مارس، متوسط دمای بالا 12.2 درجه سانتی گراد بوده و متوسط درجه حرارت پایین 5.3 درجه سانتی گراد می باشد. رم ایتالیا: در ماه مارس، متوسط دمای بالا 15.2 درجه سانتی گراد و متوسط دما پایین 5.2 درجه سانتی گراد می باشد.

بهترین مراکز خرید در تور اروپا عید 1401 کدامند؟

بیشتر شما افراد بر این موضوع واقف هستید که اروپا محل تولد معروف ‌ترین و لوکس ترین برندهای جهانی محسوب می شود. از این جهت واضح است که این قاره سرسبز و جذاب میزبان مدرترین و شیک ‌ترین مراکز خرید در دنیا باشد.  بی شک تفریح و گشت و گذار در این فروشگاه‌ ها در کنار بناهای تاریخی در جزو لیست جاذبه ‌های گردشگری تور اروپا قرار گیرند نهایت لذت را برای شما دربردارد. در ادامه بهترین مراکز خرید اروپا جهت خرید های نوروزی را به شما علاقه مندان معرفی می ‌کنیم. مرکز خرید Galeries Lafayette در پاریس مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele در میلان مرکزخرید Harrods در لندن مرکز خرید Las Arenas در بارسلونا مرکز خرید Magna Plaza در آمستردام 

در تور اروپا نوروز 1401 از کدام جاذبه های توریستی دیدن کنیم؟

از جمله جاذبه های گردشگری اروپا معروف و جذابی که در سفر نوروز 1401 که می توانید از آنها دیدن کنید و کلی لذت ببرید، می توان به برج ایفل در فرانسه، کولوسئوم در رم، باغ گل در هلند، کوه های آلپ، آکروپولیس یونان، کاخ الحمرا اسپانیا، آرامگاه پانتئون پاریس، کلیسای نتردام در پاریس، دروازه آزادی در فرانسه و کلی جاذبه های گردشگری حیرت انگیز دیگر اشاره کرد. بنابراین سفر به اروپا بی شک می تواند یکی از خاطره انگیزترین و جذاب ترین سفرهای عمرتان باشد.

منبع : تور اروپا نوروز 1401