چه زمانی بهترین زمان خرید تور بالی نوروز است؟


قطعا بهترین زمان سفر به بالی به بودجه، هدف و سلیقه فردی شما از سفر بستگی دارد. از آنجایی که فصل بهار فصل شلوغ و در اصطلاح های سیزن بالی شناخته می شود، ما پیشنهاد میکنیم حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور مسافرتی بالی ویژه بهار 1401 اقدام نمایید و اما پیشنهاد سفریار آریا برای شما این است که شما مسافران عزیز از 10 الی  14 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور مورد نظر خود اقدام نمایید. اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی به شما گفته باشد این موضوع است که در " های سیزن " بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفرتان رزرو کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت کنید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می یابد. 

 

شرایط اخذ ویزای توریستی در تور بالی نوروز چگونه است؟


ویزای توریستی بالی جزو معروفترین و پرکاربردترین ویزای کشور اندونزی بشمار می رود که گردشگران برای دریافت این نوع ویزا باید از تقریبا دو هفته قبل با مراجعه به تیم ویزای مجموعه سفریار اقدام به دریافت آن نمایند.  کشور اندونزی برای متقاضیانی که قصد گردش در کشورش را دارند بر اساس ضوابط خاص و ارائه مدارک خاص ویزا صادر می کند. کشور اندونزی برای مسافران ایرانی که قصد سفر گردشگری دارند ویزای 14 روزه صادر می کند. این نوع از ویزا دارای اعتبار 2 ماهه است و چنانچه فرد متقاضی در مدت زمان مشخص به اندونزی سفر نکند ویزا باطل خواهد شد و مجدد می بایستی جهت اخذ ویزا اقدام نماید. این نوع از ویزا یکبار ورود است و چنانچه شما زودتر از تاریخ تعیین شده کشور اندونزی را ترک کنید تا قبل از اتمام مهلت ویزای خود دیگر اجازه ورود به خاک کشور اندونزی را نخواهید داشت. توجه داشته باشید با ویزای توریستی اندونزی اجازه‌ کار، تجارت و اقامت بلند مدت در این کشور را نخواهید داشت.


تور بالی بهار 1401 با کدام ایرلاین ها برگزار می ‌شود؟


برای رزرو و خرید ارزان تور بالی اندونزی در این بازه زمانی، باید ابتدا نوع ایرلاین و ساعات پروازی را که در قیمت تور بالی تاثیرگذار هستند را در نظر بگیرید. خوشبختانه از چند شهر ایران به سمت بالی پرواز غیر مستقیم وجود دارد و این کار شما را راحت کرده است. ضمنا درست است که پرواز مستقیم برای شما از لحاظ قیمتی، زمان خیلی بصرفه تر خواهد بود. در نظر داشته باشید قیمت پرواز غیر مستقیم تهران بالی حدودا ۵۰ درصد از پرواز مستقیم تهران بالی گران تر خواهد بود. از محبوب ترین و معروفترین ایرلاین هایی که به بالی پرواز دانرد میتوان به شرکت های هواپیمایی زیر اشاره کرد: قطری Qatar Airlines ترکیش Turkish airlines  امارات Emirates Airlines ایرفلوت Aeroflot ماهان ایر آسیا Mahan Air Asia

 
در نوروز 1401 در کدامیک از هتل های بالی اقامت کنیم؟


یادتان نرود که انتخاب هتل یکی از اصلی ترین بخش ‌ها در هر سفر گردشگری است. چرا که اگر دسترسی هتل تان خوب نباشد و امکانات و خدمات مناسبی را ارائه نکند، سفرتان به یکی از بدترین اتفاق های سال نو تبدیل می شود. راستی همه ‌چیز درباره انتخاب محل اقامت و نوع هتل به سلیقه و بودجه خودتان بستگی دارد. می ‌خواهید هزینه سفر به بالی را کم کنید، باید هتل ‌هایی را پیدا کنید که ارزان‌ تر هستند و ضدر ضمن برای سفرهای لوکس هم می ‌توانید روی هتل ‌های لوکس و ویلاهای خصوصی بالی حساب کنید. معروفترین هتل ‌ها و اقامتگاه‌ های بالی اندونزی عبارتند از: استراحتگاه ساحلی سمینیاک (یک استراحتگاه 5 ستاره با منظره اقیانوس آرام) استراحتگاه ساحلی ساکالا (استراحتگاه مناسب لوکس پسندان) استراحتگاه ساحلی فیرمونت سانور (یکی از استراحتگاه‌ های درجه یک ساحلی) هتل آناتارا سمیناک (یک هتل لوکس 5 ستاره) هتل سوری (یک هتل ویلایی زیبای 5 ستاره) هتل فور سیزن (یکی دیگر از هتل ‌های 5 ستاره بالی) هتل مولیا ویلا (یک هتل 4 ستاره با ویلاهای لوکس) هتل گرند حیات (دیگر هتل 5 ستاره ساحلی بالی) هتل اینترکانتیننتال ریزورت (یک هتل 5 ستاره در قلب جنگل‌های گرمسیری بالی) هتل فبری (یک هتل 3 ستاره با امکانات رفاهی مناسب) هتل پرامانا ‌واتو‌ کورونگ (یک هتل 5 ستاره مجلل در دل طبیعت بالی) هتل فونتانا (یک هتل 4 ستاره مرتب در قلب کوتا) ‌هتل گرند ‌پالاس سانور (یک هتل 4 ستاره مجهز در وسط شهر) هتل اودارا (یک هتل 3 ستاره در ساحل) کلبه‌های آناندا (اقامتگاهی ارزان در طبیعت بکر بالی)


در سفر به بالی در ایام نوروز 1401 از کدام مراکز خرید کنیم؟


مرکز خرید کاتا بیچ واک مرکز خرید اوبود آرت مارکت مرکز خرید گالریا بالی مرکز خرید دیسکاوری مرکز خرید سوکاواتی آرت بالی مرکز خرید کالکشن بازار روستای سلاک


شرایط آب و هوایی بالی در ایام نوروز چگونه است؟


با شروع فصل بهار، باران به جزیره بالی حال و هوای جذابی می بخشد و دمای هوا در این بازه زمانی تقریبا گرم است. با این حال پیشنهاد میکنیم که یک ماه صبر کنید و از هوای مطبوع ‌تر اردیبهشت در جزیره بالی لذت ببرید؛ چون بهترین زمان برای سفر به این جزیره بشمار می رود و نیز به مرور فصل خشکی هوا کم کم از ماه خرداد آغاز می‌ شود. ضمنا بهار بهترین زمان ممکن برای موج ‌سواری و تفریحات آبی و هیجان انگیز در جزیره بالی است و در کل بهترین زمان سفر به بالی فروردین، اردیبهشت، خرداد و شهریور ماه می باشد. دقیقا قبل و بعد از " های سیزن " چرا که در این ماه ها هوا به شدت لذت بخش و مطبوع است و رطوبت بسیار کمی دارد؛ همچینین قیمت اتاق ها در هتل های بالی و اجاره ویلاهای بالی 30 تا 50 درصد ارزانتر از سایر ماه ها با خدماتی خوبی میباشد.  


در نوروز از کدام جاذبه های بالی دیدن کنیم؟


پارک پرندگان بالی |  Bali Bird Park جنگل میمون ها |  Sacred Monkey Forest Sanctuary موزه هنر آگونگ ری |  Agung Rai Museum of Art دریاچه براتان |  Lake Bratan موزه هنر نکا | Neka Art Museum پارک آبی واتربوم بالی | Waterbom Bali 


نحوه رزرو تور بالی نوروز 1401 سفریار به چه صورت می باشد؟


شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای بالی ویژه بهار 1401 می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری نمایند. مجموعه ما با بارگذاری تمام تورهای بالی اندونزی در وبسایت خود برای شما همسفران عزیز مسیر خرید تورها را راحت تر کرده و شما مسافران می توانید به 2 روش جهت تهیه تور بالی ویژه عید نوروز خود اقدام نمایید. یکی به صورت آنلاین که با خواندن تمام مطالب گذاشته شده برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات ما برای خرید آنلاین خود اقدام نمایید و قرارداد را به صورت آنلاین دریافت کنید. روش بعدی هم به این صورت است که اگر دسترسی به خرید آنلاین ما ندارید، تنها کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای خارجی مجموعه مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را کارت به کارت کرده و فیش واریزی و عکس کارت ملی را داخل واتس آپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد نظرتان را دریافت نمایید. 

منبع : تور بالی نوروز 1401