مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا در سفرهای تابستانی دبی چیست؟

• اسکن پاسپورت رنگی - بررسی گارانتی
• زمان مورد نیاز برای صدور ویزای معمولی: 7 تا 10 روز کاری (6 روز کاری برای ما)
• زمان مورد نیاز برای صدور فوری ویزا: 3 روز کاری
• نوع ویزا: توریستی 14 روزه و اعتبار 60 روزه
• هزینه: 300 درهم

بهترین زمان برای بازدید از دبی در تابستان چیست؟

بهترین زمان برای بازدید از دبی در تابستان 1401 در این سال اوایل ماه جولای است.در این مدت دبی و آب های خلیج فارس زیاد گرم نمی شود و می توانید در کنار سواحل خلیج فارس آفتاب بگیرید و به تفریح ​​بپردازید. همچنین با خرید تور  تابستانی دبی در ماه جولای، به جشنواره سورپرایز تابستانی دبی دسترسی پیدا می کنید.

مزایای پیشنهاد تور  تابستان 1401 دبی چیست؟

راه های مختلفی برای کاهش هزینه سفر با دبی تراول تور  وجود دارد که یکی از این راه ها خرید قرارداد تور  دبی تابستان 1401 است. نکته بعدی که باید انجام دهید این است که فصل مناسب سفر را انتخاب کنید و اگر گرما و هوای سخت دبی خیلی شما را آزار نمی دهد، تابستان فصل ارزانی خواهد بود و برای شما خوب است، زیرا قیمت ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و هتل ها و آژانس ها پیشنهادهای خوب و هیجان انگیزی را ارائه می دهند.
همچنین پیشنهاد می کنیم تورهایی را با روزهای اقامت کمتر انتخاب کنید که در این صورت هزینه کمتری برای هتل و اقامت خواهید داشت. انتخاب هتل نیز یک عامل کارآمد و مهم در هزینه سفر شما است. نکته مهم این است که بسیاری از پروازهای چارتر در این فصل هستند، در این مورد پیشنهاد تور  تابستانی دبی برای جذب مسافران در دوره‌هایی که ظرفیت مسافران تکمیل نشده است و همه صندلی‌ها پر نمی‌شوند. البته باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این تورها مشکلی برای دریافت ویزا و سفر 90 دقیقه ای نخواهید داشت.

بهترین زمان برای خرید پروازهای تابستانی 1401 دبی چه زمانی است؟

با توجه به اینکه هواپیماهای دبی 1401 تور  چندان مورد استقبال نیستند، بعید به نظر می رسد که ظرفیت مسافر در تور  دبی چند روز قبل از شروع پرواز تکمیل شود.اما نکته ای که در مورد تور  Dubai Travel باید در نظر داشت این است که برای سفر به دبی نیاز به دریافت ویزای توریستی دبی دارید و البته دریافت این ویزای توریستی بسته به اینکه درخواست شما معمولی باشد یا رایگان بین 3 تا 7 روز است. . زمان بردن. بنابراین باید حداقل یک هفته قبل برای ویزای توریستی دبی اقدام کنید.

بهترین جشنواره ها، جشن ها، رویدادها و رویدادهای تابستانی در دبی چیست؟

سورپرایز تابستانی دبی نمایشگاهی است که به مدت دو ماه و بعد از تعطیلات مدارس، دقیقا از اواخر خرداد در دبی برگزار می شود. این نمایشگاه در واقع یک نمایشگاه جذاب و بزرگ برای عرضه پوشاک، لوازم الکترونیکی و همچنین لوازم التحریر است. این جشنواره تابستانی دبی فقط یک فروشگاه نیست، بلکه برنامه های سرگرم کننده و هیجان انگیز متنوعی را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می دهد. سایر رویدادهای تابستانی دبی عبارتند از:

جشنواره طعم دهی دبی
فستیوال طعم دهی دبی همه ساله از اردیبهشت تا فروردین ماه در مدیا سیتی دبی برگزار می شود و شرکت در این فستیوال به علاقه مندان به غذا پیشنهاد می شود چرا که در این جشنواره سرآشپزهای بین المللی غذاهای لذیذ خود را طبخ می کنند و حتی طرز پخت این غذاها را به شما آموزش می دهند.

• ارائه شرکت متجه نساجی و پارچه
این یک رویداد سالانه است که یکی از بزرگترین در نوع خود در خاورمیانه است. این رویداد خارق العاده طیف گسترده ای از افراد در صنعت و همچنین خریداران منسوجات مختلف را به خود جذب می کند. بخش اصلی این نمایشگاه با حضور بیش از 500 غرفه‌دار در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی برگزار می‌شود و محصولات متنوع مرتبط با منسوجات و پوشاک را ارائه می‌کند.در نهایت این نمایشگاه از شهریور تا مهر ادامه خواهد داشت.

هوای دبی در تابستان چگونه است؟

آب و هوای دبی مانند سایر شهرهای خلیج فارس به شدت گرم و خشک است و در تابستان گرمتر می شود. در تابستان میانگین رطوبت نزدیک مناطق ساحلی دبی بین 50 تا 60 درصد است و میانگین دمای هوا در دبی در این مدت به 36 درجه سانتیگراد می رسد. اما در شب دمای هوا در دبی به تدریج به زیر 30 درجه سانتیگراد می رسد. به همین دلیل در تابستان در طول روز و به خصوص بعد از ظهر به ندرت می توان به مکان هایی رفت که سیستم سرمایشی وجود ندارد. اما به نظر می رسد مسافران دبی تور  بیش از 10 درصد از زمان خود را در خارج از منزل و زیر نور خورشید صرف نمی کنند. زیرا اکثر مراکز تفریحی دبی سرپوشیده هستند و همگی دارای تهویه هوای بسیار خوبی هستند.

نکات مهم سفر با تور  تابستان دبی چیست؟

• هوای دبی گرم و گرم است. پس بیشتر از لباس های نخی و رنگ های روشن استفاده کنید.
• برای جلوگیری از بار اضافی و مشکلات مالی، زیاد چمدان نبندید.
کرم ضد آفتاب، کلاه آفتابی، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.
• سعی کنید تور  خود را از یک آژانس مسافرتی معتبر تهیه کنید.
• امکان تبدیل ارز در صرافی های دبی وجود دارد. پس زیاد نگران این موضوع نباشید.
• جاذبه های گردشگری دبی کم نیستند! قبل از سفر به دبی سعی کنید اطلاعات خود را افزایش دهید تا در طول سفر با مشکلی مواجه نشوید و به راحتی از دیدنی های این شهر مدرن دیدن کنید.

منبع : تور دبی تابستان 1401