نکته مهم برای سفر به استانبول انجام تست کرونا قبل از سفر است که اجباری است. تست PCR 72 ساعت قبل از سفر الزامی است و این آزمایش تا 94 ساعت معتبر است. مسافرانی که در راه بازگشت از تهران به استانبول جان خود را از دست داده اند، باید آزمایش PCR را مجدداً در آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ترکیه انجام دهند و قبل از سوار شدن به پرواز، آن را ارائه دهند.

چه عواملی بر قیمت استانبول تاثیر می گذارد؟
قیمت تور  استانبول به عوامل مختلفی مانند خط هوایی، کلاس پرواز، زمان پرواز، مدت زمان تور، اقامت و تاریخ سفر بستگی دارد. تورها در روزها یا فصول اوج گردشگری مانند بهار و تابستان یا تعطیلات سال نو و نوروز در بالاترین سطح خود قرار دارند. از سوی دیگر، در فصول سرد مانند پاییز و اوایل زمستان، پس از کاهش تقاضای سفر، کرایه تور  استانبول نیز به حداقل می رسد.

لازم به ذکر است که معمولا در اکثر آژانس های همکار تور استانبول به صورت پکیج ارائه می شود و شما فرصتی برای ایجاد تغییرات در پرواز برگشت خود ندارید. اما در سافاریار می توانید تاریخ، هتل و هر ایرلاینی را که می خواهید انتخاب کنید.چه زمانی می توانیم تور  استانبول ایر را ارزان تر بخریم؟
حتما می دانید که تابستان و اوایل بهار، ایام نوروز، «فصل پیک» خرید بلیط هواپیما به استانبول است، یعنی در این مدت قیمت بلیط گران می شود و توصیه می شود تور  Istanbul Air را خریداری کنید. در این فصول برای افرادی که تفریح ​​می کنند و برای استراحت به سفر می روند. در فصول استانبول بهتر است بلیط خود را یکی دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید. قیمت بلیت تور  استانبول در «فصل بالا» حدود 3.5 میلیون تومان و بیشتر برآورد شده است.

اما چه زمانی می توانید تور  استانبول ایر ارزان را خریداری کنید؟

 خب پروازهای استانبول در «ل سیزن» یعنی پاییز و زمستان بسیار ارزان می شود. این روزها برای افرادی که قصد خرید لباس دارند و یا یا افرادی که ترجیح می دهند تور  استانبول ارزان بخرند، مناسب است. پیشنهاد ما برای خرید تور  استانبول در پاییز است زیرا از ابتدای این فصل با بازگشایی مدارس تعداد درخواست های تور  استانبول کاهش می یابد و به تبع آن قیمت پروازها و هتل ها نیز کاهش می یابد. همچنین در اواخر پاییز یعنی آخرین جمعه سال (جمعه سیاه) و روزهای ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای سفر به استانبول و خرید وجود دارد.

چه زمانی می توانیم تور  استانبول ایر را ارزان تر بخریم؟
حتما می دانید که تابستان و اوایل بهار، ایام نوروز، «فصل پیک» خرید بلیط هواپیما به استانبول است، یعنی در این مدت قیمت بلیط گران می شود و توصیه می شود تور  Istanbul Air را خریداری کنید. در این فصول برای افرادی که تفریح ​​می کنند و برای استراحت به سفر می روند. در فصول استانبول بهتر است بلیط خود را یکی دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.قیمت بلیت تور  استانبول در «فصل بالا» حدود 3.5 میلیون تومان و بیشتر برآورد شده است.

اما چه زمانی می توانید تور  استانبول ایر ارزان را خریداری کنید؟

 خب پروازهای استانبول در «ل سیزن» یعنی پاییز و زمستان بسیار ارزان می شود. این روزها برای افرادی که می خواهند لباس بخرند و یا یا افرادی که ترجیح می دهند تور  استانبول ارزان بخرند مناسب است. پیشنهاد ما برای خرید تور  استانبول در پاییز است زیرا از ابتدای این فصل با بازگشایی مدارس تعداد درخواست های تور  استانبول کاهش می یابد و به تبع آن قیمت پروازها و هتل ها نیز کاهش می یابد. همچنین در پایان پاییز یعنی آخرین جمعه سال (جمعه سیاه) و روزهای ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای سفر به استانبول و خرید است.

بهترین زمان برای اقامت در استانبول چه زمانی است؟

بسیاری از مسافران این شک دارند که مدت سفر آنها به استانبول چند روزه است، آیا بهتر است؟ در واقع اقامت در شهر زیبای استانبول به قدری لذت بخش است که اکثر مسافرانی که یک بار به استانبول سفر کرده اند می گویند هر چقدر هم که در استانبول باشید، روز آخر متوجه خواهید شد که وقت شما تمام شده است! اما می توان گفت که بهترین مدت اقامت حداقل 3 شب و 4 روز است که البته در واقع 4 روز به دلیل تنوع جاذبه ها و مراکز خرید و مکان های دیدنی و تفریحی چندان بدست نیامد. اما قطعا برای سفر کمتر از 4 روزه به استانبول برنامه ریزی نکنید.

آیا شرایط سفر لحظه آخری با تور  استانبول را دارید؟

تور  لحظه آخری استانبول قطعا یک گزینه ارزان و جالب است که برای سفر به این شهر زیبا در ترکیه به آن نیاز دارید! آخرین لحظه تور  در واقع یک گزینه مقرون به صرفه برای افرادی است که می خواهند سفر کنند و به دنبال ارزان ترین و بهترین تور  برای مقصد خود هستند.تورهای نود دقیقه ای ظرف چند روز از شروع تور  ارائه می شود و تعداد مسافران به حد نصاب نرسیده است. در این صورت برگزارکنندگان تور  تصمیم می گیرند این بسته ها را با 20 تا 50 درصد تخفیف عرضه کنند تا متحمل ضرر مالی نشوند و این بهترین فرصت برای شماست! اما باید بدانید که این تورها مخصوص مسافرانی است که چمدان خود را بسته و آماده سفر هستند.

 برای اطلاعات لحظه آخری استانبول و سایر مقاصد تور  کافی است ما را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید یا با عضویت در باشگاه مشتریان سفریار آریا از آخرین تورهای لحظه آخری از طریق پیامک مطلع شوید. با مجموعه ما می توانید استانبول تور  ارزان را در کمترین زمان و با بهترین قیمت خریداری کنید و از سفر به بزرگترین و توریستی ترین شهر ترکیه لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به استانبول چه زمانی است؟

تقریباً هر ماه از سال برای سفر به استانبول مناسب است، اما بهار و پاییز «فصل اوج» گردشگری استانبول است. علاوه بر هوای مطبوع پاییز و بهار، حراج ها و جشنواره های مختلفی در این دو فصل برگزار می شود که سفر شما را هیجان انگیزتر و خاطره انگیزتر می کند. می توان گفت که فصل بهار تقریبا بهترین زمان برای سفر به استانبول بود. زیرا میزان بارندگی های فصلی را کاهش می دهد و هوا به خصوص تازه است.

علاوه بر این، در این فصل حراج ها و برنامه های ویژه ای برای نوروز برگزار می شود که همگی باعث می شوند سفری به یاد ماندنی را در این شهر تجربه کنید. اما اگر به فکر سفری ارزان هستید و با جمعیت کمتری روبرو هستید، بهتر است برنامه سفر خود را برای اواسط اکتبر تنظیم کنید.
در تور  استانبول رزرو هتل در کدام مناطق بهتر است؟

بهتر است محل اقامت خود را در اطراف میدان تقسیم (سلطان احمد) انتخاب کنید.اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر چه هتل شما به مرکز شهر نزدیکتر باشد، هزینه اقامت خود را بیشتر باید بپردازید و هر چه هتل شما از مرکز شهر یا در حومه شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما بسیار کاهش خواهد یافت. در لیست زیر می توانید با توجه به دلیل سفر به استانبول یکی از مناطق استانبول را برای سفر انتخاب کنید:

بهترین منطقه استانبول برای اقامت در هتل های مجلل: تکسیم (تکسیم) و بشیکتاش
بهترین منطقه استانبول برای اقامت در هتل های خانوادگی: منطقه بازار بزرگ
بهترین منطقه استانبول برای اقامت در هتل های ارزان: منطقه کاراکوی
بهترین منطقه در استانبول برای اقامت در نزدیکی مراکز خرید: منطقه بازار بزرگ
بهترین منطقه استانبول برای دوستداران زندگی شبانه: گالاتا و بشیکتاش

آیا اطلاعات مهم استانبول را می دانید؟

زبان رسمی: ترکی
واحد پول: لیر ترکیه (TRY)، هر 1 لیر ترکیه (3000 تومان)
مذهب رسمی: ترکیه یک کشور سکولار است و به همین دلیل هیچ دین رسمی در این سرزمین وجود ندارد. با این حال، بزرگترین جمعیت مذهبی کشور، 97 درصد، مسلمان هستند که اکثریت آنها سنی هستند و شیعیان در اقلیت هستند.
سوغات شهر: قهوه، ادویه، شیرینی پسته، باقلوا و راحت القلم، قهوه جوش، لباس، زیورآلات و...
پیشوند ترکی: 90+
پیش شماره استانبول: 212 و 216
پلیس: 155
آمبولانس: 112
آتش نشانی: 110
ایمنی ساحل: 158

کدام ایرلاین ها از تهران به استانبول پرواز مستقیم دارند؟
در حال حاضر شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور، قشم ایر، معراج و آسمان از میان ایرلاین های ایرانی و ترکیش ایرلاینز و پگاسوس پروازهای مستقیم تهران به استانبول دارند.این در حالی است که قطر ایرویز و هواپیمایی امارات پروازهای غیرمستقیم تهران به استانبول را انجام می دهند.
از کدام مراکز خرید در استانبول برندهای معروف بخریم؟
برای دسترسی به نمایندگی برندهای معروف باید به مراکز خرید مهم استانبول مراجعه کنید. به عنوان مثال مرکز خرید ایستینه در خیابان کادسی و در محله پینار شعبه هایی از بهترین برندها مانند: پرادا، آرمانی، شانل، زارا و دیور دارد.

آب و هوا در فصول مختلف استانبول چگونه است؟


آب و هوای استانبول در فصل بهار
بهار در استانبول هوای نسبتاً خنکی را به خود می بیند، اما با پوشیدن یک لباس گرم می توانید از مناظر بکر و جاذبه های تاریخی استانبول لذت ببرید. نرخ تور استانبول در فصل بهار نسبت به تابستان ارزان تر است و به همین دلیل است که بیشتر گردشگران در فصل بهار به استانبول سفر می کنند.

آب و هوای استانبول در تابستان
فصل تابستان در استانبول با هوای گرمتر شروع می شود. این فصل محبوب ترین و مناسب ترین فصل برای سفر به استانبول است، گردشگران می توانند از مناظر طبیعی و جاذبه های مختلف این شهر دیدن کنند. اما به دلیل تعداد زیاد توریست، نرخ تور استانبول در این فصل به بالاترین قیمت ممکن می رسد.

آب و هوای استانبول در پاییز
پاییز در استانبول با هوای سرد و باران همراه است. اما هنوز زمان خوبی برای سفر به استانبول است. تور  گردشگران استانبول این فرصت را دارند که از مناظر زیبای پاییزی در این شهر به طور کلی لذت ببرند. با سردتر شدن هوا هزینه تور استانبول نسبت به تابستان کمتر می شود.

زمان زمستان در استانبول
برف و باران در زمستان به هیچ وجه از جذابیت این شهر نمی کاهد، در سفر به استانبول در این فصل باید خود را برای مواجهه با هوای سرد و برف و باران در این شهر آماده کنید، مزیت تور  استانبول در این فصل، برای دیدن مناظر زیبای پوشیده از برف، گذرگاه پیاده‌روی، و همچنین قیمت هتل و پرواز مناسب.بهترین فصل برای سفر در تور  استانبول چه فصلی است؟
بهترین زمان برای سفر به استانبول و لذت بردن از مناظر زیبای این شهر بهار و تابستان است. چون در این دوره هوا بسیار خوب و مطبوع است، البته ناگفته نماند که هزینه تور استانبول در این فصول نسبت به سایر فصول گرانتر است و اگر می خواهید با قیمت مناسب تری به استانبول سفر کنید، پاییز بهترین انتخاب است. برای شما.

مراحل رزرو تور  استانبول چیست؟

یکی از عواملی که بر قیمت تور  استانبول تأثیر می گذارد نحوه خرید آن است. شما می توانید تور  مورد نظر خود را از دو طریق رزرو کنید:

1- خرید حضوری

2- خرید اینترنتی.

با خرید آنلاین می توانید تعداد زیادی از انواع تور در سایت های مختلف را در کمترین زمان مقایسه کنید. با مقایسه تورهای استانبول در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید، بلکه می توانید در بهبود کیفیت سفر خود نیز موثر باشید. به‌علاوه، وقتی آنلاین خرید می‌کنید، کاهش قیمت استانبول تور  را بیشتر از حضوری مشاهده خواهید کرد. زیرا اکثر پیشنهادات تور  استانبول فقط برای فروش آنلاین است.

نکات مهم پس از رزرو تور  استانبول چیست؟

توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتل های استانبول ساعت 14:00 و تحویل اتاق در ساعت 12:00 می باشد. بنابراین اگر استانبول تور  استانبول خود را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کرده اید. حتما زمان بلیط و همزمانی آن با زمان تحویل اتاق را بررسی کنید.
کلیه خدمات تور  استانبول ما توسط اقامتگاه مقصد با اطلاعات کامل در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. بنابراین برای افزایش سلامت سفر باید ملاحظات لازم را در نظر گرفت.حضور مسافر در فرودگاه یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز الزامی است.
برای استفاده از پرواز هتل و ورود به هتل، باید کارت شناسایی معتبر ارائه دهید.
کنسلی تور  استانبول از تهران در روزهایی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر است امکان پذیر نیست.
در تمامی مراحل سفر کارشناسان پشتیبانی ما در کنار شما هستند و در صورت بروز مشکل از بدو ورود به سایت تا بازگشت از سفر می توانید در هر ساعتی که بخواهید به صورت 24 ساعته با تلفن پشتیبانی سافاریار تماس بگیرید. روز یا شب

منبع : تور استانبول