آیا برای سفر نوروزی با تور  مالزی به ویزا نیاز داریم؟

خوشبختانه اگر قصد اقامت 14 روزه در مالزی را دارید، اصلا نیازی به ویزای توریستی نخواهید داشت. اما اگر قصد دارید بیشتر از این مدت در مالزی بمانید، باید اقامت خود را به افسران ویزا اطلاع دهید. همچنین در فرودگاه برای شما ویزای مالزی صادر می شود و نیازی به مراجعه حضوری به سفارت نیست. برای دریافت ویزای مالزی باید پاسپورت خود را با حداقل اعتبار 6 ماه، بلیط هواپیما رفت و برگشت و واچر هتل خود را با توجه به تعداد روزهای اقامت در مالزی به افسران مرزی ارائه دهید. رایگان است.بهترین شهرهای مالزی برای سفر در نوروز 1401

انتخاب پرواز برای تعطیلات نوروزی مطمئنا یکی از سخت ترین کارهایی است که مسافران در آن شرکت می کنند. با نزدیک شدن به عید، افراد بیشتری برای سفر برنامه ریزی می کنند و به مرور زمان آژانس های مسافرتی در تلاش هستند تا بهترین و مناسب ترین شرایط را برای مسافران فراهم کنند. لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین مقصد در ایام نوروز، مهم ترین نکته «بودجه» شماست. خوب بهترین شهرهای توریستی مالزی را برای سفر با تور  Spring Malaysia 1401 به شما معرفی می کنیم: کوالالامپور اولین انتخاب یکی از زیباترین شهرهای مالزی است که همیشه پایتخت فعال این کشور مهم آسیایی است. گزینه بعدی پنانگ مالزی است که درست در مرز آسیا و اروپا قرار دارد و یکی از معروف ترین شهرهای مالزی است. انتخاب محبوب بعدی شهر لنکاوی است که به آن لقب «بهشت مالزی» داده اند و در زبان مالایی به معنای «عقاب قهوه ای» است.

بهترین مدت اقامت در نوروز تور  مالزی چیست؟

به طور معمول، اگر قصد رزرو تور  مالزی در نوروز 1401 را دارید، سفریار 7 شب و 8 روز ارائه می دهد، اما اگر ترجیح می دهید مدت بیشتری در مالزی بمانید، می توانید تعداد روزهای اقامت خود را افزایش دهید. فقط نرخ هتل هر شب یکسان خواهد بود و همچنین به یاد داشته باشید که وقتی هتل خود را بازسازی می کنید مراقب سفر برگشت باشید.

چه ایرلاین هایی در نوروز 1401 مالزی پرواز می کنند؟

در حال حاضر خطوط هوایی خارجی مانند قطر ایرویز و امارات ایرلاینز از تهران به کوالالامپور پرواز دارند. از دیگر پروازهای کوالالامپور می توان به هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران، هواپیمایی آسمان ایران و ایر آسیا اشاره کرد.توجه داشته باشید که زمان و ساعت پرواز مالزی و همچنین قیمت پروازهای مالزی در طول سال متفاوت است.هوای مالزی در نوروز چگونه است؟

بهار در مالزی از ماه مارس آغاز می شود و می توان گفت یکی از فصول کم بارش در مالزی است، در این فصل و آغاز آن، بارندگی های موسمی کاهش می یابد و به تدریج با فرا رسیدن فروردین از این میزان بارندگی بسیار کاسته شده است. این ماه یکی از کم باران ترین ماه های سال در مالزی و از همه مهمتر یکی از بهترین زمان ها برای سفر با تور  مالزی عید 1401 خواهد بود.

در سفر با تور  نوروز مالزی در چه هتل هایی اقامت کنیم؟

بی شک یکی از دلایلی که مالزی در زمینه گردشگری پیشرفت کرده است، زیرساخت های مناسب و ساخت هتل های مدرن و زیبای 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره و همچنین اقامتگاه های ساحلی بی نظیر است. در نوروز 1401، اکثر هتل های مجلل مالزی و همچنین اقامتگاه های مقرون به صرفه، میزبان مسافران تور  مالزی در بهار امسال خواهند بود. معرفی تمامی هتل های این کشور در این متن گنجانده نشده است، اما ما به شما محبوب ترین هتل های مالزی را برای اقامت در نوروز تور  پیشنهاد می کنیم: بهترین هتل های 3 ستاره مالزی Citadines DPulze Cyberjaya Rich Calton Hotel & Gallery The Ocean Residence Langkawi OYO 1236 هتل گرین پارک با 4 ستاره برتر مالزی هتل بای ویو لنکاوی بای ویو بیچ ریزورت ایمپیانا هتل کی ال سی سی آریوا تریلیون اقامتگاه بهترین هتل های 5 ستاره مالزی هتل هارد راک پنانگ شرایتون کوالالامپور هتل سان وی هتل پوترا کوالالامپور

در نوروز 1401 مالزی تور  به چه مقاصد گردشگری برویم؟

کوالالامپور را باید یکی از توریستی ترین کشورهای شرق آسیا نامید. در تور  مالزی علاوه بر جاذبه هایی که خود مالزی دارد حتما به تپه های بارجایا بروید که حدود یک ساعت با مالزی فاصله دارد.در این تپه ها روستایی به نام دهکده ژاپنی وجود دارد که برخلاف هوای خشن مالزی هوای بسیار خنک و مطبوعی دارد. سپس پربازدیدترین مقصد بعدی که به شما معرفی می کنیم جزیره ای زیبا و جذاب به نام تور  لنکاوی است. جزیره بوم گردی که به عنوان یک مقصد گردشگری منحصر به فرد در این کشور شناخته می شود. جزیره لنکاوی از نظر جغرافیایی در سواحل شمال غربی مالزی واقع شده و از ۹۹ جزیره زیبا تشکیل شده است. ویژگی های بوم گردی در این جزایر آن را به یکی از زیباترین مناطق گردشگری تور  نوروز مالزی تبدیل کرده است و از سوی دیگر معابد زیبا و باشکوهی مانند معبد هزار پله تا برج های مرتفع، مراکز خرید عالی، پارک های آبی. و آکواریوم ها از دست ندهید. برج‌های دوقلوی پتروناس بهار 1401 کوالالامپور AAAAA یکی از بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان در برج کوالالامپور، پارک تالاب سانوی، پارک پروانه‌ها، آکواریوم کوالالامپور، موزه ملی مالزی، غارهای باتو، بازار مرکزی کوالالامپور، خیابان بوکیت بینتانگ، خیابان ویسیت واقع شده است. معبد هو، ارتفاعات گنتینگ.

هوای مالزی در نوروز چگونه است؟

بهار یکی از آرام ترین فصل های مالزی است و آب و هوای مناسبی را تجربه خواهید کرد. در ماه مارس، باران های موسمی معمولاً کمی کاهش می یابد، آوریل بارانی ترین زمان سال در مالزی است، دمای هوا به تدریج افزایش می یابد و تابستان به آرامی آغاز می شود. اما به یاد داشته باشید که حتی در چنین ماه هایی از اردیبهشت بارندگی به کمترین حد خود می رسد، اما باز هم بهتر است یک چتر همراه خود داشته باشید.

چگونه تور  مالزی نوروز 1401 سفریار را رزرو کنیم؟

علاقه مندان به رزرو یا خرید پروازهای مالزی برای بهار 1401 می توانند به راحتی و در کمترین زمان سفر مورد نظر خود را از سامانه رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری کنند.آژانس مسافرتی سفریار با خرید تورهای این مقصد در سایت خود تمامی تورهای مالزی را برای شما مسافران عزیز آسان کرده است و شما مسافران می توانید از دو طریق اقدام به خرید این تورها نمایید. آنلاین که پس از مطالعه تمامی مطالب ارسالی همان تور  و در نهایت پذیرفتن شرایط قوانین و مقررات ما، اقدام به خرید آنلاین خود کرده و قرارداد را بصورت آنلاین دریافت نمایید. روش بعدی این است که در صورت عدم دسترسی به خرید آنلاین تور  مالزی نوروز 1401 کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تور مالزی مشاوره بگیرید، در نهایت مبلغ را با کارت واریز کنید و فیش واریز و عکس کارت ملی را به واتساپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور  مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع : تور مالزي نوروز 1401