ویژگیهای تورهای لوکس و لاکچری در چیست ؟

ابتدا‌ باید برای شما تعریف‌ تور‌های‌ لوکس را بیان کنیم؛ شاید در نظر شما و در دیار ایران تفریحاتی مثل آفرود و سافاری و رفتینگ در زاویه شما لوکس و لاکچری به شمار می رود‌! اما‌ واقعیت این است که تورهای لوکس‌ فقط‌ شامل این ‌موارد نمی گردد و تعاریفی متفاوتی را دربرمیگیرد . یک تور‌های‌ مسافرتی لوکس به‌موجب قصد ‌های مسافران توزیع بندی میشود ، علاوه بر امکانات بسیار قابل توجه ، مسافرانی که بدنبال یک آرامش مطلق و بی نظیر در مکان‌ ‌های خاص و آرام‌ مثل جزیره ‌ای در لب‌ دریا‌ ، مکان‌های بکر در کوهستان و درخت‌زار و . . . هستند بدنبال این تور‌ها‌ می شود . تورهای لوکس‌ بستگی به نمایندگی ‌های هواپیمایی نیز دارد‌ و اصولا برای مشتریان وی آی پی ، آژانس‌ها تورهای مخصوص و مختص ‌ای برگزار می کنند .

خصوصیات تورهای گران و لاکچری دارای گرانترین بلیط‌ ‌های هواپیمایی مثل فرست‌ دسته و بیزینس ‌کلاس است ، چرا که بااهمیت ترین بخش یک سفر‌ لاکچری رفت و آمدی با زمان کوتاه‌ و باکیفیت است ، نکته‌ بعدی‌ سه وعده‌ غذای اصلی و میان‌‌ وعده ‌های پرطرفدار و گران قیمت ، همچنین استفاده از وسیله‌ حمل و نقل نمونه ابزار ‌های مخصوص و شیک در گشت‌های شهری یا محوطه‌ مورد‌نظر‌ مثل‌ کویر و کوهستان و دریا است ، مانند‌ گشت‌ و گزار با کشتی کروز و هلیکوپتر یا ون ‌های ارث رومر و انواع ماشین ‌های لوکس . همچنین اصلی ترین مساله در تور و سفرهای لاکچری هتل می گردد ، مشابه هتل‌‌های‌ ۵ ستاره یا ویلا‌های‌ لاکچری . بنابراین‌ توجه داشته باشید که تور‌های لوکس و گران علاوه بر هزینه‌‌ بسیار بالایشان نسبت به تورهای معمولی امکانات رفاهی خیلی بالایی همان دارند .

 

خدمات تور لوکس جه تفاوتی با تورهای معمولی دارد ؟

خدمات تورها و سفرهای لوکس و قیمت‌ آن ‌ها ارتباط به مقصدی دارد که می ‌خواهید انتخابش کنید ! برای مثال از یک تور لاکچری به کویر ، آرزو یک هتل پنج ستاره را نباید داتشه باشید؛ البته آن هم بستگی به کویر دارد که قیمت بالا ‌ترین اقامتگاه‌‌ بومی یا هتل‌ نزدیک آن را در کامنت دارید و انتظار وسیله نقلیه ‌ای جفت آفرود و امکانات دیگر را دارید که نهایت هزینه یک تور 2 الی 3 روزه برابر با یک تور ارزان قیمت بوده است . ولی توری مثل‌ تور‌ مالدیو یا اندونزی باید شامل‌ هتلی پنج ستاره‌ و در دل آرامش طبیعت‌ و به دور از سر و صدا و هیاهوی شهری باشد . دیگر مغایرت تور لاکچری با تور‌های‌ ارزان و معولی علاوه بر خدمات و مقصد نداشتن محدودیت مالی در تله خواهد بود و باز بودن دست در تفریحات شگفت انگیز و هیجان ‌آور می باشد .

در آخر‌ لازم به ذکر است که هزینه‌ها بر مقدار مسافران دام و نوع تور مانند تور‌ شخصی یا تور خاص برای یک قشر خاص تاثیر دقیق دارد . تور‌های‌ لوکس برای مقاصد جزیره‌ ای با کنار مخصوص یا مناطق بکر‌ و نقاط بکر و حیرت‌ انگیز جهان می تواند گزینه ‌ای متفاوت‌ و خاص باشد تا خاطره‌ها بسیار اضطراب انگیز و تکرارنشدنی از آنچه که فکر می ‌کنید برای شما عدد بزند .

 

تورهای لاکچری را چطور ذخیره کنیم ؟

ما در نمایندگی مسافرتی سفریار آریا برای رفاه حالا شما عزیزان تور‌های‌ متفاوتی‌ را ارائه کرده ایم که یکی از این تورها که به صورت لوکس و ویژه به مقاصد داخلی - خارجی خواهد بود که از نظر سطح وضعیت با تور‌های‌ عادی بسیار متفاوت تر شده است . تورهای لاکچری سفریار برای مقاصدی همچون جزایر و بکر و دیدنی با کناره‌ها ویژه که می تواند برای هجرت ماه عسل گزینه ای خاص و ویژه محسوب گردد . برای اینکه خاطره‌ها منحصر به فردی از سفرتان به یادگار داشته باشید؛ عالی است قبل از نقل‌مکان به نکاتی از جمله اعتبار و کهنگی آژانس ، گونه ایرلاین ، ساعت پروازی ، هتل و خدماتی که ارائه می بدهد ، وعده‌های‌ غذایی و نوشیدنی ها ، گشت‌ شهری‌ و گشتهای ویژه‌ از جمله مواردی است که باید پیش از سفرتان و ذخیره تله لاکچری در زاویه داشته باشید .

با این توصیفات شما علاقه مندان می توانید تور‌های‌ لاکچری را با خدمات متنوع از آژانس سفریار تهیه دهید . کلکسیون مسافرتی سفریار با عرضه تور‌های‌ عالی با ایرلاینهای ارزشمند و سطح پروازی ویژه ، هتلهای لوکس و پنج ستاره ، برنامه ریزی منظم‌ و ایده آلی برای شما در نظر‌ گرفته است که بتوانید تجربه‌ سفری خاطره‌انگیز‌ را با تورهای لاکچری ما تجربه دهید .

منبع : تور‌ لاکچری