قیمت تور برزیل بر چه اساسی تعیین می‌شود‌ ؟

در تعیین نرخ تور‌ برزیل مواردی همچون کیفیت هتل ، خطوط هوایی ، کلاس پروازی ، ساعت پرواز‌ ، تعداد روز‌های‌ اقامت‌ شما ، مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرید ، تعداد گشت‌ ها ، خدمات اضافی (مانند نا‌هار‌ یا گشت اضافی) و یا ترکیبی شدن تور‌ برزیل با شهر‌‌های‌ دیگر همگی عواملی هستند که بر روی قیمت دام مسافرتی برزیل تاثیرگذار است . هتل‌‌‌ها‌ هر چه به مرکز شهر نزدیک‌ ‌تر‌ باشند و دسترسی بهتری به فرودگاه ، مرکزها خرید ، تفریحگاه‌ها و . . . داشته باشند ، قیمت شان‌ بیشتر‌ خواهد شد .

در سفر با تور برزیل چه خدماتی از سفریار دریافت می کنید ؟

 

ستاندن ویزای برزیل

گشت شهرنشین

راهنمای محلی

تور لیدر ایرانی زبان

رزرو هتل 4 ستاره با صبحانه

بلیط‌ رفت و برگشت‌ هواپیما

بیمه مسافرتی منطبق با مقدار اقامت در برزیل

 

بهتر است چه مدت قبل از سفر‌ به برزیل جهت خرید‌ تور‌ خود عمل کنیم ؟

شما متقاضیان می بایستی بین 1 تا 3 ماه پیش از سفر‌ به برزیل باید برای خرید‌ تور مورد نظرتان اقدام‌ نمایید . با توجه به اینکه برای ورود به برزیل باید ویزا دریافت‌ کنید ، 21 تاریخ کاری و یا حتی بیشتر برای دریافت ویزای این کشور در نظر بگیرید .

 

اطلاعات مهم‌ کشور برزیل

 

پرواز‌های‌ ایران به برزیل به چه شکل خواهد شد ؟

در حال حاضر ، پریدن راست از تهران به برزیل وجود نخواهد داشت و شما مسافران علاقه ‌مند به تله برزیل ، می ‌توانند از طریق شرکت ‌های هواپیمایی کشورهای دیگر ، بلیط برزیل را خرید نمایند و به این دیار سیاحت کنند . البته هر پرواز در فرودگاه شهر شهر منبع خود ، یک یا دو توقف در مسیر پرواز به برزیل دارد . خرید و یا رزرو پته برزیل به اهداف سائوپائولو ، ریودوژانیرو و برازیلیا امکان ‌پذیر گشت و خط هوایی‌ لوفتهانزا از مبدا تهران با یک توقف‌ در فرانکفورت آلمان ، به سمت‌ برزیل پرواز‌ داراست که بلیت برزیل را می ‌توانید از آن خریداری نمایید . بلیط‌ برازیلیا را هم از شرکت ‌های هوایی آلیتالیا ایتالیا ، بریتیش ایرویز انگلستان ، ایر فرانس فرانسه و کی ال ‌ام روسیه ، می ‌توانید تهیه‌ کنید که همه‌ آن‌ها از مبدا تهران ، یک توقف در رم ایتالیا خواهند داشت و سپس به برزیل پرواز‌ می ‌کنند .

مسافران علاقه ‌مند به سفر‌ به برزیل در شهرهای مختلف‌ ایران از جمله مشهد‌ ، شیراز ، تبریز ، اصفهان و اهواز و هم‌چنین‌ تهران ، می‌توانند از طریق خطوط هوایی‌ امارات ، ترکیش ، و قطر نیز با یک توقف ، به برزیل پریدن داشته باشند و در آخر سعی‌ کنید حداقل‌ 2 ماه پیش‌ از سفر خود‌ بلیط‌ خود‌ را رزرو دهید تا بتوانید بلیط ارزان‌ برازیلیا را از بهترین مسیر‌ تهیه نمایید .

 

تور‌ برزیل از کدام شهرهای ایران برگزار می گردد ؟

خرید‌ تور‌ برزیل از همه شهر‌های‌ ایران برای شما قدرت پذیر می باشد ! به صورتیکه شما تور برزیل خود را از مجموعه ما تهیه می نمائید و اگر شهر سکونت‌ شما جزو شهر‌هایی‌ که دارای فرودگاه بین‌ المللی در ایران باشد‌ ، براحتی این امکان‌ را دارید که از همان جا به این دیار سفر کنید و دیگر به تهران و فرودگاه میان المللی امام خمینی مراجعه نکنید . برای مثل تور برزیل از تبریز ، تور‌ برزیل از ارومیه ، تور‌ برزیل از اهواز ، تور برزیل از تهران ، تور برزیل از مشهد ، جال برزیل از شیراز ، تور برزیل از اصفهان ، تور برزیل از کیش ، تور‌ برزیل از رشت ، تور‌ برزیل از قشم هم برگزار می توان و این کار شما را در جهت صرفه جویی زمانی‌ و کوتاه انجام‌دادن مسیر سیر و همچنین یک تور اقتصادی‌ ارزان برزیل و داشتن سفری‌ راحت‌ برقرار خواهد نمود .

هزینه‌های روزانه‌ در تور‌ برزیل چقدر تمام می شود ؟

 

سفر‌ کم هزینه تا 200 BRL

تخت خوابگاهی 60 -40 R

خرید یک ساندویچ و نوشیدنی‌ 20 -14 R

هزینه استفاده‌ از اتوبوس برای راه‌‌های‌ دور 15 R

 

سفر متوسط 200 تا 400 BRL

اتاق دو تخته در هتل خوب‌ 300 -160 R

شام برای دو نفر در یک رستوران‌ معمولی 160 -80 R

سفر‌ یک روزه‌ به دل طبیعت‌ 250

 

سفر‌ لوکس‌ بالای 400 BRL

رزرو‌ هتل لوکس‌ 800 -500 R

شام برای دو نفر در رستوران عالی‌ 400 -200 R

رفتن‌ به جنگل بیرون‌ از مانائوس 1000 -500 R

 

در سفر‌ با تور برزیل چه سیم‌ کارتی بخریم ؟

برای خرید‌ سیم‌‌ کارت‌ سفریار به شما 2 اپراتور شناخته شده‌ را شرح می ‌کنیم : VIVO و oi .

VIVO از قدیمی‌ترین اپراتورهای برزیل است‌ که هزینه ‌ای حدود 60 رئال دارد؛ این سیم‌‌ کارت‌ جزو‌ بهترین‌‌ اپراتورها در این سرزمین است و خودتان می ‌توانید گونه بسته اینترنتی را انتخاب‌ دهید از بسته‌‌ یک روزه گرفته تا یک‌ ماه . از دیگر سیم‌ ‌کارت‌های موجود در بازار برزیل می‌توان به Oi اشاره کرد با پرداخت حدود 50 رئال می ‌توانید این سیم ‌کارت را تهیه نمایید و به Wi -Fi آن وصل شوید و با هر جایی که می‌ خواهید تماس بگیرید .

 

پیش بینی‌ آب و هوای برزیل

 

آب‌‌ و‌ هوای برزیل چگونه است ؟

تنوع‌ آب ‌و‌ هوایی زیادی در برزیل وجود دارد ، اما جزء اعظمی از این کشور دارای آب ‌و ‌هوای گرمسیری است و محجب از درخت‌زار های بارانی آمازون می باشد که در حوضه آب‌ ریز رود آمازون به وجود آمده ‌اند . برزیل دارای پنج آب ‌و ‌هوا‌ مختلف‌ می باشد که عبارت ‌اند از گرمسیری در مرکز ، کوهستانی ، نیمه خشک در شمال شرقی ، استوایی در شمال و معتدل در جنوب .

 

بهترین زمان سفر به برزیل چه فصلی است ؟

در نواحی جنوبی برزیل ، فصل خشک سال از ماه مارس (اواسط اسفند) شروع خواهد شد و تا ماه نوامبر (اواسط آذر) ادامه معلوم درست می کند . نکته مهمی که حتما باید درمورد آب و هوای جنوب برزیل باید خبر داشته باشید این است که شهرهای جنوبی این دیار در ماههای دسامبر تا فوریه (اواسط آتش تا اواسط اسفند) از همیشه بارانی تر می شوند . مطلب دیگر اینکه از آنجایی که کشور برزیل در نیمکره جنوبی زمین قرار گرفته است ، وقت هایش با زمان های مملکت ما وارو شد . یعنی تابستانهای ما ، زمستان برزیل به حساب‌آمده می گردد . خوب شده این را بدانید که در حوزه جنوب برزیل ، در شبهای ماههای ژوئن تا سپتامبر (اواسط خرداد تا اواسط مهر) هوا‌ کمی خنک می شود . در این بازه زمانی از سال ، هوای شهرهایی مثل ریو دو ژانیرو در جنوب برزیل ماننده به تابستانهای اروپا خواهد شد . در این بازه زمانی از سال ، گاهی اوقات باران در خطه جنوب برزیل می بارد و زمانی عهد هم هوا آفتابی می توان . نکته‌ دیگر اینکه شما در این بازه زمانی از سال هرچقدر که بیشتر‌ به جنوب برزیل نزدیک‌ شوید ، شاهد افت‌ دمای بیشتری خواهید بود . با همه این اوصاف باید بگوییم که همه دوران سال به جز ماههای آذر تا اسفند‌ ، به عنوان بهترین زمان‌ سفر‌ به ریو‌ دو ژانیرو و دیگر شهرهای جنوبی برزیل شناخته می شوند .

 

مراحل رزرو تور‌ برزیل

 

مراحل رزرو تور برزیل به چه صورت‌ بوده است ؟

یکی از عوامل موثر در قیمت تور برزیل روش خرید آن است . شما به دو صورت‌ می‌توانید‌ تور‌ مورد‌ نظرتان را رزرو کنید : 1 - خرید‌ حضوری 2 - خرید‌ اینترنتی . با خرید‌ اینترنتی‌ می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار‌ زیادی‌ از انواع تور‌ها‌ را در سایتهای مختلف‌ با یکدیگر مقایسه دهید . شما با مقایسه تورهای برزیل در خرید اینترنتی نه تنها قادر خواهید بود در مخارج هایتان صرفه جویی کنید ، بلکه این عمل می تواند در بالا‌بردن‌ کیفیت سفرتان موثر باشد . ضمنا در هنگام خرید به حالت اینترنتی‌ شما با کاهش قیمت بسیاری در تورهای ظاهری به مقصد برزیل نسبت به خرید حضوری مواجه خواهید شد . زیرا خیلی از آفرهای تور برزیل تنها برای فروش اینترنتی لحاظ می شوند .

 

نکات اساسی پس از رزرو تور‌ برزیل یعنی چه ؟

 

دقت داشته باشید که استرداد اتاق در اکثر هتلهای برزیل در ساعت 14 و خالی کردن اتاق در ساعت 12 می هست . بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت ما تور مورد نظر خود‌ را خریدن کردید؛ حتما به ساعت بلیط‌ و هماهنگ بودن آن با زمان استرداد اتاق دقت نمایید .

کلیه خدمات‌ تورهای برزیل ما با اطلاع کامل از رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی توسط‌ اقامتگاه‌ مقصد عرضه خواهد شد . پس برای افزایش سلامت‌ سفر لازم است خود نیز ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید .

حضور مسافر‌ یک ساعت و نیم‌ کنار از وقت پرواز‌ در فرودگاه الزامی شده است .

برای استفاده از پرواز و پذیرش هتل تان ، ارائه کارتهای شناسایی و پاسپورت ارزشمند الزامیست .

کنسلی تورهای برزیل در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر است ، توانایی پذیر نیست .

در کلیه مراحل سفر ، کارشناسان پشتیبانی ما نیز همراه شما است و در شکل بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود به سایت‌ تا زمان بازگشت از سفر‌ می توانید بدون نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه‌ روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس حاصل دهید .

منبع : تور برزیل