نحوه تعیین‌ قیمت تورهای فیلیپین به چه صورت است ؟

آشنایی با قیمت‌ تور فیلیپین یکی از مهمترین بخش‌های سفر‌ شناخته می‌شود که کنار از هر اقدامی باید‌ آن را بررسی کرد . به عنوان مثال اگر به‌دنبال‌ خرید‌ تور ارزان فیلیپین باشید و در عوض در اوج گرانی به این کشور سفر کنید؛ با اوضاع پیچیده‌ای مواجه خواهید شد . لذا در این مطلب سعی داریم شما را با عوامل تاثیرگذار بر نرخ تور فیلیپین آشنا کنیم و از نکات مهم آن سخن بگوییم .

زمان‌ سفر : از آنجایی که تور فیلیپین در بهار و ماه‌های معتدل سال بیشتر‌ به فروش می‌رسد؛ هزینه‌‌ها‌ در این ایام افزایش‌ می‌یابد . به عبارتی دیگر اگر شما تور فیلیپین 1401 را در روزهای پرتدد مانند بهار و کریسمس خریداری کنید‌ هزینه‌ی زیادی نسبت به ایام دیگر خواهید پرداخت . لذا‌ توصیه می‌کنیم‌ قبل از سفر حتما به زمان آن دقت کنید و برای خرید تور ارزان فیلیپین و کاهش هزینه‌ها در سیاحت قسمت « بهترین وقت برای رزرو تور لحظه‌ آخری فیلیپین » را در همین مطلب ، مطالعه‌ کنید .

مظنه تورهای فیلیپین : یکی از مهمترین عوامل که بر ارزش تور فیلیپین اثرگذاری می‌گذارند؛ خدمات و امکانات تور است . به عنوان شبیه تله هایی که در پکیج خودتان مهمانخانه های 5 ستاره و لوکسی قرار داده‌اند؛ قیمت بالاتری تناسب به سایرین دارند . همچنین برخی از دام ها دارای بیمه مسافرتی است یا پرید های خود را در ابتدا وقت برنامه‌ریزی کرده‌اند . قیمت این پکیج‌ها بیشتر نمایش شده و فرصت را برای معامله دام ارزان فیلیپین حاضر نمی‌کنند . پس حتما قبل از خرید به قیمت تور فیلیپین توجه دهید و نوع هتل و امکانات دام را بررسی دهید .

 

آیا احتمال جابجایی با تور فیلیپین ارزان و وقت آخری وجود دارد ؟

از عوامل بااهمیت عرضه تور لحظه آخری وجود بلیط‌ هواپیما چارتر در معبر تله فیلیپین شده است که این مسئله همچنین رابطه مستقیم‌ با میزان پذیرایی مخاطبان و گردشگران و توریستها دارد و از این سمت تور لحظه اخیر فیلیپین در بیشتر موارد در بیشتر هنگام های سال وجود دارد . عرضه دام وهله اخیر در مسیرهای متفاوت متفاوت است . تور‌های‌ لحظه آخری معمولا‌ در روزهای پایانی منتهی به برگزاری تور عرضه میشود .

پس برای کسانی که به‌دنبال‌ تورهای ارزان هستند دوران برای تصمیم گیری کم است و باید به سرعت دام لحظه آخری خودتان را انتخاب و خریداری کنند در نتیجه برنامه‌ ریزی بلند مدت برای این نوع تورها وجود ندارد‌ . نکته دیگری که در خصوص تور‌های‌ لحظه‌ آخری‌ وجود دارد ظرفیت محدود این گونه تورهاست . از آنجا که اینگونه تور‌ها‌ در روز‌های‌ انتهایی عرضه میشود بیشتر ظرفیت پرواز به فروش رفته و تنها تعداد کمی از بلیط‌ها‌ برای فروش باقی مانده‌ و چون‌ قیمت تورهای لحظه‌ آخری کمتر خواهد شد به سرعت به فروش میرسد .در این جزء ما منتخبی از تورها را قرار داده ایم ، و حق انتخاب با شماست که با جستجو‌ سایت‌ زمان و مدت‌ اقامت و هتل‌ و حتی پرواز و سایر خدمات‌ تور‌ از جمله گشت‌ شهری‌ ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی ، خدمات‌ CIP و … را مشخص می کنید .

 

بهترین ایرلاینهایی که به فیلیپین پرواز‌ دارند کدامند ؟

بهترین راه های پروازی فیلیپین از لحاظ‌ قیمت ، مدت پرواز و… برای رزرو و خرید‌ ارزانترین قیمت بلیط فیلیپین به شرح زیر است :

 

هواپیمایی قطر ایرویز که در حال حاضر از تهران – مشهد و شیراز پرواز دارد‌ و پس از یک توقف‌ در دوحه قطر به فیلیپین پرواز می سازد .

 

هواپیمایی امارات که در حال‌ حاضر از مشهد و تهران پرواز دارد‌ و پس از یک توقف در دبی امارات به فیلیپین پرواز می کند .

 

هواپیمایی ترکیش که در حال حاضر از تهران – مشهد – شیراز – تیریز – اصفهان و اهواز پرش دارد و پس از یک توقف در استانبول به فیلیپین پرواز‌ انجام می دهد .

 

هواپیمایی عمان ایر که در حال حاضر تنها از تهران پرید دارد و پس از یک توقف در مسقط عمان به فیلیپین پرواز می انجام دهد .

 

هواپیمایی کویت ایرویز که تنها در حال‌ حاضر از تهران پرواز دارد و پس از یک توقف در کویت به فیلیپین پرواز‌ می‌کند‌ .

 

 

هواپیمایی ایر آسیا‌ که تنها در حال‌ حاضر از تهران پرواز‌ دارد و پس از یک توقف در بانکوک یا کوالالامپور به فیلیپین پرواز می اجرا کند .

 

هواپیمایی الاتحاد که تنها در حال حاضر از تهران پرواز دارد و پس از یک توقف در ابوظبی امارات به فیلیپین پرواز می کند .

 

 

هواپیمایی گلف ایر که در حال‌ حاضر تنها از تهران ، مشهد‌ و شیراز پرواز‌ دارد و پس از یک توقف در بحرین به فیلیپین پرواز می بسازد .

 

اطلاعات مهم‌ فیلیپین

 

تور ارزان‌ فیلیپین را از کجا رزرو کنیم ؟

سایتها و آژانس‌های‌ مختلفی‌ هستند که متنوع‌ ترین تورهای مسافرتی فیلیپین را نمود می ‌کنند . منتها شما در سفریار آریا می ‌توانید بهترین تور فیلیپین را از میان ده‌ها‌ سایت و آژانس مختلف مشاهده دهید ، سپس‌ مقایسه ، انتخاب و در آخر خریداری‌ کنید . اگر تور‌ فیلیپین مورد نظرتان را در سایت سفریار انتخاب کردید ، پس در رفتن‌ به این سفر شگفت انگیز به شهر‌ زیبای فیلیپین ایست نکنید . زیرا یک تور ارزان فیلیپین یا یک تور لحظه‌ آخری فیلیپین چیزی نیست‌ که بتوانید به سادگی آن را پیدا بکنید ! !

 

مهمترین شهرهای توریستی فیلیپین برای سفر کدامند ؟

 

 

تور‌ بوراکای

بوراکای از جزایر بسیار‌ زیبای فیلیپین و زیباترین مکان برای افرادی است که عشیق دریا و گیم هیجان انگیز آبی هستند . این جزیره با داشتن سواحل نرم شنی و دریای کریستالی همانند مرواریدی زیبا در فیلیپین می ‌درخشد . قایق ‌سواری ، جت اسکی ، غواصی ، شیرجه از سنگ و انواع نرمش آبی تنها بخشی از تفریحات تلاطم ‌انگیز بوراکای در دام فیلیپین بشمار میرود . تمامی هتل‌ها و رستوران ‌های این جزیره بیش لوکس هستند و نمایی بی مشابه از جنگل و بحر را سابق چشم شما قرار می ‌دهند .

 

تور‌ مانیل

مانیل پایتخت فیلیپین و یکی از پرجمعیت ‌ترین شهرهای زمانه شناخته می شود . این شهرستان همیشه زنده و مملو از توریست و گردشگر ظاهری شده است و زیادترین جلب گردشگری فیلیپین را در خود جای داده شده . شهر مانیل سالیان طویل تحت استعمار اسپانیایی ‌ها هستید بوده است . از این طرف منزل هایی با معماری اسپانیایی را بی‌نهایت بسیار در آن می بینید . کلیساهای چشمگیر با معماری بی همانند ، رستوران ‌های مدرن با انواع خوراکی های میانه ‌المللی ، دکه‌های اغذیه ‌فروشی خیابانی و طیف فراوانی از تفریحات مهیج را می توانید در تور مانیل فیلیپین تجربه کنید .

 

تور پرتو پرینسس

پرتو پرینسس شهری بکر ، فوق ‌العاده قشنگ و استثنایی در کشور فیلیپین است . این ناحیه ساحلی یکی از عجایب هفتگانه طبیعی دنیا را در خودش دارد ! رودخانه مستور " پی پی " با 8 .2 کیلومتر طول که پرتو پرینسس را به استان پالاوان متصل می‌ ادا کند . باز رود پی پی با زیبایی حیرت انگیزش سالیانه میزبان‌ بیش‌از‌ 3000 میلیون گردشگر از سراسر جهان است . ضمنا شهر پرتو‌ پرینسس به وسیله جنگل‌های سرسبز و کوه‌ه ای طولانی احاطه شده است و با داشتن کرانه‌ها رویایی ، بعد از مانیل دومین شهر پر گردشگر در تور‌ فیلیپین شناخته می شود .

 

 

پیش‌ بینی آب و هوای فیلیپین

 

آب و هوای کشور فیلیپین چگونه‌ شده ؟

فیلیپین کشوری گرمسیری دریایی‌ محسوب می توان که در بیشتر‌ بخش‌های‌ آن سطح رطوبت جو بیش زیاد است . بارانهای فصلی در طول سال به همراه طوفانهای موسمی در فیلیپین مشاهده می گردد و به دلیل همین باران هاست که این همه بیشه بارانی در این کشور دیده می گردند . لازم‌ به ذکر است‌ که آب و جو همان در این شهر دمایی وسط ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد را تجربه می کند که در برخی از ماهها و شهر‌ها‌ متغیر‌ است . رطوبت باز بستگی به این دارد‌ که در کجای فیلیپین اقامت دارید؛ اما‌ به طور‌ کل رطوبت‌ هوا در این کشور را می توانایی بین ۳۶% تا ۹۰% تخمین زد .

 

بهترین‌ زمان‌ سفر‌ به فیلیپین چه موقعی است ؟

اکنون فصل به بهترین‌ زمان‌ سفر‌ به فیلیپن می ‌رسد ! اگر به دنبال مسافرت در بهترین چگونگی آب ‌و آسمانی و به اضافه اینکه زیبا ‌ترین جشن های فیلیپین می باشید؛ پیشنهاد سفریار آریا به شما خرید تور فیلیپین در فصل بهار است . البته باید توجه کنید که رفت‌وآمد جمعیت و توریستهای خارجی‌ از سراسر‌ دنیا‌ از اسفند‌ ماه تا تیر ماه در این شهر افزایش پیدا می‌ کند و همین مبحث باعث بالا‌رفتن‌ نرخ‌ تور فیلیپین می‌ گردد . بنابراین اگر قصد رزرو‌ تور‌ ارزان‌ قیمت‌ فیلیپن را دارید؛ پیشنهاد میکنیم روزهایی غیر از کریسمس و بهار را برای سفر‌ انتخاب دهید . در این بازه زمانیها آب ‌و هوای فیلیپن زیر تاثیر باران ‌های موسمی قرار می‌ گیرد و شرایط را برای مسافران کمی سخت می ‌کند ، منتها در عوض‌ قیمت‌ ‌تورهای مسافرتی این مقصد کاهش یافته و شرایط برای سفری‌ ارزان فراهم کرده است .

 

شرایط رزرو تور فیلیپین

 

مراحل رزرو تور فیلیپین به چه صورت‌ است‌ ؟

یکی از عوامل موثر در قیمت‌ تور‌ فیلیپین متد خریداری آن است . شما به دو صورت می توانید تور مورد نظرتان را رزرو کنید : 1 - خرید حضوری 2 - خرید اینترنتی . با فروش اینترنتی قادر خواهید بود در مقدار کم زمان ممکن‌ تعداد بسیار زیادی از اقسام تور‌ها‌ را در سایتهای متفاوت با یکدیگر مقابله بکنید . شما با مقایسه تورهای فیلیپین در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه هایتان پس‌انداز نمائید ، بلکه این حرفه می تواند در افزودن کیفیت سفرتان موثر باشد . ضمنا در هنگام خرید به مانند اینترنتی شما با کاهش قیمت تور مسافرتی فیلیپین زیادی نسبت به خرید حضوری برابر خواهید شد . چرا‌ که بیشتر‌ آفرهای تور‌ فیلیپین تنها برای فروش اینترنتی نظر می شوند .

 

نکات عظیم پس از رزرو تور فیلیپین چیست ؟

 

توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتل‌های‌ فیلیپین در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می باشد . به این دلیل اگر به صورت آنلاین‌ از سایت‌ ما تور فیلیپین خود‌ را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط‌ و هماهنگ‌ بودن آن با زمان تحویل اتاق دقت نمایید .

کلیه خدمات‌ تور‌ فیلیپین ما با اطلاع‌ کامل‌ از رعایت پروتکلهای بهداشتی‌ توسط‌ اقامتگاه مقصد ارائه‌ خواهد شد . لذا‌ برای افزایش سلامت سفر لازم است خود‌ نیز‌ ملاحظات لازم را در نظر‌ داشته باشید .

حضور مسافر یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز در فرودگاه الزامی است .

برای استفاده‌ از پرواز و پذیرش‌ هتل تان ، ارائه کارتهای شناسایی‌ معتبر الزامیست .

کنسلی تور فیلیپین از تهران در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد‌ بالاتر است ، امکان پذیر نیست‌ .

در تمامی‌ مراحل‌ سفر‌ ، کارشناسان پشتیبانی ما نیز‌ همراه شما می باشند و در صورت بروز‌ هرگونه مشکل‌ از لحظه ورود به سایت‌ تا زمان‌ بازگشت‌ از سفر می توانید بدون نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه روز‌ با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس‌ حاصل دهید .

 

منبع : تور فیلیپین