مدارک لازم برای اخذ‌ ویزای توریستی ویتنام

اصل و تصویر‌ مدارک‌ شناسایی

یک قطعه عکس پرسنلی زمینه‌ رنگی

گذرنامه ایرانی با حداقل 6 ماه اعتبار‌

فرم درخواست‌ ویزای توریستی ویتنام

مدارکی که نشان‌ دهنده نوع شغل‌ شما باشند

پرینت گردش‌ حساب بانکی شما در 3 ماه اخیر

گواهی تمکن مالی که به تایید بانک رسیده گردد

رسید‌ رزرو بلیط‌ رفت و برگشت هواپیما‌

واچر هتل در ویتنام

فیش پرداخت هزینه صدور ویزای توریستی ویتنام

 

نحوه‌ تعیین قیمت تور‌های‌ ویتنام به چه شکل است ؟

تعیین‌ قیمت‌ تور‌های‌ ویتنام به 3 پارامتر پته رفت و برگشت‌ هواپیما‌ ، هتل‌ محل‌ اقامت‌ و اخذ ویزا توریستی این مقصد ارتباط دارد . با توجه به اینکه از تهران به سمت ویتنام پرواز مستقیمی منهدم ، ایرلاین ‌های مختلفی همچون ایر آسیا‌ ، ترکیش ، قطر‌ ایرویز و امارات و . . . از تهران با یک ایست در پایتخت سرزمین ویتنام پرواز می کنند . ضمنا دیگر نگران قیمت تور ویتنام هم نباشید زیرا در مجموعه‌ مسافرتی سفریار آریا با ارائه تور لحظه آخری ویتنام و تور ارزان قیمت‌ ویتنام ، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده تا با کمترین‌ هزینه برای تور‌ ، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خودش ببرید و اینکه ما قیمتهای بسیار متنوع‌ و مناسبی را برای تور این مقصد عرضه کرده ایم تا با توجه به بودجه‌ مورد‌ نظر‌ خودتان ، بهترین‌ انتخاب‌ را داشته باشید .

 

آیا امکان سفر با تور‌ ویتنام لحظه اخیر وجود دارد ؟

با دقت به این که ویزای این کشور به صورت فرودگاهی صادر نمی شود و شما نیاز دارید برای اخذ ویزای این کشور بصورت گروهی از سمت یک شعبه هواپیمایی معتبر رفتار دهید ، برای خیلی از افراد محتمل نخواهد بود که بتوانند تورهای ثانیه اخیر و دقیقه نودی را فراهم کنند ! اما اگر‌ ویزای این کشور در دستتان باشد براحتی می توانید جهت خرید تورهای وهله آخری افدام کنید؛ باآنکه حتما باید وب وب سایت های گردشگری و کانال‌های‌ خبری‌ سفریار را دنبال کنید تا درصورتی‌که در روز‌های‌ نزدیک‌ سفر‌ ، آفرهای هیجان انگیزی ارائه شد ، آنها را از دست ندهید . ضمنا افرادی که قصد دارند در این تور‌ها‌ شرکت کنند ، الزاماً باید همیشه مدت اعتبار‌ پاسپورت‌ شان‌ را چک کنند چرا‌ که معمولا برای سفر اعتبار گذرنامه‌ باید‌ حداقل 6 ماه باشد . نکته عظیم بعدی این است که حتما باید در نظر داشته باشید این می باشد که نیمی از پول را حتما باید در زمان پس‌انداز یا خرید پکیج پرداخت کنید و اینکه پروازهای ویتنام چارتر و هتل‌ها‌ همگی‌ گارانتی شده‌ اند و در صورت‌ کنسلی بعد از کسرجرایم الباقی‌ استرداد‌ می‌شود‌ و البته در برخی تاریخ‌ها‌ تمام هزینه سوخت می شوند .

 

بهترین ایرلاینهایی که به ویتنام پرواز‌ دارند کدامند ؟

 

هواپیمایی امارات که در اوقات حاضر از مشهد و تهران پرواز دارد‌ و پس از یک توقف در دبی امارات به ویتنام پرواز می کند .

 

هواپیمایی ترکیش که در حالا حاضر از تهران – مشهد‌ – شیراز – تبریز – اصفهان و اهواز پرواز‌ دارد و پس از یک توقف در استانبول به ویتنام پرواز انجام می دهد .

 

هواپیمایی پهنا ایرویز که در حال حاضر از تهران – مشهد‌ و شیراز پرواز دارد و پس از یک توقف در دوحه قطر‌ به ویتنام پرواز می بسازد .

 

هواپیمایی ایرفلوت که در حال حاضر تنها از تهران پرواز دارد و پس از یک توقف به مسکو به ویتنام پرواز‌ می سازد .

 

هواپیمایی ایر آسیا که تنها در حال حاضر از تهران پرواز‌ دارد‌ و پس از یک توقف در بانکوک یا کوالالامپور به ویتنام پرواز می بکند . (پروازهای ایر آسیا به مقصد ایران در حال حاضر انجام نمی شود)

 

هواپیمایی الاتحاد که تنها در اوقات حاضر از تهران پرواز دارد و پس از یک توقف در ابوظبی امارات به ویتنام پرواز می کند .

 

اطلاعات مهم ویتنام

 

تور‌ ارزان‌ ویتنام را از کجا ذخیره کنیم ؟

بیشتر افراد‌ و گردشگرانی که با تور ویتنام عزیمت می کنند ، اولویت می دهند که با کمترین بودجه بتوانند ارزانو مقرون به صرفه روشی کشور ویتنام شوند . در واقع این ذات اصلی خریداران است که میخواهند با هزینه‌ زیر بهینه ترین فعالیت‌ها را ا زبرگزار کننده تور دریافت کنند؛ خوب ارزان ترین تورهای گردشگری سرزمین ویتنام را قادر خواهید بود از سفریار تهیه دهید و اگر شما هم خواهان رزرو ارزان‌ ترین تور ویتنام می باشید ، این فرصت عالی را از دست ندهید . گروه ما سعی دارد تا با ارائه ارزان ترین تورهای گردشگری متمایز ترین سفر شما را بسازد و در ضمن قادر خواهید بود ارزش تورهای مسافرتی ما را با قیمت تور‌های‌ شرکت‌های‌ دیگر مقایسه دهید . در این صورت متوجه خواهید شد که سفریار متنوع‌ ترین و ارزان ترین تور‌های‌ گردشگری ویتان به شما عرضه می بسازد .

 

اطلاعات واجب و مهم ویتنام شامل چه مواردی است ؟

 

طول پرواز : حدوداً 7 ساعت

واحد پولی : دونگ

زبان رسمی‌ : ویتنامی

پیش‌ شماره‌ : 84+

اختلاف‌ ساعت با ایران : 2 : 30+

شماره تماس با اورژانس : 113

شماره تماس با آتش‌ نشانی : 114

شماره‌ تماس با پلیس : 115

 

مهمترین شهرهای توریستی ویتنام برای سفر‌ کدامند ؟

از آنجاییکه شهر‌های‌ توریستی ویتنام بسیار زیاد هستند ، از این ‌رو بسته‌‌های‌ تور‌ ویتنام هم انبوه متنوع ارائه می شوند . آژانس سفریار به عنوان برگزار کننده اصلی و مجری راست تور ویتنام ، قادر به ارائه ترکیب تمامی کشور ها در بازه زمانیهای مختلف را داراست ، اما در دنباله به شرح محبوب ترین و عالی ترین تورهای ترکیبی ویتنام می پردازیم که در صورت‌ نیاز‌ ، بتوانید با کارشناسان متخصص این مسیر ، تماس حاصل بکنید تا راهنماییهای لازم را دریافت نمائید .

هیچ پرواز مستقیمی از ایران به مقصد ویتنام وجود ندارد ! اما برای رسیدن به شهرهای این کشور ، می ‌توانید از پروازهایی با یک توقف‌ را انتخاب کنید . گزینه ارزان و شایسته جهت رسیدن به این کشور‌ ، با بکارگیری از پرواز ماهان به مقصد کوالالامپور و از آن ‌جا استفاده از یکی از خطوط هوایی محلی مانند ایرلاین ایرآسیا شد . راه آسان ‌تر اما بسیار گران ‌تر ، بهره برداری از خطوط هوایی‌ قطر یا امارات شده که توقفی خلاصه در کشورهای خود‌ دارند ولی حمل بار‌ و سایر مسائل ، بر عهده‌ خویش ایرلاین بوده است . مشهورترین اشکال تور ترکیبی ویتنام را در ادامه به شما توضیح می کنیم؛ اما همان‌ طور که قبلا هم گفته شد ، امکان برنامه‌ ‌ریزی برای تمامی تورهای ترکیبی زیر وجود داراست :

تور‌ هو شی مین (۴ شب و ۵ روز)

تور هانوی ، هالونگ بی (۴ شب و ۵ روز)

تور هانوی ، دانانگ ، هالونگ بی (۶ شب و ۷ روز)

تور هانوی ، هو شی مین‌ ، هالونگ بی (۷ شب و ۸ روز)

تور هانوی ، هو شی مین‌ ، دانانگ ، هالونگ بی (۸ شب و ۹ روز)

 

جشنواره ها و رویدادهای مهم ویتنام کدامند ؟

در ویتنام به قدری‌ فستیوال‌ و جشنهای متنوع‌ و شاد برگزار خواهد بود که نزدیک به هر روزگار به این کشور سفر کنید یک رویداد بزرگ برپاست ! " جشنواره هیو " در آوریل که هر دو سال یک بار برگزار می ‌شود ، " روز روح‌های سرگردان " در ماه آگوست ، " جشنواره آتش بازی‌ دانانگ " و در نهایت " جشنواره تولد ، شکوفایی و مردن بودا " در ماه می از جمله مراسم عظیم در ویتنام بشمار می روند‌ . منتها یکی از جشنواره انبوه مشهور‌ ویتنام ، جشنواره " تت " خواهد بود که در واقع تت فستیوال سال تازگی ویتنامی است و در اواخر ژانویه و اوایل فوریه برگزار می ‌شود . این بزم ترکیبی از کریسمس ، جشن سال نو و جشن تولد می‌باشد‌ که بی شک شما را شیفتهد و عاشق‌ خود به جا می آورد .

 

پیش دماغ آب و هوای ویتنام

 

آب و هوای کشور ویتنام چگونه است ؟

کشور ویتنام با توجه به موقعیت جغرافیایی که داراست نیز دارای آب و هوای موسمی استوایی است که از جهت جنوب غربی و شمال غربی بادهای موسمی این کشور را در بر می‌گیرد‌ . منطقه شمالی ویتنام به سبب مجاورت‌ با کشور‌ چین‌ دارای آب و هوای استوایی نمی باشد و پوشیده از کوهستان بوده و این کشور تنها از فصلهای تابستان و زمستان برخوردار‌ است‌ . بخش جنوبی کاملا استوایی است‌ و آب و هوای این کشور تنها از دو بخش خشک و باشی تشکیل خواهد بود و در آخر متوسط حرارت در کشور هایی چون هانوی و هوشی مین بین ۲۳ تا ۲۶ درجه سانتی گراد است .

 

بهترین هنگام سفر به ویتنام چه موقعی بوده است ؟

ویتنام در بیشتر‌ فصل‌‌‌های‌ سال آب و هوایی ملایمی دارا است و بهترین تایم نقل‌مکان برای عازم‌شدن به ویتنام و بکارگیری از تفریحات آبی فصل ‌های پاییز‌ و زمستان می باشند . در خرداد ماه و تابستان به دلیل باران باران سواحل‌ ویتنام خلوت ‌تر می ‌شوند و همچنین با کمتر شدن تعداد گردشگران ، نرخ تله ویتنام هم تخفیف پیدا می نماید .

 

شرایط رزرو تور‌ ویتنام

 

مراحل رزرو تور‌ ویتنام به چه صورت‌ است ؟

یکی از عوامل موثر‌ در قیمت تور ویتنام نحوه خریداری آن است . شما به دو صورت می توانید تور مورد نظرتان را ذخیره دهید : 1 - خرید حضوری 2 - خرید در اینترنت . با خرید اینترنتی قادر خواهید بود در حداقل ترین زمان ممکن مقدار بیش بسیار از انواع تورها را در سایت‌های‌ مختلف‌ با یکدیگر قیاس کنید . شما با مقایسه تله های ویتنام در خریداری در اینترنت نه تنها می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی نمائید ، ولی این کار می تواند در افزایش دادن وضع سفرتان موثر باشد . ضمنا در هنگام خریداری به صورت اینترنتی شما با کاستی قیمت تور مسافرتی ویتنام بسیاری نسبت به خرید حضوری مواجه خواهید شد . زیرا بیشتر آفرهای تور ویتنام تنها برای فروش در اینترنت لحاظ می گردند .

 

نکات اساسی پس از پس‌انداز تور ویتنام چه چیزی است ؟

 

توجه داشته باشید که تحویل‌ اتاق در اکثر مسافرخانه های ویتنام در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می باشد . بدین‌سبب درصورتی‌که به صورت آنلاین از وب سایت ما تور‌ ویتنام خویش را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط و متناسب وجود داشتن آن با هنگام تحویل اتاق دقت نمایید .

تمام فعالیت‌ها تور ویتنام ما با اطلاع کامل از رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی توسط اقامتگاه مقصد ارائه خواهد شد . لذا برای افزایش سلامت مسافرت فرض شد خود باز ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید .

حضور‌ مسافر‌ یک ساعت و نیم قبل از روزگار پرش در فرودگاه الزامی است .

برای استفاده از پرواز و پذیرش‌ هتل تان ، ارائه کارت‌های‌ شناسایی‌ معتبر الزامیست .

کنسلی تور ویتنام از تهران در ایامی که تقاضای سفر‌ به این مقصد بالاتر است ، امکان پذیر نبوده .

در تمامی مراحل سفر ، کارشناسان تقویت ما نیز همراه شما بوده است و در صورت بروز هرگونه مشکل‌ از لحظه ورود به سایت‌ تا زمان‌ بازگشت از سفر می‌توانید‌ بدون‌ نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز‌ با تلفن پشتیبانی‌ 24 ساعته سفریار تماس‌ حاصل بکنید .

منبع : تور ویتنام