ارزش تور‌ کشتی کروز چه قدر تمام می شود ؟

با مهم به تمام مواردی که در مورد کشتی کروز مطرح شد ، می ‌توان این را بیا کرد که برای مثل این سفر لوکسی و تعجب انگیزی ، باید وجه بسیار زیادی در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر پرداخت کرد . به چهره تقریبی ، قیمت پایه را می کارآیی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ یورو در نظر گرفت . یقیناً توجه داشته باشید که هزینه ‌ها با توجه به دسته نقل‌مکان ، فصل سفر‌ ، مسافتی که قرار خواهد شد کشتی طی کند و خدماتی که قرار است از آن منتفع شوید و دیگر موارد کاملا متفاوت حسابداری می توان . ما در تور کشتی کروز سفریار این امکان را برای شما حاضر کرده ‌ایم که در تنها با یک شب اقامت در کشتی ‌های کروزی که خور هالونگ بی را در می ‌نوردند لذتی لوکس و بی مانندی را با هزینه ‌ای سزاوار تجربه کنید .

خطوط کشتی‌های کروز دربردارنده یعنی چه ؟

خطوط کشتی‌های کروز ، معمولا بر اساس معبر هایی که طی می‌ کنند ، تعیین می گردند؛ به جز بر خطوط مسیرهای رفت و برگشتی ، از شناخته ‌ترین خطوط کشتی ‌های کروز می‌ توان موارد زیر را نام برد :

• Saga Cruises (این کشتی کروز فقط به مسافران بالای ۵۰ سال اجازه می‌دهد تا از کشتی‌ها خودتان مصرف کنند)

• Star Clippers

• Windstar Cruises

• Regent Seven Seu Cruises

• megaships (کشتی‌های کروز کوچکی می باشند ، که جهت بازدید از مقاصد‌ خاصی مانند قطب شمال و قطب‌ جنوب ، استفاده می‌شوند)

 

بهترین‌ زمان‌ تفریح‌ و سفر با کشتیهای کروز دور اروپا چه مدت است ؟

به جرات می ‌توان‌ گفت‌ کشتیهای کروز در شرکت " ام اس سی اروپا " در تمام‌ ایام سال طرفداران مختص خود را دارد ، اما بهترین‌ زمان سفر‌ با این کشتی ، مربوط به نیم دوم سال یعنی از نوروز و موعد بهار مقدمه می گردد و تا اواخر دوران تابستان ادامه خواهد داشت . در این بازه زمانی شما با خیال‌ راحت و بدون‌ ایجاد‌ برف و باران و هرگونه دگرگونی می ‌توانید از تمام تفریحات تور کشتی کروز بهره مند شوید . به این دلیل شما برای گذراندن تعطیلات نوروز ، استراحت و ریلکسیشن ، ماه عسل‌ و همچنین سفرهای لوکس و مقرون به صرفه خود به اروپا می ‌توانید دو فصل بهار و تابستان که بهترین‌ بازه زمانی سفر با کشتی کروز است را انتخاب‌ کنید‌ و بهترین‌‌ها‌ را در دفتر خاطراتتان از اروپاگردی به یادگار بگذارید .

مزایای سفر‌ با کشتی کروز در چیست ؟

یکی از مزایای‌ سفر‌ با کشتی کروز این است که به گردشگران اجازه اقامت در کشتی را دارند؛ بنابراین‌ شما دیگر نیازی به اقامت در هتلهای مختلف‌ اروپا را ندارید . همچنین با سکونت در کشتی می ‌توانید از هزینه‌های سفرتان بکاهید . اوقات اگر قصد دارید یکی از بهترین زمان‌ سفر با کشتیهای کروز اروپا را انتخاب کنید‌ ، حین سال نو بهترین زمان‌ سفر با این کشتی هاست . از دیگر مزایای این سفر دریایی می ‌توان به امکان ملاقات از چندین مقصد بدون‌ چندین بار ورود و برون‌رفت به هتلها در شهرهای متفاوت ، گشت ‌و ‌گذار از چند کشور‌ با حال و هوای متفاوت در مدت زمانی کوتاه ، استفاده همزمان از چند برنامه بدون اینکه هزینه ‌ای صرف ایاب و ذهاب و یا معطلی در ترافیک‌ سنگین‌ آبادی ها اشاره نمود . حال اگر می ‌خواهید متفاوت‌ سفر کنید‌ در سفر‌هایتان‌ تغییر ایجاد کنید و سفر با کشتی کروز را حتما مسابقه کنید .

 

امکانات تفریحی موجود‌ در کشتی کروز شامل‌ چیست ؟

امکانات و تفریحات آماده در این نوع کشتیها مهمترین سبب مصرف از این اسباب نقلیه برای علاقه مندان به این روش مسافرت کردن است . بسیاری از مسافران از سراسر دنیا‌ تنها به دلیل‌ لذت‌ بردن از امکانات تفریحی موجود در کشتی‌های کروز با آن‌ها سفر می کنند و ترجیح می دهند تا با استعمال از این توسط لذت مهاجرت آبی خودش را دو چندان کنند . مزیت سفر‌ با کشتی کروز این است که هیچ گاه‌ حوصله شما مسافران سر نمی ‌رود‌ . در این کشتی تفریحات متنوعی وجود دارد که بسته به نوع کشتی تعداد و انواع این تفریحات همچنین انقلاب خواهد کرد اما به صورت عام اکثر کشتی ‌های کروز دارای امکانات زیر‌ هستند :

استخر ، جکوزی و سالن ورزشی

خدمات‌ ماساژ‌

رستوران‌ و کافه

فروشگاه‌

زمین‌های بازی‌ مانند تنیس و یا بسکتبال

اتاق بازی کامپوتری

سینما و تئاتر

کتابخانه

زمین گلف

سالن بولینگ

 

منبع : تور کشتی کروز