بهترین زمان برای خرید تور مالدیو نوروز 1401 نیمه اول نوروز است یا نیمه دوم؟


معمولاً گران ترین زمان خرید تور مالدیو نوروز 1401 19 مارس تا 25 آوریل است و به همین دلیل  سفریار پیشنهاد می کند از 10 آوریل خرید BBBBB مالدیو نوروز را برای تسهیل سفر با کاهش هزینه ها انجام دهید. انجام دادن

 

تور مالدیو نوروز 1401 با چه پروازهایی؟


مالدیو اسپرینگ تور در حال حاضر توسط پروازهای قطر، امارات و فلای دبی ارائه می شود.فلای دبی مسیر تهران-دبی-مالدیو، پرواز قطر تهران-دوحه-مالدیو و پرواز امارات تهران-دبی-مالدیو را انجام می دهد. لازم به ذکر است کارشناسان مجتمع مسافرتی  سفریار بهترین پرواز با کمترین زمان توقف را برای عید نوروز تور مالدیو برای رفاه حال شما انتخاب می کنند. به این ترتیب شما این امکان را دارید که با توجه به زمان هر پرواز و بودجه خود یکی از پکیج های تور مالدیو را برای گذراندن تعطیلات خود در این جزیره زیبا و رویایی انتخاب کنید و مراقب باشید که فاصله پرواز تهران تا ماله (پایتخت) مالدیو) بسته به زمان توقف پروازها حدود 8 ساعت خواهد بود.


کدام هتل در مالدیو ارزش اقامت در نوروز 1401 را دارد؟


اگر تصمیم گرفته اید تعطیلات نوروزی پیش رو را در مقصدی رویایی در مالدیو سپری کنید، با ما همراه باشید تا بهترین هتل های مالدیو را برای اقامتی رویایی و هیجان انگیز در این عید معرفی کنیم. • Kurumba Maldives • Paradise Island Resort & Spa • Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa • Baros Maldives • Velassaru Maldives • Royal Island Resort & Spa • Vivanta By Taj - صخره مرجانی • Conrad Maldives Hotel Island Rangali


آیا قبل از رزرو تور مالدیو نوروز 1401 باید ویزا بگیریم؟


خوشبختانه تور مالدیو یکی از آن دسته از سفرهای خارجی تور است که ما ایرانی ها برای سفر به ویزای تور نیاز نداریم.در واقع، ویزای مالدیو در فرودگاه صادر خواهد شد. به این ترتیب در بدو ورود با پرداخت از 50 تا 70 تومان و ارائه پاسپورت معتبر می توانید با خیال راحت وارد کشور شده و عازم سفر جذاب خود شوید.


آیا برای خرید تور مالدیو نوروز 1401 به کارت واکسیناسیون نیاز دارم؟


خیر در حال حاضر فقط برای خرید تور مالدیو نیازی به کارت واکسیناسیون ندارید و مسافران می توانند به راحتی با انجام تست PCR برگشت پرواز منفی به این مکان سفر کنند. البته باید به خاطر داشت که معاینه کرونا باید حداکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز انجام شود.


آب و هوای مالدیو در نوروز چگونه است؟


خوب، چون آب و هوای مالدیو استوایی است و در تمام طول سال یا گرم و خشک است یا گرم و مرطوب! بد نیست بدانید که بهار، تابستان و حتی اوایل پاییز گرم و خشک است. اما در زمستان با وجود گرما، رطوبت هوا کمی بالاست و اگر از مسافران نوروزی مالدیو تور هستید، با فرا رسیدن فصل بهار در هوای عالی، می توانید از تفریحات آبی و طبیعت بکر و منحصر به فرد این کشور لذت ببرید. . با توجه به این هوای دلپذیر و دلپذیر بهاری، فصل بهار یکی از شلوغ ترین فصل های سفر به مالدیو است و در نهایت گردشگرانی که در این فصل قصد سفر به مالدیو را دارند، بهتر است از ماه ها قبل هتل و بلیط خود را رزرو کنند. شدت قیمت در مالدیو تور بلند است.


از چه جاذبه های مالدیو در نوروز دیدن کنیم؟


در میان بسیاری از مکان های زیبای جهان، مالدیو یکی از محبوب ترین گزینه هایی است که همیشه افرادی را که به دنبال صلح و آرامش هستند، جذب می کند. جزیره مالدیو مکانی است که می توانید در آن در آرامش و شادی غوطه ور شوید.جایی که می توانید سواحل ماسه سفید، تالاب های کریستالی و آب نیلگون را تماشا کنید و این جزیره رویایی را به عنوان مقصد محبوب ماه عسل انتخاب کنید. نقاط برجسته مالدیو عبارتند از: زیگورات، هورا، مسجد جمعه بزرگ، اوکولاها، مسجد کوندوالو، پل دوستی چین و مالدیو، تولوسدو و غیره.


چگونه می توان تور مالدیو نوروز 1401 سفریار را رزرو کرد؟


علاقه مندان به رزرو یا خرید تور مالدیو برای بهار 1401 می توانند به راحتی و در کمترین زمان سفر تور مورد نظر خود را از سامانه رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی  سفریار Aria خریداری کنند. آژانس مسافرتی  سفریار با قرار دادن تمام تور در سایت خود خرید تور را برای شما مسافران عزیز آسان کرده است و شما مسافران می توانید به دو صورت تور مالدیو خود را در نوروز آماده کنید. یکی آنلاین، با خواندن تمام مطالب ارسال شده برای همان تور و در نهایت پذیرفتن شرایط و ضوابط ما، به خرید آنلاین بروید و قرارداد آنلاین بگیرید. روش دیگر این است که در صورت عدم دسترسی به خرید آنلاین تور مالدیو نوروز 1401 کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تور مالدیو مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را از کارت به کارت و گواهی پرداخت و کارت با عکس. ملی را به واتساپ بفرستید و در نهایت معامله تور مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع : تور مالدیو نوروز 1401