نحوه‌ تعیین قیمت تور‌های‌ موریس به چه شکل خواهد بود ؟

در ابتدا باید عنوان کنیم قیمت تورهای مسافرتی تا حدود زیادی به سلیقه‌ مسافر در انتخاب مدت تور ، نوع‌ هتل و خدمات‌ آن ، نوع‌ ایرلاین و کلاس‌ پروازی ، زمان سفر ، هزینه‌‌‌های‌ جانبی ، هزینه‌ تفریحات گردشگری ، ورودیه ‌ها ، هزینه‌های‌ غذا و… بستگی دارد . لذا مسافران تور‌ موریس می ‌توانند خیلی هوشمندانه هزینه‌ هریک از فاکتور‌های‌ گفته‌ شده تا حد زیادی‌ کاهش دهند . ایرلاین‌های نظیر‌ امارات ، ترکیش ، آسترین اتریش ، قطر ایرویز ، ایر فرانس ، لوفتهانزا و… بلیط‌ هواپیما را برای موریس و با خدمات‌ بسیار مناسب‌ ارائه‌ می دهند .

البته به جز این موارد گفته شده‌ سایر هزینه‌ها نظیر اخذ‌ ویزا ، ترانسفر ، خرید‌ ، هزینه غذا‌ و… هم می ‌تواند قیمت‌ تور موریس را دستخوش تغییراتی نماید . ضمنا دیگر نگران قیمت‌ تور موریس هم نباشید چرا که در مجموعه مسافرتی سفریار آریا با ارائه تور لحظه‌ آخری‌ موریس و تور‌ ارزان قیمت موریس ، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم‌ کرده تا با کمترین پول برای تور‌ ، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و اینکه ما قیمتهای بسیار متنوع‌ و مناسبی را برای تور این مقصد ارائه کرده ایم تا با توجه‌ به بودجه مورد‌ نظر‌ خودتان ، بهترین انتخاب را داشته باشید .

 

آیا امکان سفر با تور موریس لحظه‌ آخری‌ وجود دارد‌ ؟

در سالهای اخیر‌ واژه تور لحظه‌ آخری در بین‌ مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا‌ کرده و دلیل این اتفاق این است که آژانس‌های‌ مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تورهای موریس هستند ، به میزان معین‌ و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند ، اما به دلایلی تا زمان‌ نزدیک به پرواز‌ فروش نرفته است‌ ، بنابراین نرخ‌ تور‌ موریس را تا حد بسیاری پایین‌ می آورند تا مقدار‌ باقی‌ مانده نیز فروش برود . خوب مسافران زیادی ترجیح‌ می دهند سفر خودش را با تور موریس لحظه‌ آخری‌ آغاز‌ کنند تا هزینه کمتری را پذیرا شوند . تور دقیقه نودی موریس لازمه این است که چمدان شما حاضر باشد و ویزای توریستی این کشور در دستتان باشد تا با به محض‌ مطلع شدن شما از آن ، بتوانید اقدام‌ به خرید این تورها بکنید ، در غیر این صورت پول و پرش خود را باهم از دست خواهید داد . تور لحظه آخری جزیره موریس باز از این قاعده‌ مستثنی نیست‌ و چنانچه شما تور‌ دقیقه آخری‌ جزیره موریس را انتخاب کنید مبلغ کمتری را برای سفرتان باید پرداخت دهید . خوشبختانه ژانس مسافرتی سفریار آفرهای هیجان انگیزی با خدمات تخفیف خورده به مقصد‌ موریس در اختیار‌ شما قرار می دهد .

 

بهترین ایرلاینهایی که به موریس پرواز‌ دارند کدامند ؟

در حالا حاضر پرواز مستقیمی از ایران به موریس وجود ندارد‌ و بهترین‌ مسیرهای پروازی به موریس از ایران به وسیله‌ هواپیمایی امارات (یک وقفه در دبی) ادا می گردد و دیگر کمپانی های هواپیمایی همچون ترکیش ، آسترین اتریش ، قطر ایرویز ، ایر فرانس ، لوفتهانزا و… باز به این نظر پریدن دارند . جهت اطلاع ظریف از طول پرواز و ایرلاینهای دیگر علاوه بر موارد یاد شده به قسمت بلیط‌ هواپیما موریس سایت‌ مراجعه کنید .

 

اطلاعات مهم تور‌ موریس

 

اطلاعات مهم و ضروری موریس شامل چه چیزی است ؟

 

طول پرواز‌ : حدودا 8 ساعت

واحد‌ پولی : روپیه ی موریس (MUR)

زبان رسمی : انگلیسی ، بوجپوری ، فرانسوی

قومیت : هندی ، چینی ، فرانسوی و مهاجرین آفریقای جنوبی

پیش‌ شماره : ۲۳۰+

اختلاف ساعت با ایران : نیم ساعت عقب ‌تر‌از‌تهران

شماره‌ تماس با اورژانس : 114

شماره تماس با پلیس : 999

شماره‌ تماس با آتش نشانی : 115

 

تور‌ VIP موریس سفریار چه خدماتی به شما ارائه‌ می دهد ؟

بلیط رفت و برگشت تهران - موریس - تهران که نرخ آن به پکیج دلاری اضافه می‌شود‌ .

• 8 روز اقامت در بهترین ریزورتهای 5 ستاره‌ تاپ‌ موریس

وعدههای غذایی مشخص‌ شده در پکیج

ترانسفرهای رفت و برگشت لوکس اختصاصی‌ فرودگاهی

گشت‌ کشتی کاماران با ناهار ، غواصی و بازدید از جزیره سرف

گشت حیات وحش در پارک طبیعی‌ کاسلا با 7 سرگرمی‌ رایگان

بیمه مسافرتی و وی آی پی ترکینگ

چون این آژانس به جزئیات سفر‌ شما می اندیشد ، کوچکترین جزئیات تور مدنظر شما را در اختیارتان قرار می دهیم . همچنین‌ برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان سفریار آریا رابطه بگیرید .

 

در سفر با تور‌ موریس از کدام جاذبههای این مقصد دیدن کنم ؟

در حاشیه جنوبی موریس یکی از عجیب ترین پدیده‌های‌ طبیعی کره زمین در ته آب اقیانوس وجود دارد و تنها چیزی که می تواند بیانگر این نمود طبیعی و واقعی حیرت انگیز باشد " آبشار زیردریایی " است . زمین‌ هفت رنگ ، آبشار شامارل ، پارک طبیعی کاسلا ، پارک حفاظت شده‌ لاک پشتها در جزیره رودریگز ، آکواریوم موریس ، گالری آبگینههای لوکس و هنری ، پارک تفریحی کودکان در شرق جزیره ، درخت‌زار آبنوس ، پارک‌ تمساح‌ها‌ و لاک‌پشت‌های‌ غول‌ پیکر ، دره رنگ ها ، دره فرنی ، آپراواسی گات که میراث جهانی یونسکو است ، تورهای زیردریایی توریستی و اسکوتر زیرآبی ، کوآد بایک در منطقه حفاظت‌ شده فردریکا ، شنا با دلفینها و تماشای نهنگ ها ، گشت خصوصی هلی‌کوپتر‌ در موریس ، گشت با هواپیمای دریایی‌ در لومورن از دیگر جاذبه‌ها‌ و گشتهای موریس بشمار می روند .

 

حمل و نقل در موریس به چه صورت‌ است ؟

شاید برایتان جالب باشد‌ که بدانید تا سال ۱۹۲۲ میلادی دسترسی به جزیره موریس فقط با قایق‌ امکان‌ ‌پذیر بود‌ تا اینکه فرودگاه موریس ساخته شد و اولین‌ پرواز‌ در این جزیره انجام گردید . حمل و نقل عمومی در موریس توسط اتوبوس ، مترو اکسپرس و تاکسی انجام می‌ گردد و برای ترانسفر از شهری به شهر دیگر می‌ توانید از تاکسی ‌های قایقی استفاده نمایید‌ و البته بیشتر‌ گردشگران برای دسترسی به جاذبه‌‌های‌ گردشگری موریس از تاکسی ‌های خصوصی یا عمومی استفاده می‌ کنند . با توجه به واحد پولی موریس کرایه تاکسی در این جزیره برای گردشگران بسیار مقرون به صرفه شده .

 

پیش‌ بینی‌ آب و هوایی موریس

 

آب و هوای موریس چگونه است ؟

آب و هوای جزیره موریس از نوع‌ استوایی معتدل همراه با بادهای جنوب شرقی می باشد و دارای زمستانهای گرم و خشک از ماه می تا نوامبر و تابستانهای گرم و مرطوب از ماه نوامبر تا می می باشد . در ضمن طوفانهای موسمی در این منطقه از ماه نوامبر تا آپریل مشاهده‌ میشود و بیشترین حجم‌ این طوفانها معمولا در اواخر ماه دسامبر تا ابتدای ماه مارچ ، اتفاق می افتد . به طور مختصر می توان‌ ویژگی‌های‌ آب و هوایی‌ بخشهای مختلف موریس را به این شرح اعلام کنیم :

سواحل غربی؛ گرم ترین منطقه‌ جزیره هستند‌ .

سواحل‌ شرقی بیشترین میزان‌ وزش باد را دارند .

ماههای دسامبر تا فوریه ، گرم ترین ماههای سال بشمار می رود‌.

خشک ترین ماه سال در جزیره موریس ، اکتبر است .

خنک ترین دوره‌ زمانی سال در موریس حد فاصل ماههای ژوئن تا آگوست است‌ .

 

بهترین‌ زمان سفر به موریس چه موقعی از سال است ؟

جزیره موریس به جای چهار فصل‌ تنها دو فصل تابستان و زمستان در سال را تجربه‌ می ‌کند . البته در هر دو فصل‌ هوا نسبتا معتدل‌ و برای سفر مناسب هستند و اینکه ماه ‌های اکتبر تا اپریل تابستان موریس را شامل میشود که بیشتر برای تفریحات مهیج آبی مناسب‌ می باشند . ماه ‌های ژانویه تا سپتامبر نیز‌ زمستان ‌های موریس محسوب می‌گردد‌ و با هوای خنک‌ و مطبوع‌ ، فضا را برای تفریح و گذار و تفریح شما گردشگران در جزیره آماده‌ می ‌کند‌ . با این توصیفات شما هر زمان‌ از سال که بخواهید می ‌توانید برای رزرو تور موریس سفریار اقدام‌ کنید .

 

راهنمای رزرو‌ تور موریس

 

مراحل‌ رزرو تور‌ موریس به چه صورت‌ است‌ ؟

یکی از عوامل موثر‌ در قیمت تور‌ موریس متد خرید آن است . شما به دو صورت‌ می‌توانید‌ تور مورد نظرتان را ذخیره کنید : 1 - خرید‌ حضوری 2 - خرید اینترنتی‌ . با خرید اینترنتی‌ می توانید در کمترین‌ زمان ممکن تعداد انبوه زیادی از اقسام تورها را در تارنما های مختلف با یکدیگر مقایسه بکنید . شما با مقابله تورهای موریس در فروش اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه هایتان صرفه‌جویی‌ کنید‌ ، بلکه‌ این کار می تواند در زیاد بردن کیفیت‌ سفرتان موثر باشد . ضمنا در هنگام‌ خرید‌ به صورت اینترنتی‌ شما با کاهش‌ قیمت‌ تور مسافرتی موریس بیشتری نسبت به خرید‌ حضوری برابر خواهید شد . زیرا بیشتر آفرهای تور‌ موریس تنها برای فروش اینترنتی‌ لحاظ‌ می شوند‌ .

 

نکات مهم پس از رزرو تور موریس چیست ؟

 

دقت داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر‌ هتل‌های‌ موریس در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 است . بنابراین‌ اگر به صورت آنلاین از سایت ما تور موریس خود را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ‌ بودن‌ آن با زمان‌ تحویل‌ اتاق دقت‌ کنید .

کلیه‌ خدمات‌ تور موریس ما با اطلاع کامل‌ از رعایت‌ پروتکلهای بهداشتی با اقامتگاه‌ مقصد ارائه خواهد شد . لذا‌ برای افزایش‌ سلامت سفر‌ لازم‌ است‌ خود‌ نیز ملاحظات لازم‌ را در نظر‌ داشته باشید .

حضور مسافر یک ساعت و نیم کنار از روزگار پرواز در فرودگاه ضروری خواهد بود .

برای استفاده از پرواز و پذیرش هتل‌ تان ، ارائه کارت‌های‌ شناسایی معتبر الزامیست .

کنسلی تور موریس از تهران در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد‌ بالاتر است‌ ، امکان‌ پذیر نیست‌ .

در تمامی‌ مراحل سفر‌ ، کارشناسان پشتیبانی ما همان همراه شما هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود به سایت‌ تا زمان‌ بازگشت‌ از سفر‌ می توانید بدون نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه‌ روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس‌ حاصل‌ نمایید .

منبع : تور موریس