نحوه تعیین قیمت تور‌های‌ سیشل به چه چهره شده ؟

تعیین‌ قیمت تورهای سیشل به 2 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما‌ و هتل‌ محل اقامت‌ بستگی دارد‌ . با نکته به اینکه از تهران به طرف سیشل پرواز مستقیمی نخواهد بود ، ایرلاین ‌های عمان‌ ایر ، ایرعربیا ، قطر‌ ایرویز و فلای دبی از تهران با یک درنگ در پایتخت‌ کشور ایرلاین به سمت سیشل پرواز می کنند . ضمنا دیگر نگران‌ قیمت‌ تور‌ سیشل هم نباشید زیرا در مجموعه مسافرتی سفریار آریا با پدیدار تور‌ لحظه اخیر سیشل و تور ارزان قیمت سیشل ، شرایط را به گونه ای برای شما حاضر کرده تا با کمترین هزینه برای تور ، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور‌ انتخابی خود ببرید و اینکه ما قیمتهای زیاد متنوع و مناسبی را برای دام این نیت ارائه کرده ایم تا با توجه به بودجه درباره مشاهده خودتان ، بهترین‌ انتخاب را داشته باشید .

 

آیا امکان سفر با تور سیشل آن آخری وجود دارد ؟

با توجه به این که روادید این کشور به حالت فرودگاهی صادر می گردد و نیازی به اقدام مخصوصی نیست ، امکانش هست که بتوانید تور‌های‌ آن آخری را با قیمت انبوه کمتری خریداری دهید . البته باید وب سایت‌های‌ گردشگری و کانالهای خبری سفریار را پیگیری بکنید تا اگر در روزهای نزدیک سفر ، آفرهای هیجان‌ انگیزی ارائه شد ، آنها را از دست ندهید . ضمنا افرادی که قصد دارند در این تورها کمپانی کنند ، بایست همیشه مدت اعتبار پاسپورت‌ شان‌ را چک کنند زیرا معمولا برای سفر اعتبار گذرنامه باید حداقل‌ 6 ماه باشد .

نکته مهم بعدی اسن شده که بایست در  داشته باشید این است که نیمی از مبلغ را باید‌ در زمان رزرو یا خرید پکیج پرداخت کنید و اینکه پروازهای سیشل چارتر و هتلها همگی گارانتی شده اند و در صورت کنسلی بعد از کسرجرایم الباقی‌ استرداد می شود‌ و البته در برخی‌ تاریخها تمام هزینه سوخت می شوند .

 

آیا پرواز مستقیم ایران به سیشل وجود دارد ؟

بدبختانه پریدن مستقیم ایران به سیشل وجود ندارد‌ و در واقع وقتی شما یک بلیط هواپیما‌ سیشل برای خود‌ رزرو می کنید و یا جهت خرید دام مسافرتی سیشل اقدام می کنید ، اول از همه با هواپیما‌ به دبی پرش می بکنید و سپس از دبی با پرواز دیگری راهی سیشل می شوید و در نهایت در فرودگاه جزیره ماهه در سیشل از هواپیما پیاده می شوید .

بهترین‌ ایرلاینهایی که به سیشل پرواز دارند کدامند ؟

در حال‌ حاضر جهت‌ پرواز‌ از ایران به سیشل شما می‌توانید‌ از خطوط هواپیمایی ته استفاده نمایید :

هواپیمایی امارات Emirates Airlines که در حال حاضر از مشهد‌ و تهران پرواز دارد و آنگاه از یک توقف در دبی امارات به سیشل پرواز می کند .

هواپیمایی الاتحاد Etihad Airways که تنها در حال حاضر از تهران پرواز‌ دارد و پس از یک توقف در ابوظبی امارات به سیشل پرواز‌ می اجرا کند .

هواپیمایی ایر سیشل Air Seychelles Airlines که مناسب‌ پروازهای داخلی سیشل می‌باشد‌ .

 

اطلاعات مهم سیشل

 

اطلاعات‌ ضروری و مهم‌ سیشل شامل چه مواردی می باشد ؟

طول پرواز‌ : حدوداً 7 ساعت

واحد پولی : روپیه

زبان رسمی‌ : انگلیسی ، فرانسوی

پیش‌ شماره : 248+

اختلاف ساعت با ایران : 30 دقیقه عقب‌تر‌از‌تهران

شماره تماس‌ با اورژانس : 999

شماره تماس با پلیس : 999

شماره تماس‌ با آتش نشانی : 151

 

هزینه‌های‌ سفر‌ به سیشل به شکل کلی چقدر می شود ؟

سیشل مقصد خیلی ارزانی نیست‌ ! زیرا زیباییها و شگفتیهای بسیار متنوعی دارا است . و بعنوان یک سفر لوکس‌ بشمار میرود؛ منتها این به این معنا‌ نیست که باید برای هر چیزی هزینه بسیاری پرداخت کنید . شما می توانید برای اقامت تان از یک هتل رده متوسط یا ارزان تا یک هتل ۵ ستاره لوکس را گلچین کنید . برای جابجایی با تور سیشل روزانه چیزی حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ یورو درخواست دارید . این مبلغ‌ صرف اقامت ، صبحانه ، ناهار و شام و گشتهای شهری‌ شما می شود . هزینههای زیر‌ بصورت میانگین‌ می‌باشد‌ .

هزینه اقامت به صورت‌ میانگین‌ : حدود ۱۲۰

هزینه خورد و خوراک : حدودا ۴۰ یورو

هزینه تفریح و گشت و گذار : حدودا ۵۰ یورو

مهمترین شهر‌های‌ توریستی سیشل برای سفر کدامند ؟

 

آنسه لاتزیو ، پراسلین

در ساحل شمالی جزیره پراسلین ، آنسه لاتزیو (خلیج شوالیه) یکی از زیباترین سواحل‌ سیشل قرار گرفته است . برای دسترسی به ساحل باید‌ از روی تپه پیاده روی کنید ، ولی ارزش این تلاش را دارد ! این شن و ماسه نرم بلوند که در پهلو تخته‌‌‌های‌ گرانیتی گرد جای گرفته اند ، با آب ‌های تمیز و شفاف‌ در سایه‌های رویایی آبی ترکیبی حیرت‌ انگیز بوجود آورده اند . درختان تاکاماکا و نخل ‌های نارگیل در حاشیه ساحل‌ قرار گرفته ‌اند و برای استراحت ، تکه‌هایی از سایه را برای آرامش‌ شما فراهم کرده اند و بعد از کلی شنا کردن‌ می‌توانید‌ در رستوران‌های هر دو انتهای ساحل غذاهای متنوعی را نوش جان کنید‌ . بهترین وقت برای بازدید از آنسه لاتزیو در اوایل صبح یا اواخر بعد از ظهر است ، زمانی‌ که بیشتر‌ اتوبوس‌های تور‌ حرکت‌ کرده ‌اند .

 

• Anse Intendance ، ماهه

یکی از بهترین سواحل ماهه ، این هلال‌ کوچک‌ و منزوی از شن و ماسه در ساحل جنوبی جزیره ، به دلیل موج‌‌های‌ زیاد و امواج مکرر ، مکانی جذاب و مورد‌ علاقه موج ‌سواری شد . فقدان‌ یک صخره محافظ‌ شنا را در هنگام وزش‌ باد از سمت‌ جنوب شرقی کمی سخت می بکند ، اما کسانی که عاشق آفتاب‌ گرفتن و تفریحات ساحلی و عکس‌ گرفتن‌ هستند در هر زمانی از سال از این رشته زیبا با قاب نخل‌ لذت خواهند برد .

 

جزیره لا دیگ‌

چهارمین جزیره بزرگ در مجمع الجزایر ، لا دیگ بهشتی برای دوستداران طبیعت‌ بکر است‌ . همچنین‌ مکانی عالی‌ برای بازدید‌ برای مسافرانی است که به دنبال نگاهی اجمالی به زندگی سنتی‌ جزیره هستند . چنانچه‌ قصد‌ دارید از این جزایر زیبا دیدن کنید ، تور سیشل سفریار را از دست ندهید .

 

شرایط حمل و نقل در سیشل به چه صورت است‌ ؟

برای اجاره‌ یک روزه‌‌ دوچرخه که بهترین گزینه برای تردد در جزیره است ، میان ۱۳۵ تا ۴۲۰ روپیه (۱۰/۵ تا ۳۳ دلار) بایستی بپردازید . اجاره‌ دستگاه تنها در جزایر اصلی یعنی جزایر ماهه (Mahé) و پراسلین (Praslin) امکان‌ ‌پذیر است‌ و هزینه‌ آن ۹۲۵ روپیه (۷۲/۵ دلار) برای یک موقع خواهد بود و نیز هزینه‌ زورق ‌های پر تند میان جزایر ماهه و پراسلین حدود ۹۲۵ روپیه (۷۲/۵ دلار) برای هر فرد کامل می گردد . مجدداً هزینه‌ قایق بین جزایر ماهه ، پراسلین و لادیگ (La Digue) حدود ۲۶۵ روپیه (۲۰/۵ دلار) است‌ (برای هر جزیره) . هزینه‌ این قایق‌ها بین جزایر پراسلین و لادیگ حدود ۳۷۰ روپیه (۲۹ دلار) می توان و در ته کرجی کوچک هم برای تردد بین جزایر ماهه و لادیگ مهیا‌ هستند‌ .

 

پیش بینی‌ آب و هوای سیشل

 

آب و هوای کشور سیشل چگونه است ؟

آب و هوای سیشل در خیلی از ماههای سال مطبوع و استوایی است . در فصل‌های‌ بارش در اینجا بارانهای سنگینی می بارد که وسیله خواهد شد سیشل رطوبت زیادی‌ را تجربه‌ کند و در بیشتر ماههای سال صبا ملایم استوایی در الان دمیدن است . در ماههای سرد سال ، حداقل دمای هوا در سیشل حدود ۲۴ درجه سانتی گراد تخمین زده‌ شده خواهد بود و از آنجایی که بادهای جنوب شرقی در سیشل از اردیبهشت تا آبان ماه می وزد ، این وقت از سال بهترین زمان برای سفر به سیشل است . در اثنا همانطور که گفتیم به علت استوایی وجود داشتن هوای سیشل ، نمناکی زیادی در این بخش وجود خواهد داشت و این تری از ماه نار تا فروردین به بیشترین قدر خودتان می رسد و در نهایت ماه فرودین و اوایل اردیبهشت از گرم ترین ماههای سیشل بشمار می روند .

 

تاپ ترین زمان سیاحت به سیشل چه موقعی است ؟

جزیره سیشل به دلیل‌ موقعیت‌ مکانی که دارد‌ ، در تمام مدت سال آب و هوایی‌ استوایی ، معتدل و بسیار عالی‌ برای سفر دارد‌ و هرچند که امکان دارد در ماه‌های آتش تا فروردین با بارش باران مواجه شوید ، اما در هر زمان‌ از سال که به این جزیره سفر کنید ، می‌ توانید از آرامش‌ دریا ، سواحل درخشان و همچنین تفریحات آبی مهیج‌ تور‌ سیشل کلی لذت ببرید .

 

شرایط‌ رزرو تور سیشل

 

مراحل رزرو تور سیشل به چه صورت‌ است ؟

یکی از عوامل موثر در قیمت تور‌ سیشل نحوه خرید‌ آن است . شما به دو صورت قادر خواهید بود تور چیز نظرتان را ذخیره کنید : 1 - خرید حضوری 2 - خرید اینترنتی . با خرید اینترنتی می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی از انواع تورها را در وب سایت های متفاوت با یکدیگر مقایسه کنید . شما با تشبیه تورهای سیشل در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در مخارج هایتان صرفه‌جویی‌ بکنید ، بلکه‌ این عمل می تواند در بالا گرفتن کیفیت سفرتان موثر‌ است . ضمنا در هنگام خرید به صورت اینترنتی‌ شما با کاهش‌ قیمت تور‌ مسافرتی سیشل بیشتری نسبت‌ به خرید‌ حضوری مواجه خواهید شد .  که بیشتر‌ آفرهای تور سیشل تنها برای فروش اینترنتی لحاظ‌ می گردند .

 

نکات مهم پس از رزرو تور‌ سیشل چیست‌ ؟

 

توجه داشته باشید که تحویل‌ اتاق در اکثر هتل‌های‌ سیشل در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می باشد . بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت‌ ما تور‌ سیشل خود را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط‌ و هماهنگ‌ بودن آن با زمان تحویل اتاق دقت نمایید .

کلیه خدمات تور سیشل ما با اطلاع کامل از توجه پروتکلهای سالم توسط اقامتگاه مقصد ارائه خواهد شد . لذا برای زیاد سلامت سفر لازم‌ است‌ خود همان ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید .

حضور مسافر‌ یک ساعت و نیم قبل‌ از زمان‌ پرواز‌ در فرودگاه الزامی‌ شد .

برای استفاده از پرواز‌ و پذیرش هتل‌ تان ، ارائه کارتهای آگاهی معتبر الزامیست .

کنسلی تور سیشل از تهران در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر است ، امکان پذیر نیست .

در همه مرحله‌ها سفر ، کارشناسان پشتیبانی ما نیز‌ همراه شما هستند و در صورت‌ بروز هرگونه مشکل‌ از لحظه‌ ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر‌ می توانید بدون نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی‌ 24 ساعته سفریار تماس حاصل نمایید‌ .

منبع : تور سیشل