قیمت تور‌ هلند به چه عواملی بستگی دارد ؟

تعیین ارج تور‌ هلند به عوامل مختلفی بسته به خواهد داشت ، مثلا عواملی همچون نرخ یورو ، هزینه‌ بلیط‌ هواپیما ، هتل محل اقامت ، فعالیت‌ها دریافت ویزا و خدمت‌ها تور‌ همگی هزینه تور مسافرتی هلند را دستخوش تغییراتی می به جا آورد . هزینه روادید و نیز بلیط هواپیما‌ هلند با توجه نوسانات نرخ ارز متغیر می ‌باشد .

 

بهترین زمان خرید تور‌ هلند از نظر آب و هوا‌ ، شلوغی و هزینه کی است ؟

از اواسط ماه مارچ تا اواسط ماه می ، درست زمانی که آب و هوا‌ مطلوب‌ و نرخ خوب است ، زمان شایسته و معقولی برای سفر به این کشور و بازدید از هلند خواهد بود . از ماه ژوئن تا ماه آگوست آب هوا بسیار عالی و مناسب می‌باشد‌ . همچنین اجرا ضیافت و جشنواره مختلف در این بازه موقعی گردشگران بسیار زیادی را دعوت به کار خود می ‌کند .

بنابراین جای تعجبی نخواهد داشت که در این ماه‌ها هلند فراوان شلوغ و مملو از توریست باشد . در وقت پاییز نیز هتل‌‌‌ها‌ کمترین نرخ خودشان را دارند . پس اگر قصد دارید که در هزینه ‌های خود صرفه‌جویی بکنید فصل زیبای پاییز را برای سفر گلچین کنید . ماه ژانویه سردترین و اعتکاف ‌ترین ماه هلند به حساب می رود‌. با این حال هر وقایع و هر فصلی از سال را که برای سفر‌ خودش تعیین کردید به آموزش داشته باشید که حتما سایبان همراه خود ببرید چرا که آب و هوای هلند کاملا غیر حزم می است !

 

چه مدت پیش از سفر به هلند برای معامله تور‌ باید‌ اقدام کنید ؟

بین 1 تا 3 ماه قبل‌ از سفر‌ به کشور هلند الزاماً باید برای رزرو یا خرید تور مورد نظرتان اقدام دهید . برای سفر به هلند شما نیاز‌ به ویزای شینگن دارید بنابراین 14 تا 21 روز وابسته به کار برای گرفتن ویزا در نظر بگیرید .

 

پکیج مسافرتی تور هلند دربردارنده چه چیزهایی خواهد شد ؟

در سفر با جال هوایی هلند یا در پکیچ تور‌ هلند شما خدمات‌ کامل‌ یک تور‌ ارزان‌ قیمت‌ را از آژانس‌ مسافرتی سفریار دریافت خواهید کرد . به صورتیکه از اول ورود به فرودگاه در یکی از شهر آمستردام هلند ، ترانسفر فرودگاهی به سمت‌ هتل‌ در شهر آمستردام هلند انجام و یک گشت شهرنشین هم در طی چند روزی که در آمستردام هلند ماندن خواهید داشت در پکیج تور هلند شما قرار خواهد داشت . لیدرهای ما در تمام روزهای اقامتتان در تور هلند ، در حالت مداوم با شما در ارتباط دارند و در دسترس شما هستند و در صورت درخواست تورهای دلخواه و آپشنال ، تور لیدرهای آژانس هواپیمایی مسافرت یار آریا در خدمت شما و همراهان شما خواهند شد تا خاطره شاد و فراموش غیرممکن را از تور هلند برای شما رقم بزند .

ضمنا ترانسفر فرودگاهی از هتل به سمت‌ فرودگاه در هلند نیز‌ در جعبه تور‌ مسافرتی هلند شما در راستای کم اجرا کردن هزینههای شما در پکیج تور هلند گنجانده شده شده است و باز بلیط رفت و برگشت‌ هلند و رزرو هتل‌ هلند چیز نظر و دلخواه شما و همچنین اخذ وقت سفارت‌ هلند و ویزای شینگن هلند جزو خدمت‌ها تور هلند در پکیج تور هلند قرار خواهند گرفت .

 

تور هلند از نوع شهرهای ایران برگزار می شود ؟

خوشبختانه خرید تور هلند از همه ناحیه های ایران برای شما امکان پذیر می می بود ! به صورتیکه شما تور ۶ شب هلند خودشان را از ما خریداری می کنید و اگر دیار اقامت شما یکی از شهرهایی که دارای فرودگاه وسط المللی در ایران گردد ، این قدرت را دارید که از همان جا به هلند سفر‌ کنید و دیگر به تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی رجوع نکنید .

بنابراین تور هلند از تبریز ، تور هلند از ارومیه ، تور‌ هلند از اهواز ، تور هلند از تهران ، تور‌ هلند از مشهد ، تور هلند از شیراز ، تور هلند از اصفهان ، تور هلند از کیش ، تور هلند از رشت ، تور‌ هلند از قشم قابل رزرو و خریداری است و این کار شما را در برای صرفه جویی زمانی و کوتاه کردن مسیر مسافرت و همچنین‌ یک تور‌ اقتصادی ارزان هلند و داشتن سفری راحت برقرار‌ خواهد کرد .

 

اطلاعات‌ کامل‌ هلند

 

مهمترین شهرهای توریستی هلند برای سفر کدامند ؟

آمستردام : این شهر‌ پایتخت هلند است که با معماری جذاب ، کانال‌های‌ آب نازنین و موزههای متنوع خود گردشگران زیادی را دارد .

آرنهم : شهری در مشرق هلند است که دو رودخانه بزرگ داراست که باعث توسعه‌ این کشور شده اند؛ این شهر پر از محلههای قدیمی و صرح های زیبا و مشهور است و در آن اتفاق های فرهنگی زیادی برگزار می شود .

دلفت : شهری در استان هلند جنوبی است که سرامیکهای آبی و سپید آن در جهان زبانزد است .

خرونینگن : شهری در شمال هلند شده که با داشتن دانشگاهی‌ معروف دانشجویان زیادی در آن زندگی می کنند . این شهر فضایی آرامش بخش و لیل هایی پر جنجال و جذابی دارد .

 

چه ایرلاینهایی به کشور هلند پرواز‌ دارند ؟

شرکت هواپیمایی ایران ایر IranAir از مبدا تهران به مقصد فرودگاه آمستردام (Amsterdam Airport Schiphol (AMS دارای پرواز‌های‌ مستقیم‌ می باشد‌ .

بهترین ایرلاینها از جمله خطوط آسمانی قطرایرویز ، امارات و ترکیش ایر لاینز از شهرهای دیگر ایران از جمله از شیراز ، اصفهان و مشهد‌ با داشتن یک و یا دو توقف به مقصد آمستردام پرواز دارند . پیشنهاد میکنیم هنگامی که قصد سفر با تور هلند را دارید از ساعت‌های دقیق پرواز از طریق سایت‌‌های‌ معتبر‌ اعلام ساعت پرواز ، آگاهی و اطلاعات‌ کاملی حاصل کنید . نرخ بلیط آمستردام از طریق‌ پرواز‌های‌ ایران ایر در بازه زمانیهای مختلف ، متفاوت است ، برای کم کردن هزینه سفر به هلند ، بلیط ارزان‌ آمستردام را در فصل‌ ‌های غیر گردشگری می‌ توانید خریداری نمایید .

 

هزینه‌های‌ اقامت‌ در کشور هلند چقدر شد ؟

هزینه‌‌ اقامت در خوابگاه‌ هاستل ‌ها شبی ۱۵ تا ۳۰ یورو خواهد بود . در شهری مثل آمستردام این هزینه تا شبی ۴۵ یورو هم می ‌رسد که بسیار گران‌ است . اتاق‌های شخصی در هاستل ‌های این کشور بین ۶۰ تا ۸۰ یورو هزینه در بردارند . این هزینه برای یک شب و برای اتاق دوتخته خواهد شد . توجه داشته باشید که در شهر آمستردام پایتخت این سرزمین باید ۲۰ یورو خیلی از بپردازید . با پرداخت شبی ۵۰ تا ۶۰ یورو می ‌توانید در هتلهای ارزان تر اتاق رزرو کنید که دارای حمام‌ اختصاصی و وای ‌فای بدون پول است .

در شهرهای توریستی هلند و در فصل‌‌های‌ پرگردشگر و شلوغ این کشور ، این خرج افزایش می ‌یابد . گزینش دیگری که برای اقامت دارید بکارگیری از وب سایت Airbnb و مزد اتاق همگانی است . این اتاق‌های مشترک شبی ۱۵ یورو هزینه دارند و کرایه‌ یک واحد‌ کامل‌ آپارتمان شبی بین‌ ۵۰ تا ۶۰ یورو هزینه برای شما دارا است .

 

در سفر‌ با تور هلند چه سیم‌‌ کارتی بخریم ؟

شما از هر شهر و هر مکانی می ‌توانید براحتی کابل کارت مورد نیازتان را بخرید . یکی از معروف‌‌ ترین سیم‌‌ کارت‌‌‌های‌ معروف‌ هلند Lebara است که حدود 10 یورو ، که این سیمکارت 5 یورو پول یک گیگا‌بایت اینترنت دارد‌ .

 

پیش‌ بینی‌ آب و هوای هلند

آب و هوای هلند چگونه‌ است ؟

آب و هوای این کشور‌ کوچک ، معتدل و مطلوب است و در تابستان ها ، هوا خنک و حدوداً بین ۱۷ تا ۲۰ درجه سانتیگراد متغیر‌ است و در فصول خنک سال مثل زمستانها آب و هوا‌ معتدل و وسط ۲ تا ۶ درجه سانتیگراد است . البته هر چه به سمت جنوب این کشور بروید ، با آب و هوای گرم تری مواجه خواهید شد و درصورتی‌که علاقه مندید تا از باغهای لاله سرشناس این کشور دیدن بکنید ، بهترین زمان برای سفر از اواسط ماه مارس تا اواسط ماه مه است .

 

بهترین زمان‌ برای سفر به هلند چه فصلی است ؟

هلند ، آب ‌وهوای معتدلی دارد؛ تابستان ‌های ملایم‌ و زمستان‌های نسبتا سرما خواهد داشت ! بهترین روزگار برای سفر به این شهر از اواسط مارس تا اواسط ماه مه می باشد . در مجموع ، هر چه به سمت جنوب این کشور بروید ، آب ‌و هوا‌ گرم ‌تر می‌شود و نیز بادهای غربی که از سوی دریای شمال می‌ وزد ، نواحی‌ ساحلی مرطوب ‌تر را با زمستان‌های گرم ‌تر و تابستان ‌های خنک ‌تر همراه می‌ کند .

 

 

مراحل رزرو تور‌ هلند

 

مراحل رزرو‌ تور هلند به چه صورت است ؟

یکی از عوامل موثر در قیمت دام هلند متد خریداری آن شده . شما به دو صورت می توانید دام درباره نظرتان را رزرو کنید : 1 - خرید حضوری 2 - خریداری اینترنتی . با خرید اینترنتی‌ می‌توانید‌ در مقدار کم وقت ممکن مقدار بسیار زیادی از انواع تورها را در سایت‌های‌ مختلف با یکدیگر مقایسه کنید . شما با تشبیه تورهای هلند در معامله آنلاین نه تنها می‌توانید‌ در هزینه هایتان صرفه جویی بکنید ، بلکه این کار می تواند در فراز بردن کیفیت سفرتان موثر‌ باشد . ضمنا در هنگام خرید به صورت اینترنتی‌ شما با کاهش قیمت‌ تور مسافرتی هلند بیشتری نسبت‌ به خرید حضوری مواجه خواهید شد . چرا که بیشتر آفرهای تور هلند تنها برای فروش اینترنتی لحاظ می شوند .

 

نکات مهم پس از ذخیره تور هلند چیست ؟

 

توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اغلب هتلهای هلند در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می باشد . بنابراین‌ اگر به انجام آنلاین از وب سایت ما تور هلند خود را معامله کردید؛ حتما به ساعت بلیت و متحد بودن آن با زمان تحویل اتاق کنجکاوی دهید .

کلیه کارها تور هلند ما با اطلاع کامل از رعایت پروتکلهای صحیح توسط اقامتگاه‌ مقصد‌ پدیدار خواهد شد . بنابراین برای افزایش سلامت سفر لازم است خود همان ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید .

ظهور سفرکننده یک ساعت و نیم پیش از زمان‌ پرواز‌ در فرودگاه الزامی شده است .

برای استفاده از پرواز و پذیرش هتل تان ، ارائه کارتهای شناسایی معتبر الزامیست .

کنسلی تور‌ هلند از تهران در ایامی که تقاضای سیاحت به این نیت بالاتر است ، توانایی پذیر هلاک .

در تمامی مراحل سفر ، کارشناسان پشتیبانی ما نیز همراه شما است و در چهره بروز هرگونه مشکل از وقت رسید به سایت‌ تا زمان‌ بازگشت از سفر می‌توانید‌ بدون نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن تقویت 24 ساعته سفریار مراوده محصول نمایید .

منبع : تور هلند